quote:Op donderdag 23 juli 2009 23:43 schreef mieuwmieuw het volgende:
Pics van ts in de vrachtwagen, ik geloof er niks van.
Heb er genoeg maar ga die niet op een een forum neerzettenquote:Op donderdag 23 juli 2009 23:43 schreef mieuwmieuw het volgende:
Pics van ts in de vrachtwagen, ik geloof er niks van.
Oeh kut.. spelfoutquote:Op donderdag 23 juli 2009 23:45 schreef Jojoortje het volgende:
Ik geloof het vooral niet omdat je er bij zegt "antiklacht: ts is een chick die vrachtwagen rijdT"
Tegemoetkomend verkeer is binnen een seconde weg. inhalend verkeer zit er minstens 10 seconden naast. En op de rand van het asfalt, bijna in de berm rijden is niet echt fijn in een vrachtauto.quote:Op donderdag 23 juli 2009 23:45 schreef Jordy-B het volgende:
Rare klacht. Als het tegemoetkomende verkeer er voorbij kan, kan een inhalende auto dat ook.
quote:Op donderdag 23 juli 2009 23:49 schreef Zipportal het volgende:
In wat voor truck rij je? Goocheltruc?
Je bent geen politieagent. Als ze willen inhalen en je houdt ze tegen, ben je zielig. Buiten het feit, dat ik het wel voor de rest met je eens ben.quote:Op donderdag 23 juli 2009 23:42 schreef druppelkut het volgende:
I
Nu laat ik ze niet inhalen, daar niet van, maar dan beginnen ze heel irri met hun kleine lampjes te seinen
60 km/h zonequote:Op donderdag 23 juli 2009 23:51 schreef tong_poh het volgende:
[..]
Je bent geen politieagent. Als ze willen inhalen en je houdt ze tegen, ben je zielig. Buiten het feit, dat ik het wel voor de rest met je eens ben.
Dus? Is dat een reden om ze er niet langs te laten, waarom zouden ze niet kunnen inhalen? Tegemoedkomend verkeer kan toch ook langs je?quote:Op donderdag 23 juli 2009 23:52 schreef druppelkut het volgende:
[..]
60 km/h zone
snelheid TS: 65 km/h
Dan mag je niet eens meer inhalen
Inhalen mag nog steeds hoor.....quote:Op donderdag 23 juli 2009 23:52 schreef druppelkut het volgende:
[..]
60 km/h zone
Dan rijd jij ook te hard, trutquote:Op donderdag 23 juli 2009 23:52 schreef druppelkut het volgende:
[..]
60 km/h zone
ja, als je zwaailichten en een sirene aan hebt staan.quote:
Ja en? zoals ik al zei je bent geen politieagent. Als zij het willen, heb je er niks tegen te doen. tegenhouden is gewoon ronduit zielig en gevaarlijk, ongeacht wat hun doen.quote:Op donderdag 23 juli 2009 23:52 schreef druppelkut het volgende:
[..]
60 km/h zone
Ook zonder die meuk.... te hard rijden mag niet, maar inhalen wel.quote:Op donderdag 23 juli 2009 23:56 schreef Posergoth6667 het volgende:
[..]
ja, als je zwaailichten en een sirene aan hebt staan.
daarnaast: inderdaad: er niet langslaten. zulke mensen zijn net zo irritant als mensen die remmen en/of hun gaspedaal loslaten in een bocht, terwijl er een motor danwel brommer achter zit. levensgevaarlijk!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |