Je hebt een telefoon gekocht zonder te weten hoe hij aanvoelt of werkt?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 19:10 schreef GameBabe het volgende:
ja 1404 inderdaad. Ik was van de week 1503 aan het spelen, dus ging een beetje dubbel.
Telefoon ziet er op plaatjes wel goed uit, ben benieuwd hoe hij aanvoelt.
Toch zal ik nooit zonder knopjes kunnenquote:Op vrijdag 24 juli 2009 19:10 schreef GameBabe het volgende:
ja 1404 inderdaad. Ik was van de week 1503 aan het spelen, dus ging een beetje dubbel.
Telefoon ziet er op plaatjes wel goed uit, ben benieuwd hoe hij aanvoelt.
Gamen is voor mij ontspanning, anders zou ik wel karate gaan doen in een sportschool.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 19:18 schreef GameBabe het volgende:
toch denk ik wel dat een meer intuïtieve besturing de toekomst is. Je bestuurt met een controller een 3d wereld met een 2d device. Natal ligt, als het gaat werken, wel een stuk dichter bij de menselijke communicatie. En karate kicks doen in mijn huiskamer. Zou wel wat voor mij zijn
Verkouden zijn isquote:Op vrijdag 24 juli 2009 19:45 schreef Fallen het volgende:
Ik denk dat ik maar gewoon brood eet. Proef toch niks... stomme verkoudheid...
Dan kan je beter aan de soep gaan! Dat scheelt weer kauwen en is minder slikken, en door de warmte komt er meer troep los uit je neus!quote:Op vrijdag 24 juli 2009 19:45 schreef Fallen het volgende:
Ik denk dat ik maar gewoon brood eet. Proef toch niks... stomme verkoudheid...
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 19:54 schreef Poit het volgende:
Deze boef z`n auto is gewoon goedgekeurd!!!!!!
* Poit is het aan het vieren op een terras!
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 20:02 schreef Lagomorph het volgende:
[..]
*omkoopschandaal in Gouda Reeuwijk*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |