Als ik zou gokken geef ik Rogers de grootste kans (goeie kin, gretig, goede takedown en natuurlijk de mokerslagen). Overeem heeft goede standup maar ik vrees dat hij het mentaal niet redt in zo'n grote partij. Overeem gaat of helemaal door iemand heen zonder dat de tegenstander iets kan doen of hij valt langzaam maar zeker uit elkaar. Als het even in de partij tegen zit komt hij in de problemen en ik denk dat Fedor hem in elk geval in de problemen kan brengen. Werdum tja, relatief gezien de minste technische standup en de minste KO-kracht maar wel behoorlijk gevaarlijk op de grond. Als een partij op de grond begint een leuke partij maar ze beginnen staand en dan bepaalt Fedor gewoon het terrein waar gestreden wordt Alles wat Fedor hoeft te doen is een standup gevecht te houden waarbij Fedor meer kan hebben dan Werdum te bieden heeft.quote:Op maandag 3 augustus 2009 21:29 schreef Tazmaniac het volgende:
Overeem zie ik geen kans maken tegen Fedor, not standing.. not on the ground
Werdum maakt ook niet veel kans al is het een leuke match-up vanwege zijn zege op Aleks
Rogers heeft idd een kleine punchers chance
w00tquote:Strikeforce, DREAM to Enter Partnership
Goede zaakquote:
Noone cares about Sengoku anywayquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:19 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Word dus M-1/Strikeforce/Dream samenwerken tegen oppermachtig UFC. Zo zo
Verder wel erg matig filmpje hoor. Kerel doet de sport al sinds 1991, maar heeft nog nooit een spinning back kick ko gezienquote:Op woensdag 5 augustus 2009 16:47 schreef Blackviper het volgende:
Nog een leuk filmpje..
Die kerel ze contactlens wordt uit ze oog getrapt en komt op de camera
Tja boeiendquote:Op woensdag 5 augustus 2009 17:04 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Verder wel erg matig filmpje hoor. Kerel doet de sport al sinds 1991, maar heeft nog nooit een spinning back kick ko gezien
quote:Ronaldo "Jacare" Souza signs multi-fight deal with Strikeforce
Try 11 June 2005quote:Op woensdag 5 augustus 2009 17:07 schreef Blackviper het volgende:
[..]
Tja boeiendwellicht is t wel een ontzettend oud filmpje.. kwaliteit is ook kut en kleding is niet hetzelfde..
Dus wellicht komt t uit 1995 ofzo..
quote:
haha true, als ik het niet opgezocht zou hebben zou ik ook 1998 schatten ofzoquote:Op woensdag 5 augustus 2009 20:32 schreef Blackviper het volgende:
[..]
Ook goedWellicht moet die organisatie wat beter matriaal kopen
ziet er allemaal beetje sloeber uit
Zo vaak gebeurd dat ook niet.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 17:04 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Verder wel erg matig filmpje hoor. Kerel doet de sport al sinds 1991, maar heeft nog nooit een spinning back kick ko gezien
Installeer Tiny Twitter op je windows mobile PDA...quote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:36 schreef n00cL30n het volgende:
Zijn er trouwens leuke MMA aps voro windows mobile?
(Stomme vraag misschien, maar ik zou het wel leuk vinden om op mijn gsm een beetje bij te kunnen blijven wat MMA betreft)
Ik zal wel even verder kijken naar meerdere gebruikers. Zover heb ik alleen nog maar de twitter van Dana White.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 09:31 schreef Dacide het volgende:
[..]
Installeer Tiny Twitter op je windows mobile PDA...
http://www.tinytwitter.com/
neem een twitter account en voeg bepaalde MMA users toe... hun geven dagelijks allerlei updates.
Ik heb de bookies waar ik een account heb even nagelopen en de volgende bieden MMA aan (enkele naast UFC ook K1, Strikeforce en een enkele WEC):quote:Op donderdag 6 augustus 2009 16:42 schreef roepdeman het volgende:
Ik heb een probleem. Ik wilde mn bets plaatsen bij Bodog, maar dat kan de aankomende maand niet meer, omdat ze nog geen MMA aanbieden vanaf de Europese site. Dus ik dacht nou dan maar BetUS, maar ook zij handelen geen bets uit Nederland af. Weten jullie misschien een plek waar ik nu terecht kan?
Ik bedoel een bet op Griffin is nu wel heeeeel aantrekkelijk! (tip)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |