Even per PM alsjeblieftquote:Op vrijdag 24 juli 2009 15:03 schreef Qwea het volgende:
[..]
huh? heb ik wat gemist? Wat is er met de hond?
hold your horses!quote:Op vrijdag 24 juli 2009 15:03 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik zal je een PM sturen met de gegevens!
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 15:14 schreef Kentoet het volgende:
Zo snel jullie........
Mooi hequote:Op vrijdag 24 juli 2009 15:52 schreef nieslief het volgende:
Hahahahaha Qwea dat linkje onder je posts.......
Ik ga jouw collega mailen! Heel lief van haar (en jou om haar er op te attenderen!) en bedankt voor het mailadres!quote:Op vrijdag 24 juli 2009 16:23 schreef oh-oh het volgende:
Mijn collega wil ook doneren, ze vindt de actie echt tof, en ze gaat ook haar vriend en haar ouders geld aftroggelen, ze is niet eens user hier
Dankjewel!quote:Op vrijdag 24 juli 2009 16:29 schreef manga het volgende:
Ik wil graag een donatie doen dus als ik ee PM'etje kan krijgen met de gegevens, ik stuur er ook even een mailtje achteraan. Ik las dat de familie BigBird in omgeving Dronten kan rijden, ik wil me ook aanmelden om te rijden tegen die tijd (met als kanttekening dat ik wel van te voren moet weten wanneer enzo, vanwege werk :S ).
Goede actie !!!!
DAT DIT KAN IN NEDERLAND!!!quote:Op vrijdag 24 juli 2009 12:43 schreef Ingetje79 het volgende:
HET IS NIET TE GELOVEN!!! [ afbeelding ]
Heel erg graag gedaan, alles voor dierenquote:
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 16:38 schreef manga het volgende:
[..]
Heel erg graag gedaan, alles voor dieren![]()
![]()
Heb het geld overgemaakt
Succes met de actie
Mits foto'squote:Op vrijdag 24 juli 2009 16:56 schreef muisje-eliza het volgende:
[ afbeelding ] jeuj! ik sta in de lijst van donateurs...mn centjes zijn dus binnen![]()
Als ze straks echt in Almere zitten ga ik denk ik wel n paar keer langs, misschien kan ik helpen met strond vegen ofzo...dat is zo dichtbij![]()
![]()
Zeldenquote:
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 16:59 schreef Qwea het volgende:
[..]
ZeldenDaarom wil ik hem ook niet naast het bed hebben slapen. Hij en MM snurken tegen elkaar op
En alstie niet snurkt, piep slaapt hij wel
Grommen en piepenquote:Op vrijdag 24 juli 2009 17:01 schreef JJH het volgende:
[..]
Gromt ie en blaft ie ook als ie slaapt/droomt? De hond van m'n ouders heeft daar nog wel eens last van.
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 16:58 schreef Qwea het volgende:
[..]
Mits foto'sAlmere duurt nog wel een poos geloof ik ofzo.
Volgend jaar pas dacht ik
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 16:29 schreef manga het volgende:
Ik wil graag een donatie doen dus als ik ee PM'etje kan krijgen met de gegevens, ik stuur er ook even een mailtje achteraan. Ik las dat de familie BigBird in omgeving Dronten kan rijden, ik wil me ook aanmelden om te rijden tegen die tijd (met als kanttekening dat ik wel van te voren moet weten wanneer enzo, vanwege werk :S ).
Goede actie !!!!
jompelen
, lees ik dat de 3000 al gehaald is
Haaaaa die "Bigbird"quote:
Helemaal goedquote:Op vrijdag 24 juli 2009 17:36 schreef Dipkip het volgende:
Ik begrijp uit de OP niet precies wat ik nou hier moet neerzetten maar ik ga zo een mail sturen zodat ik weet waar ik geld naar kan overmaken.
Zo werkt het, toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |