Afgezien van het feit dat de nummering niet altijd foutloos is gegaan...quote:
Dat is bij onze jaartelling ook niet, dus ach.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 19:24 schreef wonderer het volgende:
[..]
Afgezien van het feit dat de nummering niet altijd foutloos is gegaan...
Kleinigheidjes hou je altijdquote:Op zaterdag 25 juli 2009 19:28 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Dat is bij onze jaartelling ook niet, dus ach..
Gewoon een paar schrikkeltopicsquote:Op zaterdag 25 juli 2009 19:24 schreef wonderer het volgende:
[..]
Afgezien van het feit dat de nummering niet altijd foutloos is gegaan...
De kalender moet wel gevolgt worden, anders wordt het een zootjequote:Op zaterdag 25 juli 2009 19:32 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Gewoon een paar schrikkeltopics
Want dat is het nu niet?quote:Op zaterdag 25 juli 2009 19:33 schreef Baltar het volgende:
[..]
De kalender moet wel gevolgt worden, anders wordt het een zootje
Of we kiezen iemand als Jezus, en passen daar onze topic nummering op aan.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 19:32 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Gewoon een paar schrikkeltopics
Wie is daar dan de beste kandidaat voor?quote:Op zaterdag 25 juli 2009 19:34 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Of we kiezen iemand als Jezus, en passen daar onze topic nummering op aan..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het komt goed. Zo niet, dan toch
quote:Op zaterdag 25 juli 2009 19:35 schreef Baltar het volgende:
[..]
Wie is daar dan de beste kandidaat voor?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
nieuwe kalender? we zitten nu toch al in 2499 na [Homo]quote:Op zaterdag 25 juli 2009 19:34 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Of we kiezen iemand als Jezus, en passen daar onze topic nummering op aan..
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het komt goed. Zo niet, dan toch
quote:Op zaterdag 25 juli 2009 19:51 schreef Baltar het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
*doet een noodweer dansje voor de regio Nijmegen*Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
zomerfeesten zijn voorbijquote:Op zaterdag 25 juli 2009 19:57 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
![]()
*doet een noodweer dansje voor de regio Nijmegen*
Wat hebben jullie gedaan?quote:Op zaterdag 25 juli 2009 20:04 schreef Eustace. het volgende:
Omdat ik nog geen wandelingen maak en groene thee drink alvorens Nederland 2 aan te zetten maakt mij nog geen klein kind, maar dat terzijde.
Date was leuk.
dus?quote:
Eerst in de stad wat schoolspullen aangeschaft, beetje wandelen door de stad en een cafresco ergens op een bankje gedronken (quote:
nou, dat was korter dan gehooptquote:Op zaterdag 25 juli 2009 19:22 schreef TheaterMaMa het volgende:
nou aan mij zal het niet gelegen hebben, ik ben namenlijk nu de stadin
![]()
quote:Op zaterdag 25 juli 2009 20:11 schreef Eustace. het volgende: Ik was halverwege centraal en toen ben ik als een soort verliefd tienermeisje terug gerend naar zijn trein om nog één keer te zeggen dat ik van hem hou.
tja kennelijk is spoed geen spoed voor de rabobankquote:
Die zijn allemaal een feestje aan het vieren vanwege de tourzegequote:Op zaterdag 25 juli 2009 20:33 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
tja kennelijk is spoed geen spoed voor de rabobank
Nee niet na 18u in het weekend nee.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 20:33 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
tja kennelijk is spoed geen spoed voor de rabobank
ohw, jakquote:Op zaterdag 25 juli 2009 20:37 schreef Ang3l het volgende:
Volgens mij was het hier 1 of andere PSV dag trouwens
Hele de stad was bezaaid met die lelijke shirtjes.
Tell me about it.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 20:37 schreef Ang3l het volgende:
Volgens mij was het hier 1 of andere PSV dag trouwens
Hele de stad was bezaaid met die lelijke shirtjes.
dat vond ik van the hangover ook, maar het mist de potentie om een echt goede film te zijnquote:
Absoluut niet mee eens (over dat geen goede film zijn)quote:Op zaterdag 25 juli 2009 21:18 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
dat vond ik van the hangover ook, maar het mist de potentie om een echt goede film te zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |