Mwa, denk dat hij qua constantheid en degelijkheid wel het een en ander kan toevoegen.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 16:26 schreef Rejected het volgende:
Kapitaalvernietiging om De Zeeuw te halen.
Mod je dit soort bagger ook weer weg dan?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 16:27 schreef Prosac het volgende:
Zou het allemaal weer wat genuanceerder kunnen?
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 16:20 schreef need2009 het volgende:
[..]
Niet alle!!!
Oh nee, Elia niet, waarom ook alweer?
Kijk naar de onderschrift, face it!
7 wat? Kaasblokjes?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 16:36 schreef fuckbuddy het volgende:
Eerst 7 lappen en dan zien we wel verder...
Denk jij echt dat Elia niet naar Ajax wilde? Waarom gaat hij dan uberhaupt met ons onderhandelen?quote:
Genuanceerder en minder fel anti-anti-anti zou al helpen. Blijf dan gewoon uit het topic weg als je alleen maar kan terugvallen op Elia of het andere verleden.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 16:36 schreef NoizEkick het volgende:
[..]
Kan je anders niet gewoon even anders gaan posten, als je toch alleen maar komt zeuren?
Zou niet eens zo raar zijn met deze splinternieuwe mat.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 16:40 schreef Wooldoor het volgende:
Wel weer zin om een wedstrijd van Ajax te zien ook al is het maar vriendschappelijk alleen ben ik bang dat er gewoon 1-2 spelers van Ajax zwaar geblesseerd raken.
Ja idd, dat kutgevoel heb ik ook.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 16:40 schreef Wooldoor het volgende:
Wel weer zin om een wedstrijd van Ajax te zien ook al is het maar vriendschappelijk alleen ben ik bang dat er gewoon 1-2 spelers van Ajax zwaar geblesseerd raken.
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 16:56 schreef Kanariegeel het volgende:
Volgens de Telegraaf zijn de clubs op een haar na rond en wordt de Zeeuw vanavond gekeurd...
http://www.telegraaf.nl/t(...)R__AJAX__.html?p=2,1
Nou welkom Demy dan maar.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 16:56 schreef Kanariegeel het volgende:
Volgens de Telegraaf zijn de clubs op een haar na rond en wordt de Zeeuw vanavond gekeurd...
http://www.telegraaf.nl/t(...)R__AJAX__.html?p=2,1
z'n eerste 2 seizoenen viel het ook wel mee qua blessures. Gewoon houden vind ik. Als ie fit is zou ie bij mij altijd spelenquote:Op vrijdag 24 juli 2009 17:05 schreef twi het volgende:
Hoe lullig het ook is, misschien moeten we Gabri dan maar zien te slijten gezien zijn blessuregevoeligheid.
Welke eerste wedstrijd?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 17:15 schreef Jasza het volgende:
De zeeuw zal de eerste wedstrijd wel niet spelen denk ik.
Als je 4-4-2 speelt kan je Enoh ook rechts zetten dusquote:Op vrijdag 24 juli 2009 17:25 schreef Prosac het volgende:
Enoh schuift met de komst van De Zeeuw ook weer naar achteren op in de pikorde.
3 - 5 - 2 spelen? Of 3 - 4 - 3?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 17:42 schreef RayMania het volgende:
Best zin in vanavond. Ook wel redelijk tevreden met Demy. Ben wel benieuwd wat we met die shitload aan middenveldera gaan doen. Je krijgt duidelijk morrende spelers.
Teken ik voor (als ze tenminste blessurevrij blijven)quote:Op vrijdag 24 juli 2009 17:07 schreef Wooldoor het volgende:
Waarschijnlijk zal het ideale middenveld er als volgt uizien:
--------------- de Zeeuw---------------------
Gabri -------------------------- Emanuelson
-----------------Aissati------------------------
Urby speelt sowiesoquote:Op vrijdag 24 juli 2009 17:38 schreef Barca het volgende:
Zo?
Stekelenburg;
Van der Wiel, Wielaert, Alderweireld, Atouba;
Enoh;
De Zeeuw, Vertonghen;
Aissati;
Suarez, Sulejmani
Zou graag Lindgren zien i.p.v. Vertonghen maar Rasmus lijkt niet eens tot de selectie te behoren.
Doe maar op de plek van Vertonghen dan. Of ... een centrale verdediger eruit en dan spelen met 5 middenvelders.quote:
Waarom staat Kaka er niet in?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 17:38 schreef Barca het volgende:
Zo?
Stekelenburg;
Van der Wiel, Wielaert, Alderweireld, Atouba;
Enoh;
De Zeeuw, Vertonghen;
Aissati;
Suarez, Sulejmani
Zou graag Lindgren zien i.p.v. Vertonghen maar Rasmus lijkt niet eens tot de selectie te behoren.
Op de tribunequote:
Daar vrees ik voor jaquote:Op vrijdag 24 juli 2009 17:09 schreef Prosac het volgende:
Exit Lindgren dus?
Wie?quote:
Zucht hou daar nou is mee op, Schaars is volgens mij aardig anti Ajax.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 17:54 schreef Moonlighter het volgende:
Ben wel blij met de Zeeuw maar ik had toch liever Schaars zien komen
Had Jol toch gelijk over die 8 miljoen.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 17:52 schreef Prosac het volgende:
7,5 miljoen euro meldt VI.
Maar Ajax 2 gaat wel van AZ winnen in de bekerquote:Op vrijdag 24 juli 2009 17:42 schreef RayMania het volgende:
Best zin in vanavond. Ook wel redelijk tevreden met Demy. Ben wel benieuwd wat we met die shitload aan middenveldera gaan doen. Je krijgt duidelijk morrende spelers.
de Zeeuw was ook niet altijd even lovend over Ajaxquote:Op vrijdag 24 juli 2009 17:55 schreef Jasza het volgende:
[..]
Zucht hou daar nou is mee op, Schaars is volgens mij aardig anti Ajax.
Maar niet met die 6 miljoen.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 17:55 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Had Jol toch gelijk over die 8 miljoen.
Nou ...quote:Op vrijdag 24 juli 2009 17:58 schreef Egamer het volgende:
We hebben een 'luxeprobleem' op het middenveld.
Dat maakt toch geen zak uit. Boeiend of een speler anti-jouw club is, als hij maar goed genoeg is.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 17:55 schreef Jasza het volgende:
[..]
Zucht hou daar nou is mee op, Schaars is volgens mij aardig anti Ajax.
Ach, een luxe kun je het ook niet noemen. Maarja er zal vast een basisspeler van vorig seizoen geslachtofferd worden. (Lindgren is sowieso al exit)quote:Op vrijdag 24 juli 2009 17:59 schreef Barca het volgende:
Met Demy naar Ajax kan ik een andere AZ-speler kiezen in mijn ploeg van coach van het jaar. hahaha.
[..]
Nou ...
Mwah. Gemengde gevoelens.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 18:06 schreef Stereotomy het volgende:
Allemaal een beetje happy met De Zeeuw hier, merk ik?
... aldus zijn ex-vriendin.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 18:08 schreef Prosac het volgende:
Het is wederom niet de grootste middenvelder die je kon vinden.
Hebben wij even geluk dat het volgend seizoen gaat lopen.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 18:09 schreef Stereotomy het volgende:
Zullen de meeste AZ-supporters ook wel hebben. Behalve die lui van azfanpage, daar kan die k*tj**d De Peeuw waarschijnlijk niets meer goed doen
Aan Demy de Zeeuw heb je niets als het niet goed loopt, of als hij met zichzelf in de knoop zit. Als alles goed gaat, was het met Schaars de beste speler van AZ.
We hebben wel veel spelers, maar niet veel goede spelers in mijn ogen. En ... kwantiteit en kwaliteit zijn niet hetzelfde.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 18:05 schreef Egamer het volgende:
[..]
Ach, een luxe kun je het ook niet noemen. Maarja er zal vast een basisspeler van vorig seizoen geslachtofferd worden. (Lindgren is sowieso al exit)
Denk niet dat de clubs in de rij zullen staan.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 17:05 schreef twi het volgende:
Hoe lullig het ook is, misschien moeten we Gabri dan maar zien te slijten gezien zijn blessuregevoeligheid.
Een verbetering zou een transfer naar het buitenland geweest zijn. Of een jaartje ballen bij de kampioen in de Champions League om je in de kijker te spelen en dán een toptransfer naar het buitenland te verdienen.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 18:16 schreef Jasza het volgende:
Hoezo is ajax geen verbetering? Is Bayern ook geen verbetering tov Wolfsburg omdat ze toevallig 1 x kampioen zijn geworden???
Grootte van de club etcquote:Op vrijdag 24 juli 2009 18:23 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Een verbetering zou een transfer naar het buitenland geweest zijn. Of een jaartje ballen bij de kampioen in de Champions League om je in de kijker te spelen en dán een toptransfer naar het buitenland te verdienen.
Alsof De Zeeuw er wat aan heeft dat Ajax in 1995 de wereldbeker had gewonnen.
1-2 seizoenen goed spelen bij Ajax speel je je ook mee in de kijker voor europese topclubs. Bij Az loopt iedereen nog ondanks dat ze prima voetbal speelde.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 18:23 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Een verbetering zou een transfer naar het buitenland geweest zijn. Of een jaartje ballen bij de kampioen in de Champions League om je in de kijker te spelen en dán een toptransfer naar het buitenland te verdienen.
Alsof De Zeeuw er wat aan heeft dat Ajax in 1995 de wereldbeker had gewonnen.
TOP!!quote:Op vrijdag 24 juli 2009 17:52 schreef Prosac het volgende:
7,5 miljoen euro meldt VI.
Zelfs bij PSV. Ajax staat wat dat betreft nog steeds op eenzame hoogte in Nederland. Is ook de reden dat het voor Ajax telkens zo moeilijk is een team te smeden.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 18:31 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
1-2 seizoenen goed spelen bij Ajax speel je je ook mee in de kijker voor europese topclubs. Bij Az loopt iedereen nog ondanks dat ze prima voetbal speelde.
Lullig voor Lindgren. Aardige gast en een prima speler, maar als Ajax écht naar een hoger niveau wilt, dan moeten er harde keuzes gemaakt worden. De Zeeuw sowieso basis!quote:
Bij 1 of 2 seizoen goed spelen bij Ajax kost hij straks wel 10 miljoen, bij één seizoen goed ballen bij AZ was dat 3 miljoen geweest. En staat heel Europa in de rij voor hem.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 18:31 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
1-2 seizoenen goed spelen bij Ajax speel je je ook mee in de kijker voor europese topclubs. Bij Az loopt iedereen nog ondanks dat ze prima voetbal speelde.
zorg er maar voor dat er mentaal niets verkeerd gaat want dan is het hek van de dam.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 18:36 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Top aankoop de Zeeuw. Niet zo heel duur en iemand die Ajax absoluut beter maakt!
Ben benieuwd hoe het nu allemaal ingevuld gaat worden
Ik zag hem hier ook op tafel liggen ja. Initiatief van Ajax? Dat is dan wel netjes jaquote:Op vrijdag 24 juli 2009 18:37 schreef Aanvoerder het volgende:
Vandaag trouwens een gratis Ajaxlife in de bus. Strakke actie! Altijd leuk leesvoer!
Vind het sowieso vreemd dat je als Sup. CC houder wel dat blaadje krijgt normaal, en als seizoenskaarthouder niet. Vind het prima dat ik hem krijg maar het lijkt me dat seizoenskaarthouders het ook wel "verdienen".quote:Op vrijdag 24 juli 2009 18:37 schreef Aanvoerder het volgende:
Vandaag trouwens een gratis Ajaxlife in de bus. Strakke actie! Altijd leuk leesvoer!
Wat is ons systeem en spel dan?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 18:39 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
zorg er maar voor dat er mentaal niets verkeerd gaat want dan is het hek van de dam.
Blessures, vriendin die geneukt word door teammaat etc... Dan ben je lekker zoet met hem.
Als je dat voor elkaar hebt dan heb je een topspeler.
Ben benieuwd of ie ook in jullie systeem/spel kan draaien en net zo goed word als dat ie bij AZ was.
Tip: zet De Zeeuw op rechtshalf!quote:Op vrijdag 24 juli 2009 18:39 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
zorg er maar voor dat er mentaal niets verkeerd gaat want dan is het hek van de dam.
Blessures, vriendin die geneukt word door teammaat etc... Dan ben je lekker zoet met hem.
Als je dat voor elkaar hebt dan heb je een topspeler.
Ben benieuwd of ie ook in jullie systeem/spel kan draaien en net zo goed word als dat ie bij AZ was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |