Nou, pauperquote:Op zondag 2 augustus 2009 22:06 schreef Dr_Flash het volgende:
Weet ik veel hoe de Calandlijn eruit ziet
Demonteren voordat het gesloopt wordt?quote:Op zondag 2 augustus 2009 22:15 schreef patatmetfriet het volgende:
[..]
Nou, pauper
Misschien een suggestie als je je verzameling bordjes wil uitbreiden?
Strekt van Spijkenisse tot Capelle a/d IJssel en Nesselande.quote:Op zondag 2 augustus 2009 22:06 schreef Dr_Flash het volgende:
Weet ik veel hoe de Calandlijn eruit ziet
Rotterdam-Zuid lijkt me net iets onleefbaarder.quote:Op zondag 2 augustus 2009 21:49 schreef patatmetfriet het volgende:
De Rotterdamse metro heeft natuurlijk wit op blauw en wit op rood. Wit op rood geeft mensen eerder het idee de boel als een dolle stier te gaan slopen
De liefde voor het spoor zit er al flink wat jaren inquote:Op zondag 2 augustus 2009 22:47 schreef Ofyles2 het volgende:
James1988 weet het ook, want we waren beiden ooit metrofielen.
Witte tekst op een rode achtergrond. Lettertype Frutiger.quote:Op maandag 3 augustus 2009 00:44 schreef James1988 het volgende:
[..]
De liefde voor het spoor zit er al flink wat jaren in
Hoe de borden op de Calandlijn eruitzien weet ik zo niet meer... wit op rood zou best kunnen. Het contrasteert i.i.g. goed, en dat is de bedoeling natuurlijk.
Frutigerquote:Op maandag 3 augustus 2009 02:22 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Witte tekst op een rode achtergrond. Lettertype Frutiger.
Als dat op station steenwijk was, zal ik hem vandaag wel zienquote:Op maandag 3 augustus 2009 05:10 schreef Socios het volgende:
Zag vandaag nog lachen bordje van station Steenwijk, helaas geen picture.
Deze zeker?quote:Op maandag 3 augustus 2009 05:10 schreef Socios het volgende:
Zag vandaag nog lachen bordje van station Steenwijk, helaas geen picture.
Goed hè!quote:Op maandag 3 augustus 2009 08:29 schreef Klonk het volgende:
Gisteren voor het eerst in 17 jaar met de trein en het viel nog niet eens tegen
Mag ook wel.. Ze dragen meestal kleren van Kiosk.quote:Op maandag 3 augustus 2009 08:19 schreef James1988 het volgende:
Met een karretje bedoel je railcatering? De Benelux is volgens mij de enige gewone intercity waar dat nog is. Verder ben je aangewezen op Servex
Wereldreis! Geniet nog maar even van die oude dingen over twee drie een aantal jaar zijn ze verleden tijd. Als NS die nieuwe dingen een keer bedrijfszeker krijgt.quote:Op maandag 3 augustus 2009 08:55 schreef Klonk het volgende:
[..]
Oss West![]()
maar sommige dingen veranderen nooit![]()
[ afbeelding ]
ik was op vakantie en die site draait nog bij mij thuis ipv ergens gehost.quote:Op zondag 2 augustus 2009 17:07 schreef KapiteinT het volgende:
Trouwens Dennis, waar is je site naar toe? Wilde ik op vakantie kijken of er nog wat interessant treinennieuws was, deed je site het niet!
Ja, volgens mij heb ik inderdaad ook bordjes met Dijon Ville gezien. Raar dat ze daar niet consequent mee zijn...quote:Op zondag 2 augustus 2009 21:43 schreef Dr_Flash het volgende:
Aardig stapeltje T![]()
Opvallendste vind ik nog wel DIJON. Toen ik daar was schoot ik deze. Dat is wel hetzelfde station neem ik aan??
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |