met wie heb je voor het laatst seks gehadquote:Op vrijdag 24 juli 2009 03:20 schreef liesje1979 het volgende:
Waarheid!
Euh....ja fuck, dat is gemeen!quote:Op vrijdag 24 juli 2009 03:20 schreef Druktemaker het volgende:
[..]
met wie heb je voor het laatst seks gehad
Je kan toch eerlijk toegeven dat je nog niet genoikt hebt?quote:
jij bent waarschijnlijk ook al een poos niet door elkaar geschudquote:Op vrijdag 24 juli 2009 03:23 schreef Druktemaker het volgende:
[..]
Je kan toch eerlijk toegeven dat je nog niet genoikt hebt?
Hoe oud ben je?quote:
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 03:25 schreef liesje1979 het volgende:
Ok laatste was met remlof,
Nu mag iemand anders.
Slik jij?quote:
Deurtjebellen bij één van je burenquote:Op vrijdag 24 juli 2009 03:26 schreef Manono het volgende:
[..]
jij bent waarschijnlijk ook al een poos niet door elkaar geschud
durf en doen is toch hetzelfde? die kies ik iig
oke momentquote:Op vrijdag 24 juli 2009 03:31 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Deurtjebellen bij één van je buren
Nooit gehad.quote:
De vraag was niet óf je het hebt gehad, maar hoelang je het al hebt. Dit is dus geen valide antwoord.quote:
Um, vorige week.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 03:37 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wanneer heb je voor het laatst gehuild?
Oke, bij deze; 0 seconden, 0 dagen, 0 maanden, 0 jaren etc etc.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 03:38 schreef Siniti het volgende:
[..]
De vraag was niet óf je het hebt gehad, maar hoelang je het al hebt. Dit is dus geen valide antwoord.
Ik ben al geweest!quote:Op vrijdag 24 juli 2009 03:38 schreef Fascination het volgende:
liesje, waarheid of doen? Durf reken ik niet mee.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat is je meest stoute seksuele fantasie?quote:
Nice!quote:Op vrijdag 24 juli 2009 03:40 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wat is je meest stoute seksuele fantasie?
Volledig lichaam naaktfoto ongecensureerd van de voorkant op internet postenquote:Op vrijdag 24 juli 2009 03:39 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Durf een leuke, haalbare opdracht te bedenken voor dWc_RuffRyder
Ja jij snapt het!quote:Op vrijdag 24 juli 2009 03:42 schreef Siniti het volgende:
[..]
Volledig lichaam naaktfoto ongecensureerd van de voorkant op internet posten
Hmpf.. *denk*..quote:Op vrijdag 24 juli 2009 03:40 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wat is je meest stoute seksuele fantasie?
Flink pijn gedaan worden, zware sm of?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 03:43 schreef HoneyPop het volgende:
[..]
Hmpf.. *denk*..
Ik wil wel flink pijn gedaan worden, maar dat vind mn vriendje niet zo leuk![]()
Maar hete seks in een kerk lijkt me wat..
Zou eigenlijk wel stoer zijn van mezelf als ik dat ook écht zou doen nuquote:Op vrijdag 24 juli 2009 03:42 schreef Siniti het volgende:
[..]
Volledig lichaam naaktfoto ongecensureerd van de voorkant op internet posten
Nou zware sm mag je wat mij betreft achterwege laten,quote:Op vrijdag 24 juli 2009 03:45 schreef Fascination het volgende:
[..]
Flink pijn gedaan worden, zware sm of?
Whehe oké, volgens mij vinden wel meer mensen dat spannend.
In elk subforum 1 miereneter-adoratietopic openen?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 03:46 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Mja, ik vond het een beetje puberaal
Probeer gewoon iets leuks te verzinnen!
Nu jij!quote:Op vrijdag 24 juli 2009 03:45 schreef Fascination het volgende:
[..]
Flink pijn gedaan worden, zware sm of?
Whehe oké, volgens mij vinden wel meer mensen dat spannend.
Durf een foto van je gezicht hier te postenquote:Op vrijdag 24 juli 2009 03:46 schreef HoneyPop het volgende:
[..]
Nou zware sm mag je wat mij betreft achterwege laten,
maar lekker wurgen, bijten, slaan, harentrekken etc vind ik helemaal
Hmm.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 03:46 schreef HoneyPop het volgende:
[..]
Nou zware sm mag je wat mij betreft achterwege laten,
maar lekker wurgen, bijten, slaan, harentrekken etc vind ik helemaal
Doen.quote:
Jaa daaag.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 03:50 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Bak een ei!
Pics!![]()
Ok dan mag jij een doen voor mij bedenken
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 03:52 schreef Fascination het volgende:
[..]
Jaa daaag.Dan kies ik wel waarheid.
Bedenk maar een vraag voor fascinationquote:Op vrijdag 24 juli 2009 03:52 schreef Siniti het volgende:
nou hoor heb ik een haalbare doenopdracht bedacht word ie genegeerd
Is een 5-tal subfora naar keuze ook goed?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 03:52 schreef Siniti het volgende:
nou hoor heb ik een haalbare doenopdracht bedacht word ie genegeerd
Daar doe ik et voorquote:Op vrijdag 24 juli 2009 03:56 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Is een 5-tal subfora naar keuze ook goed?.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja!quote:Op vrijdag 24 juli 2009 03:56 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Is een 5-tal subfora naar keuze ook goed?.
Wat een slappe vraaag.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 03:55 schreef Siniti het volgende:
Ok Fas, hier komtie:
Vind je Britney Spears – Get Naked (I Got a Plan) oprecht een goed liedje?
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 03:59 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wat een slappe vraaag.Ik vind 'm wel catchy ja, echt heel goed, hmmm nee.
Ik schrok zo erg dat dat liedje zo hoog stond dat ik het wel moest vragenquote:Op vrijdag 24 juli 2009 03:59 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wat een slappe vraaag.Ik vind 'm wel catchy ja, echt heel goed, hmmm nee.
Voeg me eens toe als vriendje.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 04:02 schreef Siniti het volgende:
[..]
Ik schrok zo erg dat dat liedje zo hoog stond dat ik het wel moest vragen
Whehe, bantime.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 04:07 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Miereneter-adoratietopic.
Miereneter-adoratietopic,
Miereneter-adoratietopic!
Miereneter-adoratietopic?
Miereneter-adoratietopic~
hiiiii lquote:Op vrijdag 24 juli 2009 03:57 schreef Siniti het volgende:
Als je wilt kan je mijn miereneterverzameling wel lenen:
Daarvoor zou ik toch echt wat meer informatie over Siniti moeten hebbenquote:Op vrijdag 24 juli 2009 04:22 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Zou je met Siniti durven slapen?.
Insinueer je nu dat Breathtaking met kleine kindjes slaapt?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 04:30 schreef Siniti het volgende:
Je krijgt mijn hele lichaam + kat + deel huis erbij
Stond niet bij dat het een recente foto moest zijn
[ afbeelding ]
Totaal niet, ik insinueer slechts dat ik mijn anonieme identiteit op de internets niet bekend zal makenquote:Op vrijdag 24 juli 2009 04:32 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Insinueer je nu dat Breathtaking met kleine kindjes slaapt?
Ach wat liefquote:Op vrijdag 24 juli 2009 04:30 schreef Siniti het volgende:
Je krijgt mijn hele lichaam + kat + deel huis erbij
Stond niet bij dat het een recente foto moest zijn
[ afbeelding ]
En verder dat jaquote:Op vrijdag 24 juli 2009 04:32 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Insinueer je nu dat Breathtaking met kleine kindjes slaapt?
Die is er toch manquote:Op vrijdag 24 juli 2009 04:33 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Komt er ooit nog een goedwerkende FOK!-search?.
Terminator is dr mee bezig, zoals je misschien al wistquote:Op vrijdag 24 juli 2009 04:33 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Komt er ooit nog een goedwerkende FOK!-search?.
True, maar waarom wordt dat niet gewoon hier geïmplementeerd?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 04:34 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Die is er toch mandie van the_terminator!
Zodat het een beetje exclusief blijft en ik kan doen alsof ik vet stoer ben omdat ik dingen zo snel vind en anderen die niet van T_T's search afweten niet.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 04:36 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
True, maar waarom wordt dat niet gewoon hier geïmplementeerd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |