Denk dat je het daarmee goed verwoordt. Het gevaar is, zodra Fedor ook maar 1x verliest dan flopt heel M-1 en hebben ze geen poot meer om op te staan. Kijk maar naar EliteXC en Kimbo en recent Affliction met Fedor/Barnett. Fedor is alles voor die organisatie, maar andersom heeft de UFC Fedor niet nodig. Genoeg andere kampioenen daar.quote:Op donderdag 30 juli 2009 11:37 schreef Fokski het volgende:
[..]
M-1 overschat de Fedor-brand in de VS en probeert zijn eigen brand met hem te promoten. Gekke russen.
Als hij dat niet heeft geaccepteerd dan zie ik het ook niet meer gebeurenquote:Op donderdag 30 juli 2009 09:06 schreef Dacide het volgende:
onderhandelingen met ufc en m1 zijn afgekapt...
M1 wilt hoe dan ook co-promotie.... dus de deal is off.
Voor de volledigheid hier het aanbod dat Dana aan Fedor gedaan heeft:
[..]
mega goed aanbod... zat zelfs een sambo toelating bij.
Klopt, eeuwig zonde dit.quote:Op donderdag 30 juli 2009 14:25 schreef Unstoppable het volgende:
[..]
Als hij dat niet heeft geaccepteerd dan zie ik het ook niet meer gebeuren
Zoals ik al zei, internet reportsquote:Op vrijdag 31 juli 2009 01:22 schreef roepdeman het volgende:
All rumors my friends..
5 miljoen zou Fedor nooit verdienen als BASE pay. Teveel belasting :p
En is dit hele bericht al ontkracht door M1
quote:I have stood my ground as a fighter and business man. Now my fans will get to see the best of me. New back,new mind,and new motivation. Every fighter will thank me late.
Tito Ortiz
Echt een zwarte MMA zomer met alweer een annulering/vervanging van een titelgevechtquote:Op vrijdag 31 juli 2009 09:12 schreef Tazmaniac het volgende:
en alweer een title fight die niet door zal gaan
Gilbert Melendez vs Mitsuhiro Ishida 2 booked with Josh Thomson ruled out of Strikeforce fight Aug. 15
quote:Vitor Belfort signs with UFC and will fight Rick Franklink at light heavyweight @ UFC 103
quote:Dan Henderson will fight Anderson Silva next for Middleweight Title (winner Marquardt vs. Maia prob. next in line)
quote:Tito Ortiz signs with UFC and is looking forward to a Mark Coleman fight
quote:UFC signed contract with ESPN for UK broadcast (replaces Setanta Sports)
quote:UFC/Fedor negotiations failed; "him signing seems unlikely"
quote:Mark Hominick re-signs with WEC (also signed by WEC are L.C. Davis and Javier Vazquez)
quote:Paul Daley, Ben Rothwell, Chase Gormley, Dan Lauzon, Rafaello Oliveira has all been signed to UFC contracts
quote:Josh Barnett's B-sample also positive for steroids
Correct, erg dom van zowel M-1 als Fedor om het niet te accepteren. Het merk dragen zal zoveel fans uitnodigen om te kijken op die website. Paar promo's tussendoor voor M-1 (dat zal vast wel te regelen zijn) en dat zou al zoveel doen voor M-1 als Fedor gewoon iedereen de tyfus beukt in de UFC.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 16:46 schreef Fokski het volgende:
[..]
Conclusie: UFC owns all en Fedor en consorten mogen diep in het stront zakken.
quote:Op zondag 2 augustus 2009 02:16 schreef Unstoppable het volgende:
Vermelding op shirt en shorts is wel heeeel wat anders dan promo's voor de concurrent afspelen tijdens je PPV
quote:After last week's negotiations with the UFC failed due to co-promoting demands, Fedor Emelianenko has instead signed a multi-fight deal with the UFC's biggest competitor, Strikeforce. The organization today announced it has signed Emelianenko (30-1) to a multi-fight deal that will have him fight under the Strikeforce banner in events co-headlined M-1 Global. Financial terms of the deal were not disclosed.
No specific date has been determined for his first Strikeforce fight, but Emelianenko will make his promotional debut this fall on Showtime, according to today's announcement.
quote:Op maandag 3 augustus 2009 19:16 schreef Fokski het volgende:
Overeem vs Fedor?
Ben benieuwd.quote:Strikeforce CEO Scott Coker told Sherdog.com last week that he plans to match the stoic Russian against the likes of Brett Rogers, Fabricio Werdum and the promotion’s heavyweight champion, Alistair Overeem.
Ik zeg dat we Werdum vs. Fedor krijgen in oktoberquote:Fabricio Werdum will have to wait a little longer to make his Strikeforce debut. The Brazilian heavyweight, who was supposed to face Alistair Overeem for the Strikeforce heavyweight title on August 15 before Overeem pulled out of the fight due to a hand injury, will not be fighting on the upcoming card against a replacement opponent.
Mooi!quote:Op maandag 3 augustus 2009 19:50 schreef Tazmaniac het volgende:
Strikeforce
Wel kut dat we nu dik 2maanden moeten wachten voordat we Fedor in actie zien!
Werdum off upcoming Strikeforce card
[..]
Ik zeg dat we Werdum vs. Fedor krijgen in oktober
3 gevechten onder contract bij M-1. 3 gevechten doen bij StrikeForce en dan naar de UFC. Mits hij ze alledrie wint. Rogers heeft een punchers chance. Overeem heeft ook serieuze kans om iets te kunnen en Werdum zou ook zomaar met de winst weg kunnen lopen. Goed geregeld dit door zijn management hoorquote:Op maandag 3 augustus 2009 20:55 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Mooi!![]()
Potentiële matches Werdum, Overeem en Rogers. Daarna zien we wel verder. Het enige wat jammer is betreft zoals je al zei dat het nog 2 maanden duurt voordat Fedor in actie komt.
Ik denk dat alleen Werdum een noemenswaardige kans maakt. Overeem heb ik gewoon zo'n gevoel bij dat die het nét niet gaat redden. En bij Rogers heb ik altijd eenquote:Op maandag 3 augustus 2009 21:20 schreef Paxlie het volgende:
[..]
3 gevechten onder contract bij M-1. 3 gevechten doen bij StrikeForce en dan naar de UFC. Mits hij ze alledrie wint. Rogers heeft een punchers chance. Overeem heeft ook serieuze kans om iets te kunnen en Werdum zou ook zomaar met de winst weg kunnen lopen. Goed geregeld dit door zijn management hoor
Saaie pot. Werdum die passief opereert en 3 ronden lang niets kan uithalen a la Thailes Leites in zijn partij tegen A.Silva of hij gaat KO. Dan zijn Overeem of Rogers betere kandidaten.quote:Op maandag 3 augustus 2009 19:50 schreef Tazmaniac het volgende:
Strikeforce
Wel kut dat we nu dik 2maanden moeten wachten voordat we Fedor in actie zien!
Werdum off upcoming Strikeforce card
[..]
Ik zeg dat we Werdum vs. Fedor krijgen in oktober
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |