met wie heb je voor het laatst seks gehadquote:Op vrijdag 24 juli 2009 03:20 schreef liesje1979 het volgende:
Waarheid!
Euh....ja fuck, dat is gemeen!quote:Op vrijdag 24 juli 2009 03:20 schreef Druktemaker het volgende:
[..]
met wie heb je voor het laatst seks gehad
Je kan toch eerlijk toegeven dat je nog niet genoikt hebt?quote:
jij bent waarschijnlijk ook al een poos niet door elkaar geschudquote:Op vrijdag 24 juli 2009 03:23 schreef Druktemaker het volgende:
[..]
Je kan toch eerlijk toegeven dat je nog niet genoikt hebt?
Hoe oud ben je?quote:
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 03:25 schreef liesje1979 het volgende:
Ok laatste was met remlof,
Nu mag iemand anders.
Slik jij?quote:
Deurtjebellen bij één van je burenquote:Op vrijdag 24 juli 2009 03:26 schreef Manono het volgende:
[..]
jij bent waarschijnlijk ook al een poos niet door elkaar geschud
durf en doen is toch hetzelfde? die kies ik iig
oke momentquote:Op vrijdag 24 juli 2009 03:31 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Deurtjebellen bij één van je buren
Nooit gehad.quote:
De vraag was niet óf je het hebt gehad, maar hoelang je het al hebt. Dit is dus geen valide antwoord.quote:
Um, vorige week.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 03:37 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wanneer heb je voor het laatst gehuild?
Oke, bij deze; 0 seconden, 0 dagen, 0 maanden, 0 jaren etc etc.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 03:38 schreef Siniti het volgende:
[..]
De vraag was niet óf je het hebt gehad, maar hoelang je het al hebt. Dit is dus geen valide antwoord.
Ik ben al geweest!quote:Op vrijdag 24 juli 2009 03:38 schreef Fascination het volgende:
liesje, waarheid of doen? Durf reken ik niet mee.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat is je meest stoute seksuele fantasie?quote:
Nice!quote:Op vrijdag 24 juli 2009 03:40 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wat is je meest stoute seksuele fantasie?
Volledig lichaam naaktfoto ongecensureerd van de voorkant op internet postenquote:Op vrijdag 24 juli 2009 03:39 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Durf een leuke, haalbare opdracht te bedenken voor dWc_RuffRyder
Ja jij snapt het!quote:Op vrijdag 24 juli 2009 03:42 schreef Siniti het volgende:
[..]
Volledig lichaam naaktfoto ongecensureerd van de voorkant op internet posten
Hmpf.. *denk*..quote:Op vrijdag 24 juli 2009 03:40 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wat is je meest stoute seksuele fantasie?
Flink pijn gedaan worden, zware sm of?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 03:43 schreef HoneyPop het volgende:
[..]
Hmpf.. *denk*..
Ik wil wel flink pijn gedaan worden, maar dat vind mn vriendje niet zo leuk![]()
Maar hete seks in een kerk lijkt me wat..
Zou eigenlijk wel stoer zijn van mezelf als ik dat ook écht zou doen nuquote:Op vrijdag 24 juli 2009 03:42 schreef Siniti het volgende:
[..]
Volledig lichaam naaktfoto ongecensureerd van de voorkant op internet posten
Nou zware sm mag je wat mij betreft achterwege laten,quote:Op vrijdag 24 juli 2009 03:45 schreef Fascination het volgende:
[..]
Flink pijn gedaan worden, zware sm of?
Whehe oké, volgens mij vinden wel meer mensen dat spannend.
In elk subforum 1 miereneter-adoratietopic openen?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 03:46 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Mja, ik vond het een beetje puberaal
Probeer gewoon iets leuks te verzinnen!
Nu jij!quote:Op vrijdag 24 juli 2009 03:45 schreef Fascination het volgende:
[..]
Flink pijn gedaan worden, zware sm of?
Whehe oké, volgens mij vinden wel meer mensen dat spannend.
Durf een foto van je gezicht hier te postenquote:Op vrijdag 24 juli 2009 03:46 schreef HoneyPop het volgende:
[..]
Nou zware sm mag je wat mij betreft achterwege laten,
maar lekker wurgen, bijten, slaan, harentrekken etc vind ik helemaal
Hmm.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 03:46 schreef HoneyPop het volgende:
[..]
Nou zware sm mag je wat mij betreft achterwege laten,
maar lekker wurgen, bijten, slaan, harentrekken etc vind ik helemaal
Doen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |