abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 23 juli 2009 @ 23:42:43 #1
248784 druppelkut
huppelt een beetje
pi_71269307
Ik ben dus chauffeuse van beroep en rijd in een overmaatse vrachtwagen (2,5 m breed, 4 m hoog en 18,5 m lang).

Nu erger ik me dood aan die automobilisten die mij persé willen inhalen op een 60 km/h weggetje als ik daar rijd met een snelheid van 65 km/h en een totaalgewicht heb van 40 van die autotjes die me op dat moment willen inhalen.
Snappen die mensen dan niet dat ik iets meer weg nodig heb?

Nu laat ik ze niet inhalen, daar niet van, maar dan beginnen ze heel irri met hun kleine lampjes te seinen

klacht: inhalende (althans proberen) automobilisten op een te smal 60 k/h weggetje
subklacht: irri rotlampjes

antiklacht: ts is een chick die vrachtwagen rijd

pic ter illustratie van vrachtauto TS (niet de echte maar een voorbeeld)

alleen dan geen volvo ( )en niet oranje

pic ter illustratie weggetje:

pic ter illustratie inhalende (althans proberen) automobilisten
pi_71269352
Pics van ts in de vrachtwagen, ik geloof er niks van. Hoe the fuck kunnen vrouwen vrachtwagens besturen als ze niet eens een auto kunnen besturen.
pi_71269393
vrouwelijke trukkers das net zoiets triests als vrouwelijke bouwvakkers.
Je drinkt zeker alleen bier en plast staand?
pi_71269394
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 23:43 schreef mieuwmieuw het volgende:
Pics van ts in de vrachtwagen, ik geloof er niks van.
Noot noot.
  donderdag 23 juli 2009 @ 23:45:00 #5
248784 druppelkut
huppelt een beetje
pi_71269414
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 23:43 schreef mieuwmieuw het volgende:
Pics van ts in de vrachtwagen, ik geloof er niks van.
Heb er genoeg maar ga die niet op een een forum neerzetten

Nee, ook niet per PM
pi_71269420
Ik geloof het vooral niet omdat je er bij zegt "antiklacht: ts is een chick die vrachtwagen rijdT "
Noot noot.
pi_71269422
Rare klacht. Als het tegemoetkomende verkeer er voorbij kan, kan een inhalende auto dat ook.