Ik weet dat ik normaal de eerste ben, maar dit keer nietquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 08:30 schreef Paxlie het volgende:
Ik ga vol voor de upsets
Ken-Flo & Griffin gaan dus winnen.
Verder ben ik het met Taz eens met uitzondering van McCrory, die gaat een sub pakken.
Ik moet het nog allemaal zien hoor met BJ's shape, hij ziet er PRECIES hetzelfde uit als op zijn andere weigh-in pictures.. just sayingquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 10:05 schreef n00cL30n het volgende:
Hmm.. ik gun het aan een kant Griffin wel.
En BJ... damn, hij is inderdaad in the shape of his life!
Als ik dan kijk naar het verschil tussen BJ en Kenny, dan moet ik eerlijk zeggen dat ik Kenny eruit vind zien alsof hij net uit een concentratie kamp komt.
Klopt, in MMA niet heel vaak. In K-1 heb ik het een paar keer voorbij zien komen, o.a. Semmy Schilt vs Mark Hunt (al was die op het lichaam geplaatst) en Badr Hari vs Stefan Leko (2x zelfs )quote:
Die heb ik hier al maanden (een jaar?) niet meer gezien!quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 09:07 schreef Tazmaniac het volgende:
Waar is onze relnicht eigenlijk gebleven?! Realiseer het me net toen k de beruchte smilie invoerde
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 10:05 schreef n00cL30n het volgende:
Hmm.. ik gun het aan een kant Griffin wel.
En BJ... damn, hij is inderdaad in the shape of his life!
Als ik dan kijk naar het vershcil tussen BJ en Kenny, dan moet ik eerlijk zeggen dat ik Kenny eruit vind zien alsof hij net uit een concentratie kamp komt.
Amir is altijd een mega underdog. Niemand dacht dat hij ooit het huis in zou komen, laat staan dat hij het hele seizoen zou winnenquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 09:07 schreef Tazmaniac het volgende:
Johny Hendricks vs. Amir Sadollah
Mensen die denken dat Sadollah deze 'wel ff gaat pakken' are wrong big time. Hendricks is echt een sterke wrestler die veel slimmer en harder dan dinges is dus Sadollahs victory zegt in deze weinig denk ik.
Zal een erg gelijke fight zijn, maar ik gok op Johny.![]()
Vrij stevig inderdaad. Alsof hij net wat meer gewicht wilde hebben dit keer. Al denk ik dat het te maken heeft dat hij tegen een grote kerel als Griffin moet.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 20:51 schreef Tazmaniac het volgende:
Wat een anti Florian stemming
Kenny gaat BJ breken mannen
In Philly heerste er overigens een beetje een anti BJ stemming.. gok erop dat ze hem een huillie vinden om zijn uitspraken na de GSP fight ofzo
Trouwens, hebben jullie de beelden van de weigh ins gezien? Ik vond Anderson er ERG raar uitzien @ 205![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Silva - GriffinSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Penn - FlorianSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 10% gewijzigd door roepdeman op 09-08-2009 07:09:13 ]Ik ben vergeten wat ik als signature had...![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 15% gewijzigd door Ambrosius op 09-08-2009 17:50:37 (op verzoek) ]![]()
quote:Op zondag 9 augustus 2009 10:27 schreef perezoso het volgende:
Viel mij een beetje tegen allemaal.Dit mag wel in een spoilertagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Erg vermakelijk event
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: