Ik weet dat ik normaal de eerste ben, maar dit keer nietquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 08:30 schreef Paxlie het volgende:
Ik ga vol voor de upsets
Ken-Flo & Griffin gaan dus winnen.
Verder ben ik het met Taz eens met uitzondering van McCrory, die gaat een sub pakken.
Ik moet het nog allemaal zien hoor met BJ's shape, hij ziet er PRECIES hetzelfde uit als op zijn andere weigh-in pictures.. just sayingquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 10:05 schreef n00cL30n het volgende:
Hmm.. ik gun het aan een kant Griffin wel.
En BJ... damn, hij is inderdaad in the shape of his life!
Als ik dan kijk naar het verschil tussen BJ en Kenny, dan moet ik eerlijk zeggen dat ik Kenny eruit vind zien alsof hij net uit een concentratie kamp komt.
Klopt, in MMA niet heel vaak. In K-1 heb ik het een paar keer voorbij zien komen, o.a. Semmy Schilt vs Mark Hunt (al was die op het lichaam geplaatst) en Badr Hari vs Stefan Leko (2x zelfs )quote:
Die heb ik hier al maanden (een jaar?) niet meer gezien!quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 09:07 schreef Tazmaniac het volgende:
Waar is onze relnicht eigenlijk gebleven?! Realiseer het me net toen k de beruchte smilie invoerde
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 10:05 schreef n00cL30n het volgende:
Hmm.. ik gun het aan een kant Griffin wel.
En BJ... damn, hij is inderdaad in the shape of his life!
Als ik dan kijk naar het vershcil tussen BJ en Kenny, dan moet ik eerlijk zeggen dat ik Kenny eruit vind zien alsof hij net uit een concentratie kamp komt.
Amir is altijd een mega underdog. Niemand dacht dat hij ooit het huis in zou komen, laat staan dat hij het hele seizoen zou winnenquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 09:07 schreef Tazmaniac het volgende:
Johny Hendricks vs. Amir Sadollah
Mensen die denken dat Sadollah deze 'wel ff gaat pakken' are wrong big time. Hendricks is echt een sterke wrestler die veel slimmer en harder dan dinges is dus Sadollahs victory zegt in deze weinig denk ik.
Zal een erg gelijke fight zijn, maar ik gok op Johny.![]()
Vrij stevig inderdaad. Alsof hij net wat meer gewicht wilde hebben dit keer. Al denk ik dat het te maken heeft dat hij tegen een grote kerel als Griffin moet.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 20:51 schreef Tazmaniac het volgende:
Wat een anti Florian stemming
Kenny gaat BJ breken mannen
In Philly heerste er overigens een beetje een anti BJ stemming.. gok erop dat ze hem een huillie vinden om zijn uitspraken na de GSP fight ofzo
Trouwens, hebben jullie de beelden van de weigh ins gezien? Ik vond Anderson er ERG raar uitzien @ 205![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Silva - GriffinSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Penn - FlorianSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 10% gewijzigd door roepdeman op 09-08-2009 07:09:13 ]Ik ben vergeten wat ik als signature had...![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 15% gewijzigd door Ambrosius op 09-08-2009 17:50:37 (op verzoek) ]![]()
quote:Op zondag 9 augustus 2009 10:27 schreef perezoso het volgende:
Viel mij een beetje tegen allemaal.Dit mag wel in een spoilertagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Erg vermakelijk event
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
UFC 101
Main card (had er écht veeel meer van verwacht)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.prelimsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Tazmaniac op 09-08-2009 14:50:27 ]Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!![]()
Update over de Grffin vs. Silva fightSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
quote:Op zondag 9 augustus 2009 14:04 schreef Tazmaniac het volgende:
Update over de Grffin vs. Silva fightSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
quote:Op zondag 9 augustus 2009 14:04 schreef Tazmaniac het volgende:
Update over de Grffin vs. Silva fightSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Beetje een tegenvaller, eigenlijk maar een main-event partij die opmerkelijk was. Prelims nog niet gezien.![]()
Nou, ik zou nooit betalen voor deze PPV.
De main events zijn in ieder geval om niet te missen!Ik ben vergeten wat ik als signature had...![]()
aah nou ja daarom downloaden we het ook
Alleen is de HD variant er nog niet dat is beetje jammer ..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bla Bla Bla :P![]()
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
Ah, toch nog beelden van fight of the nightquote:Op zondag 9 augustus 2009 18:58 schreef Tazmaniac het volgende:
Blondje met ballen oorzaak 'crowd fight'SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 9 augustus 2009 19:30 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Ah, toch nog beelden van fight of the nightSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hendricks vs SadollahSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Riley vs NelsonSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Silva vs GriffinSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Penn vs FlorianSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mega nieuws na aanleiding van Griffin vs. Silva fight! MUST READ!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
quote:Op zondag 9 augustus 2009 22:20 schreef Tazmaniac het volgende:
Mega nieuws na aanleiding van Griffin vs. Silva fight! MUST READ!Nou hoop het niet zegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
quote:Op zondag 9 augustus 2009 22:48 schreef Paxlie het volgende:Yea dat is het probleem. We zullen zien wat er gebeurdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik hoop eigenlijk wel dat het gaat gebeuren, om 3 redenen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Chuck Norris' hand is the only hand that can beat a royal flush![]()
quote:Bobby Lashley's next opponent: Ron 'H2O' WatermanAttended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
Serieus mijn ballen uit mijn broek gelachen, wat is die Griffin een pussy![]()
RUN FORREST, RUUUUNNNNNN![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Deed me denken aan dit gevecht:
Hij ging liggen want hij wou/durfde niet meer
Rest was vrij matig, niks speciaals.
Ow, Silva en Machida trainingspartners, dan kun je dat gevecht wel vergeten denk ik. Dat is meestal een nogo bij die kampen..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door Unstoppable op 10-08-2009 03:52:23 ]![]()
quote:Op maandag 10 augustus 2009 03:34 schreef Unstoppable het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Deed me denken aan dit gevecht:
Hij ging liggen want hij wou/durfde niet meer
Rest was vrij matig, niks speciaals.
Ow, Silva en Machida trainingspartners, dan kun je dat gevecht wel vergeten denk ik. Dat is meestal een nogo bij die kampen..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 10 augustus 2009 03:34 schreef Unstoppable het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFCA | Celtic FC | Nottingham Forrest FC | Last.fm
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_![]()
diverse ufc 101SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Silva en Machida zullen niet tegen elkaar vechten, die zijn te goede vrienden en trainingspartners. Er moet eerst een bommetje onder hun vriendschap gelegd worden voordat ze een fatsoenlijk gevecht kunnen hebben. Als ze nu zouden vechten zouden ze niet tot het uiterste gaan. Gelukkig is de LHW divisie vrij sterk, hoewel Machida er wel goed door heen aan het ploegen is. Twee belts verdedigen is voor Silva denk ik teveel van het goede, dan moet ie minimaal 4x per jaar vechten en hij is nu een beetje aan het afbouwen![]()
![]()
silva machidaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: