Na ja..... die kwam ik vanmorgen bij de kapper tegen in een Australisch bladquote:Op dinsdag 28 juli 2009 13:57 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
deze was zeker ook al bekend?
[ afbeelding ]
http://www.inhabitat.com/(...)light/727hotel-ed01/
Ja, maar... de noodtoestand is toch uitgeroepen in Argentinie waardoor het sociale leven stil ligt?!quote:
Peru! Dat kan ook nog idd! Is November een goede periode voor Peru?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 15:19 schreef Hik het volgende:
Ik kwam dit ouwe topic nog tegen...
Waar moet TRV-er "X" écht eens heen?
Is iedereen al een beetje in zijn opdrachtplaatsen geweest?
Ik ben nog steeds niet naar Benidorm geweest...
Ook niet naar Taiwan en Nieuw Zeeland, wel naar Suriname.
Perú is goed te doen in November, zeker!quote:Op dinsdag 28 juli 2009 15:34 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Peru! Dat kan ook nog idd! Is November een goede periode voor Peru?
Patagonie valt bij mij onder Argentinie, dus dat blijft bij de opties staan.
Welnee, het gewone leven gaat hier weer gewoon zijn gangetje. Alle scholen zijn ook weer open gegaan na de vakantie. Er is alleen een nijpend tekort aan toeristen momenteel hier in Bariloche, waar we het voornamelijk van de Brazilianen moeten hebben tijdens het winterseizoen. Ik was eergisteren eindelijk weer een dagje op de pistes, maar het was bijzonder rustig, in het super-hoogseizoen... voor het komende lente- en zomerseizoen verwacht ik wel weer enigszins normale aantallen toeristen. Ik heb in ieder geval weer aardig wat boekingenquote:Op dinsdag 28 juli 2009 15:12 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Ja, maar... de noodtoestand is toch uitgeroepen in Argentinie waardoor het sociale leven stil ligt?!
Lijkt me enigszins onhandig voor een vakantie.
Daar hoef je geen account voor te hebben.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 14:36 schreef Blik het volgende:
Ik heb wel een World66-account, waarmee je kaartjes krijgt van alle landen en staten waar je geweest bent
Wow, mijn eerste pogingen om tot het vaste kliekje te behoren zie ikquote:Op dinsdag 28 juli 2009 15:19 schreef Hik het volgende:
Ah, dat klinkt wel goed.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 15:47 schreef flipsen het volgende:
[..]
Welnee, het gewone leven gaat hier weer gewoon zijn gangetje. Alle scholen zijn ook weer open gegaan na de vakantie. Er is alleen een nijpend tekort aan toeristen momenteel hier in Bariloche, waar we het voornamelijk van de Brazilianen moeten hebben tijdens het winterseizoen. Ik was eergisteren eindelijk weer een dagje op de pistes, maar het was bijzonder rustig, in het super-hoogseizoen... voor het komende lente- en zomerseizoen verwacht ik wel weer enigszins normale aantallen toeristen. Ik heb in ieder geval weer aardig wat boekingen
Ik ben (nog?) niet in Irak geweest, wel de buren in Iran.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 15:19 schreef Hik het volgende:
Japan inmiddels twee keerquote:Op dinsdag 28 juli 2009 15:19 schreef Hik het volgende:
Ga je maar 2 weken weg?!quote:Op dinsdag 28 juli 2009 16:20 schreef DutchTrain het volgende:
Na het zien van Japan ben ik ook erg benieuwd geraakt naar Korea en Taiwan, maar geen idee of ik me daar twee weken kan vermaken
Ik sta er niet in, was nog geen TRV'er toendertijdquote:Op dinsdag 28 juli 2009 15:19 schreef Hik het volgende:
Als ik me er al geen 2 weken kan vermaken, dan al zeker geen 3 wekenquote:
Dit jaar iets van 12quote:Op dinsdag 28 juli 2009 18:25 schreef Fogel het volgende:
Hoeveel weken vakantie krijg je eigenlijk??
Dat is wel heel erg veel...quote:
Waar kun je je geen 2 weken vermaken?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 18:21 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Als ik me er al geen 2 weken kan vermaken, dan al zeker geen 3 weken
Ik heb nog zo'n 5 weken vakantiedagen te besteden dit jaar, maar nog niets geboekt op een weekendje Boekarest en omstreken na.
Nee, die zitten daar niet bij.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 20:19 schreef Fogel het volgende:
38 verlofdagen, is dat inclusief alle "verplichte" vrije dagen zoals kerst en pasen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |