Olav moet ook eens een goede klap tegen die bolle kop van hem krijgen, kan die niet gauw met pensioen.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 18:20 schreef Giem het volgende:
En hij ligt nu op de IC en wordt in coma gehouden.. Was toch een behoorlijk hardere klap dan olav beweerde met zijn.. oow dat ziet er niet erg uit.
quote:Ferrari has issued a statement giving more details about Felipe Massa’s injuries after his accident today in Budapest. The Brazilian driver was helicoptered to the Allami Egeszsegugyi Kozpont (AEK) Hospital in downtown Budapest after the crash. The doctors there report that Massa suffered a cut to his forehead, concussion and “a bone lesion”. This is rather non-specific. Doctors often use the term “lesion” at an early stage in the diagnostic process. It is a general word that can refer to many different phenomena.
The Ferrari statement said that Felipe will undergo an operation and will then remain under observation. He was conscious and his general condition remains stable.
Kunnen mensen nou is ophouden met dat eeuwige gezeur over Olav Mol en het heilige BBC nou weten we het welquote:Op zaterdag 25 juli 2009 18:24 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Olav moet ook eens een goede klap tegen die bolle kop van hem krijgen, kan die niet gauw met pensioen.
Gelukkig is BBC zoveel beter dan die bolle met zijn slap gelul.
http://www.f1today.nl/nie(...)a-start-morgen-niet/quote:Wat eigenlijk al de verwachting was werd bevestigd door de persvoorlichter van Ferrari: Felipe Massa zal morgen niet van start gaan tijdens de Grand Prix van Hongarije. De Ferrari-coureur werd geraakt door een onderdeel van de auto van Rubens Barrichello, waarna hij met volle snelheid in de bandenstapels terecht kwam.
Massa werd na zijn crash overgebracht naar een ziekenhuis in Budapest, waar hij op de intensive care ligt. De Ferrari-coureur heeft een hersenschudding opgelopen en heeft een flinke scheur in zijn schedel. Massa zal aan zijn verwondingen geopereerd moeten worden. Een Braziliaanse verslaggever meldt vanuit Budapest dat de snee in het voorhoofd zelfs 8cm breed is.
Het was een veer en op de slow motion kon je zien hoe die veer de helm raakte. Ik denk dat de wond die je ziet erg overeen komt met de vorm van 2 windingen van die veer..quote:Op zaterdag 25 juli 2009 18:57 schreef Swindler het volgende:
maar in principe zit de wond toch hoger?, het lijkt alsof het bloed van bovenaf naar beneden heeft gelopen.
Ja maar zijn vizier lijkt nog intact , hoe komen daar die verwondingen dan?quote:Op zaterdag 25 juli 2009 19:00 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Het was een veer en op de slow motion kon je zien hoe die veer de helm raakte. Ik denk dat de wond die je ziet erg overeen komt met de vorm van 2 windingen van die veer..
Sowieso is kogelvrij/kogelwerend een non-term. Ballistische protectie is er in vele klassen en ik kan me voorstellen dat een formule-1 vizier qua protectie op zijn minst overeen komt met NIJ Level 1.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 17:08 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Zat bronnen dat de helm bullet-proof is maar heel weinig over de visor zelf:
[..]
Het vizier zit los aan 1 kant ... kan zijn dat de klap het vizier eerst naar beneden heeft geduwd.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 19:02 schreef Swindler het volgende:
[..]
Ja maar zijn vizier lijkt nog intact , hoe komen daar die verwondingen dan?
Ok het is een hele foute woordspeling. Maar de massa die word door de klap weg gedrukt. Je kan het b.v. Vergelijken met een boterhamzakje, blaas hem op geef het een klap en hij knalt. De massa moet ergens naar toe.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 19:02 schreef Swindler het volgende:
[..]
Ja maar zijn vizier lijkt nog intact , hoe komen daar die verwondingen dan?
Het lijkt me eerder dat het zwarte carbon waar de helmschaal van gemaakt is zichtbaar is onder de verflaag.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 19:06 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Het vizier zit los aan 1 kant ... kan zijn dat de klap het vizier eerst naar beneden heeft geduwd.
Zo te zien is het toch naar druipen bloed. Eronder is de wenkbrauw te zien.
In de beschadiging op de helm is wel de vorm van de veer te zien en hoeveel deze vervormd is geweest tijdens de klap. Ook is te zien hoe de toplaag van de helm -denk ik- gesmolten is door de energie.
Hij rijdt morgen niet. En anders zou hij gewoon op p10 mogen starten, tenzij motor of versnellingsbak of monocoque zijn vervangen, meen ik.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 19:48 schreef bodylotion het volgende:
Wat als massa morgen wel zou rijden, start je dan achteraan ivm reparaties aan de auto?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |