Nee hoor, met zn 4'en lukt het prima.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:52 schreef oh-oh het volgende:
Als jullie t zo druk hebben dat jullie er zo hystersich van worden is het mss wijs om de hulp aan te nemen die mensen aanbieden , maar als ik het zo lees denk ik dat ik dat aanbod liever intrek ( en dan absoluut niet door Greys of Ingetje hoor)
Ik zit alleen verbaasd te kijken naar dat blikvoer en de kluiven. Blikvoer voor katten, die snap ik.quote:
Ik weet niet eens wat ik gedaan heb,quote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:58 schreef Greys het volgende:
Stoppen nu. Anders laat ik dit topic sluiten en een nieuwe openen.
We gaan hier GEEN ruzie lopen trappen, klaar. Daar is het de actie niet naar.
Mijn hond ligt hier naast mequote:Op vrijdag 24 juli 2009 15:00 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik weet niet eens wat ik gedaan heb,. En ga weer naar de hond zo, doeg
Dan moet je je ook niet aangesproken voelen, was ook niet nodig!quote:Op vrijdag 24 juli 2009 15:00 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik weet niet eens wat ik gedaan heb,. En ga weer naar de hond zo, doeg
Snurkt ie wel eens niet?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 15:00 schreef Qwea het volgende:
[..]
Mijn hond ligt hier naast mete snurken (again)
huh? heb ik wat gemist? Wat is er met de hond?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 15:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan moet je je ook niet aangesproken voelen, was ook niet nodig!
Hou me even per PM op de hoogte he, van de hond! Als ik iets kan doen of bellen hoor ik het wel!
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 15:03 schreef Kentoet het volgende:
Ik wil graag een vrije donatie doen. Ook wil ik wel rijden mocht het nodig zijn.
Aaah, je fok nick is kentoetquote:Op vrijdag 24 juli 2009 15:03 schreef Kentoet het volgende:
Ik wil graag een vrije donatie doen. Ook wil ik wel rijden mocht het nodig zijn.
Even per PM alsjeblieftquote:Op vrijdag 24 juli 2009 15:03 schreef Qwea het volgende:
[..]
huh? heb ik wat gemist? Wat is er met de hond?
hold your horses!quote:Op vrijdag 24 juli 2009 15:03 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik zal je een PM sturen met de gegevens!
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 15:14 schreef Kentoet het volgende:
Zo snel jullie........
Mooi hequote:Op vrijdag 24 juli 2009 15:52 schreef nieslief het volgende:
Hahahahaha Qwea dat linkje onder je posts.......
Ik ga jouw collega mailen! Heel lief van haar (en jou om haar er op te attenderen!) en bedankt voor het mailadres!quote:Op vrijdag 24 juli 2009 16:23 schreef oh-oh het volgende:
Mijn collega wil ook doneren, ze vindt de actie echt tof, en ze gaat ook haar vriend en haar ouders geld aftroggelen, ze is niet eens user hier
Dankjewel!quote:Op vrijdag 24 juli 2009 16:29 schreef manga het volgende:
Ik wil graag een donatie doen dus als ik ee PM'etje kan krijgen met de gegevens, ik stuur er ook even een mailtje achteraan. Ik las dat de familie BigBird in omgeving Dronten kan rijden, ik wil me ook aanmelden om te rijden tegen die tijd (met als kanttekening dat ik wel van te voren moet weten wanneer enzo, vanwege werk :S ).
Goede actie !!!!
DAT DIT KAN IN NEDERLAND!!!quote:Op vrijdag 24 juli 2009 12:43 schreef Ingetje79 het volgende:
HET IS NIET TE GELOVEN!!! [ afbeelding ]
Heel erg graag gedaan, alles voor dierenquote:
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 16:38 schreef manga het volgende:
[..]
Heel erg graag gedaan, alles voor dieren![]()
![]()
Heb het geld overgemaakt
Succes met de actie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |