Ik zou ze passen, weer retourneren en opnieuw bestellen met een vette korting. Deze hoef ik dus niet meer opnieuw te bestellen. De nood is wel hoog bij mij voor een nieuwe winterjas. Mijn huidige kan echt niet NOG een jaar mee!quote:Op zaterdag 25 juli 2009 15:03 schreef Dipkip het volgende:
Ik heb mn winterjas in februari gekocht voor 25 euro (oorspronkelijk 70) in de sale. Ga ik deze winter weer doen als ik een leuke zie. Vind het gewoon zoveel geld terwijl je weet dat het een paar maanden later vrijwel niks meer kost. En een winterjas kan best een paar jaar mee. Ik trek in ieder geval straks met plezier die uit de vorige collectie weer aan, héérlijk warm was ie. Zo met een rits en dan nog drukknopen en tot aan de knie, zoals winterjassen horen te zijn voor mensen die door de kou fietsen.
Ik heb geen brede heupen maar denk dat het dan nog best mooi valt hoor, dan heb je gewoon meer contrast tussen het ruimvallende deel en je heupen.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 13:28 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Die bovenste lijkt me zoo heerlijk zitten, maar ik heb brede heupen![]()
Weet niet of zo'n trui daar geschikt voor is
waar staat die tas, niet dat ik em hoef, maar ik kan em op de site niet vinden...quote:Op zaterdag 25 juli 2009 20:29 schreef sinaasappelsapje het volgende:
Blijkbaar waren die plotselinge lage prijzen van de Matthew Williamson collectie toch geen fout, heb nog meer besteld![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Originele prijs alles bij elkaar: rond de 100 euro. Besteld voor 15 euroHeerlijk zulke koopjes!
echt heel vreemd, maar ik d8t al die tijd dat je een man wasquote:Op zaterdag 25 juli 2009 21:46 schreef alors het volgende:
[..]
waar staat die tas, niet dat ik em hoef, maar ik kan em op de site niet vinden...
Volgens mij staat ie er inmiddels niet meer op.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 21:46 schreef alors het volgende:
[..]
waar staat die tas, niet dat ik em hoef, maar ik kan em op de site niet vinden...
Psychedelisch!quote:Op zaterdag 25 juli 2009 20:29 schreef sinaasappelsapje het volgende:
Blijkbaar waren die plotselinge lage prijzen van de Matthew Williamson collectie toch geen fout, heb nog meer besteld![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Originele prijs alles bij elkaar: rond de 100 euro. Besteld voor 15 euroHeerlijk zulke koopjes!
Ik snap nooit een zak van die saldo pagina...quote:Op zaterdag 25 juli 2009 21:46 schreef Smart_ass het volgende:
Zit "mijn saldo" te kijken op die H&M site aangezien ik een factuur kreeg dat er nog wat bedragen open staan, maar ik kan er echt niet wijzer van worden.![]()
Maandag maar weer bellen dan.
quote:Op zaterdag 25 juli 2009 22:03 schreef aychelle het volgende:
[..]
echt heel vreemd, maar ik d8t al die tijd dat je een man was, sorrie
![]()
het was niet lullig bedoeld.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 22:44 schreef Linnie20v het volgende:
[..]
voor Alors, ik vind je heel vrouwelijk hoor
![]()
HAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAquote:Op zaterdag 25 juli 2009 22:03 schreef aychelle het volgende:
[..]
echt heel vreemd, maar ik d8t al die tijd dat je een man was, sorrie
![]()
Ik ook niet, maar zo'n aanmaning heb ik dus gekregen. Eén keer vergeten verzendkosten te betalen, waaruit het overige bedrag bestaat weet ik niet. Maargoed, zal wel weer gaan bellen.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 22:36 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Ik snap nooit een zak van die saldo pagina...
Zolang ik geen aanmaning krijg geloof ik het wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |