Dat, en Juicyhil.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 03:21 schreef Jojoortje het volgende:
CTRL-F topic
Dit is mijn verkapte TVP, want ik ga er serieus over na denken. Ik kom nog bij je terug.
De oorsprong komt uit de crewquote:Op dinsdag 28 juli 2009 04:03 schreef TwyLight het volgende:
Paul, Stoeprand, murp en iedereen die een underscore gebruikt na emo.gif of welke andere smilie dan ook.
Ik weet dat eerst veel mensen het deden, toen was het ook nog semi grappig maar mensen die het tot nu toe nog steeds volhouden, ik noem een PeZu, halen me echt het bloed onder de nagels vandaan elke keer dat 'k er weer een zie.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 04:10 schreef Biogarde het volgende:
[..]
De oorsprong komt uit de crewWas ooit een copy/paste faal van MSN en dat is overgenomen door users. Dus het is nooit als garp of bagger gepost, maar zo door users gemaakt (zoals ik het me herinneren kan). Volgens mij was het zelfs yvonne die
_ postte.
Ben het overigens met je eens wat betreft die smileys en Stoeprand.
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 04:23 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Ik weet dat eerst veel mensen het deden, toen was het ook nog semi grappig maar mensen die het tot nu toe nog steeds volhouden, ik noem een PeZu, halen me echt het bloed onder de nagels vandaan elke keer dat 'k er weer een zie.
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 04:10 schreef Biogarde het volgende:
[..]
De oorsprong komt uit de crewWas ooit een copy/paste faal van MSN en dat is overgenomen door users. Dus het is nooit als garp of bagger gepost, maar zo door users gemaakt (zoals ik het me herinneren kan). Volgens mij was het zelfs yvonne die
_ postte.
Ben het overigens met je eens wat betreft die smileys en Stoeprand.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |