volgens mij mochten rommedahl en kennedy vorig jaar al wegquote:Op vrijdag 24 juli 2009 23:11 schreef Ritmo het volgende:
Ah er wordt geroepen om vertrek van spelers, Ajax heeft verloren dus? Moet Jol al weg?
Sno zit alleen maar in de weg. Direct eruit en Enoh en Donald als back-up voor de Zeeuw.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 23:11 schreef Vjenne12345 het volgende:
Wat is dat toch steeds met die korte corners, heb er vanavond wel een stuk of 4/5 geteld en er komt werkelijk niks van uit.
EDIT: Sno mag van mij anders wel blijven, kan een prima invaller zijn voor de Zeeuw.
Nee. Want ik ben niet onredelijk positief over een prutser als Vertonghen en een dertien in een dozijn speler als Lindgren.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 23:12 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ben jij niet stiekem voor die ploeg uit EHV?
interview was goedquote:Op vrijdag 24 juli 2009 23:14 schreef Egamer het volgende:
Wat een diepteinterview met Suarez trouwens.
Ga ff geld donerenquote:Op vrijdag 24 juli 2009 23:11 schreef Ritmo het volgende:
Ah er wordt geroepen om vertrek van spelers, Ajax heeft verloren dus? Moet Jol al weg?
Mja hij speelde matig, maar soms had hij wat goede momentjes. Lekker hard ingaan, alleen jammer dat 'ie dat de hele wedstrijd niet kan doen.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 23:22 schreef Nashje het volgende:
Degene die vindt dat Sno goed speelde moet me maar ff pmen. Maak ik persoonlijk een afspraak voor bij Hans Anders.
Sno kan gewoon nog steeds niet voetballen, Kennedy is voor de breedte te accepteren en er moet een aanvallende spelmaker bij vind ik. Het hangt nog iets teveeel van Luis af.
Daarom moet Oleguer spelen, in Europees verband. Enige speler in de selectie met Europese ervaring. Ik vond hem heel sterk in Europese duels afgelopen seizoen.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 23:33 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Wielaert vond ik een goede aankoop, maar nog steeds kan hij mij niet overtuigen. Maar goed, hij speelde natuurlijk wel tegen twee wereldspitsen.
zondag is die wedstrijd pas hequote:Op vrijdag 24 juli 2009 23:40 schreef Pannengkoek het volgende:
Sno is echt be-lach-e-lijk slecht. Overigens vond ik Gregory in aanvallend opzicht zeer goed, verdedigend mag beter. Ben benieuwd morgen tegen Benfica.
V/d Wiel was goed bezig inderdaad. Aanvallend was ie sterk, en dat vind ik hem niet vaak.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 23:40 schreef Pannengkoek het volgende:
Sno is echt be-lach-e-lijk slecht. Overigens vond ik Gregory in aanvallend opzicht zeer goed, verdedigend mag beter. Ben benieuwd morgen tegen Benfica.
Echt een afgetraind koppie. Heel wat anders dan vlak na zijn blessure vorig jaarquote:Op vrijdag 24 juli 2009 23:22 schreef DurQ het volgende:
Heeft Sulejmani nou echt zo'n smalle kop, of komt dat door mijn 4:3 TV
Oké, daar heb je wel helemaal gelijk in.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 23:30 schreef Nashje het volgende:
Lekker hard ingaan? Ik vind het meer onbesuistheid. Met die scheidsen in de Eredivisie gaan dat veel onnodige kaarten worden.
Heeft ie toch knap gedaan in die week tijd hequote:Op vrijdag 24 juli 2009 23:48 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Echt een afgetraind koppie. Heel wat anders dan vlak na zijn blessure vorig jaar![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |