quote:Op maandag 7 september 2009 14:37 schreef edikt het volgende:
zo'n gast van palm invest was toch ook een keer bij wegmisbruikers met een veel te dure ferari?
Hoewel ik tegen lijfstraffen ben kan ik bij dit soort klootzakken toch niet echt héél erg veel medeleven opbrengen.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 22:18 schreef TNA het volgende:
Inderdaad hilarisch als de tenen van mensen worden afgeknipt.
Filmpjequote:Op maandag 7 september 2009 14:37 schreef edikt het volgende:
zo'n gast van palm invest was toch ook een keer bij wegmisbruikers met een veel te dure ferari?
Maar het is inderdaad wel typisch, hoe mensen hier opeens allemaal alternatieve straffen toejuigen, die anders hard weggehoond worden. Blijkbaar is oplichterij erger dan verkrachting, waarschijnlijk omdat links Nederland toch ook met de portemonnee denkt?quote:Op maandag 7 september 2009 14:42 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Hoewel ik tegen lijfstraffen ben kan ik bij dit soort klootzakken toch niet echt héél erg veel medeleven opbrengen.
Nou, als een verkrachter finaal in elkaar gebeukt wordt en een vinger moet missen heb ik ook niet echt veel medelijden hoorquote:Op maandag 7 september 2009 14:55 schreef Drive-r het volgende:
[..]
Maar het is inderdaad wel typisch, hoe mensen hier opeens allemaal alternatieve straffen toejuigen, die anders hard weggehoond worden. Blijkbaar is oplichterij erger dan verkrachting, waarschijnlijk omdat links Nederland toch ook met de portemonnee denkt?
Voor een afrekening in het criminele circuit gelden toch andere standaarden dan voor wat de overheid doetquote:Op maandag 7 september 2009 14:55 schreef Drive-r het volgende:
[..]
Maar het is inderdaad wel typisch, hoe mensen hier opeens allemaal alternatieve straffen toejuigen, die anders hard weggehoond worden. Blijkbaar is oplichterij erger dan verkrachting, waarschijnlijk omdat links Nederland toch ook met de portemonnee denkt?
quote for the win!quote:Op maandag 7 september 2009 23:10 schreef eleusis het volgende:
[..]
Voor een afrekening in het criminele circuit gelden toch andere standaarden dan voor wat de overheid doet
Jammer, de overheid zou het van mij ook wel zo aan mogen pakken.quote:Op maandag 7 september 2009 23:10 schreef eleusis het volgende:
[..]
Voor een afrekening in het criminele circuit gelden toch andere standaarden dan voor wat de overheid doet
Hoe zijn ze daar het beste in? Ze hebben nog nooit echt rendement gehaald, enkel altijd gedaan alsof...quote:n de tussentijd wordt er druk gefilosofeerd over de werkzaamheden die Remco V. en Danny K. zouden kunnen gaan uitvoeren, als ze daar de komende jaren tenminste de kans toe krijgen. Bartels denkt aan een film over Palm Invest, dat als waarschuwing voor beleggers moet gaan dienen. In die film moeten Remco V. en Danny K. zichzelf spelen. De opbrengsten van de film zouden naar beleggers moeten gaan.
Remco V.'s raadsman Marcel van Gessel laat weten dat er ook gedacht is aan een doorstart van Palm Invest, maar dat dit nu niet aan de orde is. 'Feit is dat beide heren ervaring hebben in financiële dienstverlening. Daar zijn ze in principe het beste in', zegt Van Gessel.
Moet je dan perse rendement halen bij financiele dienstverlening, hun verlenen toch gewoon diensten waarin ze het best zijn.quote:Op dinsdag 8 september 2009 10:44 schreef Drive-r het volgende:
Ongelovelijk...
[..]
Hoe zijn ze daar het beste in? Ze hebben nog nooit echt rendement gehaald, enkel altijd gedaan alsof...
Bron: FD.nl
Geld ophalen waren ze anders heel goed inquote:Op dinsdag 8 september 2009 10:55 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Moet je dan perse rendement halen bij financiele dienstverlening, hun verlenen toch gewoon diensten waarin ze het best zijn.
Leuk lijstjequote:Op dinsdag 8 september 2009 16:36 schreef ikweethetookniet het volgende:
Mooi lijstje inderdaad, wel duidelijk een stelletje behoorlijk proleten zonder smaak, maar goed. Het moet wel verleidelijk zijn inderdaad, zoveel cash. Wel vrij domme investeerders verder...quote:Op dinsdag 8 september 2009 16:55 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Leuk lijstje
Ze hadden beter wat appartementencomplex in monaco kunne kopen met een huur van 10.000 per maand per appartement hadden ze misschien hun rendementen van 68% op geinvesteerd vermogen wel kunnen halen.
Dus er is nog steeds van 10 miljoen niet duidelijk waar het gebleven of aan opgegaan isquote:Op dinsdag 8 september 2009 16:36 schreef ikweethetookniet het volgende:
Dinsdagochtend is de inhoudelijke behandeling van de strafzaak tegen Palm Invest-baasjes Remco Voortman en Danny Klomp gestart. De boys mogen voor de rechter uitleggen waarom van de ¤27 miljoen die uit de zakken van beleggers werd geklopt, slechts ¤7,9 miljoen daadwerkelijk werd geïnvesteerd in Dubai.![]()
Een hele fijne ¤10,6 miljoen ging op aan privé-uitgaven: ¤2,6 miljoen en ¤2,4 miljoen voor villa’s in ’t Gooi voor respectievelijk Voortman en Klomp, ¤625.000 aan bootjes, ¤250.000 aan sieraden, ¤1,5 miljoen als schadevergoeding uit een oude fraudezaak van Voortman en de Rabobank, en miljoenen aan Bentley’s en Porsches. Struint u vooral even door het boodschappenlijstje.![]()
[ afbeelding ]
Tenenknippers krijgen nog een kans, er zijn er nog 9 overquote:Op dinsdag 8 september 2009 18:15 schreef henkway het volgende:
[..]
Dus er is nog steeds van 10 miljoen niet duidelijk waar het gebleven of aan opgegaan is![]()
.....................................
potentiele....... ik kan me niet voorstellen dat dit ook maar enigzins kan bijdragen aan hun verdedigingquote:Op woensdag 9 september 2009 12:46 schreef ikweethetookniet het volgende:
Twee mensen die een verklaring over potentiële Palm Invest-investeringen in Frankrijk kunnen afleggen
ik eet mijn schoenen op als blijkt dat die terugbetaling geheel volgens de originele afspraken/beloftes is gegaan en zonder dat de investeerders erom hebben hoeven vragen!quote:en nog vier investeerders die zijn terugbetaald
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |