quote:Op zaterdag 25 juli 2009 17:06 schreef Baltar het volgende:
[..]
you're just al little schoolboy, going on a roadtrip
niet echt goed, dit is beterquote:Op zaterdag 25 juli 2009 17:05 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Jacobo, leuke gast
[ afbeelding ]
gelukkig bijna je daarna weer even rustigquote:Op zaterdag 25 juli 2009 17:10 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
heb ik atlijd op dit soort dagen. Hyper, excited
Nou misterieuse Marleen kan mijn rug op.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 14:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Komt omdat je uit Nuenen komt![]()
Er zijn zat steden die dat hebben.
Amsterdam heeft het (voor mij persoonlijk) iig steeds minder.
yea me likes alotquote:
sím suave, maar tis niet te verglijken dulce mioquote:Op zaterdag 25 juli 2009 17:15 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
niet echt goed, dit is beter
luister ook goed naar de tekst
het ging meer over zijn muziek, maar inderdaad , eye candy.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 17:20 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
yea me likes alothoop dat z'n broertje er ook bij is want die is
[ afbeelding ]
jejeje ja khad et ook over zijn muziek, Jacobo zelf is not zo special looking 'average spanish joe jose'quote:Op zaterdag 25 juli 2009 17:26 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
het ging meer over zijn muziek, maar inderdaad , eye candy.
al draagt een aap een gouden ring..........quote:Op zaterdag 25 juli 2009 17:34 schreef Great_Expectations het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wil ook zo'n zwembroek..
neem ik die jongen welquote:Op zaterdag 25 juli 2009 17:34 schreef Great_Expectations het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wil ook zo'n zwembroek..
quote:Op zaterdag 25 juli 2009 17:37 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
al draagt een aap een gouden ring..........
is geen geld! Leuk voor de clubsquote:Op zaterdag 25 juli 2009 17:42 schreef Great_Expectations het volgende:
http://www.escollection.es/for_men/product.php?id_product=26
90 Euro..
post eerst maar een foto in je zwembroekquote:Op zaterdag 25 juli 2009 17:32 schreef Yurithemaster het volgende:
je hebt trouwens nog steeds je vraag niet gesteld nuno
En toch ben ik het met je fan eens.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 17:19 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Nou misterieuse Marleen kan mijn rug op.
Game on!
Alle lijnen open.
NY heeft het ook voor mij, maar dat is nog eventjes een stap te ver.
Amsterdam heeft voor mij als kunstenaar meer te bieden, een zeer inspirerende omgeving, vind ik
daar zijn geen foto's fanquote:Op zaterdag 25 juli 2009 17:47 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
post eerst maar een foto in je zwembroek
ik ga er 1 bestellenquote:Op zaterdag 25 juli 2009 17:42 schreef Great_Expectations het volgende:
http://www.escollection.es/for_men/product.php?id_product=26
90 Euro..
en je hebt geen cameraquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |