Ik kom niet verder dan een uurtje of 5 met m'n macbook, maar ja. Dit is nog niet de pro hequote:Op dinsdag 28 juli 2009 22:05 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja, het komt denk ik ook door het LCD-backlit display. "Vroeger" zat er een gewone lamp in, waardoor je merkte dat de accu sneller leeg liep als je het scherm helderder zet. Ik heb het idee dat dat effect nu veel minder optreedt.
Dat van die Adamo was meer een vraag dan een constatering hoorquote:Op dinsdag 28 juli 2009 22:23 schreef Zpottr het volgende:
[..]
Ik ken er ook geen. Maar ik leun richting OS X dus die dingen hebben mijn aandacht niet echtHet zijn tijden die je normaal niet haalt zonder bulky uitsteeksels en / of ernstig beperkte hardware.
[..]
Sure, maar je vertelde niet waar je naar op zoek wasAir is ook 13".
[..]
Jouw afbetalingsregeling zal niet worden beïnvloed door of je het goed wel of niet nog in bezit hebtals het even kan cash betalen dus, stel je voor hoe zuur het is als je moet blijven betalen voor je gejatte MacBook...
Als ik je zo hoor kun je het in 1 keer betalen. Doe dat dan.
Ja, maar daar kan geen draadje in.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 21:48 schreef Swetsenegger het volgende:
Airport express is toch ook een draadloze router
Ja, maar jouw versie heeft ook nog de uitneembare accu, toch? Dat scheelt ook wat.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 22:33 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik kom niet verder dan een uurtje of 5 met m'n macbook, maar ja. Dit is nog niet de pro he
ik vond final cut fijner om mee te werken maar in principe zijn ze wel aan elkaar gewaagd qua features en zelfs workflowquote:Op woensdag 29 juli 2009 00:38 schreef Mr.Noodle het volgende:
Wat is beter Final Cut Studio of Adobe Premiere? Ik neig zelf een beetje naar FCS, omdat Adobe logge gare programma's maakt, maar goed bijvoorbeeld Photoshop CS 3 werkt eigenlijk wel erg fijn..
Ja klopt. Heb jij geen afneembaar klepje meer dan?quote:Op woensdag 29 juli 2009 00:36 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja, maar jouw versie heeft ook nog de uitneembare accu, toch? Dat scheelt ook wat.
Nope. Hij zit nu ingebouwd op dezelfde manier als in de 17" MBP.quote:Op woensdag 29 juli 2009 08:51 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja klopt. Heb jij geen afneembaar klepje meer dan?
Dat afneembare klepje sluit bij mij ook niet helemaal mooi aan, dus wat dat betreft is het geen verliesquote:Op woensdag 29 juli 2009 08:58 schreef Tijn het volgende:
[..]
Nope. Hij zit nu ingebouwd op dezelfde manier als in de 17" MBP.
In dit huis zwerven twee notebooks rond, 1 met een mat scherm (een Acerquote:Op woensdag 29 juli 2009 09:30 schreef robbolo het volgende:
maar hoe zit het nou met het scherm. Heb je er veel last van als de zon erop schijnt? En zijn er misschien matte covers voor te vinden, of moet je daar niet aan beginnen?
Waarom bestel je niet gewoon online?quote:Op woensdag 29 juli 2009 12:11 schreef Tomasso het volgende:
Ja fdomme, sta ik eindelijk in de Apple Store (MacHouse Rotterdam) om de 13" MBP 2,53Ghz te halen, is die uitverkocht... En ook bij iFactors!
1 a 2 weken hadden ze het bij MacHouse over.
Jah, zelfs online heeft die een extra levertijd van een week.quote:Op woensdag 29 juli 2009 12:11 schreef Tomasso het volgende:
Ja fdomme, sta ik eindelijk in de Apple Store (MacHouse Rotterdam) om de 13" MBP 2,53Ghz te halen, is die uitverkocht... En ook bij iFactors!
1 a 2 weken hadden ze het bij MacHouse over.
Omdat ik hem gewoon gelijk wil hebbenquote:Op woensdag 29 juli 2009 12:13 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Waarom bestel je niet gewoon online?
En is online bestellen nu niet handiger? Of hebben ze in de winkel binnenkort weer nieuwe voorraad? Kon je er eentje reserveren?quote:Op woensdag 29 juli 2009 12:39 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Omdat ik hem gewoon gelijk wil hebben
Het ging me er meer om dat ik al 1,5 jaar roep dat ik een nieuwe MB(P) wil/moet, en op het moment dat ik hem daadwerkelijk ook echt ga halen, is die uitverkochtquote:Op woensdag 29 juli 2009 12:19 schreef Zpottr het volgende:
[..]
Jah, zelfs online heeft die een extra levertijd van een week.
Online bestellen vind ik onhandig, omdat je dan weer een hele dag thuis moet zijn en ik al geweldige ervaring hebben met UPS...quote:Op woensdag 29 juli 2009 12:40 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
En is online bestellen nu niet handiger? Of hebben ze in de winkel binnenkort weer nieuwe voorraad? Kon je er eentje reserveren?
And how did that work out for you?quote:Op woensdag 29 juli 2009 12:39 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Omdat ik hem gewoon gelijk wil hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |