abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 23 juli 2009 @ 23:42:43 #1
248784 druppelkut
huppelt een beetje
pi_71269307
Ik ben dus chauffeuse van beroep en rijd in een overmaatse vrachtwagen (2,5 m breed, 4 m hoog en 18,5 m lang).

Nu erger ik me dood aan die automobilisten die mij persé willen inhalen op een 60 km/h weggetje als ik daar rijd met een snelheid van 65 km/h en een totaalgewicht heb van 40 van die autotjes die me op dat moment willen inhalen.
Snappen die mensen dan niet dat ik iets meer weg nodig heb?

Nu laat ik ze niet inhalen, daar niet van, maar dan beginnen ze heel irri met hun kleine lampjes te seinen

klacht: inhalende (althans proberen) automobilisten op een te smal 60 k/h weggetje
subklacht: irri rotlampjes

antiklacht: ts is een chick die vrachtwagen rijd

pic ter illustratie van vrachtauto TS (niet de echte maar een voorbeeld)

alleen dan geen volvo ( )en niet oranje

pic ter illustratie weggetje:

pic ter illustratie inhalende (althans proberen) automobilisten
pi_71269352
Pics van ts in de vrachtwagen, ik geloof er niks van. Hoe the fuck kunnen vrouwen vrachtwagens besturen als ze niet eens een auto kunnen besturen.
pi_71269393
vrouwelijke trukkers das net zoiets triests als vrouwelijke bouwvakkers.
Je drinkt zeker alleen bier en plast staand?
pi_71269394
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 23:43 schreef mieuwmieuw het volgende:
Pics van ts in de vrachtwagen, ik geloof er niks van.
Noot noot.
  donderdag 23 juli 2009 @ 23:45:00 #5
248784 druppelkut
huppelt een beetje
pi_71269414
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 23:43 schreef mieuwmieuw het volgende:
Pics van ts in de vrachtwagen, ik geloof er niks van.
Heb er genoeg maar ga die niet op een een forum neerzetten

Nee, ook niet per PM
pi_71269420
Ik geloof het vooral niet omdat je er bij zegt "antiklacht: ts is een chick die vrachtwagen rijdT "
Noot noot.
pi_71269422
Rare klacht. Als het tegemoetkomende verkeer er voorbij kan, kan een inhalende auto dat ook.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  donderdag 23 juli 2009 @ 23:46:30 #8
248784 druppelkut
huppelt een beetje
pi_71269479
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 23:45 schreef Jojoortje het volgende:
Ik geloof het vooral niet omdat je er bij zegt "antiklacht: ts is een chick die vrachtwagen rijdT "
Oeh kut.. spelfout
pi_71269508
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 23:46 schreef druppelkut het volgende:

[..]

Oeh kut.. spelfout
Oh, niet daarom geloof ik je niet hoor.
Noot noot.
  donderdag 23 juli 2009 @ 23:48:18 #10
248784 druppelkut
huppelt een beetje
pi_71269552
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 23:45 schreef Jordy-B het volgende:
Rare klacht. Als het tegemoetkomende verkeer er voorbij kan, kan een inhalende auto dat ook.
Tegemoetkomend verkeer is binnen een seconde weg. inhalend verkeer zit er minstens 10 seconden naast. En op de rand van het asfalt, bijna in de berm rijden is niet echt fijn in een vrachtauto.
Beetje te vergelijken door met je fiets met je voorwiel op de stoep en met je achterwiel in de goot te rijden.
Dat trekt enorm aan het stuur.
  donderdag 23 juli 2009 @ 23:49:29 #11
3185 Adelante
To let it go now
pi_71269604
Dat is geen smalle weg man! Alleen omdat er fietspad strepen staan, zou je daar niet kunnen inhalen?!?!??
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_71269608
Makkie..... ik zie het probleem niet. tegemoet komend verkeer kan er toch ook langs?
pi_71269617
In wat voor truck rij je? Goocheltruc?
pi_71269655
vrachtwagens

de chauffeurs

vrouw die vrachtwagenchauffeur is

laat me raden, je rookt als een ketter en zuipt pullen bier?
  donderdag 23 juli 2009 @ 23:51:26 #15
248784 druppelkut
huppelt een beetje
pi_71269678
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 23:49 schreef Zipportal het volgende:
In wat voor truck rij je? Goocheltruc?

Hij heeft wel een naam op de voor en achterkant staan. "Ladyshave"
  donderdag 23 juli 2009 @ 23:51:29 #16
71602 tong_poh
Mylee! Good Fuck!
pi_71269685
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 23:42 schreef druppelkut het volgende:
I

Nu laat ik ze niet inhalen, daar niet van, maar dan beginnen ze heel irri met hun kleine lampjes te seinen

Je bent geen politieagent. Als ze willen inhalen en je houdt ze tegen, ben je zielig. Buiten het feit, dat ik het wel voor de rest met je eens ben.
Horrible Cunt!
  donderdag 23 juli 2009 @ 23:52:31 #17
248784 druppelkut
huppelt een beetje
pi_71269725
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 23:51 schreef tong_poh het volgende:

[..]

Je bent geen politieagent. Als ze willen inhalen en je houdt ze tegen, ben je zielig. Buiten het feit, dat ik het wel voor de rest met je eens ben.
60 km/h zone
snelheid TS: 65 km/h

Dan mag je niet eens meer inhalen
pi_71269793
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 23:52 schreef druppelkut het volgende:

[..]

60 km/h zone

Dus? Is dat een reden om ze er niet langs te laten, waarom zouden ze niet kunnen inhalen? Tegemoedkomend verkeer kan toch ook langs je?
pi_71269794
quote:

[..]

60 km/h zone

Inhalen mag nog steeds hoor.....
pi_71269824
quote:

[..]

60 km/h zone

Dan rijd jij ook te hard, trut
Noot noot.
pi_71269842
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 23:54 schreef Rekkie het volgende:

[..]

Inhalen mag nog steeds hoor.....
ja, als je zwaailichten en een sirene aan hebt staan.

daarnaast: inderdaad: er niet langslaten. zulke mensen zijn net zo irritant als mensen die remmen en/of hun gaspedaal loslaten in een bocht, terwijl er een motor danwel brommer achter zit. levensgevaarlijk!
The media's the most powerful entity on earth. They have the power to make the innocent guilty and to make the guilty innocent... They control the minds of the masses.
  donderdag 23 juli 2009 @ 23:56:08 #22
71602 tong_poh
Mylee! Good Fuck!
pi_71269843
quote:

[..]

60 km/h zone

Ja en? zoals ik al zei je bent geen politieagent. Als zij het willen, heb je er niks tegen te doen. tegenhouden is gewoon ronduit zielig en gevaarlijk, ongeacht wat hun doen.
Horrible Cunt!
pi_71269852
Vrachtwagenchauffeur die de weg voor een ander verspert omdat ze het er niet mee eens is dat ze ingehaald kan worden
pi_71269899
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 23:56 schreef Posergoth6667 het volgende:

[..]

ja, als je zwaailichten en een sirene aan hebt staan.

daarnaast: inderdaad: er niet langslaten. zulke mensen zijn net zo irritant als mensen die remmen en/of hun gaspedaal loslaten in een bocht, terwijl er een motor danwel brommer achter zit. levensgevaarlijk!
Ook zonder die meuk.... te hard rijden mag niet, maar inhalen wel.

En waarom is het gevaarlijk om te remmen of gas los te laten als er een brommer of motor achter je zit??
pi_71269925
Ze heeft iig wel moeite gedaan voor de OP.
Noot noot.
pi_71270026
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 23:48 schreef druppelkut het volgende:

[..]

Tegemoetkomend verkeer is binnen een seconde weg. inhalend verkeer zit er minstens 10 seconden naast. En op de rand van het asfalt, bijna in de berm rijden is niet echt fijn in een vrachtauto.
Beetje te vergelijken door met je fiets met je voorwiel op de stoep en met je achterwiel in de goot te rijden.
Dat trekt enorm aan het stuur.
Je bent een professionele chauffeuse, dan moet je dat met twee vingers in de neus kunnen doen, lijkt me. Wat doe je dan als er een hele zooi auto's je tegemoet komen? Na twee auto's toch maar even terug naar links, omdat je wagen zo zenuwachtig stuurt?

De vrachtwagen- en busschauffeurs die ik hier in de buurt op zulke wegen tegenkom, rijden de hele tijd op de rand van het asfalt, eigenlijk...
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_71270121
quote:

[..]

60 km/h zone

Dat mag wel. En als je gewoon graag eigen rechtertje speelt, moet je dat gewoon zeggen... Je hoeft er dan niet een heel verhaal omheen te breien dat je zeven kleuren schijt van angst als iemand je op een smalle 60 km-weg wil inhalen.
pi_71270138
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 23:57 schreef Rekkie het volgende:

En waarom is het gevaarlijk om te remmen of gas los te laten als er een brommer of motor achter je zit??
Omdat je op een motor juist gas wilt blijven geven in de bochten. Voor de bocht remmen, in de bocht gas geven. Remmen in een bocht is een goed recept om onderuit te gaan.
pi_71270152

" Ze gaan me NIET inhalen hoor, wat ik je brom "
Noot noot.
pi_71270173
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 00:03 schreef Light het volgende:

[..]

Omdat je op een motor juist gas wilt blijven geven in de bochten. Voor de bocht remmen, in de bocht gas geven. Remmen in een bocht is een goed recept om onderuit te gaan.
En? Dan doe je dat toch??
  vrijdag 24 juli 2009 @ 00:07:39 #31
248784 druppelkut
huppelt een beetje
pi_71270319
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 00:00 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

Je bent een professionele chauffeuse, dan moet je dat met twee vingers in de neus kunnen doen, lijkt me. Wat doe je dan als er een hele zooi auto's je tegemoet komen? Na twee auto's toch maar even terug naar links, omdat je wagen zo zenuwachtig stuurt?

De vrachtwagen- en busschauffeurs die ik hier in de buurt op zulke wegen tegenkom, rijden de hele tijd op de rand van het asfalt, eigenlijk...
Dan ga ik langzaam rijden. En als ik een andere vrachtwagen tegen kom ga ik misschien wel even helemaal stil staan.
pi_71270375
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 00:04 schreef Rekkie het volgende:

[..]

En? Dan doe je dat toch??
Terwijl de auto voor je gaat afremmen?
pi_71270403
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 00:07 schreef druppelkut het volgende:

[..]

Dan ga ik langzaam rijden. En als ik een andere vrachtwagen tegen kom ga ik misschien wel even helemaal stil staan.
Oh maar dan kan een auto dus ook makkelijk inhalen.
  vrijdag 24 juli 2009 @ 00:17:37 #34
248784 druppelkut
huppelt een beetje
pi_71270734
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 00:09 schreef Rekkie het volgende:

[..]

Oh maar dan kan een auto dus ook makkelijk inhalen.
Tuurlijk kan dat makkelijk.

Ik ga voor iedere auto die me wil inhalen wel even stil staan of langzamer rijden.
Er zijn meer risico's dan alleen maar in de berm komen met de vrachtauto. Meestal staan er langs zo'n weggetje bomen. Bomen met laaghangende, over de weg hangende takken en misschien ook wel richting de weg groeiende bomen. Dat maakt zo'n weg nog smaller.
Ook kan ik door een klein beetje sturen de aanhanger een slag laten maken van ongeveer een halve meter. Die beweging kan ik per ongeluk makkelijk maken als ik bijna in de berm rijd waardoor de wagen richting berm trekt.

Maar hey, als die automobilist mij perse voorbij wil, kan hij/zij dat best wel doen. Als ie maar met 2 wielen op de rand van het asfalt of in de berm gaat rijden. Zijn verantwoordelijkheid.
pi_71270742
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 00:07 schreef druppelkut het volgende:

[..]

Dan ga je toch langzaam rijden als mensen je willen inhalen? Zijn ze er ook sneller voorbij...
pi_71270780
Je zegt in de OP nog dat je ze niet laat inhalen.
Noot noot.
  vrijdag 24 juli 2009 @ 00:19:18 #37
248784 druppelkut
huppelt een beetje
pi_71270796
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 00:17 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

Dan ga je toch langzaam rijden als mensen je willen inhalen? Zijn ze er ook sneller voorbij...
pi_71270837
Wat voor trekker? MAN? iveco? toch niet zo'n lelijke mercedes he !
That moment is a crossroads where everything you want will collide with everything standing in your way.
pi_71270840
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 00:17 schreef druppelkut het volgende:

[..]
Maar hey, als die automobilist mij perse voorbij wil, kan hij/zij dat best wel doen. Als ie maar met 2 wielen op de rand van het asfalt of in de berm gaat rijden. Zijn verantwoordelijkheid.
Opgelost toch dan?
pi_71270866
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 00:17 schreef druppelkut het volgende:

[..]

Tuurlijk kan dat makkelijk.

Ik ga voor iedere auto die me wil inhalen wel even stil staan of langzamer rijden.
Er zijn meer risico's dan alleen maar in de berm komen met de vrachtauto. Meestal staan er langs zo'n weggetje bomen. Bomen met laaghangende, over de weg hangende takken en misschien ook wel richting de weg groeiende bomen. Dat maakt zo'n weg nog smaller.
Ook kan ik door een klein beetje sturen de aanhanger een slag laten maken van ongeveer een halve meter. Die beweging kan ik per ongeluk makkelijk maken als ik bijna in de berm rijd waardoor de wagen richting berm trekt.

oh, dus vanwege dit topic ga je auto's er voortaan wèl voorbij laten?!

Geweldig!
pi_71270884
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 00:19 schreef druppelkut het volgende:

[..]

Ja hee, jij begon.
  vrijdag 24 juli 2009 @ 00:22:04 #42
248784 druppelkut
huppelt een beetje
pi_71270906
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 00:20 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Wat voor trekker? MAN? iveco? toch niet zo'n lelijke mercedes he !
Liever een ster in me voorruit dan op de grill

MAN tga xxl 28 480
  vrijdag 24 juli 2009 @ 00:26:05 #43
248784 druppelkut
huppelt een beetje
pi_71271007
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 00:20 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

oh, dus vanwege dit topic ga je auto's er voortaan wèl voorbij laten?!

Geweldig!
Nee.

Automobilisten die mij inhalen doen een bijzondere verrichting. Laatste keer dat ik examen deed gold voor een bijzondere verrichtig dat je al het overige verkeer voor moest laten gaan. Ik ben op dat moment overig verkeer voor hun. Ik hoef niet aan de kant.
Ik blijf lekker rijden waar ik rij. Ongeveer een halve meter van de berm vandaan.
pi_71271027
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 00:22 schreef druppelkut het volgende:

[..]

Liever een ster in me voorruit dan op de grill

MAN tga xxl 28 480
Dat zijn mooien ja, hoewel ik meer van de iveco ben eigenlijk
That moment is a crossroads where everything you want will collide with everything standing in your way.
pi_71271059
TS spreekt zichzelf nu constant tegen
Noot noot.
pi_71271174
Wat doen vrachtwagens trouwens op zo'n weg als er normaal verkeer is.

Kunnen jullie niet 's nachts rijden?
Oh en kap eens met dan inhalen van elkaar.... stelletje aso's
pi_71271384
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 00:26 schreef druppelkut het volgende:

[..]

Nee.

Automobilisten die mij inhalen doen een bijzondere verrichting. Laatste keer dat ik examen deed gold voor een bijzondere verrichtig dat je al het overige verkeer voor moest laten gaan. Ik ben op dat moment overig verkeer voor hun. Ik hoef niet aan de kant.
Ik blijf lekker rijden waar ik rij. Ongeveer een halve meter van de berm vandaan.
Dat is een grapje, mag ik hopen...

Inhalen is geen bijzondere verrichting. Tenminste, het is blijkbaar bijzonder als ze jou kunnen inhalen en als ze dat gedaan hebben, is het een bijzondere verrichting, maar anders dan dat niet. Bij inhalen voer je wel twee andere bijzondere verrichtingen uit: van rijstrook wisselen.
  vrijdag 24 juli 2009 @ 00:47:06 #48
54509 Bobby18
Peace for ever
pi_71271697
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 23:42 schreef druppelkut het volgende:
Ik ben dus chauffeuse van beroep en rijd in een overmaatse vrachtwagen (2,5 m breed, 4 m hoog en 18,5 m lang).

Nu erger ik me dood aan die automobilisten die mij persé willen inhalen op een 60 km/h weggetje als ik daar rijd met een snelheid van 65 km/h en een totaalgewicht heb van 40 van die autotjes die me op dat moment willen inhalen.
Snappen die mensen dan niet dat ik iets meer weg nodig heb?

klacht: inhalende (althans proberen) automobilisten op een te smal 60 k/h weggetje
subklacht: irri rotlampjes

antiklacht: ts is een chick die vrachtwagen rijd

pic ter illustratie van vrachtauto TS (niet de echte maar een voorbeeld)
[ afbeelding ]
alleen dan geen volvo ( )en niet oranje

pic ter illustratie weggetje:
[ afbeelding ]

pic ter illustratie inhalende (althans proberen) automobilisten
[ afbeelding ]

Wen er maaraan dat je geen respect krijgt van amateurs op de weg, ze weten niet beter en denken dat je daar rijd om hun te pesten, ook heb je idioten die zeggen niet in de spits en/of snachts rijden hebben geen idee waar ze het over hebben, gewoon je ding doen en voor niemand zomaar aan de kant gaan, als ze wat willen gaan ze maar door de berm. Zijn dezelfde mensen die ook klagen als ze iets niet op tijd krijgen enz enz, zijn gewoon verwende kinderen. In Nederland is het trouwens wel heel erg, in andere landen krijg je wel vaak het respect wat je verdient, zijn hier gewoon klootzakken op de weg, gewoon rustig blijven en denken hij is niet wijzer, en ik heb er al wat kmters opzitten zowel binnen als internationaal, maar wat je hier meemaakt is echt heel erg, laat ze hunzelf maar doodrijden, gewoon doorrijden.
Copyright 31 January 1693
Van leven ga je dood, dood dus niet je leven maar leef en laat leven het duurt maar even.
Make Love not War.
pi_71271746
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 00:47 schreef Bobby18 het volgende:

[..]
Kut chauffeurs, kunnen niet eens fatsoenlijk quoten _!

En dan wel overdag andere vrachtwagens inhalen.... tuig dat het is.
pi_71271854
Dit wordt het centrale truckerstopic voor vanavond? , want dan haal ik ff wat gehakstaven uit de vriezer.
  vrijdag 24 juli 2009 @ 00:58:00 #51
54509 Bobby18
Peace for ever
pi_71271927
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 00:48 schreef Rekkie het volgende:

[..]

Kut chauffeurs, kunnen niet eens fatsoenlijk quoten _!

En dan wel overdag andere vrachtwagens inhalen.... tuig dat het is.
Wat een mongool ben jij. Maar ik maak verder geen woorden aan je vuil, je weet niet beter, kantoorlul.
Van leven ga je dood, dood dus niet je leven maar leef en laat leven het duurt maar even.
Make Love not War.
pi_71271968
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 00:58 schreef Bobby18 het volgende:

[..]

Wat een mongool ben jij. Maar ik maak verder geen woorden aan je vuil, je weet niet beter, kantoorlul.
Maak je niet druk man.
pi_71272000
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 00:58 schreef Bobby18 het volgende:

[..]

Kantoorlul

Nee ik ben die lul die je inhaalt op 60 km/uur snelwegen en die je net niet vast kan zetten op de snelweg omdat je het niet in je botte kop kan krijgen dat je niet in hoort te halen als je zo'n gevaarte rijdt......

Ga 's nachts rijden..... bierbuik!!
  vrijdag 24 juli 2009 @ 01:03:14 #54
54509 Bobby18
Peace for ever
pi_71272042
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 01:01 schreef Rekkie het volgende:

[..]

Kantoorlul

Nee ik ben die lul die je inhaalt op 60 km/uur snelwegen en die je net niet vast kan zetten op de snelweg omdat je het niet in je botte kop kan krijgen dat je niet in hoort te halen als je zo'n gevaarte rijdt......

Ga 's nachts rijden..... bierbuik!!
Man man, zet jezelf toch niet zo voor schut, wat een aars ben jij zeg ongeloofelijk, laatste berichtje voor deze 'meneer'.
Make Love not War.
pi_71272077
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 01:03 schreef Bobby18 het volgende:

[..]

Man man, zet jezelf toch niet zo voor schut, wat een aars ben jij zeg ongeloofelijk, laatste berichtje voor deze 'meneer'.
Kijk even naar de rest van zijn postgeschiedenis van vanavond en kijk dan even wie zichzelf voor schut zet. Niet alles op internet is serieus.
pi_71272093
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 01:04 schreef Dennis101 het volgende:

[..]

Kijk even naar de rest van zijn postgeschiedenis van vanavond en kijk dan even wie zichzelf voor schut zet. Niet alles op internet is serieus.
Amen voor deze relativering
pi_71272104
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 01:03 schreef Bobby18 het volgende:

[..]

Hé maar jij moet de weg op.... dan val je de echte hardwerkende mensen niet lasting overdag
pi_71272122
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 01:05 schreef Rekkie het volgende:

[..]

Amen voor deze relativering
Sorry dat ik je nu verraden heb
  vrijdag 24 juli 2009 @ 01:09:02 #59
54509 Bobby18
Peace for ever
pi_71272187
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 01:05 schreef Rekkie het volgende:

[..]

Hé maar jij moet de weg op.... dan val je de echte hardwerkende mensen niet lasting overdag
Ik hoef de weg niet meer op hoor meneer, die tijd is geweest, ik laat nu voor me rijden, bloedmongool.
Make Love not War.
pi_71272212
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 01:09 schreef Bobby18 het volgende:

[..]

Ik hoef de weg niet meer op hoor meneer, die tijd is geweest, ik laat nu voor me rijden, bloedmongool.
Slecht geslapen? Niet geneukt de laatste tijd? Tampon in je reet? Frustraties? Wil je er over praten? Knuffel?
pi_71272248
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 01:09 schreef Bobby18 het volgende:

[..]

Je laat je uitkeringsbriefje maandelijks bezorgen door de postbode in een busje?

Gast, peace for ever jeweetz? _!
pi_71272284
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 01:10 schreef Dennis101 het volgende:

[..]

Slecht geslapen? Niet geneukt de laatste tijd? Tampon in je reet? Frustraties? Wil je er over praten? Knuffel?
Als je 300+ jaar oud bent, wordt je wel eens een beetje nukkig....

In deze tijden gaat ook alles zo snel.... voor je het weet wordt je steeds ingehaald door die kleine snelle autootjes
  vrijdag 24 juli 2009 @ 01:16:26 #63
54509 Bobby18
Peace for ever
pi_71272325
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 01:12 schreef Rekkie het volgende:

[..]

Je laat je uitkeringsbriefje maandelijks bezorgen door de postbode in een busje?

Gast, peace for ever jeweetz? _!
Ga lekker slapen mafkees volgens mij ben je onder invloed, ik ga over 3 uur het werk voorbereiden om voor idioten als jouw de spulletjes op tijd op de plaats bestemming te krijgen, je weet niet beter met je aanvallerij als bierbuik peace enz, geeft aan dat je erg gefrustreerd bent. In mijn tijd op de weg had ik je wel tegen willen komen weet ik wel raad mee. Ga nu maar lekker je roes uitslapen. daag hoor.
Make Love not War.
pi_71272331
Mensen die topics verzinnen
pi_71272386
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 01:16 schreef Bobby18 het volgende:

[..]

Ga lekker slapen mafkees volgens mij ben je onder invloed, ik ga over 3 uur het werk voorbereiden om voor idioten als jouw de spulletjes op tijd op de plaats bestemming te krijgen, je weet niet beter met je aanvallerij als bierbuik peace enz, geeft aan dat je erg gefrustreerd bent. In mijn tijd op de weg had ik je wel tegen willen komen weet ik wel raad mee. Ga nu maar lekker je roes uitslapen. daag hoor.
Laat ik je niet zien inhalen over 3 uur hè.... dan zwaait er wat. Met die grote truck van je.
pi_71272638
quote:

[..]

Opa vertelt...
pi_71272739
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 00:03 schreef Light het volgende:

[..]

Hou dan ook afstand..

scooter/motorrijders die op je bumper zitten.. Alsof je ook maar 1 seconde eerder over bent..
dag
pi_71272860
Die weg in de OP is gewoon normale breedte. Als je daar je bak al niet op de weg kunt houden als je ingehaald wordt hoor je niet achter het stuur.
There is no love sincerer than the love of food.
pi_71273250
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 01:50 schreef MinderMutsig het volgende:
Die weg in de OP is gewoon normale breedte. Als je daar je bak al niet op de weg kunt houden als je ingehaald wordt hoor je niet achter het stuur.
MM
Noot noot.
  vrijdag 24 juli 2009 @ 05:26:38 #70
248784 druppelkut
huppelt een beetje
pi_71274715
Mensen,

Waarom ontaard zoiets nu altijd in wat gescheld over en weer?

Oh ja, ik ga de weg weer op nu. Vandaag gelukkig alleen maar snelweg waar de automobilist me wel op een normale manier kan en mag inhalen.
  vrijdag 24 juli 2009 @ 08:07:13 #71
71602 tong_poh
Mylee! Good Fuck!
pi_71275184
quote:

[..]

Maar jij bent degene die begint met dingen zoals: laat ze maar de berm inrijden en laat ze zich maar doodrijden. met dat soort uitspraken verdien je niet het respect wat jij denk te kunnen eisen.
Horrible Cunt!
pi_71279265
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 05:26 schreef druppelkut het volgende:
Mensen,

Waarom ontaard zoiets nu altijd in wat gescheld over en weer?

Oh ja, ik ga de weg weer op nu. Vandaag gelukkig alleen maar snelweg waar de automobilist me wel op een normale manier kan en mag inhalen.
Dat 'mogen' ze ook op die andere weg hoor.
  Spellchecker vrijdag 24 juli 2009 @ 11:31:14 #73
41063 crew  NoBody122
Taalnationalist
pi_71279662
De bussen van MAN (die we hier in Frieslân hebben) rijden ook erg fijn

Oude foto, van toen hij nog in Utrecht reed
Tevens -purist.
pi_71279807
Wat is er voor moeilijks aan om gewoon even achter die vrachtwagen te blijven rijden die toch al te snel rijd? 65 op hun teller is vaak zeker 70 op de teller van een gewone luxewagen..

Zelf blijf ik er dan ook altijd gewoon lekker achterhangen en haal op zulke wegen pas in als zij aangeven van, kom er maar langs.. Dat is fijner voor hun, en fijner voor mij omdat ik weet dat zij mij hebben gezien en ze weten dat ik hun in ga halen..

En wat maakt het ook uit, Meeste mensen rijden 80 op zulke wegen.. Dus dan ben je 1 minuut eerder op de plaats van bestemming, wouw!

p.s. mijn oom's rijden allemaal Daf trucs. (Transportbedrijf Godlieb, rijden bulk voor Vredeveld)

bonusklacht: Mensen die niet even wat ruimte maken als je een scherpe bocht moet maken met een exta verlengde rolstoelbus(of vrachtwagen in this case)
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
pi_71280017
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 11:35 schreef Marco001 het volgende:
Wat is er voor moeilijks aan om gewoon even achter die vrachtwagen te blijven rijden die toch al te snel rijd? 65 op hun teller is vaak zeker 70 op de teller van een gewone luxewagen..

Zelf blijf ik er dan ook altijd gewoon lekker achterhangen en haal op zulke wegen pas in als zij aangeven van, kom er maar langs.. Dat is fijner voor hun, en fijner voor mij omdat ik weet dat zij mij hebben gezien en ze weten dat ik hun in ga halen..

En wat maakt het ook uit, Meeste mensen rijden 80 op zulke wegen.. Dus dan ben je 1 minuut eerder op de plaats van bestemming, wouw!

p.s. mijn oom's rijden allemaal Daf trucs. (Transportbedrijf Godlieb, rijden bulk voor Vredeveld)

bonusklacht: Mensen die niet even wat ruimte maken als je een scherpe bocht moet maken met een exta verlengde rolstoelbus(of vrachtwagen in this case)
Omdat ik graag het overzicht wil behouden en niet tegen een groot gevaarte aan wil kijken,
  Spellchecker vrijdag 24 juli 2009 @ 11:42:27 #76
41063 crew  NoBody122
Taalnationalist
pi_71280027
Het is een vreemd soort afwijking, die bij vele automobilisten aanwezig is; zo gauw er een 'langzaam' voertuig (auto met aanhanger, bus, vrachtwagen) in zicht komt, moet en zal die ingehaald worden, ongeacht wat...

Zelf rij ik op provinciale wegen liever achter een vrachtwagen of bus, dan achter de gemiddelde automobilist, daar die heel vaak geen fatsoenlijke snelheid aanhouden en daarnaast nog steeds onnodig van snelheid wisselen ook
Tevens -purist.
pi_71280112
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 11:42 schreef NoBody122 het volgende:
Het is een vreemd soort afwijking, die bij vele automobilisten aanwezig is; zo gauw er een 'langzaam' voertuig (auto met aanhanger, bus, vrachtwagen) in zicht komt, moet en zal die ingehaald worden, ongeacht wat...

Zelf rij ik op provinciale wegen liever achter een vrachtwagen of bus, dan achter de gemiddelde automobilist, daar die heel vaak geen fatsoenlijke snelheid aanhouden en daarnaast nog steeds onnodig van snelheid wisselen ook
Als ze nu eens zorgen dat ze ook daadwerkelijk mee kunnen met het verkeer... misschien dat er dan ook wat minder wordt ingehaald.
pi_71280301
Dan blijf je er toch gewoon wat verder achter rijden? Je hoeft er niet op 10 meter afstand achter te zitten...

edit.. Was reactie op de gast die mij quote op de vorige pagina. .:P
  vrijdag 24 juli 2009 @ 11:56:43 #79
212492 Jarzwork
'ave we got a video??
pi_71280503
Op zich terechte klacht, alleen moet ik als bestuurder van een normale auto zeggen dat ik jullie ook liever inhaal: achter zo'n vrachtwagen zie je geen reet!

Dit heeft dan trouwens nog een reden, mensen die privé busjes of andere hoge auto's rijden zijn erger. Vaak ook nog een prachtig geblindeerd achterraam zodat je, qua zicht, net zo goed een houten plaat van 2 bij 2 meter op je motorkap kan schroeven.

Als reden geven ze vaak dat ze zo mooi uitzicht hebben in die grote bakken; ja ten koste van iedereen achter je...
pi_71280529
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 11:45 schreef Rekkie het volgende:

[..]

Als ze nu eens zorgen dat ze ook daadwerkelijk mee kunnen met het verkeer... misschien dat er dan ook wat minder wordt ingehaald.
Hoezo kunnen ze niet mee met het verkeer? op 60 of 80 wegen wil dat perfect hoor..
Okay, ze trekken misschien wat minder snel op, maar dat is toch geen probleem? Hoef jij hem ook niet zo in de toeren te jagen.
En inderdaad, ik rij veel liever achter een vrachtwagen aan als achter een gewone auto.. Vrachtwagens rijden namelijk gewoon fatsoenlijk door op 1 constante snelheid.
pi_71280571
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 11:57 schreef Marco001 het volgende:

[..]

Hoezo kunnen ze niet mee met het verkeer? op 60 of 80 wegen wil dat perfect hoor..
Okay, ze trekken misschien wat minder snel op, maar dat is toch geen probleem? Hoef jij hem ook niet zo in de toeren te jagen.
En inderdaad, ik rij veel liever achter een vrachtwagen aan als achter een gewone auto.. Vrachtwagens rijden namelijk gewoon fatsoenlijk door op 1 constante snelheid.
Als ik 100 mag, wil ik ook graag minimaal 100 rijden, dan kan achter die hoge gevaartes niet.
quote:
Wat interesseert mij die toeren nou

Ik heb het vermogen, waarom zou ik er dan geen gebruik van maken?
pi_71280618
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 11:56 schreef Jarzwork het volgende:
Op zich terechte klacht, alleen moet ik als bestuurder van een normale auto zeggen dat ik jullie ook liever inhaal: achter zo'n vrachtwagen zie je geen reet!

Dit heeft dan trouwens nog een reden, mensen die privé busjes of andere hoge auto's rijden zijn erger. Vaak ook nog een prachtig geblindeerd achterraam zodat je, qua zicht, net zo goed een houten plaat van 2 bij 2 meter op je motorkap kan schroeven.

Als reden geven ze vaak dat ze zo mooi uitzicht hebben in die grote bakken; ja ten koste van iedereen achter je...
Dan moet je er niuet zo dicht achter rijden! Ik rij vaak genoeg rond met verhoogde en verlengde rolstoelbusjes, ook wel prive, maar als ik zie hoe dicht sommige mensen dan achter je gaan rijden... Ze vergeten vaak dat je met zo'n zwaar ding lang zo snel niet op kunt ntrekken als met een gewone auto. .(Had laatst een bus mee die een halve minuut erover dee om van 60 naar 80 te acceleren.. Toen ree er iemand achter mij, waarvan het maar goed was dat ik wist dat die er was, ik zag namelijk niemand rijden in mijn spiegels..
pi_71280651

TS?
Op woensdag 4 februari 2009 20:58 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ik dacht altijd dat jij een extreme kutuser was, maar je bent best grappig :+
pi_71280678
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 11:58 schreef Rekkie het volgende:

[..]

Als ik 100 mag, wil ik ook graag minimaal 100 rijden, dan kan achter die hoge gevaartes niet.
[..]

Wat interesseert mij die toeren nou

Ik heb het vermogen, waarom zou ik er dan geen gebruik van maken?
Op 100 km/h wegen heb je gelijk, maar daar is er ook altijd wel zat ruimte om hun in te halen. Het gaat in dit topci over 60 km/h wegen..

En die toeren, je rijd zeker een lease-bak? Heb je wel eens gehoord van het nieuwe rijden? DFan weet je ook waarom ik dat zei.
pi_71280782
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 12:02 schreef Marco001 het volgende:

[..]

Op 100 km/h wegen heb je gelijk, maar daar is er ook altijd wel zat ruimte om hun in te halen. Het gaat in dit topci over 60 km/h wegen..
Inderdaad. Maar ook op zulke wegen gaat het mij gewoon niet snel genoeg.
quote:
En die toeren, je rijd zeker een lease-bak? Heb je wel eens gehoord van het nieuwe rijden? DFan weet je ook waarom ik dat zei
Nee geen leasebak, en dat nieuwe rijden doe ik niet aan! Daarvoor heb ik geen auto gekocht.
Als me dat echt iets interesseerde had ik wel een 'groene' auto gekocht.
  vrijdag 24 juli 2009 @ 12:10:40 #86
212492 Jarzwork
'ave we got a video??
pi_71280911
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 12:00 schreef Marco001 het volgende:

[..]

Dan moet je er niuet zo dicht achter rijden! Ik rij vaak genoeg rond met verhoogde en verlengde rolstoelbusjes, ook wel prive, maar als ik zie hoe dicht sommige mensen dan achter je gaan rijden... Ze vergeten vaak dat je met zo'n zwaar ding lang zo snel niet op kunt ntrekken als met een gewone auto. .(Had laatst een bus mee die een halve minuut erover dee om van 60 naar 80 te acceleren.. Toen ree er iemand achter mij, waarvan het maar goed was dat ik wist dat die er was, ik zag namelijk niemand rijden in mijn spiegels..
Klopt, alleen als je op drukke wegen extra afstand gaat houden vanwege het slechtje zicht, proppen anderen daar weer hun auto tussen en moet je nog verder afzakken om daar weer veilig achter te zitten.

Heb zelf gemerkt, dat t vaak de (aannemers)busjes zijn die hem er even tussen douwen. Hierdoor moet je wéér extra afzakken en herhaalt t patroon zich. Je doet dan niets anders dat je de hele tijd te laten afzakken, erg irritant...

Overigens hebben rolstoelbusjes zeker nut op de weg, t gaat mij vooral om de mensen die privé zo'n blokkedoos rijden...

Edit: jij zegt ook dat je er privé mee rijdt, waarom eigenlijk? Niet lullig bedoelt, maar als ik voor de lol met paard en wagen over de ring van Amsterdam zou gaan rijden zou je het ook irritant vinden...

[ Bericht 7% gewijzigd door Jarzwork op 24-07-2009 12:13:03 (derp... niet goed gelezen) ]
pi_71282117
Ja, ik rij oo kwel eens prive met rolstoelbusjes..
Niet vaak, maar het gebeurd wel.. Waarom? Ik help wel eens mensen bij verhuizingen, en dan is zon busje ideaal: Zware kast gewoon op de lift zetten, Lift omhoog, zware kast in de bus rollen(steekkar) en klaar.
pi_71283120
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 12:45 schreef Marco001 het volgende:
Niet vaak, maar het gebeurd wel.. Waarom? Ik help wel eens mensen bij verhuizingen, en dan is zon busje ideaal: Zware kast gewoon op de lift zetten, Lift omhoog, zware kast in de bus rollen(steekkar) en klaar.
Ik dacht dat het hier ging om vrachtwagens op 60 km/uur wegen?
  vrijdag 24 juli 2009 @ 13:12:16 #89
212492 Jarzwork
'ave we got a video??
pi_71283163
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 12:45 schreef Marco001 het volgende:
ok, dan heeft t inderdaad nut!
pi_71284737
Ik ga nooit zover om met lampjes te knipperen of te toeteren maar ik duw hem er wel snel even voorbij als 'k een gaatje zie!
  Spellchecker vrijdag 24 juli 2009 @ 19:42:11 #91
41063 crew  NoBody122
Taalnationalist
pi_71295865
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 11:45 schreef Rekkie het volgende:

[..]

Ik heb het dan ook over provinciale wegen, waarmee ik wegen bedoel waar je volgens de wet niet sneller dan 80 KM/u mag rijden.
Tevens -purist.
pi_71296005
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 19:42 schreef NoBody122 het volgende:

[..]

Ik heb het dan ook over provinciale wegen, waarmee ik wegen bedoel waar je volgens de wet niet sneller dan 80 KM/u mag rijden.
Ook daar komen ze tekort.....
  vrijdag 24 juli 2009 @ 19:51:36 #93
242089 NRaider
Flamers will be scorched!
pi_71296138
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 23:45 schreef Jojoortje het volgende:
Het is rijd, zonder t.
Held.
The cake was a lie,
The cake was a pie!!
  vrijdag 24 juli 2009 @ 19:55:35 #94
167856 Toempf
Internetheld
pi_71296258
Haha TS is geil van Scania's met een v8 en een open pijp
Klaus die Gabelstaplerfahrer
Luier dan een pamper
  vrijdag 24 juli 2009 @ 19:58:15 #95
248784 druppelkut
huppelt een beetje
pi_71296326
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 19:47 schreef Rekkie het volgende:

[..]

Je wil niet weten hoe vaak het gebeurt dat ik net na een kruising/stoplicht/rotonde word ingehaald door een een of andere kloot due meent haast te hebben en dan 75 km/h gaat rijden voor me. Ik kan er niet voorbij helaas.
Op zijn teller zal ie misschien 80-85 rijden maar in het echt toch niet.

Nee, ik kan niet meekomen op dat soort wegen
  vrijdag 24 juli 2009 @ 19:59:10 #96
248784 druppelkut
huppelt een beetje
pi_71296353
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 19:55 schreef Toempf het volgende:
Haha TS is geil van Scania's met een v8 en een open pijp
Liever 6 klappen dan 8 pufjes!
  Spellchecker vrijdag 24 juli 2009 @ 20:03:53 #97
41063 crew  NoBody122
Taalnationalist
pi_71296480
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 19:47 schreef Rekkie het volgende:

[..]

Als je echt de hele tijd, wegens kruispunten met stoplichten, of rotondes oid, af moet remmen; eens.

De meeste provinciale wegen waar ik kom, zijn echter voorrangswegen met lange stoplicht- en rotondevrije stukken, waar je dus in theorie alleen maar hoeft af te remmen in bijzondere situaties (files, ongelukken, blaat).. In die gevallen heb ik liever een stel vrachtwagens voor me, die gewoon lekker een constante snelheid aanhouden en die daarnaast op een normaal tempo hangen, dan de zoveelste kutautomobilist die steeds tussen de 70-80 (en in enkele gevallen zelfs nog grotere marges) blijft wisselen
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 19:51 schreef NRaider het volgende:

[..]

Het is rijd, zonder t.
Held.
Nee, het is 'rijdt'.

Klaphark
Tevens -purist.
  vrijdag 24 juli 2009 @ 20:07:53 #98
127457 moomoo
Niet uit te spreken als momo
pi_71296596
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 19:51 schreef NRaider het volgende:

[..]

Het is rijd, zonder t.
Held.
ehm nee?

Een voertuig willen inhalen dat al boven de max. toegestane snelheid zit
Achter een vrachtwagen rijden is echter wel kut omdat je dan gee flikker ziet.
  vrijdag 24 juli 2009 @ 20:09:10 #99
248784 druppelkut
huppelt een beetje
pi_71296631
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 20:07 schreef moomoo het volgende:

[..]

ehm nee?

moet je eens leren afstand te houden. helpt goed!
  Spellchecker vrijdag 24 juli 2009 @ 20:10:47 #100
41063 crew  NoBody122
Taalnationalist
pi_71296683
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 20:07 schreef moomoo het volgende:

[..]

ehm nee?

quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 12:00 schreef Marco001 het volgende:

[..]

Dat dus
Tevens -purist.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')