Neuh. Natuurlijk is 't niet raar dat juist van een voorprogramma ineens meer gedownload wordt. Iemand gaat naar het concert van in dit geval U2. Dan zou je mogen verwachten dat men die muziek al heeftquote:Op donderdag 23 juli 2009 19:20 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Smsje op 4x3: 'logisch dat spatrol beter scoort in de dag top 5! iedereen heeft u2 al dus die worden niet meer gedownload etc. gr. eric.'
Je mening wordt gedeeld! Maar ben ik het niet mee eens. Je ziet vaak dat van artiesten die optreden opeens allemaal songs binnen worden gehaald. Is bij U2 totaal niet het geval.. Misschien een band die te oud wordt? Niet van de downloadgeneratie?
Dan gaat die leuke 23-jarige blondine toch bij hem een kopje suiker halen?Heb zelf ooit eens een relatie gehad met een neukertje die aan de overkant van de straat woonde, erg makkelijk hoorquote:Op donderdag 23 juli 2009 23:14 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Die nog zwanger wil worden ook, maar ze zei dat hij ook nooit het huis uitging, dus een deur is al ver
quote:Op donderdag 23 juli 2009 22:56 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Oh, jij gaat op vakantie.Ik dacht dat hij op vakantie ging
quote:
quote:Op donderdag 23 juli 2009 23:12 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik snap het probleem dan ook niet voor de vriend, er schijnt een leuke blonde buurvrouw te zijn.
quote:Op donderdag 23 juli 2009 23:14 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Die nog zwanger wil worden ook, maar ze zei dat hij ook nooit het huis uitging, dus een deur is al ver
Ohohhhh, wat zijn jullie erg!quote:Op vrijdag 24 juli 2009 02:26 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Dan gaat die leuke 23-jarige blondine toch bij hem een kopje suiker halen?Heb zelf ooit eens een relatie gehad met een neukertje die aan de overkant van de straat woonde, erg makkelijk hoor
na 1x zei je sla de suiker maar overquote:Op vrijdag 24 juli 2009 02:26 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Dan gaat die leuke 23-jarige blondine toch bij hem een kopje suiker halen?Heb zelf ooit eens een relatie gehad met een neukertje die aan de overkant van de straat woonde, erg makkelijk hoor
Heerlijk!quote:Op vrijdag 24 juli 2009 08:54 schreef SilentChaos het volgende:
Ik heb nooit begrepen hoe mensen 2e stem kunnen zingen...
Ik ben behoorlijk muziekaal en op m'n gitaar lukt't wel, maar 2e stem ZINGEN is echt iets wat ik niet hoor...
Herkenbaar!quote:Op vrijdag 24 juli 2009 09:02 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Heerlijk!
Soms is het even zoeken, maar vooral in de auto is het leuk oefenen als er niemand naast je zit en niemand je hoort. Geen probleem als het vals gaat
Hier begint het ook aardig donker te worden bij silentchaos zal het binnen 5 minuten ook wel donker worden, het trekt nu naar hem toequote:Op vrijdag 24 juli 2009 10:28 schreef muisje-eliza het volgende:mogeh... Nadat ik al meerdere keren richting snurkende man had geschopt, begint het hier echt onafgebroken te donderen buiten....dan maar uit bed
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 10:31 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Hier begint het ook aardig donker te worden bij silentchaos zal het binnen 5 minuten ook wel donker worden, het trekt nu naar hem toe
Wat een onzinquote:TV-kijkers claimen schade na beelden Apeldoorn
APELDOORN - Televisiekijkers en bezoekers van website YouTube claimen bij verzekeringsmaatschappij Reaal schade te hebben geleden door het bekijken van beelden en filmpjes over de aanslag van Karst T. op Koninginnedag.
Hoeveel wil Reaal niet zeggen. Maar volgens hoogleraar privaatrecht Arno Akkermans wordt de verzekeraar overspoeld met claims. Ook bij letselschadekantoor SAP in Amersfoort stromen de klachten binnen. ''Er heeft zich een aantal cliënten gemeld dat het nieuws via de televisie of op een andere manier heeft gezien en nu shockshade claimt'', aldus advocaat van SAP, Koeleman.
Er is na de aanslag 'een soort laboratoriumproef ontstaan' die de vraag oproept waar de grenzen liggen van het recht op shockschade, zegt Akkermans in het AD. Volgens hem zitten er ook idiote claims bij en alles wat er tussen ligt. Het is moeilijk te bepalen waar de grens ligt. Akkermans zegt dat men altijd wel een advocaat kan vinden omdat zaken als deze veel exposure geven.
Directeur Jaap Smit van Slachtofferhulp Nederland vindt het 'ongepast' en 'kansloos'. Hij stelt dat de regeling hier absoluut niet voor bedoeld is. ''Hier is het einde zoek'', aldus Smit.
Kansloos volk is 't ookquote:Op vrijdag 24 juli 2009 10:37 schreef borisz het volgende:
[..]
Wat een onzin
Vooral de Yousoep bezoekers zijn nog erger.
Ja ik zie/voel de bui alweer hangenquote:Op vrijdag 24 juli 2009 10:31 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Hier begint het ook aardig donker te worden bij silentchaos zal het binnen 5 minuten ook wel donker worden, het trekt nu naar hem toe
Kan je melden dat het allemaal wel meevalt , ik zie in het claimsysteem weinig verschijnenquote:Op vrijdag 24 juli 2009 10:37 schreef borisz het volgende:
[..]
Wat een onzin
Precies. Wat een onzin inderdaad, als je bij het drama aanwezig bent, kan het natuurlijk wel, maar dit slaat nog kant nog wal. Waar moet je dan de grens trekken?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 10:37 schreef borisz het volgende:
[..]
Wat een onzin
Komkommerradio? Leg uit?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 10:44 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
He jij ook weer terug
Het is komkommerradio
Hans wil niemeer....Fok-moequote:Op vrijdag 24 juli 2009 10:56 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Komkommerradio? Leg uit?
Waar is Hans eigenlijk?
die is pas 2 maanden wegquote:Op vrijdag 24 juli 2009 10:56 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Komkommerradio? Leg uit?
Waar is Hans eigenlijk?
Ga je nou ook dichterbij werken nu je baan eindigd komende tijdquote:Op vrijdag 24 juli 2009 10:55 schreef SilentChaos het volgende:
Oh ben ik toch blij dat ik naar Utrecht moest reizen
Alhoewel Den Haag natuurlijk een veel leukere stad is![]()
Mijn stadje
Mooi nummer van Di-rect
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 11:04 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ga je nou ook dichterbij werken nu je baan eindigd komende tijd
Toch niet bij de Boerhaveweg in de buurtquote:Op vrijdag 24 juli 2009 11:08 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
STUKKEN dichterbij!
Nu rij ik 150km per dagstraks rij ik 40km
En op een fileloos stuk aangezien ik in Zoetermeer ga werken (en dus de "goede" kant op rij).
Zelfde reiskostenvergoedingsbedrag ook, dus ik ga er nog eens flink op vooruit ook
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 11:14 schreef morpheus_at_work het volgende:
wat een wereldplaat is dit toch van EOTS , we are the people
vannacht ook al in de freaknacht?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 09:01 schreef morpheus_at_work het volgende:
Nog 1 uur en dan 3 weken zonder Giel
Regen??? Hier schijnt de zon. Gister heeft het hier wel even hard geregend.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 11:14 schreef muisje-eliza het volgende:
goede request![]()
jammer dat de donder weer weg is hier...
* muisje-eliza gaat ff buienradar checken
edit: er komt nog n plukje wolk aan...nog even wachten voor ik naar de bakker ga dus![]()
Ik zei net al tegen collega er gaat zo hier iemand klaar komen bij het horen van dit nummer en voilaquote:
Als de kelder niet overstroomd dan nog niet bellenquote:Op vrijdag 24 juli 2009 11:28 schreef muisje-eliza het volgende:
f*&^%%^&*ing hell...moest m,n moeder NU bellen![]()
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 11:28 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ik zei net al tegen collega er gaat zo hier iemand klaar komen bij het horen van dit nummer en voila
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 11:30 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
oeh ah het concert, de lasershow...de vlammen...zwijmeldezwijmel![]()
![]()
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 11:28 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ik zei net al tegen collega er gaat zo hier iemand klaar komen bij het horen van dit nummer en voila
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 11:31 schreef SilentChaos het volgende:
[..]Was je er ook bij in Ahoy???
Was zooooooooo gaaf, ik stond tegen het hekje helemaal vooraan![]()
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 11:33 schreef SilentChaos het volgende:
Hoe was het geluid op de zitplekken?
Bij alle 5 de concerten waar ik geweest ben van Metallica stond ik ALTIJD vooraan, dus dan is het geluid in de Arena zelfs nog aan te horen...Ben altijd benieuwd hoe het verderweg klinkt, dus vertel't me
wat gaaf!!!quote:Op vrijdag 24 juli 2009 11:31 schreef SilentChaos het volgende:
Ik heb trouwens een plectrum van James gevangen
Hangt bij mij op de kamer ingelijst samen met het ticket
Oh ja, die was toen overleden toch? Bizar inderdaad! Zeker als je't gezien hebt!quote:Op vrijdag 24 juli 2009 11:36 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
in de arena was het pet, we zaten helemaal bovenin...t klonk net alsof je in de kerk was. De vlammen waren wel leuk, je voelde echt zo een warme deken over je heen vallen. En die jongen die naar beneden viel van het balkon vergeet ik ook nooit meer...Oh en Korn...die waren VET goed
jahoor...al krijg je wel een houten reet van die stoeltjesquote:Op vrijdag 24 juli 2009 11:41 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Oh ja, die was toen overleden toch? Bizar inderdaad! Zeker als je't gezien hebt!
Korn had ik al eerder gezien in Ahoy (gewoon hun eigen optreden), was ook erg goed toenWas echt blij dat ik "gratis" een 2e show kreeg
Was ook de goede tijd van Korn toen de band nog compleet was zeg maar
Nu zijn alleen zanger, bassist en 1 gitarist over
![]()
Maar in Ahoy was't dus wel te doen op zitplekken?
Nog een beetje vroeg, denk dat ze bij 3fm er rond oktober weer over zullen beginnen.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 11:57 schreef Noortje. het volgende:
Ik bedacht me zojuist dat ik zin heb in SR.
Maar ik bedacht het me wel.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 12:00 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Nog een beetje vroeg, denk dat ze bij 3fm er rond oktober weer over zullen beginnen.
Gerard en Veenstra, veenstra is gewoon vanavondquote:Op vrijdag 24 juli 2009 12:07 schreef Paul-89 het volgende:
Vanavond Bart Peeters bij EkStra -Weekend met Gerard en Domien,,![]()
3-FM site meld toch echt Domien.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 12:37 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Gerard en Veenstra, veenstra is gewoon vanavond
Gerard vertelde net in zn eigen program dat Veenstra er is, en Veenstra zelf heeft het ook getwitterdquote:Op vrijdag 24 juli 2009 12:51 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
3-FM site meld toch echt Domien.
http://www.3fm.nl/page/3fm_actueel/312833/
Wordt tijd voor een Ekstra weekend met Ekdom, Veenstra, Verschuuren, Tjibsma,,quote:Op vrijdag 24 juli 2009 12:59 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
Gerard vertelde net in zn eigen program dat Veenstra er is, en Veenstra zelf heeft het ook getwitterd
Dat wordt te druk. Twee DJ's is het maximum.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:02 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Wordt tijd voor een Ekstra weekend met Ekdom, Veenstra, Verschuuren, Tjibsma,,
Klopt maar voor de beelden is het al leuk.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:10 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Dat wordt te druk. Twee DJ's is het maximum.
daar is die studio veulste klein voor. Veenema en Ekdom zijn al 2 ADHD-ers bij elkaar en dan die Tjibsema er nog bij en een gast...dat gaat echt net. als je net als mij radio nogsteeds via de radio wil luisteren heb je helemaal niks aan een kakelfonie van al die DJ's door elkaarquote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:18 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Klopt maar voor de beelden is het al leuk.
Kan nog drukker, ga ik op de bank erbij zitten.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:10 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Dat wordt te druk. Twee DJ's is het maximum.
ik ben blij dat Eric maandag weer terug is van vakantiequote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:31 schreef on_air het volgende:
Ik schrik hoeveel Annemieke op/als Claudia lijkt/klinkt. Het is bijna inwisselbaar.
En ik vind haar zo leuk als ze Corton doet. Dan is ze weer anders en onderscheidend.
Ik ook. Want ik hou van Cortoni.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:35 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ik ben blij dat Eric maandag weer terug is van vakantie
Goed topic.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:07 schreef TheZapster het volgende:
Claudia de Breij nog steeds op vakantie
Een pareltje inderdaadquote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:15 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Goed topic.
om dede
Breij
frustratie weer es te uiten that is
Dan zijn we er daarna vanaf. Was niet echt toegevoegde waarde deze week.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:23 schreef SilentChaos het volgende:
Nee hoor, ze wordt nog gehuldigd in de studio![]()
Helemaal.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:17 schreef SilentChaos het volgende:
This is what he said... He said: "There is nothing more to say"
Blijft een leuke zin...
Net als deze:
How could an angel break my heart nanananananan![]()
Ik vind't een goede plaat van Anouk
Het wordt Mika.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:26 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Dan zijn we er daarna vanaf. Was niet echt toegevoegde waarde deze week.
Op naar de nieuwe megahit.
Deze kanshebber ?
Al zou het me totaal niet verbazen als het nu pas Adele gaat worden.
Die zal 't wel in september ofzo worden. 3FM kennende.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:26 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
MH is al bekend. Gerard veraadde hem woensdag aan Giel, het is de nieuwe Mikaquote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:26 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Dan zijn we er daarna vanaf. Was niet echt toegevoegde waarde deze week.
Op naar de nieuwe megahit.
Deze kanshebber ?
Zonde, geen Mika fan.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:38 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
MH is al bekend. Gerard veraadde hem woensdag aan Giel, het is de nieuwe Mika
Tering!quote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:53 schreef morpheus_at_work het volgende:
Geweldig stijltje "ik geloof dat we iets zijn vergeten"
http://news.sina.com.cn/hdphoto/2009/0627/243.html#p=1
HUH?quote:
Typisch zo'n nummer wat paar keer leuk is en daarna wil je hem heel graag nooit meer horen, zoals elk nummer van Mika..quote:Op vrijdag 24 juli 2009 16:35 schreef SilentChaos het volgende:
Tja, Mika dus zoals ik al zei...Helaas, ik had nog even de stille hoop dat Gerard gelogen had tegen Giel
De dj's zullen er wel weer gi-gan-tisch enthousiast over zijn. Speelbeurt na speelbeurt.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 16:53 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Typisch zo'n nummer wat paar keer leuk is en daarna wil je hem heel graag nooit meer horen, zoals elk nummer van Mika..
smakelijkquote:Op vrijdag 24 juli 2009 17:00 schreef SilentChaos het volgende:
Volgens mij staat dat in het contract Roel
Anyway, ik ga lekker uit eten in Utrecht
Prettig weekend allemaal
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 17:23 schreef muisje-eliza het volgende:
Roel! DJ Sandstorm van vanaaf is U2 special
Operation DJ Sandstorm U2 Dance Mix:
1. Where The Streets Have No Name
2. I'll Go Crazy If I Don't Go Crazy Tonight (remix)
3. Even Better Than The Real Thing (remix)
4. Magnificent (remix)
5. Discotheque (remix)
Had je kunnen weten. De MotoGP rijdt dit weekend op Donington.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 18:13 schreef Paul-89 het volgende:
Jammer dat het is opgenomen, vanmiddag nog mailtje gestuurd met request,,
Hehe inderdaad, naja wie weet volgende week.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 18:15 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Had je kunnen weten. De MotoGP rijdt dit weekend op Donington.
je moet ze dan zo ongeveer nu een smsje sturen toch? *gaat smssen*quote:Op vrijdag 24 juli 2009 18:40 schreef gerbenp het volgende:Hopen dat Veenstra en Ekdom deze week wel aan de afspraken met de wisseling van de wacht houden
ja zo voor de uitzending herinnerde ik me nog!quote:Op vrijdag 24 juli 2009 18:43 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
je moet ze dan zo ongeveer nu een smsje sturen toch? *gaat smssen*
Dat wel, maar dat doen de DJ's nauwelijks (helaas)quote:Op vrijdag 24 juli 2009 18:45 schreef muisje-eliza het volgende:
ik stuurde laatst een smsje naar Domien via 3333 en kreeg een *persoonlijke* sms terug van hem...wist niet dat dat kon joh
quote:Bedankt voor de duizenden hints: @gerardekdom en ik draaien vandaag de rollen om in Ekstra Weekend. #3FM. Raar hier!
kost mij zeker weer een kwartjequote:Op vrijdag 24 juli 2009 19:03 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Dat wel, maar dat doen de DJ's nauwelijks (helaas)
dat is wel minder dan...want je krijgt eerst het standaard smsje en daarna nog 1tje van de DJquote:Op vrijdag 24 juli 2009 19:07 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Het is een ontvangen sms, dus ik denk van wel
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 19:12 schreef Marc63 het volgende:
WWWEEEEEEKKKEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEENNNDDD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik zeg nietsquote:
Daarom juist weer welquote:
het is weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeekkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkendquote:
Homo!quote:Op vrijdag 24 juli 2009 19:28 schreef Sersjee het volgende:
Godsamme, weer een week gezeik over de MH? Ik vind 'em leuk.
*ziet her en der de gaydars weer afgaan*
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 19:28 schreef Sersjee het volgende:
Bingoquote:Op vrijdag 24 juli 2009 19:32 schreef Roel_Jewel het volgende:
99919
Adele moet gewoon MH worden. Mikaquote:Op vrijdag 24 juli 2009 19:28 schreef Sersjee het volgende:
Correctie: Adele had een paar weken terug MH moeten worden.quote:
True. Da's nu alweer te laat. Helaas.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 19:41 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Correctie: Adele had een paar weken terug MH moeten worden.
dat is nog leuker dan dwergballen de week ervoorquote:Op vrijdag 24 juli 2009 19:51 schreef Sersjee het volgende:
Ray Cokes bij EW... Godsammelazarus, hoe gaaf zou dat zijn?!
We horen al genoeg Coldplay op 3fmquote:Op vrijdag 24 juli 2009 20:04 schreef Roel_Jewel het volgende:
Opvallend dat in België de huidige single van Coldplay een ander nummer is dan hier in Nederland. Strawberry Hill. Regelmatig op StuBru te horen. Nog nooit op 3FM gedraaid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |