abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71313000
Begin mei!
Ik hoorde hier allemaal mensen dat het zo snel ging! maar ik moet dus nog wel ff wachten
Women might be able to fake orgasms.
But men can fake whole relationships
pi_71314059
Bij mij komt er zo ook wat en mn vriend is thuis en bij het vorige pakket van een paar dagen geleden ook al
pi_71314568
Retour:

Maat 34 nog te wijd, mouwen te lang en achterkant bolt op alsof je een walvisreet hebt. Ook zitten er maar 3 knopen op. De rest is LOS! De wind kan er dus lekker doorheen waaien. Handig voor een winterjas.

Weer een soepgeval in maat 34. *zucht* Weet nog dat ik in de H&M van Antwerpen maat 32 kon kopen... Deze gaat dus ook retour.

Deze pastte maar vond de prijs het niet waard. Stofje is echt heeel dun. Misschien dat ik hem een keer afgeprijsd koop.

Ook de pauwenjurk maat S gaat retour. Te groot, had het kunnen weten maar met H&M you never know!

Behouden!
Alleen jammer dat die ceintuur zo'n stom lapje stof is en niet iets met een riempje. Knoopt niet echt mooi zoals op het plaatje.

De winterjas-search continues...

*edit*
Rode jurk gaat ook retour. Opnieuw bestellen is voordeliger qua verzendkosten.

[ Bericht 2% gewijzigd door Imperfect-Angel op 25-07-2009 15:15:42 ]
Wild horses run unbridled or their spirit dies...
pi_71314865
Ik heb mn winterjas in februari gekocht voor 25 euro (oorspronkelijk 70) in de sale. Ga ik deze winter weer doen als ik een leuke zie. Vind het gewoon zoveel geld terwijl je weet dat het een paar maanden later vrijwel niks meer kost. En een winterjas kan best een paar jaar mee. Ik trek in ieder geval straks met plezier die uit de vorige collectie weer aan, héérlijk warm was ie. Zo met een rits en dan nog drukknopen en tot aan de knie, zoals winterjassen horen te zijn voor mensen die door de kou fietsen.
pi_71314901
quote:
Op zaterdag 25 juli 2009 15:03 schreef Dipkip het volgende:
Ik heb mn winterjas in februari gekocht voor 25 euro (oorspronkelijk 70) in de sale. Ga ik deze winter weer doen als ik een leuke zie. Vind het gewoon zoveel geld terwijl je weet dat het een paar maanden later vrijwel niks meer kost. En een winterjas kan best een paar jaar mee. Ik trek in ieder geval straks met plezier die uit de vorige collectie weer aan, héérlijk warm was ie. Zo met een rits en dan nog drukknopen en tot aan de knie, zoals winterjassen horen te zijn voor mensen die door de kou fietsen.
Ik zou ze passen, weer retourneren en opnieuw bestellen met een vette korting. Deze hoef ik dus niet meer opnieuw te bestellen. De nood is wel hoog bij mij voor een nieuwe winterjas. Mijn huidige kan echt niet NOG een jaar mee!
pi_71315373
Alweer een nieuwe bestelling geplaatst.
Heb de levering op eind aug. gezet ivm 1 art. en het komt me beter uit want dan kan ik nu beddengoed bestellen op de site v/d Wehkamp. En tussendoor nog dingen eruitkicken en toevoegen, mocht ik ze in de winkel tegenkomen. Heb nl. een zooitje bh's in bestelling staan. Heb nu welgeteld 1 goed bh in de juiste maat en 2 redelijk goede bh's in een te kleine maat. De bh search gaat dus ook nog lekker door.
Ook basics ga ik niet online bestellen. Ga die ook lekker in de winkel kopen.

Mijn net bestelde beddengoed: http://www.wehkamp.nl/sla(...)/C05_R0D_245_403424/

[ Bericht 25% gewijzigd door Imperfect-Angel op 25-07-2009 15:36:56 ]
pi_71318159
quote:
Op zaterdag 25 juli 2009 13:28 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

Die bovenste lijkt me zoo heerlijk zitten, maar ik heb brede heupen
Weet niet of zo'n trui daar geschikt voor is
Ik heb geen brede heupen maar denk dat het dan nog best mooi valt hoor, dan heb je gewoon meer contrast tussen het ruimvallende deel en je heupen.
Klussen deel 1 en 2
pi_71318707
Mijn bestelling voor eind juli is nog niet eens in behandeling. En mijn bestelling voor half juli staat nog op in behandeling. Wel met track en trace, maar daar vindt ie nog niets mee.
pi_71323950
Blijkbaar waren die plotselinge lage prijzen van de Matthew Williamson collectie toch geen fout, heb nog meer besteld

Originele prijs alles bij elkaar: rond de 100 euro. Besteld voor 15 euro Heerlijk zulke koopjes!
pi_71324375
Oooh die tas is leuk!!
pi_71325118
teeveepee
  zaterdag 25 juli 2009 @ 21:46:17 #137
123170 alors
zlata1234
pi_71325717
quote:
Op zaterdag 25 juli 2009 20:29 schreef sinaasappelsapje het volgende:
Blijkbaar waren die plotselinge lage prijzen van de Matthew Williamson collectie toch geen fout, heb nog meer besteld

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Originele prijs alles bij elkaar: rond de 100 euro. Besteld voor 15 euro Heerlijk zulke koopjes!
waar staat die tas, niet dat ik em hoef, maar ik kan em op de site niet vinden...
know'm sayin?
word? word.
pi_71325726
Zit "mijn saldo" te kijken op die H&M site aangezien ik een factuur kreeg dat er nog wat bedragen open staan, maar ik kan er echt niet wijzer van worden.
Maandag maar weer bellen dan.
pi_71325748

Deze broek gehaald in de winkel donderdag. Vond 'm best mooi staan, ondanks het feit dat ik best stevige benen heb (vooral m'n kuiten ). Ook fijn dat ie wat hoger is, en dat ik dus gewoon onbezorgd kan gaan zitten.
  zaterdag 25 juli 2009 @ 22:03:13 #140
206337 aychelle
stop the hating, bietch!!!
pi_71326154
quote:
Op zaterdag 25 juli 2009 21:46 schreef alors het volgende:

[..]

waar staat die tas, niet dat ik em hoef, maar ik kan em op de site niet vinden...
echt heel vreemd, maar ik d8t al die tijd dat je een man was , sorrie
¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O
pi_71326271
Brrr. Ik wil nieuwe spulletjes :$

Meh, nog even wachten tot volgende week ergens. Dan weer Utrecht in. (En dit keer langs alle 3 de H&M's.) =]
pi_71326390
quote:
Op zaterdag 25 juli 2009 21:46 schreef alors het volgende:

[..]

Volgens mij staat ie er inmiddels niet meer op.
pi_71326703
quote:
Op zaterdag 25 juli 2009 20:29 schreef sinaasappelsapje het volgende:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Psychedelisch!
pi_71326907
quote:
Op zaterdag 25 juli 2009 21:46 schreef Smart_ass het volgende:
Zit "mijn saldo" te kijken op die H&M site aangezien ik een factuur kreeg dat er nog wat bedragen open staan, maar ik kan er echt niet wijzer van worden.
Maandag maar weer bellen dan.
Ik snap nooit een zak van die saldo pagina...
Zolang ik geen aanmaning krijg geloof ik het wel
  zaterdag 25 juli 2009 @ 22:37:34 #145
189732 Niara
Whooo hooo!
pi_71326915
Maandag misschien naar Antwerpen en anders dinsdag naar Brussel
In Brusselcentrum zijn er 3 H&M's en ik geloof dat het hier in België nog "solden" zijn
Het is alleen zo stom dat het zo druk is in de winkels.. maar ach als de ene te druk is kun je altijd naar de andere..

In de catalogus die zo lief eentijdje terug gepost was stond er een "knit"jurkje halflang met een model die op haar jurken zat.. iemand enig idee welke ik bedoel? Ik kan hem niet vinden op de site
pi_71327074
quote:
Op zaterdag 25 juli 2009 22:03 schreef aychelle het volgende:

[..]

voor Alors, ik vind je heel vrouwelijk hoor
  zaterdag 25 juli 2009 @ 23:25:19 #147
206337 aychelle
pi_71328418
quote:
Op zaterdag 25 juli 2009 22:44 schreef Linnie20v het volgende:

[..]

voor Alors, ik vind je heel vrouwelijk hoor
het was niet lullig bedoeld. ik d8 het gewoon aan haar afbeelding en naam.

sorrie Allors
¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O
  zaterdag 25 juli 2009 @ 23:27:52 #148
123170 alors
zlata1234
pi_71328506
quote:
Op zaterdag 25 juli 2009 22:03 schreef aychelle het volgende:

[..]

HAHAHAHAHAHHAHAHAHAHA

geeft niet hoor
know'm sayin?
word? word.
pi_71328756
quote:
Op zaterdag 25 juli 2009 22:36 schreef liefie_ het volgende:

[..]

Ik snap nooit een zak van die saldo pagina...
Zolang ik geen aanmaning krijg geloof ik het wel
Ik ook niet, maar zo'n aanmaning heb ik dus gekregen. Eén keer vergeten verzendkosten te betalen, waaruit het overige bedrag bestaat weet ik niet. Maargoed, zal wel weer gaan bellen.
  zaterdag 25 juli 2009 @ 23:48:12 #150
206337 aychelle
pi_71329191
quote:
Op zaterdag 25 juli 2009 23:27 schreef alors het volgende:

[..]

HAHAHAHAHAHHAHAHAHAHA

geeft niet hoor
haha, oké dan! i k ben zelf een beetje vreemd hoor! ik zie wel meer vrouwelijke fokkers voor mannen aan ha
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')