quote:Op donderdag 23 juli 2009 22:17 schreef borisz het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Historie
* 1999 SS Lazio
* 2000 FC Barcelona
* 2001 AFC Ajax
* 2002 AFC Ajax
* 2003 AFC Ajax
* 2004 AFC Ajax
* 2005 Arsenal FC
* 2006 Manchester United
* 2007 Arsenal FC
* 2008 Arsenal FC
Programma
24 juli
19.00 Sunderland - Benfica
21.15 Ajax - Atletico Madrid
26 juli
19.00 Sunderland - Atlectico Madrid
21.15 Ajax - Benfica
Hopelijk wordt er een beetje aardig gevoetbald.
Inderdaad, die Kennedy elke bal terug op van der Wiel. Net zoals het hele vorige seizoen. Elke aanvallende impuls op rechts komt van van der Wiel.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 22:02 schreef Kafka. het volgende:
Kennedy en Sno, wat doen die nog in een ajax shirt?
Lindgren, De Jong, Van der Heijden... allemaal beter dan Snoquote:Op vrijdag 24 juli 2009 22:03 schreef Seam het volgende:
Volgende helft wil ik Siem zien en Sno sowieso op de bank.
Was Evert er nog maarquote:Op vrijdag 24 juli 2009 22:02 schreef PteV het volgende:
echt, wil iemand die commentator even omleggen? wat een kneus zeg
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 22:03 schreef Seam het volgende:
Volgende helft wil ik Siem zien en Sno sowieso op de bank.
Nee, da's handig, dan zien we een stuk minder met de huidige programma's.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 22:04 schreef Seam het volgende:
[..]
Was Evert er nog maarEn was al het voetbal nog maar op 1 zender
Wat is er loos dan?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 22:01 schreef Jojoortje het volgende:
Lekker happen weer met zijn allen... hoppa.
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 22:05 schreef Prosac het volgende:
[..]
Typisch, Ajax staat achter en de eerste Ajacied gaat al weer weg.![]()
Ik doelde er vooral op dat ik een hekel heb aan de analisten en commentatoren van de meeste zenders, alleen die van studio sport zijn nog te doen.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 22:04 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Nee, da's handig, dan zien we een stuk minder met de huidige programma's.
Typisch het afgelopen seizoen.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 22:07 schreef Barca het volgende:
Begin was goed, na een kwartier ging het steeds slechter.
Datzelfde geldt in minstens dezelfde mate voor Furby...quote:Op vrijdag 24 juli 2009 22:07 schreef pwned het volgende:
Wanneer verlost iemand Kennedy nu eens uit z'n lijden en scheurt z'n contract door.. Een buitenspeler zonder actie en zonder voorzet, vreselijk
En als er geen versterkingen komen dan zal het komend seizoen niet anders zijn vrees ik.quote:
Tsjah Emanuelson hij speelt al jaren in de basis van ajax maar steekt er nog steeds niet bovenuit. Voetballend is hij redelijk maar verdedigend al jaren zwak. Vertonghen is overall beter.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 22:09 schreef Yi-Long het volgende:
Typisch... wederom Emanuelson de zwakste man op het veld...Waarom speelt zo'n gozer uberhaubt in de basis bij Ajax!?
Je ziet ook dat Aissati telkens moet uitwijken naar de zijkanten omdat Emanuelson en Kennedy veels te zwak inspelen en slordig zijn aan de bal, dus dan wil Issy teveel gaan 'helpen, wat eigenlijk Sno of de backs zouden moeten doen...
Leen die Emanuelson AUB uit aan een 1ste divisie club ofzo...
Al jaren zwaar ondermaats.
Hij tikt net de 1.60m aan, wat wil je anders?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 22:13 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Tsjah Emanuelson hij speelt al jaren in de basis van ajax maar steekt er nog steeds niet bovenuit. Voetballend is hij redelijk maar verdedigend al jaren zwak. Vertonghen is overall beter.
Hij kon het wel aan zei die maar ik denk dat Jol er mee wacht of hem de tweede helft misschien brengt.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 22:15 schreef vitessezuid113 het volgende:
Doet Atouba zondag mee ? of gaat die tegen FC Groningen pas zijn debuut maken?
Dit weekend speelt Atouba niet.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 22:17 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Hij kon het wel aan zei die maar ik denk dat Jol er mee wacht of hem de tweede helft misschien brengt.
Ik vind hem ook voetballend gezien gewoon niet goed genoeg. Je ziet dat hij vaak geen goede aanname heeft, vaak te lang aan de bal is, vaak te onzuiver is in de passing (meestal gewoon veels te zacht en regelmatig laconiek), en positioneel vind ik het een ramp. Ik vind hem simpelweg SLECHT. Af en toe best een mooie actie hoor, maar dat is veels te weinig, en hij is veels te wisselvallig.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 22:13 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Tsjah Emanuelson hij speelt al jaren in de basis van ajax maar steekt er nog steeds niet bovenuit. Voetballend is hij redelijk maar verdedigend al jaren zwak. Vertonghen is overall beter.
En 4 à 5 miljoen voor Lindgren?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 22:22 schreef Prosac het volgende:
Als er deze zomer nog een club komt voor Urby en ze bieden rond de 10 miljoen, gewoon weg doen.
quote:
De Lindgren in Groningen vorm is beter dan Sno op die positie.. maar op dit moment mag je gewoon je handjes dichtknijpen met zo'n bedragquote:
Dus als een club, bijv. Groningen, dat biedt dan verkopen?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 22:30 schreef Prosac het volgende:
[..]
De Lindgren in Groningen vorm is beter dan Sno op die positie.. maar op dit moment mag je gewoon je handjes dichtknijpen met zo'n bedrag
FCG koopt geen spelers terug. Die vindt altijd weer nieuwe goudmijntjes.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 22:32 schreef Barca het volgende:
[..]
Dus als een club, bijv. Groningen, dat biedt dan verkopen?
Ach ... is toch een matige speler.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 22:33 schreef Eppie_NL het volgende:
Vertonghen is dik geworden.
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 22:34 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
FCG koopt geen spelers terug. Die vindt altijd weer nieuwe goudmijntjes.
Ga er ook ff serieus op in.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 22:35 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
dat is ook nog maar sinds een paar jaar. daarvoor was het alleen de eigen kweek.
Ja, maar je moet natuurlijk niet gaan verkopen aan clubjes die niet eens aan jou willen verkopen.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 22:32 schreef Barca het volgende:
[..]
Dus als een club, bijv. Groningen, dat biedt dan verkopen?
En dan weet je hoe laat het isquote:Op vrijdag 24 juli 2009 22:38 schreef Aanvoerder het volgende:
Als er een speler van Atletico ook op de goal afrent en Sno is de enige die 'm nog kan stoppen, dan houdt je toch echt je hart vast?
Voor Robben verkochten we zelden wat hoor.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 22:35 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
dat is ook nog maar sinds een paar jaar. daarvoor was het alleen de eigen kweek.
Nou, liever een club als Malmö FF. Maar ja, als fcG de enige is die zich meldt ... dan zou ik 'm toch maar verkopen. En misschien bood Ajax gewoon te weinig voor Berg?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 22:41 schreef Prosac het volgende:
[..]
Ja, maar je moet natuurlijk niet gaan verkopen aan clubjes die niet eens aan jou willen verkopen.
De Wolf? Verkuyl? Eijkelkamp? Meijer?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 22:42 schreef Prosac het volgende:
[..]
Voor Robben verkochten we zelden wat hoor.
Gaat ook niet gebeuren.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 22:43 schreef ub40_bboy het volgende:
Cvitanich vind ik trouwens ook nog steeds zijn 7 miljoen niet waard.
De Koemannetjesquote:Op vrijdag 24 juli 2009 22:42 schreef Prosac het volgende:
[..]
Voor Robben verkochten we zelden wat hoor.
Nee, jouw cluppie speelt de sterren van de hemelquote:Op vrijdag 24 juli 2009 22:43 schreef DirkZz het volgende:
Atletico staat voor, dit had ik nu nooit verwacht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |