Vorige keer heb je hem al laten verzuipen op je balkon , dus laat lekker gaanquote:Op donderdag 23 juli 2009 22:02 schreef Jannekje7 het volgende:
Ons Poekie was zielig... hij wilde naar buiten maar het regende...
[ afbeelding ]
Geen idee, mijn liefje is nooit 3 weken de hort op... hij is nogal een huis-typjequote:Op donderdag 23 juli 2009 22:07 schreef morpheus_at_work het volgende:
Janneke omgekeerde vraag, wat geeft je liefje aan jou als hij 3 weken de hort op is.
Oh, jij gaat op vakantie.Ik dacht dat hij op vakantie gingquote:Op donderdag 23 juli 2009 21:48 schreef Jannekje7 het volgende:
@ Zapster: ja, voordat die nieuwe buurvrouw ineens zwanger zou worden?
@ MAW: Pikante foto én tissues worden morgen geregeld, maar ook jij thanx
tot over 3 uurquote:Op donderdag 23 juli 2009 22:51 schreef muisje-eliza het volgende:
oh was ik hier nog![]()
ik ga Apollo 13 kijken...ben n beetje vergeten hoe de film ook alweer ging
![]()
![]()
In die illusie was ik ookquote:Op donderdag 23 juli 2009 22:56 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Oh, jij gaat op vakantie.Ik dacht dat hij op vakantie ging
dat valt dan nog meequote:
Ik snap het probleem dan ook niet voor de vriend, er schijnt een leuke blonde buurvrouw te zijn.quote:
Die nog zwanger wil worden ook, maar ze zei dat hij ook nooit het huis uitging, dus een deur is al verquote:Op donderdag 23 juli 2009 23:12 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik snap het probleem dan ook niet voor de vriend, er schijnt een leuke blonde buurvrouw te zijn.
Ik zat niet de hele tijd op m;n plekquote:Op donderdag 23 juli 2009 19:54 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Echte die-hards volgen elke uitzending van Radio Tour de France van begin tot eind en nemen ook nog eens De Avondetappe me.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |