Afgezien van het feit dat de nummering niet altijd foutloos is gegaan...quote:
Dat is bij onze jaartelling ook niet, dus ach.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 19:24 schreef wonderer het volgende:
[..]
Afgezien van het feit dat de nummering niet altijd foutloos is gegaan...
Kleinigheidjes hou je altijdquote:Op zaterdag 25 juli 2009 19:28 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Dat is bij onze jaartelling ook niet, dus ach..
Gewoon een paar schrikkeltopicsquote:Op zaterdag 25 juli 2009 19:24 schreef wonderer het volgende:
[..]
Afgezien van het feit dat de nummering niet altijd foutloos is gegaan...
De kalender moet wel gevolgt worden, anders wordt het een zootjequote:Op zaterdag 25 juli 2009 19:32 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Gewoon een paar schrikkeltopics
Want dat is het nu niet?quote:Op zaterdag 25 juli 2009 19:33 schreef Baltar het volgende:
[..]
De kalender moet wel gevolgt worden, anders wordt het een zootje
Of we kiezen iemand als Jezus, en passen daar onze topic nummering op aan.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 19:32 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Gewoon een paar schrikkeltopics
Wie is daar dan de beste kandidaat voor?quote:Op zaterdag 25 juli 2009 19:34 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Of we kiezen iemand als Jezus, en passen daar onze topic nummering op aan..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het komt goed. Zo niet, dan toch
quote:Op zaterdag 25 juli 2009 19:35 schreef Baltar het volgende:
[..]
Wie is daar dan de beste kandidaat voor?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
nieuwe kalender? we zitten nu toch al in 2499 na [Homo]quote:Op zaterdag 25 juli 2009 19:34 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Of we kiezen iemand als Jezus, en passen daar onze topic nummering op aan..
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het komt goed. Zo niet, dan toch
quote:Op zaterdag 25 juli 2009 19:51 schreef Baltar het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
*doet een noodweer dansje voor de regio Nijmegen*Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |