Mij brengt insomnia niets dan ellende. Ik heb nu een paar nachten goed geslapen en mijn geest leeft helemaal op. Ik heb weer schrijfinspiratie en eind deze week zal mijn eerste artikel min of meer af zijn.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 09:46 schreef Marble het volgende:
[..]
Ik kon gisteren ook niet slapen. Ben maar een stukje filmscript gaan schrijven, want je wordt er zo creatief van.
Oh tof! Waar willen jullie naartoe?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 12:09 schreef Automatic_Rock het volgende:
We gaan vanmiddag naar het reisbureau om onze huwelijksreis te boeken
Door dit soort opmerkingen voelt die bevalling ineens niet meer zo ver weg.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 12:00 schreef DevilsAndDust het volgende:
We gaan van 18 t/m 25 oktober naar New York, A_R. En Do2 zit al in z'n derde vakantieweek, van de vijf. Deze week nog en dan heb ik ook twee weken vakantie.. En jullie?
Eigenlijk kon ik daarna pas goed slapenquote:Op dinsdag 28 juli 2009 10:45 schreef Marble het volgende:
[..]
Erik ligt daar echt geen seconde wakker van hoor.
Klinkt ook leukquote:Op dinsdag 28 juli 2009 12:33 schreef Automatic_Rock het volgende:
New York staat ook hoog op de verlanglijstMaar St. Petersburg staat al jaren op 1, maar ben er nog steeds niet geweest
Het huwelijksreisje wordt 8 dagen Engeland/Wales
Toch niet zo traag dat je er van in slaap zou vallen he?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 12:46 schreef Z het volgende:
Insomnia is een goede film overigens. Een heeeele trage.
Met puike muziek van Biosphere.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 12:46 schreef Z het volgende:
Insomnia is een goede film overigens. Een heeeele trage.
Echt niet.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 13:12 schreef Frollo het volgende:
Nou, dan zal ik wel de enige zijn die het niet leuk vindt als er iets onaardigs over 'm gezegd wordt.
Dat fenomeen ervaar ik soms in vliegtuigen. Dat je tijdens een vlucht graag wat slaap mee wilt pakken, maar dat dan natuurlijk niet lukt. Als je erg je best gaat doen om in slaap te vallen ben je niet ontspannen en lukt het niet. Afijn, ik heb dan wel eens het idee dat ik soms eventjes wegdommel, maar dat dat hoogstens een minuutje duurt. Alleen blijkt bij nader inzien dan de complete film al voorbij te zijn of zo.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 13:03 schreef Z het volgende:
Ik las gister in de NrcNext dat heel veel mensen vooral denken dat ze slecht slapen, terwijl dat in werkelijkheid niet zo is. Er is dan iets mis met je slaapperceptie. Een probleem wat dan wel weer goed te verhelpen is.
Hij heeft me geschrapt!quote:Op dinsdag 28 juli 2009 09:45 schreef Frollo het volgende:
Lienekien, je wordt genoemd in Aan welke Fok!ker/Fok!ster erger jij je het meest?
En waarom denken die mensen dan dat ze slecht slapen? Omdat ze zich de dag erna niet uitgerust voelen?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 13:03 schreef Z het volgende:
Ik las gister in de NrcNext dat heel veel mensen vooral denken dat ze slecht slapen, terwijl dat in werkelijkheid niet zo is. Er is dan iets mis met je slaapperceptie. Een probleem wat dan wel weer goed te verhelpen is.
In de trein durf ik niet eens te slapen. Dan ben ik bang dat ik mijn station voorbij rijdquote:Op dinsdag 28 juli 2009 14:35 schreef Tha_Erik het volgende:
Als ik in slaap kan komen dan slaap ik meestal prima. Maar dat kan ik dan wel alleen goed liggend, bijvorbeeld in auto's of vliegtuigen of bussen niet. In treinen val ik altijd net is slaap en dan schrik ik weer wakker (heb al een aantal keer mijn boek laten vallen daardoor).
Ze zijn 'de hele tijd' moe. Of denken dat de hele tijd te zijn. Volgens mij heb ik er ook een beetje last van. Ik slaap wel wat minder, maar wel elke nacht als een blok. Ik ben eigenlijk alleen als ik wakker ben moe en aan het einde van de werkdag. Dat heeft dus meer met de drukte van een gezin te maken dan met te weinig slaap. Denk ik.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 14:30 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
En waarom denken die mensen dan dat ze slecht slapen? Omdat ze zich de dag erna niet uitgerust voelen?
Overigens is slecht slapen over het algemeen ook vrij goed te verhelpen, alleen is het zo verdomd veel werk.
Dat is een luxeprobleem. Ik moet elke dag zo optimaal mogelijk inrichten om uberhaupt in mijn eigen bed te kunnen slapen. Dat betekent bijvoorbeeld:quote:Op dinsdag 28 juli 2009 14:35 schreef Tha_Erik het volgende:
Als ik in slaap kan komen dan slaap ik meestal prima. Maar dat kan ik dan wel alleen goed liggend, bijvorbeeld in auto's of vliegtuigen of bussen niet. In treinen val ik altijd net is slaap en dan schrik ik weer wakker (heb al een aantal keer mijn boek laten vallen daardoor).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |