PM maar even hoe en watquote:Op vrijdag 24 juli 2009 09:31 schreef Aresdreams het volgende:
100 is dnek ik wel oke, mijnheer dean
wanneer moet je hem hebben?
komt nog wel, ik moet eerst even bedenken wanneer ik weer eens in den bosch ben, of moet me vriendin vragen het mee terug te brengen, dan kan ik hem zondag middag thuis hebben, kan ik dan even verder kortsluiten met jequote:
ohjee, wat heb je gedaan?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 09:55 schreef DrD00m het volgende:
kortsluiten is vaak niet goed voor electronische apparaten
wij steken dat geld ook altijd in de band, wat we ondertussen hebben aangeschaft:quote:Op vrijdag 24 juli 2009 11:32 schreef DrD00m het volgende:
Stel, je band heeft nu 120 eurie verdiend met de laatste 2 optredens.
Waar kan je het geld dan het beste in investeren?
Opnames van de nummers woren al gedaan door mijzelf (met mijn prachtige multi-tracker).
We zaten zelf te denken aan een grote vlag met logo en bandnaam voor achter het drumstel. Maar heeft zoiets nou echt meerwaarde voor een band?
Je muziek wordt er niet beter van, maar mensen vinden je dan wel cooler en dat komt je imago ten goede. Bij hebben een enorme backdrop van 3 bij 4 meter ofzo. Ziet er echt superstoer uit en maakt de sfeer welquote:Op vrijdag 24 juli 2009 11:32 schreef DrD00m het volgende:
Stel, je band heeft nu 120 eurie verdiend met de laatste 2 optredens.
Waar kan je het geld dan het beste in investeren?
Opnames van de nummers woren al gedaan door mijzelf (met mijn prachtige multi-tracker).
We zaten zelf te denken aan een grote vlag met logo en bandnaam voor achter het drumstel. Maar heeft zoiets nou echt meerwaarde voor een band?
Nee, dat is een detuner. Een backdrop is zo'n banier voor op de achterwandquote:Op vrijdag 24 juli 2009 12:21 schreef Gitaarmat het volgende:
Das toch zon pookje waarmee je alleen de E snaar naar bij de D kunt droppen?
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 12:21 schreef Gitaarmat het volgende:
Ja.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 12:21 schreef Gitaarmat het volgende:
Oh ja, die tent ken ik wel van naam. Is het wat?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:15 schreef DrD00m het volgende:
[..]
Texmex![]()
Als je daar wilt optreden moet je het laten weten, dan regel ik wat voor je.
Dan hoop ik niet dat je in het westen woont. Behoorlijk nat hierquote:Op vrijdag 24 juli 2009 12:44 schreef Metalfreak het volgende:
BBQ!Ga ik vanavond ook doen overigens
Nog ja zeggen ookquote:
Hoop het wel anders moet ik snel naar boven lopen om mn gitaren te reddenquote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:24 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Nog ja zeggen ook.
Een whammy bar, dat is toch zo'n beugel of je gitaar mee aan de muur te hangen?.
Op de avonden dat er bandjes komen optreden is het altijd druk en gezellig. Nog niet meegemaakt dat je voor een leeg zaaltje staat te spelen. Mochten jullie daar een x willen gaan spelen mag ik wel openen met m'n band hequote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:20 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Oh ja, die tent ken ik wel van naam. Is het wat?
Wat speel je dan?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:33 schreef DrD00m het volgende:
[..]
Op de avonden dat er bandjes komen optreden is het altijd druk en gezellig. Nog niet meegemaakt dat je voor een leeg zaaltje staat te spelen. Mochten jullie daar een x willen gaan spelen mag ik wel openen met m'n band he?
gezellige zaal....quote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:46 schreef DrD00m het volgende:
Muziek natuurlijk
van 10 jaar geleden weet ik niet. Toen was ik zelf nog maar 13, maar tijdje terug wel volgens mij. Daarom staat er tegenwoordig ook beveiliging en bij optredens in de grote zaal ook een metaal-detector.
Die krijgt het dan nog druk bij Conorachquote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:46 schreef DrD00m het volgende:
Muziek natuurlijk
van 10 jaar geleden weet ik niet. Toen was ik zelf nog maar 13, maar tijdje terug wel volgens mij. Daarom staat er tegenwoordig ook beveiliging en bij optredens in de grote zaal ook een metal-detector.
Hallo, wij zijn Sacraea Saturna. We houden het vanavond kort en hopen dat u desondanks een leuke avond hebt gehad. Tot ziens.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:54 schreef DrD00m het volgende:
afkorten?
De beveiliging is ook enkel om ervoor te zorgen dat er geen mensen meer binnen kunnen komen die rotzooi willen trappen. (het is van de gemeente, dus het was of dat, of sluiten).
wat is jouw band dan?
Ja ze zien al tientallen kerels aankomen met spijkerjacks met patches en spikes er opquote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:56 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Die krijgt het dan nog druk bij Conorach
Dat loopt er normaal ook al hoor. Niet iets speciaals dusquote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:30 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ja ze zien al tientallen kerels aankomen met spijkerjacks met patches en spikes er op.
Ja, maar handig met een metaaldetectorquote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:32 schreef DrD00m het volgende:
[..]
Dat loopt er normaal ook al hoor. Niet iets speciaals dus
Ja, hoe wou je dat anders doen?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:24 schreef Witchfynder het volgende:
Een whammy bar, dat is toch zo'n beugel om je gitaar mee aan de muur te hangen?.
Oh jonge! Jullie spelen toch metal? Dan staat toch de hele avond dat ding te loeien? Dat was toch de grap?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:33 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ja, maar handig met een metaaldetector.
PtH is tof voor elk instrument denk ikquote:
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:59 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Hallo, wij zijn Sacraea Saturna. We houden het vanavond kort en hopen dat u desondanks een leuke avond hebt gehad. Tot ziens.
Mmmmkay.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 15:29 schreef Meursault het volgende:
Ik ga mn Garrison zo maar eens even herbesnaren.
Oosten he, vrijwel tegen de Duitse grens aanquote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:21 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Dan hoop ik niet dat je in het westen woont. Behoorlijk nat hier.
Geography fail?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 16:47 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Oosten he, vrijwel tegen de Duitse grens aanInmiddels is het hier weer zonnig. Ze noemen het ook niet voor niets het zonnige zuiden
Zuidoostenquote:
Het heeft even wat langer geduurd....quote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:39 schreef Witchfynder het volgende:
Herman is al aan het bier, dus geef hem ff een uurtje.
"A barren wasteland"quote:Op vrijdag 24 juli 2009 16:56 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
ZuidoostenHoe wil jij de locatie van Midden-Limburg anders omschrijven?
Een linkshandige gitaarchick?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 16:58 schreef brother52 het volgende:
[..]
Het heeft even wat langer geduurd....
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 17:08 schreef Metalfreak het volgende:
Een linkshandige gitaarchick?
ik zou haar wel doen trouwens...
Geil d'r buik die over d'r broek heen hangtquote:Op vrijdag 24 juli 2009 16:58 schreef brother52 het volgende:
[..]
Het heeft even wat langer geduurd....
[ afbeelding ]
Altijd nog beter dan dat ze graatmager zijn.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 17:20 schreef -Menn0- het volgende:
Geil d'r buik die over d'r broek heen hangt
Zoals brother52 zegt: veeel beter dan zo'n modellen waarbij de eerste gedachte is: "geef die eens een hamburger" Ik vind dit wel gezond uitzien, lekker om vast te pakkenquote:Op vrijdag 24 juli 2009 17:20 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Geil d'r buik die over d'r broek heen hangt
Maar trek dan in ieder geval een shirt aanquote:Op vrijdag 24 juli 2009 17:40 schreef brother52 het volgende:
[..]
Altijd nog beter dan dat ze graatmager zijn.
Ik vind er werkelijk niets mis meequote:Op vrijdag 24 juli 2009 18:02 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Maar trek dan in ieder geval een shirt aan
Dit ziet er toch niet uit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty at my foot and I want to touch it
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 19:19 schreef Witchfynder het volgende:
Zo, Primitive beluisterd. Damn..dat is..uh..grof.
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 19:19 schreef Witchfynder het volgende:
Zo, Primitive beluisterd. Damn..dat is..uh..grof.
How you doin'?quote:
Tja, het origineel is nu eenmaal van Killing Joke. Die waren vrij eentonig.quote:
buh ik gebruik geen oordopjesquote:Op zaterdag 25 juli 2009 00:27 schreef Gitaarmat het volgende:
Vandaag eens lekker met m'n broertje gejammed!![]()
Wat voor oordopjes gebruiken jullie?
Ik ben van plan om van deze aan te schaffen.
O!quote:Op zaterdag 25 juli 2009 00:29 schreef Ayca het volgende:
[..]
buh ik gebruik geen oordopjes![]()
maarja ik hoor af en toe dan ook zo'n irritante piep in m'n oren
Die heb ik ook [ja, zelfs ik draag bescherming], supergoede dopjes!!quote:Op zaterdag 25 juli 2009 00:27 schreef Gitaarmat het volgende:
Geloof me, je bent een volslagen mongool als je geen oordopjes draagt.quote:
ongeveer die, alleen dan wat oudere types geloof ik...quote:Op zaterdag 25 juli 2009 00:27 schreef Gitaarmat het volgende:
Ja, dat lijkt me ook echt een hel..quote:Op zaterdag 25 juli 2009 10:48 schreef Cynic het volgende:
Da's wel een vrij heftig verhaal van die Belg trouwens...
Dat dus.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 11:08 schreef Meursault het volgende:
Man pleegt zelfmoord door oorsuizingen
Heb jij die?quote:Op zaterdag 25 juli 2009 11:13 schreef Falcon4ever het volgende:
[ [url=http://images.guitarcenter.com/products/optionlarge/Gibson/567158jpg.jpg]afbeelding ]
tvp...[/url]
Nope, nog niet. Ik ben aan 't overwegen om volgende maand een Gibson Les Paul te halen. Ik zit alleen nog een beetje te twijfelen of ik een standaard neem of een studio (de foto).quote:
Ja, damn. Dat is best heftig.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 11:08 schreef Meursault het volgende:
Man pleegt zelfmoord door oorsuizingen
Ik kan ook maar niet wennen aan die dingen. Heb zelf een setje goedkope Alpines speciaal bedoeld om muziek te filteren, maar op de een of andere manier ga ik me gruwelijk ergeren aan die dingen, ook al weet ik dat het verstandig is. Maar ik probeer nu gewoon bij concerten en feesten niet te dicht in de buurt van de speakers te gaan staan, dat scheelt ook al een hoop. Op het podium is het inderdaad anders lijkt me. Bij een discotheek waar ik eerder wel eens kwam in Duitsland hebben ze echt speakers waar je instant doof van wordt als je er te dicht in de buurt staat, blijkbaar gelden de geluidsnormen daar niet...quote:Op zaterdag 25 juli 2009 01:59 schreef Cynic het volgende:
Ik heb van die gegoten dingen. Vind er niks aan, maar ze werken wel. Ik zorg wel dat ik altijd iets bij me heb, krijg anders nogal snel last van piepende oren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |