je moet ze dan zo ongeveer nu een smsje sturen toch? *gaat smssen*quote:Op vrijdag 24 juli 2009 18:40 schreef gerbenp het volgende:Hopen dat Veenstra en Ekdom deze week wel aan de afspraken met de wisseling van de wacht houden
ja zo voor de uitzending herinnerde ik me nog!quote:Op vrijdag 24 juli 2009 18:43 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
je moet ze dan zo ongeveer nu een smsje sturen toch? *gaat smssen*
Dat wel, maar dat doen de DJ's nauwelijks (helaas)quote:Op vrijdag 24 juli 2009 18:45 schreef muisje-eliza het volgende:
ik stuurde laatst een smsje naar Domien via 3333 en kreeg een *persoonlijke* sms terug van hem...wist niet dat dat kon joh
quote:Bedankt voor de duizenden hints: @gerardekdom en ik draaien vandaag de rollen om in Ekstra Weekend. #3FM. Raar hier!
kost mij zeker weer een kwartjequote:Op vrijdag 24 juli 2009 19:03 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Dat wel, maar dat doen de DJ's nauwelijks (helaas)
dat is wel minder dan...want je krijgt eerst het standaard smsje en daarna nog 1tje van de DJquote:Op vrijdag 24 juli 2009 19:07 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Het is een ontvangen sms, dus ik denk van wel
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 19:12 schreef Marc63 het volgende:
WWWEEEEEEKKKEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEENNNDDD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik zeg nietsquote:
Daarom juist weer welquote:
het is weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeekkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkendquote:
Homo!quote:Op vrijdag 24 juli 2009 19:28 schreef Sersjee het volgende:
Godsamme, weer een week gezeik over de MH? Ik vind 'em leuk.
*ziet her en der de gaydars weer afgaan*
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 19:28 schreef Sersjee het volgende:
Bingoquote:Op vrijdag 24 juli 2009 19:32 schreef Roel_Jewel het volgende:
99919
Adele moet gewoon MH worden. Mikaquote:Op vrijdag 24 juli 2009 19:28 schreef Sersjee het volgende:
Correctie: Adele had een paar weken terug MH moeten worden.quote:
True. Da's nu alweer te laat. Helaas.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 19:41 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Correctie: Adele had een paar weken terug MH moeten worden.
dat is nog leuker dan dwergballen de week ervoorquote:Op vrijdag 24 juli 2009 19:51 schreef Sersjee het volgende:
Ray Cokes bij EW... Godsammelazarus, hoe gaaf zou dat zijn?!
We horen al genoeg Coldplay op 3fmquote:Op vrijdag 24 juli 2009 20:04 schreef Roel_Jewel het volgende:
Opvallend dat in België de huidige single van Coldplay een ander nummer is dan hier in Nederland. Strawberry Hill. Regelmatig op StuBru te horen. Nog nooit op 3FM gedraaid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |