abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72089001
Martelen vind ik niet kunnen, maar direct doodschieten is een stuk minder erg.
pi_72090469
Dit was hem volgens de telegraaf

pi_72121317
Toch wel frappant dat de mensen die dit allemaal toejuichen in de topics over de doodstraf een stuk minder voortvarend te werk gaan.
pi_72514807
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
pi_72518787
zo'n gast van palm invest was toch ook een keer bij wegmisbruikers met een veel te dure ferari?
  maandag 7 september 2009 @ 14:39:59 #57
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_72518850
quote:
Op maandag 7 september 2009 14:37 schreef edikt het volgende:
zo'n gast van palm invest was toch ook een keer bij wegmisbruikers met een veel te dure ferari?
Dat was John Wolbers met zijn duitse ferrari 430 scuderia

[Die is trouwens van easy life en NIET van Palm invest]

Toen kon hij nog lachen
Nu niet meer nu is het , maar wel met tien tenen, dat dan weer wel

[ Bericht 6% gewijzigd door ikweethetookniet op 07-09-2009 18:35:03 ]
pi_72518909
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 22:18 schreef TNA het volgende:
Inderdaad hilarisch als de tenen van mensen worden afgeknipt.
Hoewel ik tegen lijfstraffen ben kan ik bij dit soort klootzakken toch niet echt héél erg veel medeleven opbrengen.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  maandag 7 september 2009 @ 14:45:52 #59
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_72518987
quote:
Op maandag 7 september 2009 14:37 schreef edikt het volgende:
Filmpje

http://www.jouwfilmpjes.nl/videos/blik-op-de-weg-john-wolbers

Hopelijk niet tot ziens zegt hij dan of in een andere omstandigheid

3 maanden later zit hij vast

en nog steeds
pi_72519241
quote:
Op maandag 7 september 2009 14:42 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Hoewel ik tegen lijfstraffen ben kan ik bij dit soort klootzakken toch niet echt héél erg veel medeleven opbrengen.
Maar het is inderdaad wel typisch, hoe mensen hier opeens allemaal alternatieve straffen toejuigen, die anders hard weggehoond worden. Blijkbaar is oplichterij erger dan verkrachting, waarschijnlijk omdat links Nederland toch ook met de portemonnee denkt?
"Winners never quit, 'cause quitters never win"
"Greedy people get rich, but pigs get slaughtered"
  maandag 7 september 2009 @ 18:37:25 #61
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_72526038
Vanavond in Nova
Reconstructie Palm Invest

Dertig miljoen euro haalden de oprichters van het vastgoedfonds Palm Invest bij beleggers op. Bedoeld om te investeren in onroerend goed in Dubai.

Maar de meeste miljoenen staken ze in eigen zak , om luxe auto's, boten en huizen aan te schaffen.

Morgen staan de twee hoofdverdachten, Danny Klomp en Remco Voortman, voor de rechter. NOVA reconstrueert de zaak aan de hand van het strafdossier.
pi_72537267
quote:
Op maandag 7 september 2009 14:55 schreef Drive-r het volgende:

[..]

Maar het is inderdaad wel typisch, hoe mensen hier opeens allemaal alternatieve straffen toejuigen, die anders hard weggehoond worden. Blijkbaar is oplichterij erger dan verkrachting, waarschijnlijk omdat links Nederland toch ook met de portemonnee denkt?
Nou, als een verkrachter finaal in elkaar gebeukt wordt en een vinger moet missen heb ik ook niet echt veel medelijden hoor

Niet dat ik het goedkeur maar op heel veel medelijden hoef je van mij niet te rekenen. Terwijl ik absoluut vind dat dit soort straffen niet kunnen.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  maandag 7 september 2009 @ 23:10:10 #64
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_72537762
quote:
Op maandag 7 september 2009 14:55 schreef Drive-r het volgende:

[..]

Voor een afrekening in het criminele circuit gelden toch andere standaarden dan voor wat de overheid doet
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_72538078
quote:
Op maandag 7 september 2009 23:10 schreef eleusis het volgende:

[..]

Voor een afrekening in het criminele circuit gelden toch andere standaarden dan voor wat de overheid doet
quote for the win!
pi_72539394
quote:
Op maandag 7 september 2009 23:10 schreef eleusis het volgende:

[..]

Jammer, de overheid zou het van mij ook wel zo aan mogen pakken.
pi_72544948
Ongelovelijk...
quote:
n de tussentijd wordt er druk gefilosofeerd over de werkzaamheden die Remco V. en Danny K. zouden kunnen gaan uitvoeren, als ze daar de komende jaren tenminste de kans toe krijgen. Bartels denkt aan een film over Palm Invest, dat als waarschuwing voor beleggers moet gaan dienen. In die film moeten Remco V. en Danny K. zichzelf spelen. De opbrengsten van de film zouden naar beleggers moeten gaan.

Remco V.'s raadsman Marcel van Gessel laat weten dat er ook gedacht is aan een doorstart van Palm Invest, maar dat dit nu niet aan de orde is. 'Feit is dat beide heren ervaring hebben in financiële dienstverlening. Daar zijn ze in principe het beste in', zegt Van Gessel.
Hoe zijn ze daar het beste in? Ze hebben nog nooit echt rendement gehaald, enkel altijd gedaan alsof...

Bron: FD.nl
pi_72545157
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 10:44 schreef Drive-r het volgende:
Ongelovelijk...
[..]

Hoe zijn ze daar het beste in? Ze hebben nog nooit echt rendement gehaald, enkel altijd gedaan alsof...

Bron: FD.nl
Moet je dan perse rendement halen bij financiele dienstverlening, hun verlenen toch gewoon diensten waarin ze het best zijn.
pi_72545864
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 10:55 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Moet je dan perse rendement halen bij financiele dienstverlening, hun verlenen toch gewoon diensten waarin ze het best zijn.
Geld ophalen waren ze anders heel goed in . Ze kunnen dus zo aan de slag bij een willekeurige financiele instelling, dat zijn ook criminelen. Alleen zijn ze daar nog niet veroordeelt
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
  dinsdag 8 september 2009 @ 16:36:49 #70
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_72553990
Dinsdagochtend is de inhoudelijke behandeling van de strafzaak tegen Palm Invest-baasjes Remco Voortman en Danny Klomp gestart. De boys mogen voor de rechter uitleggen waarom van de ¤27 miljoen die uit de zakken van beleggers werd geklopt, slechts ¤7,9 miljoen daadwerkelijk werd geïnvesteerd in Dubai.

Een hele fijne ¤10,6 miljoen ging op aan privé-uitgaven: ¤2,6 miljoen en ¤2,4 miljoen voor villa’s in ’t Gooi voor respectievelijk Voortman en Klomp, ¤625.000 aan bootjes, ¤250.000 aan sieraden, ¤1,5 miljoen als schadevergoeding uit een oude fraudezaak van Voortman en de Rabobank, en miljoenen aan Bentley’s en Porsches. Struint u vooral even door het boodschappenlijstje.

pi_72554537
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 16:36 schreef ikweethetookniet het volgende:
Leuk lijstje

Ze hadden beter wat appartementencomplex in monaco kunne kopen met een huur van 10.000 per maand per appartement hadden ze misschien hun rendementen van 68% op geinvesteerd vermogen wel kunnen halen.
pi_72555034
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 16:55 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Leuk lijstje

Ze hadden beter wat appartementencomplex in monaco kunne kopen met een huur van 10.000 per maand per appartement hadden ze misschien hun rendementen van 68% op geinvesteerd vermogen wel kunnen halen.
Mooi lijstje inderdaad, wel duidelijk een stelletje behoorlijk proleten zonder smaak, maar goed. Het moet wel verleidelijk zijn inderdaad, zoveel cash. Wel vrij domme investeerders verder...
pi_72556737
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 16:36 schreef ikweethetookniet het volgende:
Dinsdagochtend is de inhoudelijke behandeling van de strafzaak tegen Palm Invest-baasjes Remco Voortman en Danny Klomp gestart. De boys mogen voor de rechter uitleggen waarom van de ¤27 miljoen die uit de zakken van beleggers werd geklopt, slechts ¤7,9 miljoen daadwerkelijk werd geïnvesteerd in Dubai.

Een hele fijne ¤10,6 miljoen ging op aan privé-uitgaven: ¤2,6 miljoen en ¤2,4 miljoen voor villa’s in ’t Gooi voor respectievelijk Voortman en Klomp, ¤625.000 aan bootjes, ¤250.000 aan sieraden, ¤1,5 miljoen als schadevergoeding uit een oude fraudezaak van Voortman en de Rabobank, en miljoenen aan Bentley’s en Porsches. Struint u vooral even door het boodschappenlijstje.

[ afbeelding ]
Dus er is nog steeds van 10 miljoen niet duidelijk waar het gebleven of aan opgegaan is

Och, dan kun je wel een poosje goed je best doen en spijt betuigen, dan heb je na drie jaar zitten toch nog een leuk centje over he?

En er zijn heel wat rijtjeshuis-bewoners van hun overwaarde af geholpen tja, je moet wat doen voor de maximale hypotheekrenteaftrek
pi_72579082
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 18:15 schreef henkway het volgende:

[..]

Dus er is nog steeds van 10 miljoen niet duidelijk waar het gebleven of aan opgegaan is
.....................................

Tenenknippers krijgen nog een kans, er zijn er nog 9 over

Rechtszaak Palm Invest uitgesteld tot maart 2010
Het Larense Aubère kan de champagne koud zetten: Remco Voortman en Danny Klomp zijn onderweg! De strafzaak tegen de Palm Invest-oprichters is wederom uitgesteld tot de week van 15 maart 2010, waarin drie zittingsdagen zijn gepland. De boys zijn verder ontheven van hun meldingsplicht, waardoor de ze zich niet meerdere malen per week bij de politie hoeven te melden

Het doorschuiven naar maart volgend jaar is een mooie opsteker voor Voortmans advocaat Marcel van Gessel, die in de tussentijd nog wat stukken aan het dossier kan toevoegen en nieuwe getuigen gaat oproepen. In een telefonische reactie aan Quote geeft Van Gessel aan dat er zes getuigen worden toegevoegd aan de drie bestaande getuigen: ‘Twee mensen die een verklaring over potentiële Palm Invest-investeringen in Frankrijk kunnen afleggen en nog vier investeerders die zijn terugbetaald
  † In Memoriam † woensdag 9 september 2009 @ 18:07:53 #75
21636 Feestkabouter
pi_72589600
quote:
Op woensdag 9 september 2009 12:46 schreef ikweethetookniet het volgende:
Twee mensen die een verklaring over potentiële Palm Invest-investeringen in Frankrijk kunnen afleggen
potentiele....... ik kan me niet voorstellen dat dit ook maar enigzins kan bijdragen aan hun verdediging
quote:
en nog vier investeerders die zijn terugbetaald
ik eet mijn schoenen op als blijkt dat die terugbetaling geheel volgens de originele afspraken/beloftes is gegaan en zonder dat de investeerders erom hebben hoeven vragen!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')