3 - 5 - 2 spelen? Of 3 - 4 - 3?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 17:42 schreef RayMania het volgende:
Best zin in vanavond. Ook wel redelijk tevreden met Demy. Ben wel benieuwd wat we met die shitload aan middenveldera gaan doen. Je krijgt duidelijk morrende spelers.
Teken ik voor (als ze tenminste blessurevrij blijven)quote:Op vrijdag 24 juli 2009 17:07 schreef Wooldoor het volgende:
Waarschijnlijk zal het ideale middenveld er als volgt uizien:
--------------- de Zeeuw---------------------
Gabri -------------------------- Emanuelson
-----------------Aissati------------------------
Urby speelt sowiesoquote:Op vrijdag 24 juli 2009 17:38 schreef Barca het volgende:
Zo?
Stekelenburg;
Van der Wiel, Wielaert, Alderweireld, Atouba;
Enoh;
De Zeeuw, Vertonghen;
Aissati;
Suarez, Sulejmani
Zou graag Lindgren zien i.p.v. Vertonghen maar Rasmus lijkt niet eens tot de selectie te behoren.
Doe maar op de plek van Vertonghen dan. Of ... een centrale verdediger eruit en dan spelen met 5 middenvelders.quote:
Waarom staat Kaka er niet in?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 17:38 schreef Barca het volgende:
Zo?
Stekelenburg;
Van der Wiel, Wielaert, Alderweireld, Atouba;
Enoh;
De Zeeuw, Vertonghen;
Aissati;
Suarez, Sulejmani
Zou graag Lindgren zien i.p.v. Vertonghen maar Rasmus lijkt niet eens tot de selectie te behoren.
Op de tribunequote:
Daar vrees ik voor jaquote:Op vrijdag 24 juli 2009 17:09 schreef Prosac het volgende:
Exit Lindgren dus?
Wie?quote:
Zucht hou daar nou is mee op, Schaars is volgens mij aardig anti Ajax.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 17:54 schreef Moonlighter het volgende:
Ben wel blij met de Zeeuw maar ik had toch liever Schaars zien komen
Had Jol toch gelijk over die 8 miljoen.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 17:52 schreef Prosac het volgende:
7,5 miljoen euro meldt VI.
Maar Ajax 2 gaat wel van AZ winnen in de bekerquote:Op vrijdag 24 juli 2009 17:42 schreef RayMania het volgende:
Best zin in vanavond. Ook wel redelijk tevreden met Demy. Ben wel benieuwd wat we met die shitload aan middenveldera gaan doen. Je krijgt duidelijk morrende spelers.
de Zeeuw was ook niet altijd even lovend over Ajaxquote:Op vrijdag 24 juli 2009 17:55 schreef Jasza het volgende:
[..]
Zucht hou daar nou is mee op, Schaars is volgens mij aardig anti Ajax.
Maar niet met die 6 miljoen.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 17:55 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Had Jol toch gelijk over die 8 miljoen.
Nou ...quote:Op vrijdag 24 juli 2009 17:58 schreef Egamer het volgende:
We hebben een 'luxeprobleem' op het middenveld.
Dat maakt toch geen zak uit. Boeiend of een speler anti-jouw club is, als hij maar goed genoeg is.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 17:55 schreef Jasza het volgende:
[..]
Zucht hou daar nou is mee op, Schaars is volgens mij aardig anti Ajax.
Ach, een luxe kun je het ook niet noemen. Maarja er zal vast een basisspeler van vorig seizoen geslachtofferd worden. (Lindgren is sowieso al exit)quote:Op vrijdag 24 juli 2009 17:59 schreef Barca het volgende:
Met Demy naar Ajax kan ik een andere AZ-speler kiezen in mijn ploeg van coach van het jaar. hahaha.
[..]
Nou ...
Mwah. Gemengde gevoelens.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 18:06 schreef Stereotomy het volgende:
Allemaal een beetje happy met De Zeeuw hier, merk ik?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |