Ik las kutjes.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 23:29 schreef Quir het volgende:
Daarom haat ik hutjes.
'Goedemorgen, 112'quote:
Je hebt ook nog 0900-8844.quote:Op maandag 27 juli 2009 08:04 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
'Goedemorgen, 112'
'Ja, hallo, electronique hier, er spelen hier kinderen, en honden...'
'Is er iemand ernstig verwond door een hond?'
'Nee, nee, dat is het niet, ziet u..'
'Wat is het dan wel? Heeft u brandweer nodig, ambulance?'
'Nee, politie, want ze maken herrie.'
'Wie maken herrie?'
'Nou, de kinderen doen de honden na...'
'Mevrouw, dit ontzettend nutteloze telefoontje heeft waarschijnlijk iemand het leven gekost, prettige dag verder'
Jij papt aan met kleine kinderenquote:Op maandag 27 juli 2009 12:10 schreef Panzerknacker666 het volgende:
ik zag net een klein kindje op een vluchtheuveltje hier zitten met een heul lief hondje, puppy nog. Heb maar ff gezegd dat ie een lief hondje had!
nee ik cruisde er langs in mn opel met spoilers en dikke steigerpijp uitlaat en dat jochie viel me op. ik had natuurlijk wel dikke boemboempow muziek erop dus ik kon niet horen of die wat terug zeiquote:
Ik houd van kutjes.quote:
Dat dit kan in Nederlandquote:Op vrijdag 24 juli 2009 23:27 schreef Hetiszover het volgende:
Allemaal leuk en aardig dat 'lekkere' weer. Naar bijgevolg is dat er ook meer kinderen op straat spelen. Als ik nu in de tuin zit hoor je soms kinderen spelen/voetballen etc. Dat is nog niet onoverkomelijk.
Nu is er echter ook een aantal van die koters dat denkt dat het wel grappig is om een keffende hond na te doen. Dit is opzich al redelijk irritant. Nog veel irritanter is dat alle honden in de buurt daarop reageren door 'ook' te gaan blaffen. => weg rust.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |