Zuidoostenquote:
Het heeft even wat langer geduurd....quote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:39 schreef Witchfynder het volgende:
Herman is al aan het bier, dus geef hem ff een uurtje.
"A barren wasteland"quote:Op vrijdag 24 juli 2009 16:56 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
ZuidoostenHoe wil jij de locatie van Midden-Limburg anders omschrijven?
Een linkshandige gitaarchick?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 16:58 schreef brother52 het volgende:
[..]
Het heeft even wat langer geduurd....
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 17:08 schreef Metalfreak het volgende:
Een linkshandige gitaarchick?
ik zou haar wel doen trouwens...
Geil d'r buik die over d'r broek heen hangtquote:Op vrijdag 24 juli 2009 16:58 schreef brother52 het volgende:
[..]
Het heeft even wat langer geduurd....
[ afbeelding ]
Altijd nog beter dan dat ze graatmager zijn.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 17:20 schreef -Menn0- het volgende:
Geil d'r buik die over d'r broek heen hangt
Zoals brother52 zegt: veeel beter dan zo'n modellen waarbij de eerste gedachte is: "geef die eens een hamburger" Ik vind dit wel gezond uitzien, lekker om vast te pakkenquote:Op vrijdag 24 juli 2009 17:20 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Geil d'r buik die over d'r broek heen hangt
Maar trek dan in ieder geval een shirt aanquote:Op vrijdag 24 juli 2009 17:40 schreef brother52 het volgende:
[..]
Altijd nog beter dan dat ze graatmager zijn.
Ik vind er werkelijk niets mis meequote:Op vrijdag 24 juli 2009 18:02 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Maar trek dan in ieder geval een shirt aan
Dit ziet er toch niet uit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty at my foot and I want to touch it
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 19:19 schreef Witchfynder het volgende:
Zo, Primitive beluisterd. Damn..dat is..uh..grof.
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 19:19 schreef Witchfynder het volgende:
Zo, Primitive beluisterd. Damn..dat is..uh..grof.
How you doin'?quote:
Tja, het origineel is nu eenmaal van Killing Joke. Die waren vrij eentonig.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |