M'n aantal notes staat toch al gelijk aan de helft van m'n penis in millimeters.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 04:13 schreef Breathtaking het volgende:
Kijk maar uit, nu krijg je voor elk topic afzonderlijk een note. Kreeg ik ook toen ik een foto van m'n hamster in alle SC's van Fok! had gepost.
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 04:14 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
M'n aantal notes staat toch al gelijk aan de helft van m'n penis in millimeters.
Schatje tochquote:
Vermenigvuldig het maar met 20 en dan zal het wel in de buurt komen.quote:
De Gulden Middenweg.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 04:18 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Vermenigvuldig het maar met 20 en dan zal het wel in de buurt komen.
Gezamenlijke gemiddelde? What the fuck? Snap ik je nou niet of wtfquote:Op vrijdag 24 juli 2009 04:23 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Tel er een stuk of 25 bij op en je hebt ons gezamenlijke gemiddelde.
Notes van BT + Notes van dWc / 2 = Gezamenlijke gemiddelde.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 04:26 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Gezamenlijke gemiddelde? What the fuck? Snap ik je nou niet of wtf?
Het is de nieuwe 2 keer de helft.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 04:26 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Gezamenlijke gemiddelde? What the fuck? Snap ik je nou niet of wtf?
Oh, notesquote:Op vrijdag 24 juli 2009 04:28 schreef Siniti het volgende:
[..]
Notes van BT + Notes van dWc / 2 = Gezamenlijke gemiddelde.
Ik had het over m'n 30 cm kloppende genotskots die klaar staat om in een willekeurig kletsnat strak poesje gepompt te worden.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 04:29 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Oh, notes. In m'n gedachte zat ik nog met bepaalde lengtes
.
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 04:36 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik had het over m'n 30 cm kloppende genotskots die klaar staat om in een willekeurig kletsnat strak poesje gepompt te worden.
Ja, jij. Ik moest bijna lachen bij de gedachte dat zo'n meisje als jij die zin ook echt uitspreektquote:
Doe ik soms wel eensquote:Op vrijdag 24 juli 2009 04:43 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ja, jij. Ik moest bijna lachen bij de gedachte dat zo'n meisje als jij die zin ook echt uitspreekt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |