quote:Op donderdag 23 juli 2009 23:43 schreef mieuwmieuw het volgende:
Pics van ts in de vrachtwagen, ik geloof er niks van.
Heb er genoeg maar ga die niet op een een forum neerzettenquote:Op donderdag 23 juli 2009 23:43 schreef mieuwmieuw het volgende:
Pics van ts in de vrachtwagen, ik geloof er niks van.
Oeh kut.. spelfoutquote:Op donderdag 23 juli 2009 23:45 schreef Jojoortje het volgende:
Ik geloof het vooral niet omdat je er bij zegt "antiklacht: ts is een chick die vrachtwagen rijdT"
Tegemoetkomend verkeer is binnen een seconde weg. inhalend verkeer zit er minstens 10 seconden naast. En op de rand van het asfalt, bijna in de berm rijden is niet echt fijn in een vrachtauto.quote:Op donderdag 23 juli 2009 23:45 schreef Jordy-B het volgende:
Rare klacht. Als het tegemoetkomende verkeer er voorbij kan, kan een inhalende auto dat ook.
quote:Op donderdag 23 juli 2009 23:49 schreef Zipportal het volgende:
In wat voor truck rij je? Goocheltruc?
Je bent geen politieagent. Als ze willen inhalen en je houdt ze tegen, ben je zielig. Buiten het feit, dat ik het wel voor de rest met je eens ben.quote:Op donderdag 23 juli 2009 23:42 schreef druppelkut het volgende:
I
Nu laat ik ze niet inhalen, daar niet van, maar dan beginnen ze heel irri met hun kleine lampjes te seinen
60 km/h zonequote:Op donderdag 23 juli 2009 23:51 schreef tong_poh het volgende:
[..]
Je bent geen politieagent. Als ze willen inhalen en je houdt ze tegen, ben je zielig. Buiten het feit, dat ik het wel voor de rest met je eens ben.
Dus? Is dat een reden om ze er niet langs te laten, waarom zouden ze niet kunnen inhalen? Tegemoedkomend verkeer kan toch ook langs je?quote:Op donderdag 23 juli 2009 23:52 schreef druppelkut het volgende:
[..]
60 km/h zone
snelheid TS: 65 km/h
Dan mag je niet eens meer inhalen
Inhalen mag nog steeds hoor.....quote:Op donderdag 23 juli 2009 23:52 schreef druppelkut het volgende:
[..]
60 km/h zone
Dan rijd jij ook te hard, trutquote:Op donderdag 23 juli 2009 23:52 schreef druppelkut het volgende:
[..]
60 km/h zone
ja, als je zwaailichten en een sirene aan hebt staan.quote:
Ja en? zoals ik al zei je bent geen politieagent. Als zij het willen, heb je er niks tegen te doen. tegenhouden is gewoon ronduit zielig en gevaarlijk, ongeacht wat hun doen.quote:Op donderdag 23 juli 2009 23:52 schreef druppelkut het volgende:
[..]
60 km/h zone
Ook zonder die meuk.... te hard rijden mag niet, maar inhalen wel.quote:Op donderdag 23 juli 2009 23:56 schreef Posergoth6667 het volgende:
[..]
ja, als je zwaailichten en een sirene aan hebt staan.
daarnaast: inderdaad: er niet langslaten. zulke mensen zijn net zo irritant als mensen die remmen en/of hun gaspedaal loslaten in een bocht, terwijl er een motor danwel brommer achter zit. levensgevaarlijk!
Je bent een professionele chauffeuse, dan moet je dat met twee vingers in de neus kunnen doen, lijkt me. Wat doe je dan als er een hele zooi auto's je tegemoet komen? Na twee auto's toch maar even terug naar links, omdat je wagen zo zenuwachtig stuurt?quote:Op donderdag 23 juli 2009 23:48 schreef druppelkut het volgende:
[..]
Tegemoetkomend verkeer is binnen een seconde weg. inhalend verkeer zit er minstens 10 seconden naast. En op de rand van het asfalt, bijna in de berm rijden is niet echt fijn in een vrachtauto.
Beetje te vergelijken door met je fiets met je voorwiel op de stoep en met je achterwiel in de goot te rijden.
Dat trekt enorm aan het stuur.
Dat mag wel. En als je gewoon graag eigen rechtertje speelt, moet je dat gewoon zeggen... Je hoeft er dan niet een heel verhaal omheen te breien dat je zeven kleuren schijt van angst als iemand je op een smalle 60 km-weg wil inhalen.quote:Op donderdag 23 juli 2009 23:52 schreef druppelkut het volgende:
[..]
60 km/h zone
Omdat je op een motor juist gas wilt blijven geven in de bochten. Voor de bocht remmen, in de bocht gas geven. Remmen in een bocht is een goed recept om onderuit te gaan.quote:Op donderdag 23 juli 2009 23:57 schreef Rekkie het volgende:
En waarom is het gevaarlijk om te remmen of gas los te laten als er een brommer of motor achter je zit??
En? Dan doe je dat toch??quote:Op vrijdag 24 juli 2009 00:03 schreef Light het volgende:
[..]
Omdat je op een motor juist gas wilt blijven geven in de bochten. Voor de bocht remmen, in de bocht gas geven. Remmen in een bocht is een goed recept om onderuit te gaan.
Dan ga ik langzaam rijden. En als ik een andere vrachtwagen tegen kom ga ik misschien wel even helemaal stil staan.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 00:00 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Je bent een professionele chauffeuse, dan moet je dat met twee vingers in de neus kunnen doen, lijkt me. Wat doe je dan als er een hele zooi auto's je tegemoet komen? Na twee auto's toch maar even terug naar links, omdat je wagen zo zenuwachtig stuurt?
De vrachtwagen- en busschauffeurs die ik hier in de buurt op zulke wegen tegenkom, rijden de hele tijd op de rand van het asfalt, eigenlijk...
Oh maar dan kan een auto dus ook makkelijk inhalen.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 00:07 schreef druppelkut het volgende:
[..]
Dan ga ik langzaam rijden. En als ik een andere vrachtwagen tegen kom ga ik misschien wel even helemaal stil staan.
Tuurlijk kan dat makkelijk.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 00:09 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Oh maar dan kan een auto dus ook makkelijk inhalen.
Dan ga je toch langzaam rijden als mensen je willen inhalen? Zijn ze er ook sneller voorbij...quote:Op vrijdag 24 juli 2009 00:07 schreef druppelkut het volgende:
[..]
Dan ga ik langzaam rijden. En als ik een andere vrachtwagen tegen kom ga ik misschien wel even helemaal stil staan.
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 00:17 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Dan ga je toch langzaam rijden als mensen je willen inhalen? Zijn ze er ook sneller voorbij...
Opgelost toch dan?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 00:17 schreef druppelkut het volgende:
[..]
Maar hey, als die automobilist mij perse voorbij wil, kan hij/zij dat best wel doen. Als ie maar met 2 wielen op de rand van het asfalt of in de berm gaat rijden. Zijn verantwoordelijkheid.
oh, dus vanwege dit topic ga je auto's er voortaan wèl voorbij laten?!quote:Op vrijdag 24 juli 2009 00:17 schreef druppelkut het volgende:
[..]
Tuurlijk kan dat makkelijk.
Ik ga voor iedere auto die me wil inhalen wel even stil staan of langzamer rijden.
Er zijn meer risico's dan alleen maar in de berm komen met de vrachtauto. Meestal staan er langs zo'n weggetje bomen. Bomen met laaghangende, over de weg hangende takken en misschien ook wel richting de weg groeiende bomen. Dat maakt zo'n weg nog smaller.
Ook kan ik door een klein beetje sturen de aanhanger een slag laten maken van ongeveer een halve meter. Die beweging kan ik per ongeluk makkelijk maken als ik bijna in de berm rijd waardoor de wagen richting berm trekt.
Maar hey, als die automobilist mij perse voorbij wil, kan hij/zij dat best wel doen. Als ie maar met 2 wielen op de rand van het asfalt of in de berm gaat rijden. Zijn verantwoordelijkheid.
Ja hee, jij begon.quote:
Liever een ster in me voorruit dan op de grillquote:Op vrijdag 24 juli 2009 00:20 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Wat voor trekker? MAN? iveco? toch niet zo'n lelijke mercedes he!
Nee.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 00:20 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
oh, dus vanwege dit topic ga je auto's er voortaan wèl voorbij laten?!
Geweldig!![]()
Dat zijn mooien ja, hoewel ik meer van de iveco ben eigenlijkquote:Op vrijdag 24 juli 2009 00:22 schreef druppelkut het volgende:
[..]
Liever een ster in me voorruit dan op de grill
MAN tga xxl 28 480
Dat is een grapje, mag ik hopen...quote:Op vrijdag 24 juli 2009 00:26 schreef druppelkut het volgende:
[..]
Nee.
Automobilisten die mij inhalen doen een bijzondere verrichting. Laatste keer dat ik examen deed gold voor een bijzondere verrichtig dat je al het overige verkeer voor moest laten gaan. Ik ben op dat moment overig verkeer voor hun. Ik hoef niet aan de kant.
Ik blijf lekker rijden waar ik rij. Ongeveer een halve meter van de berm vandaan.
quote:Op donderdag 23 juli 2009 23:42 schreef druppelkut het volgende:
Ik ben dus chauffeuse van beroep en rijd in een overmaatse vrachtwagen (2,5 m breed, 4 m hoog en 18,5 m lang).
Nu erger ik me dood aan die automobilisten die mij persé willen inhalen op een 60 km/h weggetje als ik daar rijd met een snelheid van 65 km/h en een totaalgewicht heb van 40 van die autotjes die me op dat moment willen inhalen.
Snappen die mensen dan niet dat ik iets meer weg nodig heb?
Nu laat ik ze niet inhalen, daar niet van, maar dan beginnen ze heel irri met hun kleine lampjes te seinen
klacht: inhalende (althans proberen) automobilisten op een te smal 60 k/h weggetje
subklacht: irri rotlampjes
antiklacht: ts is een chick die vrachtwagen rijd![]()
pic ter illustratie van vrachtauto TS (niet de echte maar een voorbeeld)
[ afbeelding ]
alleen dan geen volvo ()en niet oranje
pic ter illustratie weggetje:
[ afbeelding ]
pic ter illustratie inhalende (althans proberen) automobilisten
[ afbeelding ]
Wen er maaraan dat je geen respect krijgt van amateurs op de weg, ze weten niet beter en denken dat je daar rijd om hun te pesten, ook heb je idioten die zeggen niet in de spits en/of snachts rijden hebben geen idee waar ze het over hebben, gewoon je ding doen en voor niemand zomaar aan de kant gaan, als ze wat willen gaan ze maar door de berm. Zijn dezelfde mensen die ook klagen als ze iets niet op tijd krijgen enz enz, zijn gewoon verwende kinderen. In Nederland is het trouwens wel heel erg, in andere landen krijg je wel vaak het respect wat je verdient, zijn hier gewoon klootzakken op de weg, gewoon rustig blijven en denken hij is niet wijzer, en ik heb er al wat kmters opzitten zowel binnen als internationaal, maar wat je hier meemaakt is echt heel erg, laat ze hunzelf maar doodrijden, gewoon doorrijden.
Kut chauffeurs, kunnen niet eens fatsoenlijk quotenquote:
Wat een mongool ben jij. Maar ik maak verder geen woorden aan je vuil, je weet niet beter, kantoorlul.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 00:48 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Kut chauffeurs, kunnen niet eens fatsoenlijk quoten_!
En dan wel overdag andere vrachtwagens inhalen.... tuig dat het is.
Maak je niet druk man.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 00:58 schreef Bobby18 het volgende:
[..]
Wat een mongool ben jij. Maar ik maak verder geen woorden aan je vuil, je weet niet beter, kantoorlul.
Kantoorlulquote:Op vrijdag 24 juli 2009 00:58 schreef Bobby18 het volgende:
[..]
Wat een mongool ben jij. Maar ik maak verder geen woorden aan je vuil, je weet niet beter, kantoorlul.
Man man, zet jezelf toch niet zo voor schut, wat een aars ben jij zeg ongeloofelijk, laatste berichtje voor deze 'meneer'.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 01:01 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Kantoorlul
Nee ik ben die lul die je inhaalt op 60 km/uur snelwegen en die je net niet vast kan zetten op de snelweg omdat je het niet in je botte kop kan krijgen dat je niet in hoort te halen als je zo'n gevaarte rijdt......
Ga 's nachts rijden..... bierbuik!!![]()
Kijk even naar de rest van zijn postgeschiedenis van vanavond en kijk dan even wie zichzelf voor schut zet. Niet alles op internet is serieus.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 01:03 schreef Bobby18 het volgende:
[..]
Man man, zet jezelf toch niet zo voor schut, wat een aars ben jij zeg ongeloofelijk, laatste berichtje voor deze 'meneer'.
Amen voor deze relativeringquote:Op vrijdag 24 juli 2009 01:04 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Kijk even naar de rest van zijn postgeschiedenis van vanavond en kijk dan even wie zichzelf voor schut zet. Niet alles op internet is serieus.
Hé maar jij moet de weg op.... dan val je de echte hardwerkende mensen niet lasting overdagquote:Op vrijdag 24 juli 2009 01:03 schreef Bobby18 het volgende:
[..]
Man man, zet jezelf toch niet zo voor schut, wat een aars ben jij zeg ongeloofelijk, laatste berichtje voor deze 'meneer'.
Ik hoef de weg niet meer op hoor meneer, die tijd is geweest, ik laat nu voor me rijden, bloedmongool.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 01:05 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Hé maar jij moet de weg op.... dan val je de echte hardwerkende mensen niet lasting overdag
Slecht geslapen? Niet geneukt de laatste tijd? Tampon in je reet? Frustraties? Wil je er over praten? Knuffel?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 01:09 schreef Bobby18 het volgende:
[..]
Ik hoef de weg niet meer op hoor meneer, die tijd is geweest, ik laat nu voor me rijden, bloedmongool.
Je laat je uitkeringsbriefje maandelijks bezorgen door de postbode in een busje?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 01:09 schreef Bobby18 het volgende:
[..]
Ik hoef de weg niet meer op hoor meneer, die tijd is geweest, ik laat nu voor me rijden, bloedmongool.
Als je 300+ jaar oud bent, wordt je wel eens een beetje nukkig....quote:Op vrijdag 24 juli 2009 01:10 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Slecht geslapen? Niet geneukt de laatste tijd? Tampon in je reet? Frustraties? Wil je er over praten? Knuffel?
Ga lekker slapen mafkees volgens mij ben je onder invloed, ik ga over 3 uur het werk voorbereiden om voor idioten als jouw de spulletjes op tijd op de plaats bestemming te krijgen, je weet niet beter met je aanvallerij als bierbuik peace enz, geeft aan dat je erg gefrustreerd bent. In mijn tijd op de weg had ik je wel tegen willen komen weet ik wel raad mee. Ga nu maar lekker je roes uitslapen. daag hoor.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 01:12 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Je laat je uitkeringsbriefje maandelijks bezorgen door de postbode in een busje?
Gast, peace for ever jeweetz?_!
Laat ik je niet zien inhalen over 3 uur hè.... dan zwaait er wat. Met die grote truck van je.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 01:16 schreef Bobby18 het volgende:
[..]
Ga lekker slapen mafkees volgens mij ben je onder invloed, ik ga over 3 uur het werk voorbereiden om voor idioten als jouw de spulletjes op tijd op de plaats bestemming te krijgen, je weet niet beter met je aanvallerij als bierbuik peace enz, geeft aan dat je erg gefrustreerd bent. In mijn tijd op de weg had ik je wel tegen willen komen weet ik wel raad mee. Ga nu maar lekker je roes uitslapen. daag hoor.
Opa vertelt...quote:Op vrijdag 24 juli 2009 01:16 schreef Bobby18 het volgende:
[..]
Ga lekker slapen mafkees volgens mij ben je onder invloed, ik ga over 3 uur het werk voorbereiden om voor idioten als jouw de spulletjes op tijd op de plaats bestemming te krijgen, je weet niet beter met je aanvallerij als bierbuik peace enz, geeft aan dat je erg gefrustreerd bent. In mijn tijd op de weg had ik je wel tegen willen komen weet ik wel raad mee. Ga nu maar lekker je roes uitslapen. daag hoor.
Hou dan ook afstand..quote:Op vrijdag 24 juli 2009 00:03 schreef Light het volgende:
[..]
Omdat je op een motor juist gas wilt blijven geven in de bochten. Voor de bocht remmen, in de bocht gas geven. Remmen in een bocht is een goed recept om onderuit te gaan.
MMquote:Op vrijdag 24 juli 2009 01:50 schreef MinderMutsig het volgende:
Die weg in de OP is gewoon normale breedte. Als je daar je bak al niet op de weg kunt houden als je ingehaald wordt hoor je niet achter het stuur.
Maar jij bent degene die begint met dingen zoals: laat ze maar de berm inrijden en laat ze zich maar doodrijden. met dat soort uitspraken verdien je niet het respect wat jij denk te kunnen eisen.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 01:16 schreef Bobby18 het volgende:
[..]
Dat 'mogen' ze ook op die andere weg hoor.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 05:26 schreef druppelkut het volgende:
Mensen,
Waarom ontaard zoiets nu altijd in wat gescheld over en weer?
Oh ja, ik ga de weg weer op nu. Vandaag gelukkig alleen maar snelweg waar de automobilist me wel op een normale manier kan en mag inhalen.
Omdat ik graag het overzicht wil behouden en niet tegen een groot gevaarte aan wil kijken,quote:Op vrijdag 24 juli 2009 11:35 schreef Marco001 het volgende:
Wat is er voor moeilijks aan om gewoon even achter die vrachtwagen te blijven rijden die toch al te snel rijd? 65 op hun teller is vaak zeker 70 op de teller van een gewone luxewagen..
Zelf blijf ik er dan ook altijd gewoon lekker achterhangen en haal op zulke wegen pas in als zij aangeven van, kom er maar langs.. Dat is fijner voor hun, en fijner voor mij omdat ik weet dat zij mij hebben gezien en ze weten dat ik hun in ga halen..
En wat maakt het ook uit, Meeste mensen rijden 80 op zulke wegen.. Dus dan ben je 1 minuut eerder op de plaats van bestemming, wouw!
p.s. mijn oom's rijden allemaal Daf trucs.(Transportbedrijf Godlieb, rijden bulk voor Vredeveld)
bonusklacht: Mensen die niet even wat ruimte maken als je een scherpe bocht moet maken met een exta verlengde rolstoelbus(of vrachtwagen in this case)
Als ze nu eens zorgen dat ze ook daadwerkelijk mee kunnen met het verkeer... misschien dat er dan ook wat minder wordt ingehaald.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 11:42 schreef NoBody122 het volgende:
Het is een vreemd soort afwijking, die bij vele automobilisten aanwezig is; zo gauw er een 'langzaam' voertuig (auto met aanhanger, bus, vrachtwagen) in zicht komt, moet en zal die ingehaald worden, ongeacht wat...
Zelf rij ik op provinciale wegen liever achter een vrachtwagen of bus, dan achter de gemiddelde automobilist, daar die heel vaak geen fatsoenlijke snelheid aanhouden en daarnaast nog steeds onnodig van snelheid wisselen ook
Hoezo kunnen ze niet mee met het verkeer? op 60 of 80 wegen wil dat perfect hoor..quote:Op vrijdag 24 juli 2009 11:45 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Als ze nu eens zorgen dat ze ook daadwerkelijk mee kunnen met het verkeer... misschien dat er dan ook wat minder wordt ingehaald.
Als ik 100 mag, wil ik ook graag minimaal 100 rijden, dan kan achter die hoge gevaartes niet.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 11:57 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Hoezo kunnen ze niet mee met het verkeer? op 60 of 80 wegen wil dat perfect hoor..
Okay, ze trekken misschien wat minder snel op, maar dat is toch geen probleem? Hoef jij hem ook niet zo in de toeren te jagen.![]()
En inderdaad, ik rij veel liever achter een vrachtwagen aan als achter een gewone auto.. Vrachtwagens rijden namelijk gewoon fatsoenlijk door op 1 constante snelheid.
Wat interesseert mij die toeren nouquote:Okay, ze trekken misschien wat minder snel op, maar dat is toch geen probleem? Hoef jij hem ook niet zo in de toeren te jagen.
Dan moet je er niuet zo dicht achter rijden! Ik rij vaak genoeg rond met verhoogde en verlengde rolstoelbusjes, ook wel prive, maar als ik zie hoe dicht sommige mensen dan achter je gaan rijden... Ze vergeten vaak dat je met zo'n zwaar ding lang zo snel niet op kunt ntrekken als met een gewone auto. .(Had laatst een bus mee die een halve minuut erover dee om van 60 naar 80 te acceleren.. Toen ree er iemand achter mij, waarvan het maar goed was dat ik wist dat die er was, ik zag namelijk niemand rijden in mijn spiegels..quote:Op vrijdag 24 juli 2009 11:56 schreef Jarzwork het volgende:
Op zich terechte klacht, alleen moet ik als bestuurder van een normale auto zeggen dat ik jullie ook liever inhaal: achter zo'n vrachtwagen zie je geen reet!
Dit heeft dan trouwens nog een reden, mensen die privé busjes of andere hoge auto's rijden zijn erger. Vaak ook nog een prachtig geblindeerd achterraam zodat je, qua zicht, net zo goed een houten plaat van 2 bij 2 meter op je motorkap kan schroeven.
Als reden geven ze vaak dat ze zo mooi uitzicht hebben in die grote bakken; ja ten koste van iedereen achter je...
Op 100 km/h wegen heb je gelijk, maar daar is er ook altijd wel zat ruimte om hun in te halen. Het gaat in dit topci over 60 km/h wegen..quote:Op vrijdag 24 juli 2009 11:58 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Als ik 100 mag, wil ik ook graag minimaal 100 rijden, dan kan achter die hoge gevaartes niet.
[..]
Wat interesseert mij die toeren nou
Ik heb het vermogen, waarom zou ik er dan geen gebruik van maken?
Inderdaad. Maar ook op zulke wegen gaat het mij gewoon niet snel genoeg.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 12:02 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Op 100 km/h wegen heb je gelijk, maar daar is er ook altijd wel zat ruimte om hun in te halen. Het gaat in dit topci over 60 km/h wegen..
Nee geen leasebak, en dat nieuwe rijden doe ik niet aan! Daarvoor heb ik geen auto gekocht.quote:En die toeren, je rijd zeker een lease-bak? Heb je wel eens gehoord van het nieuwe rijden? DFan weet je ook waarom ik dat zei
Klopt, alleen als je op drukke wegen extra afstand gaat houden vanwege het slechtje zicht, proppen anderen daar weer hun auto tussen en moet je nog verder afzakken om daar weer veilig achter te zitten.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 12:00 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Dan moet je er niuet zo dicht achter rijden! Ik rij vaak genoeg rond met verhoogde en verlengde rolstoelbusjes, ook wel prive, maar als ik zie hoe dicht sommige mensen dan achter je gaan rijden... Ze vergeten vaak dat je met zo'n zwaar ding lang zo snel niet op kunt ntrekken als met een gewone auto. .(Had laatst een bus mee die een halve minuut erover dee om van 60 naar 80 te acceleren.. Toen ree er iemand achter mij, waarvan het maar goed was dat ik wist dat die er was, ik zag namelijk niemand rijden in mijn spiegels..
Ik dacht dat het hier ging om vrachtwagens op 60 km/uur wegen?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 12:45 schreef Marco001 het volgende:
Ja, ik rij oo kwel eens prive met rolstoelbusjes..
Niet vaak, maar het gebeurd wel.. Waarom? Ik help wel eens mensen bij verhuizingen, en dan is zon busje ideaal: Zware kast gewoon op de lift zetten, Lift omhoog, zware kast in de bus rollen(steekkar) en klaar.
ok, dan heeft t inderdaad nut!quote:Op vrijdag 24 juli 2009 12:45 schreef Marco001 het volgende:
Ja, ik rij oo kwel eens prive met rolstoelbusjes..
Niet vaak, maar het gebeurd wel.. Waarom? Ik help wel eens mensen bij verhuizingen, en dan is zon busje ideaal: Zware kast gewoon op de lift zetten, Lift omhoog, zware kast in de bus rollen(steekkar) en klaar.
Ik heb het dan ook over provinciale wegen, waarmee ik wegen bedoel waar je volgens de wet niet sneller dan 80 KM/u mag rijden.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 11:45 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Als ze nu eens zorgen dat ze ook daadwerkelijk mee kunnen met het verkeer... misschien dat er dan ook wat minder wordt ingehaald.
Ook daar komen ze tekort.....quote:Op vrijdag 24 juli 2009 19:42 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Ik heb het dan ook over provinciale wegen, waarmee ik wegen bedoel waar je volgens de wet niet sneller dan 80 KM/u mag rijden.
Het is rijd, zonder t.quote:Op donderdag 23 juli 2009 23:45 schreef Jojoortje het volgende:
Ik geloof het vooral niet omdat je er bij zegt "antiklacht: ts is een chick die vrachtwagen rijdT"
Je wil niet weten hoe vaak het gebeurt dat ik net na een kruising/stoplicht/rotonde word ingehaald door een een of andere kloot due meent haast te hebben en dan 75 km/h gaat rijden voor me. Ik kan er niet voorbij helaas.quote:
Liever 6 klappen dan 8 pufjes!quote:Op vrijdag 24 juli 2009 19:55 schreef Toempf het volgende:
Haha TS is geil van Scania's met een v8 en een open pijp
Als je echt de hele tijd, wegens kruispunten met stoplichten, of rotondes oid, af moet remmen; eens.quote:
Nee, het is 'rijdt'.quote:
ehm nee?quote:
moet je eens leren afstand te houden. helpt goed!quote:Op vrijdag 24 juli 2009 20:07 schreef moomoo het volgende:
[..]
ehm nee?
Een voertuig willen inhalen dat al boven de max. toegestane snelheid zit![]()
Achter een vrachtwagen rijden is echter wel kut omdat je dan gee flikker ziet.
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 20:07 schreef moomoo het volgende:
[..]
ehm nee?
Een voertuig willen inhalen dat al boven de max. toegestane snelheid zit
Achter een vrachtwagen rijden is echter wel kut omdat je dan gee flikker ziet.
Dat dusquote:Op vrijdag 24 juli 2009 12:00 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Dan moet je er niuet zo dicht achter rijden! Ik rij vaak genoeg rond met verhoogde en verlengde rolstoelbusjes, ook wel prive, maar als ik zie hoe dicht sommige mensen dan achter je gaan rijden... Ze vergeten vaak dat je met zo'n zwaar ding lang zo snel niet op kunt ntrekken als met een gewone auto. .(Had laatst een bus mee die een halve minuut erover dee om van 60 naar 80 te acceleren.. Toen ree er iemand achter mij, waarvan het maar goed was dat ik wist dat die er was, ik zag namelijk niemand rijden in mijn spiegels..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |