ja idd.. maar ik heb er echt geen tijd voor voor dat gesopquote:Op vrijdag 24 juli 2009 11:21 schreef Stout het volgende:
Mijn man strijkt en wast....ideaal ! Ik hang het hooguit op, of vouw het op.
Verder kan ie heel goed soppen en boenen, hij is tenslotte huisman
Maar ik hou van soppen en boenen.. nu is het ook weer achter de verwarmingen, onder de stoelen en banken en kast en zo helemaal schoon. En t ruikt zo lekker
1 hebben wij schoonmoeders voor...quote:Op vrijdag 24 juli 2009 11:18 schreef Troel het volgende:
[..]
Maar dat eerste is op te lossen door goed te sorteren zodat het niet mis kan gaan.
Het tweede is op te lossen door enkel dingen te kopen die niet gestreken hoeven te worden
Ja onze situatie is een beetje apart...quote:Op vrijdag 24 juli 2009 11:26 schreef Stout het volgende:
Mijn schoonmoeder gaat echt niet voor mij wassen hoor ,ze ziet me aankomen..
Ja als ze bij me is, maar dat is meestal voor de gezelligheid en dan heb ik vaak ook geen was liggen.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 11:27 schreef Vicky het volgende:
mijn moeder wil nog wel eens strijken voor me
* Stout geeft Ymme een schop onder dr kont.... aan de slag jij !quote:Op vrijdag 24 juli 2009 11:51 schreef ymme het volgende:
Ik durf de was niet buiten neer te hangen.
Zo eerst maar eens buienradar kijken.
En kan iemand mij een schop onder mijn kont geven. Heb echt geen zin om vandaag iets te doen.
Krijg je als je vakantie hebt (jaja vandaag vakantie gekregen en nu al geen zin meer om iets te doen).
Goedemiddagquote:
ik ben iig snel weer naar binnen gegaan, had graag willen zitten lezen in de patioquote:Op vrijdag 24 juli 2009 12:03 schreef Ca.ra het volgende:
Asy, ik hoop dat jij je was niet ook buiten hebt gehangen aangezien het weer hoost....
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 12:03 schreef innepin het volgende:
[..]
GoedemiddagMijn ritme van elke 2 uur eruit om te plassen is nu veranderd naar elke 1,5 uur
Beetje jammer
Dat vond ze waarschijnlijk heel erg?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 12:04 schreef MamsX het volgende:
Wij zijn weer terug van boodschappen doen. En ik ben nu alweer doodmoe![]()
X is blij want ze heeft speelgoed gekregen omdat ze zo ziek is.![]()
![]()
Een geluiden boek en speelgoed sleutels met 3 liedjes erbij.
lekker he Kim, op een gegeven moment wil je weer ruimtequote:Op vrijdag 24 juli 2009 12:27 schreef k_i_m het volgende:
Zooooo, de box mooi op de foto gezet zodat ie op marktplaats kan. Straks even wat mooie kratten kopen en dan gaat ie uit elkaar. Weg ermeeeeee.
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 12:35 schreef Belana het volgende:
[..]
lekker he Kim, op een gegeven moment wil je weer ruimte
quote:
Hallo Mevrouw Rewimo! Hoe was de huwelijksnacht?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:05 schreef Rewimo het volgende:
Hier stikt het ook van de vliegen, bah.
En ja, foto's komen eraan... moet even kijken wat ik online ga zetten.
Heerlijk geslapen, dank jequote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:08 schreef Linda2205 het volgende:
Hallo Mevrouw Rewimo! Hoe was de huwelijksnacht?
En lekker lang nagekletst? Dat lijkt mij het leukste, 's avonds in bed, met je man (quote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:26 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Heerlijk geslapen, dank je
Hier staan wat foto's
Uiteindelijk wel Viefquote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:27 schreef Vivi het volgende:
Ga je verhuizen Kim?
En in het kader; leedvermaak is het beste vermaak, een filmpje;
ow wat leuk!quote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:05 schreef _Bar_ het volgende:
[..]spannend en leuk
Gisteren schoonzusje tegen mij,
dat je dat durft enzo.
en wat snel al zo na de geboorte.
ik ja maar de papa is ook mee met de pruts, alleen die gaan naar vrienden toe.
Dus Belana je ziet gelijk onze kleine irl
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |