ehm, standaard in NL is 25...quote:Op dinsdag 28 juli 2009 20:09 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Ik kom er wel een beetje rot vanaf met mijn 38 verlofdagen dit jaar.
Maar je toekomstige vrouw misschien wel!quote:Op dinsdag 28 juli 2009 21:24 schreef flipsen het volgende:
Ik kan 52 weken vakantie nemen, vindt mijn baas geen probleem
Excellent idee!quote:Op woensdag 29 juli 2009 00:56 schreef flipsen het volgende:
Misschien moeten we deze titel er maar in houden voor de volgende delen, zonder topicnr... Het is opeens een stormlooptopic geworden
Er wordt snel doorgepost om deze titel maar snel te laten verdwijnenquote:Op woensdag 29 juli 2009 00:56 schreef flipsen het volgende:
Misschien moeten we deze titel er maar in houden voor de volgende delen, zonder topicnr... Het is opeens een stormlooptopic geworden
quote:Op woensdag 29 juli 2009 07:48 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Er wordt snel doorgepost om deze titel maar snel te laten verdwijnen
Als je Lissabon zou kennen, zou zelfs jij je mening herzien!quote:Op woensdag 29 juli 2009 09:10 schreef Fogel het volgende:
Ik ben nog nooit in Lissabon geweest, dus over die stad kan ik niet oordelen. Die andere stad wel, en mijn mening is vast bij de meesten bekend
Idem, maar dan wel met een contract van 32 uur, waardoor ik elke vrijdag vrij ben. Als ik op een vrijdag werk, bouw ik dus extra vakantiedagen op. En ik kan elk jaar 64 uur (of 2 * je contracturen) kopen. Wat ik dus ook doe.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 21:48 schreef k_man het volgende:
Ik heb een contract voor 36 uur per week, waardoor ik om de week op vrijdag vrij ben. Als ik die dagen op zou sparen zou ik er dus ook een stuk of 25 extra hebben. Nu gewoon het minimum van 23 ofzo.
Qua musea en monumenten wel!quote:Op woensdag 29 juli 2009 10:08 schreef Fogel het volgende:
Parijs wordt geen goede stad indien er een nog slechtere stad blijkt te bestaan...
Nog naar de Wednesday Night Skate geweest vanavond ?quote:Op woensdag 29 juli 2009 22:13 schreef Vogue het volgende:
Hier alles nog steeds goed. Ik kamp al vanaf zaterdag met een enorm slaapgebrek vanwege alle leuke avondjes en feestjes die ik sindsdien heb gehad. Kruip dan nu ook zo mijn bed in denk ik. Beetje bijslapen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |