quote:Op vrijdag 24 juli 2009 22:34 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
FCG koopt geen spelers terug. Die vindt altijd weer nieuwe goudmijntjes.
Ga er ook ff serieus op in.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 22:35 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
dat is ook nog maar sinds een paar jaar. daarvoor was het alleen de eigen kweek.
Ja, maar je moet natuurlijk niet gaan verkopen aan clubjes die niet eens aan jou willen verkopen.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 22:32 schreef Barca het volgende:
[..]
Dus als een club, bijv. Groningen, dat biedt dan verkopen?
En dan weet je hoe laat het isquote:Op vrijdag 24 juli 2009 22:38 schreef Aanvoerder het volgende:
Als er een speler van Atletico ook op de goal afrent en Sno is de enige die 'm nog kan stoppen, dan houdt je toch echt je hart vast?
Voor Robben verkochten we zelden wat hoor.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 22:35 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
dat is ook nog maar sinds een paar jaar. daarvoor was het alleen de eigen kweek.
Nou, liever een club als Malmö FF. Maar ja, als fcG de enige is die zich meldt ... dan zou ik 'm toch maar verkopen. En misschien bood Ajax gewoon te weinig voor Berg?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 22:41 schreef Prosac het volgende:
[..]
Ja, maar je moet natuurlijk niet gaan verkopen aan clubjes die niet eens aan jou willen verkopen.
De Wolf? Verkuyl? Eijkelkamp? Meijer?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 22:42 schreef Prosac het volgende:
[..]
Voor Robben verkochten we zelden wat hoor.
Gaat ook niet gebeuren.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 22:43 schreef ub40_bboy het volgende:
Cvitanich vind ik trouwens ook nog steeds zijn 7 miljoen niet waard.
De Koemannetjesquote:Op vrijdag 24 juli 2009 22:42 schreef Prosac het volgende:
[..]
Voor Robben verkochten we zelden wat hoor.
Nee, jouw cluppie speelt de sterren van de hemelquote:Op vrijdag 24 juli 2009 22:43 schreef DirkZz het volgende:
Atletico staat voor, dit had ik nu nooit verwacht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |