ja idd.. maar ik heb er echt geen tijd voor voor dat gesopquote:Op vrijdag 24 juli 2009 11:21 schreef Stout het volgende:
Mijn man strijkt en wast....ideaal ! Ik hang het hooguit op, of vouw het op.
Verder kan ie heel goed soppen en boenen, hij is tenslotte huisman
Maar ik hou van soppen en boenen.. nu is het ook weer achter de verwarmingen, onder de stoelen en banken en kast en zo helemaal schoon. En t ruikt zo lekker
1 hebben wij schoonmoeders voor...quote:Op vrijdag 24 juli 2009 11:18 schreef Troel het volgende:
[..]
Maar dat eerste is op te lossen door goed te sorteren zodat het niet mis kan gaan.
Het tweede is op te lossen door enkel dingen te kopen die niet gestreken hoeven te worden
Ja onze situatie is een beetje apart...quote:Op vrijdag 24 juli 2009 11:26 schreef Stout het volgende:
Mijn schoonmoeder gaat echt niet voor mij wassen hoor ,ze ziet me aankomen..
Ja als ze bij me is, maar dat is meestal voor de gezelligheid en dan heb ik vaak ook geen was liggen.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 11:27 schreef Vicky het volgende:
mijn moeder wil nog wel eens strijken voor me
* Stout geeft Ymme een schop onder dr kont.... aan de slag jij !quote:Op vrijdag 24 juli 2009 11:51 schreef ymme het volgende:
Ik durf de was niet buiten neer te hangen.
Zo eerst maar eens buienradar kijken.
En kan iemand mij een schop onder mijn kont geven. Heb echt geen zin om vandaag iets te doen.
Krijg je als je vakantie hebt (jaja vandaag vakantie gekregen en nu al geen zin meer om iets te doen).
Goedemiddagquote:
ik ben iig snel weer naar binnen gegaan, had graag willen zitten lezen in de patioquote:Op vrijdag 24 juli 2009 12:03 schreef Ca.ra het volgende:
Asy, ik hoop dat jij je was niet ook buiten hebt gehangen aangezien het weer hoost....
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 12:03 schreef innepin het volgende:
[..]
GoedemiddagMijn ritme van elke 2 uur eruit om te plassen is nu veranderd naar elke 1,5 uur
Beetje jammer
Dat vond ze waarschijnlijk heel erg?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 12:04 schreef MamsX het volgende:
Wij zijn weer terug van boodschappen doen. En ik ben nu alweer doodmoe![]()
X is blij want ze heeft speelgoed gekregen omdat ze zo ziek is.![]()
![]()
Een geluiden boek en speelgoed sleutels met 3 liedjes erbij.
lekker he Kim, op een gegeven moment wil je weer ruimtequote:Op vrijdag 24 juli 2009 12:27 schreef k_i_m het volgende:
Zooooo, de box mooi op de foto gezet zodat ie op marktplaats kan. Straks even wat mooie kratten kopen en dan gaat ie uit elkaar. Weg ermeeeeee.
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 12:35 schreef Belana het volgende:
[..]
lekker he Kim, op een gegeven moment wil je weer ruimte
quote:
Hallo Mevrouw Rewimo! Hoe was de huwelijksnacht?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:05 schreef Rewimo het volgende:
Hier stikt het ook van de vliegen, bah.
En ja, foto's komen eraan... moet even kijken wat ik online ga zetten.
Heerlijk geslapen, dank jequote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:08 schreef Linda2205 het volgende:
Hallo Mevrouw Rewimo! Hoe was de huwelijksnacht?
En lekker lang nagekletst? Dat lijkt mij het leukste, 's avonds in bed, met je man (quote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:26 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Heerlijk geslapen, dank je
Hier staan wat foto's
Uiteindelijk wel Viefquote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:27 schreef Vivi het volgende:
Ga je verhuizen Kim?
En in het kader; leedvermaak is het beste vermaak, een filmpje;
ow wat leuk!quote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:05 schreef _Bar_ het volgende:
[..]spannend en leuk
Gisteren schoonzusje tegen mij,
dat je dat durft enzo.
en wat snel al zo na de geboorte.
ik ja maar de papa is ook mee met de pruts, alleen die gaan naar vrienden toe.
Dus Belana je ziet gelijk onze kleine irl
Nee, ik heb nu net het wasrekje met was die niet in de droger even in het zonnetje gezet...quote:Op vrijdag 24 juli 2009 12:03 schreef Ca.ra het volgende:
Asy, ik hoop dat jij je was niet ook buiten hebt gehangen aangezien het weer hoost....
muah met een potje soppen op zijn tijd is niets mis toch?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 15:54 schreef pinquit het volgende:
soppen en boenen. bah.
Neequote:Op vrijdag 24 juli 2009 16:12 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
muah met een potje soppen op zijn tijd is niets mis toch?
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 16:34 schreef bixister het volgende:
't is karbonade-dag vandaag, dat past mooi bij je oud-hollandsche tijdstip, huup.
ja, nu kun je wel lachen maar 't is hier ooit n.a.v. dit topic wel ingevoerd hoor!quote:Op vrijdag 24 juli 2009 16:38 schreef huuphuup het volgende:
[..]![]()
oh karbonade das lang geleden zeg! zo daar heb ik eigenlijk best trek innet als speklapjes (en dan zo lekker zout
) met bietjes of rode kool ofzo. *ideeen opdoet
Boh, geen pijl op te trekken zo...quote:Op vrijdag 24 juli 2009 16:10 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Nee, ik heb nu net het wasrekje met was die niet in de droger even in het zonnetje gezet...![]()
wat een wisselend weer hier he?
Ik ga het regelen, vanavond komt er een foto (of meer) online, moet ik even aan W. vragen nl. die kan het op zijn computer doen, op mijn laptopje heb ik geen programma'tje staan om dit te doen...quote:Op vrijdag 24 juli 2009 17:01 schreef RockabeIIa het volgende:
Leuk Marie! Mag ik hem wel even zien? En al een tandjeWat gaat het hard!
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 17:01 schreef bixister het volgende:
[..]
ja, nu kun je wel lachen maar 't is hier ooit n.a.v. dit topic wel ingevoerd hoor!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En bij Ikea hebben ze ook hele toffe kinderdekbedjes, maar daar moet je natuurlijk weer net voor bij Ikea in de buurt wonen enzo.
@Pandora, gekookte aardappels zijn ook niet aan mij besteed... ook niet aan mn eigen moeder dus we aten vroeger echt maar heel weinig gekookte aardappels, sinds ik uit huis ben heb ik ze niet meer gekookt gegeten![]()
maar niet als ze een nest in je spau/ouwmuur hebben..quote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:00 schreef Brighteyes het volgende:
Hommels zijn leuk.
Wij hebben een passiebloem van de buren aan de schutting groeien en daar zitten heel veel hommels op. Sasha kan er ook zo heel geboeid naar kijken.
ziet er goed uit!quote:Op vrijdag 24 juli 2009 17:57 schreef E.T. het volgende:
Canneloni uit de laatste allerhande
Het ruikt goed, en het is maar goed dat het nog maar twee minuten hoeft.. Er zijn wat kinderen aan bedtijd toe geloof ik..
ja ik had ook ooit es een hele prinsessige gezien. Zuurstokroze, je weet wel, dat je tanden er zeer van doenquote:Op vrijdag 24 juli 2009 19:05 schreef _Ingrid_ het volgende:
Huup die zag ik ook! lief! Maar denk dat Kim meer voor prinses en aanverwanten gaat.
Maar je weet maar nooit.
Ik zat al te zoeken idd. Nouja, we zien wel. Er is vast keuze genoeg. En er is meer dan de hema.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 19:07 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ja ik had ook ooit es een hele prinsessige gezien. Zuurstokroze, je weet wel, dat je tanden er zeer van doenen met een soort feetjes met kroontjes op enzo. Heel girly allemaal
maar die zie ik niet meer op de website staan
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 19:27 schreef innepin het volgende:
OMG mijn huis is zo lek als een mandje![]()
Enorme hoosbui net en nu zit ik met zeven (!) tupperwarebakjes de lekkage op te vangen
Ja, het dak, op een punt waar een vorige bewoner een afgrijselijk lelijke, slecht gebouwde aanbouw neergeplempt heeft. En het lekt dus op meerdere punten op de aansluiting van het oude huis naar de aanbouw, vandaar de hoeveelheid tupperware.quote:
kwantum ,ikea, Jysk, v&dquote:Op vrijdag 24 juli 2009 16:52 schreef _Ingrid_ het volgende:
Morgen gaan we kijken naar een dekbedovertrek voor Kim. Ik weet alleen hema en Leenbakker waar ze zulks verkopen.
Iemand nog een idee? Het moet iet prinsesserigs worden, of elfjes, of vlinders. Uber meisjesachtig dus. Iig niet online.
z0mg! give him zeh silent treatment!quote:Op vrijdag 24 juli 2009 19:33 schreef innepin het volgende:
[..]
Ja, het dak, op een punt waar een vorige bewoner een afgrijselijk lelijke, slecht gebouwde aanbouw neergeplempt heeft. En het lekt dus op meerdere punten op de aansluiting van het oude huis naar de aanbouw, vandaar de hoeveelheid tupperware.
Sms ik m'n vriend, schrijft ie terug: "Hmm, verbouwen ipv trouwen? Scriptie sneller afschrijven."
Jysk nog nooit van gehoord. Ikea te ver.quote:
Vroeger zou ik gezegd hebben 'from Uranus' maar tegenwoordig moet ik je het antwoord schuldig blijven...quote:Op vrijdag 24 juli 2009 19:47 schreef pinquit het volgende:
waar komt al die hagel inene vandaan dan?
haha straks blijkt dat monteur 1 de knop naar links draait en monteur 2 vervolgens weer de knop naar rechts enzquote:Op vrijdag 24 juli 2009 20:27 schreef Brighteyes het volgende:
Ja, ze komen maar net zo vaak als het nodig is. Wij moeten wel de onderdelen betalen, maar dit gaat nu om het afstellen van iets.
Wel vaag, dit was de 7e keer ofzo en ik heb tot nu toe steeds een andere monteur gehad.
Punt één: lijkt me nep. Punt twee: dit vind je grappig?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:27 schreef Vivi het volgende:
Ga je verhuizen Kim?
En in het kader; leedvermaak is het beste vermaak, een filmpje;
Tssk! Ik vind het toch zo brutaal eigenlijk om goedgelovige mensen dit te flikken. Je verwacht het gewoon niet! Mja, nu denk je in het vervolg wel twee keer na zeker? Ook jammer voor Iris idd..quote:Op vrijdag 24 juli 2009 20:55 schreef Lois het volgende:
Ik ben opgelicht via Marktplaats![]()
![]()
![]()
(klein bedrag hoor, schrik niet)
Ik ben er helemaal confuus van, blijkt het volgens http://www.opgelichtopinternet.nl/ een heel bekende oplichtster te zijn.
Ik doe nooit grote bedragen via marktplaats gelukkig dus van die 10 euro lig ik niet wakker maar meer dat ik Iris nu moet teleurstellen dat haar roze birckenstockslippertjes (nep natuurlijk) toch niet gaan komen.
Oh ja, dat is zo irritant om geheeld te krijgen. Dat blijft trekken en open scheuren.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 20:59 schreef Lois het volgende:
Gezicht is niet echt heel dik geworden gelukkig BE, daar heb je idd overheen gelezen, en ik heb ook best goed geslapen met die heerlijke pijnstiller.
Ik mag nu een AB kuurtje nemen voor die forse ontsteking en dan is straks alles weer beter![]()
Heb nu nog wel wat last maar wat ik het meest irritant vind is mijn gescheurde mondhoek. Dat geneest zo slecht
Oh t is wel prijzig spul hoor. Bij Douglas of andere parfurmeriezaken hebben ze t wel, van Elizabeth Arden is het. in kleine potjes of kleine en grote tubes.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 21:14 schreef Lois het volgende:
Nee ik heb die bruine weet je wel maar prinses Iris draagt geen bruinbruin is stom! Ze moeten roze zijn natuurlijk.
8 hour cream *noteert op boodschappenlijstje*
Ik smeer nu met klovenzalf (ja voor je voeten ja) want dat leek me logisch.
Heh, had niet verwacht dat jij daar verstand van zou hebbenquote:Op vrijdag 24 juli 2009 19:41 schreef RockabeIIa het volgende:
innepin, klinkt alsof het daklood van de aanbouw te lang is... Misschien is het wel echt zo eenvoudigDan waait de regen achter het lood zeg maar, omdat het te lang is en dan lekt het langs de muren zo naar beneden.
Kan dat zijn?
ik bedoelde ook van een plat dak.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 21:34 schreef innepin het volgende:
[..]
Heh, had niet verwacht dat jij daar verstand van zou hebben(nofi, duh)
Maar volgens vriendje hebben loodgieters al een keertje gekeken en was de conclusie "dak vervangen". Hmmm.
Ik weet verder niet wat daklood enzo inhoudt (ondanks vijf maanden werken bij een loodgietersbedrijf) maar het is een plat dak, misschien maakt dat uit?
LoisZelfs voor een klein bedrag is het gewoon stom en kut
Hoop voor je dat ze komen!quote:Op zaterdag 25 juli 2009 10:37 schreef Lois het volgende:
Fijne vakantie buuf!!
Oke aangifte doen loontIk heb ineens mail dat de slippers onderweg zijn
Eerst zien dan geloven maar toch
jahquote:Op zaterdag 25 juli 2009 11:06 schreef cattie het volgende:
Elin ook al maat 74! Ik heb donderdag rompers maat 74/80 moeten kopen. Erg he, waar zijn onze baby's...
pff moet er niet aan denken.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 11:13 schreef Stout het volgende:
tja, kleine kindsje worden groot, voor je het weet gaan ze een weekje kamperen met opa en oma en zit je alleen met je lief thuis....das stil hoor !
mn lief smelt helemaal van t filmpjequote:Op zaterdag 25 juli 2009 11:21 schreef Kleurdoos het volgende:
die
en ik denk dat leander mini is hoor.elin hangt wat boven de middenlijn nu qua gewicht..qua lengte is ze aardig langFee dan?
oeh die gaat ook hard dusquote:Op zaterdag 25 juli 2009 11:31 schreef cattie het volgende:
Aaaah...
Fee loopt qua lengte en gewicht op de 75% lijn ongeveer. Terwijl ze bij de geboorte iets boven de 25% lijn zat.
ow! heej wat goed. ze hebben dus meteen contact opgenomen met die persoon dan denk ik? of had je gezegd dat je aangifte had gedaan?quote:Op zaterdag 25 juli 2009 10:37 schreef Lois het volgende:
Fijne vakantie buuf!!
Oke aangifte doen loontIk heb ineens mail dat de slippers onderweg zijn
Eerst zien dan geloven maar toch
Toch wel dus, zoals in het recept stond. Het leek toen wel of er iets van eiersalade oid in zat, dus daarom was ik even nieuwsgierig! Ik ga het vanavond ook maken, ben benieuwd!quote:Op zaterdag 25 juli 2009 14:31 schreef Sugar het volgende:
Griekse yoghurt 0% vet met kerriepoeder en paprikapoeder!
Maar officieel moet dat met komijn, geloof ik.
quote:Op zaterdag 25 juli 2009 13:19 schreef lady-wrb het volgende:
kan je geen foto maken van het geheel? dan rommel ik wel op afstand
Wij gaan pasta eten....champigons staat al gesneden klaar ik ga nu de rest doen.. mjammie !quote:Op zaterdag 25 juli 2009 17:14 schreef Rewimo het volgende:
Kid hier ook, die heeft al een paar keer gezwommen
Wat we gaan eten, geen idee, we hebben nog zat vlees in elk geval
herkenbaarquote:Op zaterdag 25 juli 2009 15:31 schreef _Bar_ het volgende:
daar begin ik niet aan, aangezien m'n zin in bepaalde dingen nogal eens veranderd, dus week menu heeft hier weinig zin.
fotooooos!quote:Op zaterdag 25 juli 2009 17:23 schreef Kleurdoos het volgende:
Zo wij zijn ook weer terug.. veeeel te veel uitgegeven![]()
oh die heb k wel es op! die is echt superlekker!!quote:Op zaterdag 25 juli 2009 17:28 schreef k_i_m het volgende:
Ik ga voor de Allerhande vandaag.
http://www.ah.nl/recepten/recept?id=431358&rq=wraps+gerookte+kip+avocado
Soep! om aan te sterkenquote:Op zaterdag 25 juli 2009 17:32 schreef Ca.ra het volgende:
Hier lekker fout shoarma dadelijk, en het citroenijs staat te draaien in de ijsmachine. Ik had ineens een craving...
We hadden naast de kado-wasdroger ook een diepvrieskastje laten bezorgen van de week. Zodat ik straks ruimte heb om afgekolfde melkjes in te vriezen enzo, en wat makkelijker voorraad kan houden. Nou probeer ik te bedenken wat makkelijk is om er de komende weken in te doen met het oog op de kraamtijd.
Een paar afbakpizza's had ik al bedacht, en een aantal porties pastasaus (ik maak altijd voor een keer of vier tegelijk) maar mijn hersens doen het verder even niet meer. Ik ga maar eens in CUL lurken denk ik
Yay! Ik ga alleen de wortel vervangen door tomaat, want dat lijkt me lekkerderquote:Op zaterdag 25 juli 2009 17:33 schreef huuphuup het volgende:
[..]
oh die heb k wel es op! die is echt superlekker!!![]()
Goed idee, ik ga em opslaan, van de week weer es maken denk ik. Eet smakelijk jij in elk geval
@Kleurdooshaha nja, t is wel een leuke collectie enzo.
Hoe is t verder met je? Qua gezondheid enzo?
huh? bij ons lag een shirt in donkerblauw met "takkie fan club" erop en takkie erboven.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 17:48 schreef pinquit het volgende:
die jip en janneke shirts van de hema meisjescollectie![]()
stom dat ze alleen in meisjescollectie hebben én stom dat ze maar tot maat 158 gaan
ooh okay, ik had ze niet opgetild ofzo, heb ze alleen op de stapeltjes gezien.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 18:05 schreef pinquit het volgende:
nee t zijn echt meisjesmodellen. smal en ietsje getailleerd.
ik wil een I love Jip![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nah, zo idolaat ben k nou ook weer niet van mn baasquote:Op zaterdag 25 juli 2009 18:14 schreef Stout het volgende:
Dat was wel humor geweest !
Kun je dr niet een zelf maken bij een of ander print bedrijf ?
Oh, welke? Die staat voor morgen op het programmaquote:Op zaterdag 25 juli 2009 18:39 schreef Spuuglokje het volgende:
Kim wat ziet dat recept er heerlijk uit! Ik heb het meteen aan mijn kookschrift toegevoegd.Wij eten vanavond pilav (pilaf?), ook lekker.
Niet een recept van AH, maar een van mijn man. Ik citeer hem: kipblokjes maken. Uitjes choppen. Rode paprika choppen. Olie in de pan, kip aanbakken, uien erbij doen en door bakken, paprika erbij en door bakken. Peper erbij. Mespuntje sambal. Flinke scheut ketjap erbij, sudderen. Vervolgens 1 blikje tomatenpuree erbij en wat sap van de perziken (ongeveer de helft van zo'n groot blik) erbij gieten. Roeren en beetje aanbinden met bloem of maizena (bloem/maizena in een apart bakje, klein beetje water erop gieten en met garde kloppen, dat in de pan doen) en blijven roeren. Iets meer dan de helft van de perziken in kleine stukjes snijden en erbij gooien. 2 of 3 tenen knoflook in de knoflookpers en erbij doen. Beetje laten pruttelen, beetje roeren, klaar. Rijst erbij serveren.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 19:01 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Oh, welke? Die staat voor morgen op het programma.
een ijsje van 50 cent en een nieuw groot sjiek bureau met ladekast.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 20:47 schreef Ca.ra het volgende:
* Ca.ra met knoflookwalm binnenkomt
Goed idee Kleurdoos, soep. Dat gaat er altijd wel in
En Rocka, wat was de score bij de Ikea?
Huup, heb je al een babyquote:Op zaterdag 25 juli 2009 21:12 schreef huuphuup het volgende:
Haai Guus![]()
Hier alles goedbij jou?
ik heb gister ff gegluurd bij je foto's op hyve zeg![]()
ziet er super uit daar zeg!!
quote:Op zaterdag 25 juli 2009 21:14 schreef Guuzewuus het volgende:
[..]
Huup, heb je al een baby?
Ik zag net dat urla een kleine lieve mooie Dewi had gekregen. Nog meer babies al, vroeg ik me af?
Oh, en hier alles verrukkelijk, ontspannen, lekker weer, Stella doet het goed, is bijna helemaal over de jetlag heen, blablabla... Gewoon lekker en relaxed hier.
Die klinkt ook heel lekker! Ik heb ook een keer pilav met perzik gemaakt, maar dat vond mijn wederhelft niet te vreten, dus ik mag het niet meer makenquote:Op zaterdag 25 juli 2009 19:21 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Niet een recept van AH, maar een van mijn man. Ik citeer hem: kipblokjes maken. Uitjes choppen. Rode paprika choppen. Olie in de pan, kip aanbakken, uien erbij doen en door bakken, paprika erbij en door bakken. Peper erbij. Mespuntje sambal. Flinke scheut ketjap erbij, sudderen. Vervolgens 1 blikje tomatenpuree erbij en wat sap van de perziken (ongeveer de helft van zo'n groot blik) erbij gieten. Roeren en beetje aanbinden met bloem of maizena (bloem/maizena in een apart bakje, klein beetje water erop gieten en met garde kloppen, dat in de pan doen) en blijven roeren. Iets meer dan de helft van de perziken in kleine stukjes snijden en erbij gooien. 2 of 3 tenen knoflook in de knoflookpers en erbij doen. Beetje laten pruttelen, beetje roeren, klaar. Rijst erbij serveren.
pfffrrrrrttt, lalala, ... Ik leefde nogquote:
quote:Op zaterdag 25 juli 2009 21:26 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Die klinkt ook heel lekker! Ik heb ook een keer pilav met perzik gemaakt, maar dat vond mijn wederhelft niet te vreten, dus ik mag het niet meer maken.
dat ziet er lekker uit! *opslaat*quote:Op zaterdag 25 juli 2009 17:28 schreef k_i_m het volgende:
Ik ga voor de Allerhande vandaag.
http://www.ah.nl/recepten/recept?id=431358&rq=wraps+gerookte+kip+avocado
Ja, ik snap er echt helemaal niks van!quote:Op zaterdag 25 juli 2009 21:29 schreef huuphuup het volgende:
[..]heb jij dr ook zo een? Hier ook eentje die een afkeer heeft van fruit in zn warme eten haha
Maar rode kool met appel dan of zuurkool met appel en rozijnen?quote:Op zaterdag 25 juli 2009 22:10 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
ditto!
pizza hawaiiii hoe verzin je het
koud fruit daarentegen
quote:Op zaterdag 25 juli 2009 22:26 schreef Sugar het volgende:
Jammer, PM!
En hoi allemaal, vanuit de trein met een van zattigheid slapende echtgenoot naast me...
quote:Op zaterdag 25 juli 2009 22:26 schreef Sugar het volgende:
Jammer, PM!
En hoi allemaal, vanuit de trein met een van zattigheid slapende echtgenoot naast me...
Ah Sjuug!quote:Op zaterdag 25 juli 2009 22:34 schreef Sugar het volgende:
BBQ met zijn studievrienden. Toen hij de hik kreeg en giechelde, leek het me wel een goed moment om op te stappen.
We gingen heen op 1 fiets, ik romantisch bij hem achterop. Maar mooi dat ik nu op de bus sta te wachten, hij zwietst zelf maar, ik kies de veilige weg.
quote:Op zaterdag 25 juli 2009 22:34 schreef fIoortje het volgende:
Nou, da's al bijna toch?! Ik heb al cadeautjes voor je kleine meis!Ik heb er nu 2, maar ik ga komende week nog even verder shoppen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |