ja, zo kan je het ook noemen..quote:
quote:Op donderdag 23 juli 2009 21:18 schreef Ritmo het volgende:
Zucht, krijg ik nou nooit rust?Zit je eindelijk lekker, krijg je weer een alarm-signaal door.
Verplichte TVP.
Kijk die zanger man....quote:Op donderdag 23 juli 2009 21:18 schreef Ritmo het volgende:
Zucht, krijg ik nou nooit rust?Zit je eindelijk lekker, krijg je weer een alarm-signaal door.
Verplichte TVP.
WAT IS DATquote:
Niet, ik luister het ook en ik ben geen alto. Dus onterecht.quote:Op donderdag 23 juli 2009 21:21 schreef 16meter het volgende:
[..]
Die muziek is juist bestemd voor kanker alto's.
ik heb het over zijn dansmovesquote:Op donderdag 23 juli 2009 21:21 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Kijk die kop van jou dan, slome lul.
Immortalquote:
het gaat mij ook niet zozeer om de muziek, ieder zijn meuk. Alleen die clip.. Hoe die zanger doet , zeg maar.quote:Op donderdag 23 juli 2009 21:26 schreef Frankz0rz het volgende:
[..]
Immortal heb ik niks op tegen, maar die video's van Black Metal in het algemeen zijn.
Het ergste is nog wel van Hecate Enthroned en van Nocturnal Depression.quote:Op donderdag 23 juli 2009 21:26 schreef Frankz0rz het volgende:
[..]
Immortal heb ik niks op tegen, maar die video's van Black Metal in het algemeen zijn.
Das klassiek spul joh!quote:Op donderdag 23 juli 2009 21:13 schreef Michielos het volgende:![]()
![]()
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
die zanger!!!!
Wat een ontzettend tiefusnummer zegquote:
Elke subcultuur heeft zijn dwazen en uiteindelijk is jouw opmerking net zo stoer als het schreeuwen van "BLOED!!!!".quote:Op donderdag 23 juli 2009 21:35 schreef Penisbaard het volgende:
Vroeger kende ik ook zo'n metalfaler die altijd "BLOEDD!!!!" schreeuwde. Nu is hij dood, voor de trein gesprongen. Laat deze jongen een voorbeeld zijn voor alle andere metalfalers.
Dat is echt het eerste nummer waar ik aan dacht bij het lezen van de TT.quote:
Ik ben fan van hun muziek jaquote:Op donderdag 23 juli 2009 21:52 schreef BigKahuna het volgende:
Wat een stelletje kankerdebielen, dat Immortal. Ongelooflijk. Hebben die gasten nog fans ook?
Vind je het serieus goede muziek? Ik kan het me niet voorstellen. Maargoed, ieder zn ding hequote:
Ze zijn de grondleggers van de black metalquote:Op donderdag 23 juli 2009 21:56 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Vind je het serieus goede muziek? Ik kan het me niet voorstellen. Maargoed, ieder zn ding he.
Black metal is toch hetzelfde als gewone metal maar dan met teksten over draken en sprookjes?quote:Op donderdag 23 juli 2009 22:03 schreef Seam het volgende:
[..]
Ze zijn de grondleggers van de black metalEn nu niet meteen denken dat de enige soort muziek is die ik luister
Wat een kneus die gastquote:Op donderdag 23 juli 2009 22:06 schreef On het volgende:
[ afbeelding ]
Dat vrouwtje vind het ook gezellig.
Nee, dat is powermetal.quote:Op donderdag 23 juli 2009 22:06 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Black metal is toch hetzelfde als gewone metal maar dan met teksten over draken en sprookjes?
wat een eindbazenquote:Op donderdag 23 juli 2009 22:07 schreef MPrimitive het volgende:
[ afbeelding ]
Venom mogen we hier niet uitsluiten, de 1e band die de term Black Metal gebruikte.
Ook al van die mongolenquote:Op donderdag 23 juli 2009 22:07 schreef MPrimitive het volgende:
[ afbeelding ]
Venom mogen we hier niet uitsluiten, de 1e band die de term Black Metal gebruikte.
Dat zijn echte krijgers man! Al komt er hier ooit een oorlog tegen draken en elven zullen zij ze wel even aanpakken.quote:Op donderdag 23 juli 2009 22:08 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Ook al van die mongolenDoodskoppen, leren pakjes, bijl, kippenborstjes, vies haar, allezzzz
.
Kijk die dunne armpjes en kippenborstjes manquote:Op donderdag 23 juli 2009 22:10 schreef Jawzz het volgende:
[..]
Dat zijn echte krijgers man! Al komt er hier ooit een oorlog tegen draken en elven zullen zij ze wel even aanpakken.![]()
Ze lopen gewoon op straat hoor.quote:Op donderdag 23 juli 2009 22:19 schreef BigKahuna het volgende:
Misschien dachten ze van 'Wat KISS kan, kunnen wij ook!!"
Alleen vergeten ze dat het de 21e eeuw is en dat tegenwoordig 95% van de mensen ze uitlacht.
Die is inderdaad tof.quote:
hahah alle klassiekers staan er ook in.quote:Op donderdag 23 juli 2009 22:29 schreef UZEI het volgende:
The 10 most ridiculous Black Metal videos
Deze mag ook niet ontbreken
Dat ze morgen dood gaan door aids.quote:Op donderdag 23 juli 2009 22:55 schreef Lord_Cardigan het volgende:
[ afbeelding ]
vooral die met die bretels is belachelijk![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
wat een gaylord die linkse![]()
![]()
![]()
wat dachten ze?
WTFquote:Op donderdag 23 juli 2009 22:13 schreef WhAzAaA het volgende:
hammerfall met het zweedse (dames) curling team
En de 'artiesten' zelf zijn te lelijk voor mijn kankeroogjes.quote:Op donderdag 23 juli 2009 22:52 schreef Mr.Cooper het volgende:
Black Metal is tof, lelijke autisten, en Anorexia Nervosa ook. Zeker te hard voor jullie kankeroortjes. Homooooooooooooooooos.
Nou en. Muziek is geluid geen beeld.quote:Op donderdag 23 juli 2009 22:59 schreef NRaider het volgende:
[..]
En de 'artiesten' zelf zijn te lelijk voor mijn kankeroogjes.
Vieze kanker metalslaaf.quote:Op donderdag 23 juli 2009 22:52 schreef Mr.Cooper het volgende:
Black Metal is tof, lelijke autisten, en Anorexia Nervosa ook. Zeker te hard voor jullie kankeroortjes. Homooooooooooooooooos.
quote:Op donderdag 23 juli 2009 21:58 schreef Michielos het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
echt zo een ijssik...
Vuige kanker negertquote:
quote:
Nee, dat moest er nog eens bijkomenquote:Op donderdag 23 juli 2009 23:10 schreef Kriegel het volgende:
Sommige mensen (met name de haters) hebben alleen echt niet door dat bands als Immortal zichzelf allesbehalve serieus nemen.
"Muthafuckin' nigga's coming to break yo fuckin' neck, JOE."quote:Op donderdag 23 juli 2009 22:22 schreef On het volgende:
[..]
Ze lopen gewoon op straat hoor.
[ afbeelding ]
Kut racist.quote:Op donderdag 23 juli 2009 23:11 schreef Salsaneck het volgende:
[..]
Negers en metal slaven zijn even kanker.![]()
Precies, waarom denk je dat ze altijd zo hun best doen om die clips zo vaag en bagger mogelijk te maken, het is een knip-oog, dat is juist het leukequote:Op donderdag 23 juli 2009 23:10 schreef Kriegel het volgende:
Sommige mensen (met name de haters) hebben alleen echt niet door dat bands als Immortal zichzelf allesbehalve serieus nemen.
Was een foutje.quote:Op donderdag 23 juli 2009 23:11 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Wat, wat wilde jij zeggen, tell me !![]()
quote:Op donderdag 23 juli 2009 23:11 schreef Salsaneck het volgende:
[..]
Negers en metal slaven zijn even kanker.![]()
Ohhh, ga jij naar de Eindhoven Metal Meeting in December ? Er komen 18 bandsquote:
Net echt.quote:Op donderdag 23 juli 2009 23:17 schreef Salsaneck het volgende:
[..]
[..]
Ik kots op kaalkopjes, gadverdamme. Stelletje kale flikkers.![]()
Noem is wat.quote:Op donderdag 23 juli 2009 23:18 schreef Salsaneck het volgende:
Nee maar geintje. Metal valt wel mee.
quote:Op donderdag 23 juli 2009 23:17 schreef Salsaneck het volgende:
[..]
[..]
Ik kots op kaalkopjes, gadverdamme. Stelletje kale flikkers.![]()
Nee, dan kan ik niet. Ik ga morgen wel Arch Enemy zien volgens mijn als het uitkomt en als ik niet te zat ben.quote:Op donderdag 23 juli 2009 23:17 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Ohhh, ga jij naar de Eindhoven Metal Meeting in December ? Er komen 18 bands
Ik ben geen metal fan, maar ik wel eens Ride the lightning van Metallica gehoord. Of is dat geen Metalquote:
quote:Op donderdag 23 juli 2009 23:18 schreef Salsaneck het volgende:
Nee maar geintje. Metal valt wel mee.
Metallica.quote:Op donderdag 23 juli 2009 23:21 schreef Salsaneck het volgende:
[..]
Ik ben geen metal fan, maar ik wel eens Ride the lightning van Metallica gehoord. Of is dat geen Metal
quote:I don't know
I just took that knife
And I cut her from her neck
Down to anus
And I cut out the vagina
And I ate it
A relapse of my body
Sends my mind into multiple seizures
Psychologically a new human being
One that has never been
Cursed by the shamen
his voodoo spell has my soul
My limbs
go numb
I can't control my own thought
Are his now
his evil consuming me
ever telling me
begin the clit carving
Slowly turning me, into a flesh eating zombie
Knowing this spell can only be broken
by the vaginal skins of young women
I proceed to find the meat
their bleeding cunts will set me free
Warmth seeping from this
Body
Rotted
After I sucked the blood from her ass
I feel more alive
more alive than I've ever been
Even though now I'm dead within
My mouth drools
As I slice your perinium
My body smeared
With the guts I've
extracted
through her hole, came swollen organs
cunnilingus with the mutilated
My spirit returned from the dead
Released by the priest
but I felt more real
when I was dead
The curse is broken
I have a dependence on vaginal skin
It's become my sexual addiction
I must slit, the twitching clit
Rotted cavity hold the juice
Between the legs, I love to carve
My cock is dripping with her blood
quote:Op donderdag 23 juli 2009 23:19 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Nee, dan kan ik niet. Ik ga morgen wel Arch Enemy zien volgens mijn als het uitkomt en als ik niet te zat ben.
Kom naar de Zwarte Cross dan.quote:Op donderdag 23 juli 2009 23:24 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Oew, daar wil ik ook heen man, geef me es even heel gauw je kaartje anders steek ik je huis in brand
quote:Op donderdag 23 juli 2009 23:24 schreef NRaider het volgende:
System of a Down, een metal band waarvan een liedje ook een daadwerkelijke boodschap heeft.
Shiningquote:Op donderdag 23 juli 2009 22:52 schreef Mr.Cooper het volgende:
quote:Op donderdag 23 juli 2009 23:24 schreef NRaider het volgende:
System of a Down, een metal band waarvan een liedje ook een daadwerkelijke boodschap heeft.
Mortiis is geen Metal meer.quote:Op donderdag 23 juli 2009 21:21 schreef Michielos het volgende:
[..]
WAT IS DAT![]()
kom op ik wil meer... dit bijvoorbeeld:
een trol??
quote:
What kinda leads you need?quote:Op donderdag 23 juli 2009 23:13 schreef Kriegel het volgende:
[..]
"Muthafuckin' nigga's coming to break yo fuckin' neck, JOE."
Waar is die freaked out nieuwslezer in het begin?quote:
HAIL GORGOROTH \m/quote:
M-A zegt dat zn oude muziek onder Metal viel, zelf vind ik het beetje vergezocht.quote:
Ahhh pauper, maar 20 euro per dag, krijg je traytje bier van me.quote:Op donderdag 23 juli 2009 23:29 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Daar zou ik graag heen willen maar ik heb geen rooie rot-cent.....
Ik moet er ook nog komenquote:Op donderdag 23 juli 2009 23:35 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Ahhh pauper, maar 20 euro per dag, krijg je traytje bier van me.![]()
ohja, die hoort er wel bij hequote:Op donderdag 23 juli 2009 23:33 schreef NRaider het volgende:
[..]
Waar is die freaked out nieuwslezer in het begin?
Niks tegen Lee Dorrian jaquote:Op donderdag 23 juli 2009 21:13 schreef Michielos het volgende:
Ok, een vriend van mij is helemaal into metal. Echt totaal gefreaked met die shizzle. Ik moet continue aanhoren hoe hij bands met nietszeggende namen promoot zoals " hrossarsgraannii en myrtkskog" (of hoe je het ook schrijft). Meestal zijn dit van die bands met mannen met sikken en megaveel corpse paint op. Vandaag kwam hjij echter online:
" ik heb eindeljk een band gevonden die jij ook wel ruig vind"
" nou, laat maar eens zien dan"![]()
![]()
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
die zanger!!!!
Behemoth =quote:Op donderdag 23 juli 2009 23:40 schreef Acinonyx het volgende:
Behemoth ! Die jas wil ik hebben !!!![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 23 juli 2009 23:55 schreef Michielos het volgende:
dit topic is verworden tot een metalmeeting van Fok'kers![]()
Ook echt allemaal duistere teksten posten
wat een faal
Ik zat er een beetje naast met die eerste tekst zo te horen, tijdje geleden alweer.quote:
meneer luistert zeker alleen naar elektonische muziek (ja, alle "core" en "style" rommel valt daar ook onder)?quote:Op donderdag 23 juli 2009 23:55 schreef Michielos het volgende:
wat een faal
En dit soort opmerkingen zijn dan weer de andere helft waar dit soort topics altijd mee gevuld worden, fijn dat je even meewerkt.quote:Op donderdag 23 juli 2009 23:55 schreef Michielos het volgende:
wat een faal
Metalcore? Hardcore punk?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 00:00 schreef Laviathan het volgende:
[..]
meneer luistert zeker alleen naar elektonische muziek (ja, alle "core" en "style" rommel valt daar ook onder)?
hoe is dat elektronisch?quote:
Ik heb er gewoon een script voor. Scheelt je werk.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 00:01 schreef Biels het volgende:
Ik noteer alle namen van mensen die in dit topic gepost hebben voor mijn metal-blacklist.
Godverdomme man hoe kan je dat mooi vindenquote:Op donderdag 23 juli 2009 23:40 schreef Acinonyx het volgende:
Behemoth ! Die jas wil ik hebben !!!![]()
[ afbeelding ]
Ja. Verder zijn er in veel metalbands vrij veel elektronische invloeden terug te horen met betrekking tot ritme en compositie. Verder is niet iedereen die niet van metal houdt meteen een trancenicht. De meeste metal is, net zoals de meeste dance en de meeste hip-hop, ongeinspireerde talentloze bagger. En nee, heel snel 3 akkoorden kunnen aanslaan maakt je niet automatisch muzikaler dan de gast die een syntesizer kan programmeren.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 00:03 schreef Laviathan het volgende:
[..]
hoe is dat elektronisch?
misschien had ik het iets duidelijker moeten verwoorden -_-
Hee Biels, jij hier? Mooi verwoordquote:Op vrijdag 24 juli 2009 00:07 schreef Biels het volgende:
[..]
Ja. Verder zijn er in veel metalbands vrij veel elektronische invloeden terug te horen met betrekking tot ritme en compositie. Verder is niet iedereen die niet van metal houdt meteen een trancenicht. De meeste metal is, net zoals de meeste dance en de meeste hip-hop, ongeinspireerde talentloze bagger. En nee, heel snel 3 akkoorden kunnen aanslaan maakt je niet automatisch muzikaler dan de gast die een syntesizer kan programmeren.
Om alle argumenten maar even voor te zijn.
The Call of the Wintermoon komt van het album "Diabolical Fullmoon Mysticism" uit 1992. Ga me niet vertellen dat BM van die tijd veel beter in elkaar zit; hoewel de sound wel heel cool is van dat tijdperkquote:Op vrijdag 24 juli 2009 00:04 schreef Ascendancy het volgende:
Ik ben een groot fan van metal. Trash en death vooral, maar sommige black metal hou ik ook wel van.
Maar zelfs al neemt dat immortal zichzelf niet serieus he, wat ik niet echt geloof.
Hoe komen ze aan een platencontract.
Wie koopt er nou een bagger album in baggerkwaliteit met de slechtste riffs die ik ookt gezien heb
Niets aan toe te voegen.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 00:08 schreef Biels het volgende:
Verder is iedereen in dit topic nu al gepwned, want BigKahuna en ik zijn er samen. Je kan niet winnen.
Dat betekent dus dat alle Black Metal in die tijd fucking slecht was. Of dachten de platenmaatschappijen "Nouja, het is dan wel fucking slecht, maar hé, dat is alle Black Metal deze dagen, dus laten we ze maar een platencontract geven" ?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 00:08 schreef Laviathan het volgende:
[..]
The Call of the Wintermoon komt van het album "Diabolical Fullmoon Mysticism" uit 1992. Ga me niet vertellen dat BM van die tijd veel beter in elkaar zit; hoewel de sound wel heel cool is van dat tijdperk
Ik twijfel over de meet. Liever heb ik een speciale meet voor een paar geselecteerde users. Ben je daar wel voor in?quote:
zit wat in, klopt.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 00:07 schreef Biels het volgende:
[..]
Ja. Verder zijn er in veel metalbands vrij veel elektronische invloeden terug te horen met betrekking tot ritme en compositie. Verder is niet iedereen die niet van metal houdt meteen een trancenicht. De meeste metal is, net zoals de meeste dance en de meeste hip-hop, ongeinspireerde talentloze bagger. En nee, heel snel 3 akkoorden kunnen aanslaan maakt je niet automatisch muzikaler dan de gast die een syntesizer kan programmeren.
Om alle argumenten maar even voor te zijn.
NIET OFFTOPIC GAAN.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 00:11 schreef Biels het volgende:
[..]
Ik twijfel over de meet. Liever heb ik een speciale meet voor een paar geselecteerde users. Ben je daar wel voor in?.
ik doel meer op experimenteel...quote:Op vrijdag 24 juli 2009 00:10 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Dat betekent dus dat alle Black Metal in die tijd fucking slecht was. Of dachten de platenmaatschappijen "Nouja, het is dan wel fucking slecht, maar hé, dat is alle Black Metal deze dagen, dus laten we ze maar een platencontract geven" ?
Ach wat liefquote:Op vrijdag 24 juli 2009 00:11 schreef Laviathan het volgende:
daarnaast; stereotypen kunnen we allemaal en iedereen doet het onafhankelijk van welke muziek je leuk vind.
Kennen.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 00:11 schreef Laviathan het volgende:
[..]
zit wat in, klopt.
daarnaast; stereotypen kunnen we allemaal en iedereen doet het onafhankelijk van welke muziek je leuk vind.
Hou je bek Achmed.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 00:08 schreef Biels het volgende:
Verder is iedereen in dit topic nu al gepwned, want BigKahuna en ik zijn er samen. Je kan niet winnen.
Ach, als ik als een halve tamme me verkleed als een mongool en in het bos rondjes ga rennen terwijl ik met zwaarden loop te zwaaien en dat film, waarna ik een liedje schrijf van 3 akkoorden en volgil met onnozele teksten over helemaal niks krijg ik toch ook geen platencontract onder het mom van "Ach, het is experimenteel" ?quote:
Dit wil ik nog even gequote hebben, want het is een schot in de roosquote:Op vrijdag 24 juli 2009 00:13 schreef Biels het volgende:
En verder is iedereen die zich tot één muziekstijl beperkt per definitie sneu.
Rappers doen er zelfs heel stoer over dat ze dat kunnen allemaal. Wat dat betreft is rap meer over de top dan metal.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 00:07 schreef BigKahuna het volgende:
En dan van die mensen die zo zitten van "FAPFAPFAP BOHH WAT GEWELDIG HIJ ZEGT ALLEMAAL VIEZE DINGEN IN DIT LIEDJE HIHIHIHIHIHI![]()
![]()
"
PM me je antwoord maar even.quote:
tsjah, je kan natuurlijk niet alles leuk vinden =)quote:Op vrijdag 24 juli 2009 00:13 schreef Biels het volgende:
[..]
Kennen.
En verder is iedereen die zich tot een muziekstijl beperkt per definitie sneu. En aangezien jij me echt het type lijkt dat alleen metal luistert mag ik je graag even aanvallen.
Dat geldt voor elk top40 liedjequote:Op vrijdag 24 juli 2009 00:16 schreef Biels het volgende:
1. Je speelt in een metalband en duizenden pubers die boos zijn op hun ouders kunnen zich identificeren met je "rape kill murder death" lyrics.
Waarom begin je over rap meteen? Dit topic gaat toch helemaal niet over rap?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 00:15 schreef Heathen. het volgende:
[..]
Rappers doen er zelfs heel stoer over dat ze dat kunnen allemaal. Wat dat betreft is rap meer over de top dan metal.
Bullshit. Zoals ik al zei, er is kutmetal en kutrap. Jammer dat de kutrap op dit moment de boventoon voert bij top 40 luisterend Nederland, maar dat betekent niet dat alle rap zo is. Verdiep je in de cultuur.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 00:15 schreef Heathen. het volgende:
[..]
Rappers doen er zelfs heel stoer over dat ze dat kunnen allemaal. Wat dat betreft is rap meer over de top dan metal.
Ga je eerst in het genre verdiepen voordat je zulke nutteloze en idiote opmerkingen maaktquote:Op vrijdag 24 juli 2009 00:16 schreef Biels het volgende:
[..]
PM me je antwoord maar even.
Ontopic: die jas. Je hebt 2 opties.
1. Je speelt in een metalband en duizenden pubers die boos zijn op hun ouders kunnen zich identificeren met je "rape kill murder death" lyrics.
2. Je luistert naar een metalband, bent 14 en kan je identificeren met de "rape kill murder death" lyrics van eerdergenoemde metalband.
Aangezien metal ook vrij sterk leunt op klassieke muziek om het "epische" gevoel te bereiken is dat ook wel een logische keus. Maar als je niet kan inzien dat elke muziekstijl zijn eigen pareltjes herbergt omdat je te druk bent met een bepaalde stijl te adoreren ben je gewoon te kortzichtig voor woorden. Dientengevolge een sneue faalhaas.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 00:16 schreef Laviathan het volgende:
[..]
tsjah, je kan natuurlijk niet alles leuk vinden =)
maar klopt, merendeel van de muziek die ik luister valt in het Metal gerne.
(af en toe Wagner is ook leuk)
Kom op zeg, iedereen ziet toch dat zo'n jas er niet uit zietquote:Op vrijdag 24 juli 2009 00:19 schreef Seam het volgende:
[..]
Ga je eerst in het genre verdiepen voordat je zulke nutteloze en idiote opmerkingen maakt
Volledig mee eens.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 00:14 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Ach, als ik als een halve tamme me verkleed als een mongool en in het bos rondjes ga rennen terwijl ik met zwaarden loop te zwaaien en dat film, waarna ik een liedje schrijf van 3 akkoorden en volgil met onnozele teksten over helemaal niks krijg ik toch ook geen platencontract onder het mom van "Ach, het is experimenteel" ?
Ik ben bekend met het genre. Het gaat nu over het publiek dat die jas draagt. Dezelfde mensen die bandshirts van Epica of Nightwish dragen: pubers die zich willen afzetten.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 00:19 schreef Seam het volgende:
[..]
Ga je eerst in het genre verdiepen voordat je zulke nutteloze en idiote opmerkingen maakt
Wat een gelul, net of dat je interesse moet hebben voor 'goede nummers' wat buiten je favoriete genres ligt.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 00:19 schreef Biels het volgende:
[..]
Maar als je niet kan inzien dat elke muziekstijl zijn eigen pareltjes herbergt omdat je te druk bent met een bepaalde stijl te adoreren ben je gewoon te kortzichtig voor woorden. Dientengevolge een sneue faalhaas.
Ik dacht dat optie 2 gericht was op de muziek.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 00:20 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Kom op zeg, iedereen ziet toch dat zo'n jas er niet uit ziet? Daar hoef je je echt niet voor in een genre te verdiepen hoor.
Complexe metal kan ik, als het goed in elkaar zit, op z'n tijd ook wel waarderen.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 00:20 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Volledig mee eens.
Het mooie aan metal is de complexiteit en emotie van de nummers in verhouding tot andere genres. Zeker tegenwoordig. Bands als immortal gaat het alleen maar om het "evil" zijn.
Ja daar moet ik je wel absoluut gelijk in gevenquote:Op vrijdag 24 juli 2009 00:20 schreef Biels het volgende:
[..]
Ik ben bekend met het genre. Het gaat nu over het publiek dat die jas draagt. Dezelfde mensen die bandshirts van Epica of Nightwish dragen: pubers die zich willen afzetten.
Al gedaan hoor en ik waardeer het ook wel, maar het blijft minimalistisch.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 00:17 schreef Biels het volgende:
[..]
Bullshit. Zoals ik al zei, er is kutmetal en kutrap. Jammer dat de kutrap op dit moment de boventoon voert bij top 40 luisterend Nederland, maar dat betekent niet dat alle rap zo is. Verdiep je in de cultuur.
Ga je nu zeggen dat At the Heart of Winter niet emotierijk of technisch sterk isquote:Op vrijdag 24 juli 2009 00:20 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Volledig mee eens.
Het mooie aan metal is de complexiteit en emotie van de nummers in verhouding tot andere genres. Zeker tegenwoordig. Bands als immortal gaat het alleen maar om het "evil" zijn.
Ik ga het even voor je luisteren.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 00:24 schreef Seam het volgende:
[..]
Ga je nu zeggen dat At the Heart of Winter niet emotierijk of technisch sterk is?
Je hoeft er geen interesse voor te hebben, maar iedereen die bijvoorbeeld hip-hop preventief afkankert omdat de top 40 niet leuk is is gewoon kortzichtig. Accepteer gewoon dat elk genre op zijn manier goed is (met uitzondering van alle bagger die erin zit uiteraardquote:Op vrijdag 24 juli 2009 00:21 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Wat een gelul, net of dat je interesse moet hebben voor 'goede nummers' wat buiten je favoriete genres ligt.
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 00:25 schreef Biels het volgende:
[..]
Je hoeft er geen interesse voor te hebben, maar iedereen die bijvoorbeeld hip-hop preventief afkankert omdat de top 40 niet leuk is is gewoon kortzichtig. Accepteer gewoon dat elk genre op zijn manier goed is (met uitzondering van alle bagger die erin zit uiteraard), want anders ben je inderdaad een kortzichtige metalhead/dancenicht/wigger.
Je hebt net 2 minuten geluisterdquote:Op vrijdag 24 juli 2009 00:26 schreef BigKahuna het volgende:
Het is wel goed geproduceerd zodat je een beetje zo'n 'koud' en onheilspellend sfeertje en gevoel krijgt, maar echt technisch sterk vind ik het niet.
Ik vind het wel een lekker nummer. Alleen moet ik lachen om die videoclip.. terwijl ik denk dat het niet zo bedoeld is om te lachen.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 00:26 schreef BigKahuna het volgende:
Het is wel goed geproduceerd zodat je een beetje zo'n 'koud' en onheilspellend sfeertje en gevoel krijgt, maar echt technisch sterk vind ik het niet.
Daar heb je het al, het heeft dan ook vrij weinig zin/nut om zo even te beoordelen als je het altijd al bagger vind.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 00:27 schreef BigKahuna het volgende:
En alleen al door die manier van 'zingen' zou ik er nooit naar kunnen luisteren![]()
Klopt.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 00:25 schreef Biels het volgende:
[..]
Je hoeft er geen interesse voor te hebben, maar iedereen die bijvoorbeeld hip-hop preventief afkankert omdat de top 40 niet leuk is is gewoon kortzichtig. Accepteer gewoon dat elk genre op zijn manier goed is (met uitzondering van alle bagger die erin zit uiteraard), want anders ben je inderdaad een kortzichtige metalhead/dancenicht/wigger.
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 00:16 schreef Biels het volgende:
[..]
PM me je antwoord maar even.
Ontopic: die jas. Je hebt 2 opties.
2. Je luistert naar een metalband, bent 14 en kan je identificeren met de "rape kill murder death" lyrics van eerdergenoemde metalband.
Nah, gelukkig bestaat muziek uit meer dan alleen zang. Ik zeg ook net dat ik het niet altijd al bagger vind en dat ik af en toe best metal kan waarderen. De enige die hier zo kortzichtig is om alles buiten zijn genre meteen niet goed te vinden ben jij. Ik moet zeggen dat het gitaarwerk in dit nummer best lekker klinktquote:Op vrijdag 24 juli 2009 00:29 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Daar heb je het al, het heeft dan ook vrij weinig zin/nut om zo even te beoordelen als je het altijd al bagger vind.
Prachtig gevormde solos? Ik denk dat je de verkeerde muziek luistert manquote:Op vrijdag 24 juli 2009 00:30 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
3 Je luisterd het gewoon omdat het lekkere muziek is, waar veel power inzit, waar je heerlijk bij kan headbangen of wegdromen bij prachtig gevormde solos
Als ik bijvoorbeeld naar Arch enemy luister(kutzangeresquote:Op vrijdag 24 juli 2009 00:21 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Complexe metal kan ik, als het goed in elkaar zit, op z'n tijd ook wel waarderen.
Maar kan je toelichten wat je bedoelt met 'emotie van de nummers in verhouding tot andere genres' ?
Morgen.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 00:33 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Als ik bijvoorbeeld naar Arch enemy luister(kutzangeres) Dan hoor ik in de solo's gewoon het gevoel wat het nummer moet overbrengen. Bij hiphop hoor je dat imo helemaal niet. Tenzij ze over hun zoveelste spange chick in een refrein zingen, maar ook bij pop en dergelijke hoor je het totaal niet.
Screams werken daar soms ook in mee. Het nieuwe album van trivium is daar echt perfect in.
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 00:32 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Prachtig gevormde solos? Ik denk dat je de verkeerde muziek luistert man.
Snel =/= goed.
Hint: de muziek fijn vinden is geen reden om een kankerlelijke jas te kopen. Dat staat er vrij los van. Zo'n ding koop je om jezelf een imago aan te meten. Dat heeft niks met muziek te maken.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 00:30 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
3 Je luisterd het gewoon omdat het lekkere muziek is, waar veel power inzit, waar je heerlijk bij kan headbangen of wegdromen bij prachtig gevormde solos
Ja want dat heb ik ook gezegd dat ik alles buiten Metal kanker vind, gast.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 00:31 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Nah, gelukkig bestaat muziek uit meer dan alleen zang. Ik zeg ook net dat ik het niet altijd al bagger vind en dat ik af en toe best metal kan waarderen. De enige die hier zo kortzichtig is om alles buiten zijn genre meteen niet goed te vinden ben jij. Ik moet zeggen dat het gitaarwerk in dit nummer best lekker klinkt.
Ze zijn wel geniaal live. Ik vind alleen dat de zangeres de band verneukt.quote:
[..]
Snel =/= goed.
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 00:04 schreef Ascendancy het volgende:
Ik ben een groot fan van metal. Trash en death vooral, maar sommige black metal hou ik ook wel van.
Maar zelfs al neemt dat immortal zichzelf niet serieus he, wat ik niet echt geloof.
Hoe komen ze aan een platencontract.
Wie koopt er nou een bagger album in baggerkwaliteit met de slechtste riffs die ik ookt gezien heb
Maar vroege Immortal is helemaal niet slecht. Alleen heel garage met een belabberd geluid, duidelijk leunend naar de eerste Bathory albums, en daar moet je van houden. Ik vind het een goed nummer, heb het album hier ook in de kast staan.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 00:10 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Dat betekent dus dat alle Black Metal in die tijd fucking slecht was. Of dachten de platenmaatschappijen "Nouja, het is dan wel fucking slecht, maar hé, dat is alle Black Metal deze dagen, dus laten we ze maar een platencontract geven" ?
Welk een kortzichtigheidquote:Op vrijdag 24 juli 2009 00:33 schreef Ascendancy het volgende:
Tenzij ze over hun zoveelste spange chick in een refrein zingen.
Zo goed is die solo ook niet eens.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 00:35 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
vanaf 3.11
Die solo leunt echt niet op de snelheid.
Power metal met heerlijke solos en riffsquote:Op vrijdag 24 juli 2009 00:36 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Het is lang niet allemaal hersenloos geschreeuw en er zijn ook zat bands die gewoon clean-vocals gebruiken, zoals het geval is bij Power-metal of Prog-metal. En veel van die nummers hebben gewoon heerlijke lange solos en riffen
[..]
Snel =/= goed.
Ik vind van wel. Zeker als je het vergelijkt met die immortal herriequote:
Kortzichtig.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 00:32 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Zoals lang niet alle hip-hop over spange chicks ballen gaat. Jij bent echt het type metalhead waar ik me zo hard aan stoor. Die hele "mijn muziek is beter dan alle andere muziek"-houding. Te triest voor woorden.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 00:36 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Het is lang niet allemaal hersenloos geschreeuw en er zijn ook zat bands die gewoon clean-vocals gebruiken, zoals het geval is bij Power-metal of Prog-metal. En veel van die nummers hebben gewoon heerlijke lange solos en riffen
Toevallig ken ik dit nummer aangezien een jongen waarmee ik een tijdje in een bandje zat helemaal Trivium-fan is. Vind het wel een aardige solo, maar die Aciaociandncyx luistert naar bands als Nightwishquote:Op vrijdag 24 juli 2009 00:35 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
vanaf 3.11
Ik heb me er in verdiept, op verzoek van Biels. Een tijdje terug. Maar wat hij goede rap noemde dacht ik dat parodieën warenquote:Op vrijdag 24 juli 2009 00:37 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Welk een kortzichtigheid. Dit is dus precies hetzelfde als zeggen dat alle metal over vermoorden en verkrachten gaat. Kijk eens verder dan de top40-hiphop voordat je een mening gaat geven erover.
Als hij van prachtig gevormde solo's houdt, is hij degene die kortzichtig is. Dan zou je namelijk ook naar blues of jazz luisteren. Maar zo gauw het geen powerchords en dubbele bass-drums heeft haakt hij af.quote:
Bron?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 00:41 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Ik heb me er in verdiept, op verzoek van Biels. Een tijdje terug. Maar wat hij goede rap noemde dacht ik dat parodieën waren
oh?quote:
Ik dacht dat jij het was. Geen zin om terug te zoeken.quote:
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 00:41 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Ik heb me er in verdiept, op verzoek van Biels. Een tijdje terug. Maar wat hij goede rap noemde dacht ik dat parodieën waren
Dat is meer een mening dat een feit als hij dat prachtige solo's vind aangezien het een feit is dat het een solo is.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 00:41 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Als hij van prachtig gevormde solo's houdt, is hij degene die kortzichtig is. Dan zou je namelijk ook naar blues of jazz luisteren. Maar zo gauw het geen powerchords en dubbele bass-drums heeft haakt hij af.
Dat is toch prachtig, als je zo snel kan spelen en tegelijk een prachtige melodie kan creeëren, en bij neger-en kaalkopjes-muziek is het toch ook altijd het zelfde standaard blikken-deuntje..... alleen bij negers worden er geen instrumenten gebruikt en bij nazis is het voorgeprogrammeerdquote:Op vrijdag 24 juli 2009 00:39 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Power metal met heerlijke solos en riffs![]()
. Allemaal standaard werk van powerchords die je met 2 vingers kan doen en maar schuiven en zo snel mogelijk aanslaan. En die solo's zijn meestal een wedstrijdje wie er het snelste is
.
hehe....quote:Op vrijdag 24 juli 2009 00:42 schreef Biels het volgende:
Verder komen de gevoeligste solo's inderdaad vaak bij blues voor. Maarja, die hebben geen dubbele bass, he.
Doe het maar wel even, misschien kan ik je nog wel helpen je mening te herzien. Weet je nog welk topic het was?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 00:42 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij het was. Geen zin om terug te zoeken.
Alsof metal alleen maar powerchords bevatquote:Op vrijdag 24 juli 2009 00:41 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Als hij van prachtig gevormde solo's houdt, is hij degene die kortzichtig is. Dan zou je namelijk ook naar blues of jazz luisteren. Maar zo gauw het geen powerchords en dubbele bass-drums heeft haakt hij af.
Jij bent zeker niet bekend met IDM of breakcore of welquote:Op vrijdag 24 juli 2009 00:43 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Dat is toch prachtig, als je zo snel kan spelen en tegelijk een prachtige melodie kan creeëren, en bij neger-en kaalkopjes-muziek is het toch ook altijd het zelfde standaard blikken-deuntje..... alleen bij negers worden er geen instrumenten gebruikt en bij nazis is het voorgeprogrammeerd
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 00:43 schreef Heathen. het volgende:
[..]
hehe....
Kan je ons een paar mooie aanbevelen?
Neuhquote:Op vrijdag 24 juli 2009 00:43 schreef Biels het volgende:
[..]
Doe het maar wel even, misschien kan ik je nog wel helpen je mening te herzien. Weet je nog welk topic het was?
Dream Theater zit goed in elkaar inderdaad.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 00:44 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Alsof metal alleen maar powerchords bevat_!
het zijn de lead gitaristen en de solo's die het voor de normale metalfan maken. En luister dan eens naar dream theater. Knappe jongen als je technischere solo;'s vindt.
Daarnaast vind ik blues en jazz solo's wel mooi ja
Het gaat hier niet over hiphop en hardcore, dus ik weet niet waarom je je meteen weer verdedigt met behulp van het afkraken van andere genresquote:Op vrijdag 24 juli 2009 00:43 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Dat is toch prachtig, als je zo snel kan spelen en tegelijk een prachtige melodie kan creeëren, en bij neger-en kaalkopjes-muziek is het toch ook altijd het zelfde standaard blikken-deuntje..... alleen bij negers worden er geen instrumenten gebruikt en bij nazis is het voorgeprogrammeerd
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 00:45 schreef Seam het volgende:
[..]
Jij bent zeker niet bekend met IDM of breakcore of wel?
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 00:48 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Dream Theater zit goed in elkaar inderdaad.
[..]
Het gaat hier niet over hiphop en hardcore, dus ik weet niet waarom je je meteen weer verdedigt met behulp van het afkraken van andere genres. Verder ben je nog een klein onwetend schatje die alles dat snel gaat goed vindt, maar dit zal vanzelf veranderen naarmate je mentaal opgroeit
.
Kan je blues-solo's waarderen?
DIe tekst snap ik wel hoor. Op sommige "hood" taal na.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 00:42 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Luister dit eens, en pak de tekst erbij. En kijk of je het begrijpt.
En met dit soort kortzichtige ongein lok je op jouw beurt weer twintig van die standaard KLB gekken dit topic in die even een paar loze kreten als "langharige autisten" en "kankerherrie, geschminkte clowns" droppen voor ze weer snel naar KPD gaan. Snap je wat ik bedoel?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 00:43 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Hoezo is het cliche? Noem eens een nummer met dezelfde strekking?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 00:50 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
DIe tekst snap ik wel hoor. Op sommige "hood" taal na.
Maar ik vind de tekst erg cliche. Het is niet iets nieuws waar hij over schrijft. Niet op een speciale manier.
Dus het doet me niets.
En aangezien de zang het enige is in rap wat uniek is voor het nummer, is het dus geen bijzonder nummer.
Wat een schattig jochie ben je ook. Heb jij ook wel eens dat je een band hoort die je eigenlijk niks vind, maar jezelf dwingt een positief puntje te vinden omdat het in het genre hoort?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 00:48 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Breakcore is bagger, IDM is heul niet intelligent, en verder is de enige electronische muziek die ik aan kan horen Industrial Metal, verder nix
Die Acinonyx is echt te dom om te poepen volgens mijquote:Op vrijdag 24 juli 2009 00:50 schreef Kriegel het volgende:
[..]
En met dit soort kortzichtige ongein lok je op jouw beurt weer twintig van die standaard KLB gekken dit topic in die even een paar loze kreten als "langharige autisten" en "kankerherrie, geschminkte clowns" droppen voor ze weer snel naar KPD gaan. Snap je wat ik bedoel?
Fok kent ook echt geen greintje nuance soms.
Het is negermuziek hoor. Moet je dat niet afkraken?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 00:49 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Maar natuurlijk, Blues is ook heerlijke muziek, Gary Moore
Ja, want tot nu toe zijn wij keihard ongefundeerd in discussie gegaan en hebben we alles met lang haar keihard lopen bashen. Flikker toch op : ') .quote:Op vrijdag 24 juli 2009 00:50 schreef Kriegel het volgende:
[..]
En met dit soort kortzichtige ongein lok je op jouw beurt weer twintig van die standaard KLB gekken dit topic in die even een paar loze kreten als "langharige autisten" en "kankerherrie, geschminkte clowns" droppen voor ze weer snel naar KPD gaan. Snap je wat ik bedoel?
Fok kent ook echt geen greintje nuance soms.
Jij wil zeggen dat er nog nooit een nummer is geweest over een meisje dat verkracht is en waardoor je elkaar kwijtraakt(grove strekking van het nummer) Man daar zijn hele films over gemaakt.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 00:50 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Hoezo is het cliche? Noem eens een nummer met dezelfde strekking?
Jij kent het verschil niet tussen;quote:Op vrijdag 24 juli 2009 00:51 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Het is negermuziek hoor. Moet je dat niet afkraken?
Hihi.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 00:52 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Jij wil zeggen dat er nog nooit een nummer is geweest over een meisje dat verkracht is en waardoor je elkaar kwijtraakt(grove strekking van het nummer) Man daar zijn hele films over gemaakt.
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 00:51 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Het is negermuziek hoor. Moet je dat niet afkraken?
Dan moet hij niet zeggen negermuziek maar hiphop.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 00:52 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Jij kent het verschil niet tussen;
Black people en NIGGAZ
Dat dus.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 00:52 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Jij kent het verschil niet tussen;
Black people en NIGGAZ
Dat haal ik alleen uit het 3e refrein.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 00:54 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Hihi.
Het nummer gaat over de het steeds commercieler worden van hiphop en de daarbij behorende teloorgang van de muziek. Het meisje is een metafoor.
Zit toch wel goed in elkaar he.
Hmm, net zei je nog, en ik citeer: "bij negers worden geen instrumenten gebruikt".quote:Op vrijdag 24 juli 2009 00:55 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Nee, er is een verschil tussen niggah-muziek en goeie 'negermuziek'.
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 00:57 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Hmm, net zei je nog, en ik citeer: "bij negers worden geen instrumenten gebruikt".
Ik moet hieruit concluderen dat jij echt de allergrootste tyfusmongool bent die er hier rondloopt. En dat zegt wat, want dat zijn er echt héél wat.
Dat is wel een heel kut voorbeeldquote:Op vrijdag 24 juli 2009 00:35 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
vanaf 3.11
Wendingen, ken je dat? Je denkt eerst dat het over een meisje gaat, maar als je dan na de 3e verse gehoord te hebben terugleest/luistert denk je 'verrek'. Dat is een goede tekst, of je nou van de muziekstijl houdt of niet.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 00:56 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Dat haal ik alleen uit het 3e refrein.
Wat een onzin. Er is niks hypocriets aan om graag in de top40 te komen en toch te klagen over de steeds slechter wordende hiphop. Hij geeft gewoon aan dat het een probleem is dat er steeds slechtere hiphop gemaakt wordt puur en alleen om te scoren. En daar heeft hij een goed punt, want wat is de reden dat jouw mening over 'die negermuziek' zo slecht is? Juist, jouw kijk op hiphop bestaat uit precies hetzelfde als waar Common over klaagt in dit nummer.quote:En dan is die neger zo hypocriet als het maar zijn kan, want als het ff kon had hij maar graag in de top40 gekomen. Dat wil iedere artiest. Klaar.
Lil wayne een RNB negerquote:Op vrijdag 24 juli 2009 01:00 schreef RoW_0 het volgende:
of rnb negersmen wat waardeloos. die kunnen helemaal niks. lil wayne ofzo
Ik weet dondersgoed dat je dat bedoelt, maar dat zeg je niet. Zie je nou echt niet hoe kankergodvergetentyfusdom het is, die onzin die je uitkraamt?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 00:58 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Doe niet zo letterlijk, jij bent ook nog dommer dan het achtereind van een kameel om te begrijpen dat ik hiphop-negers bedoel
Ho even, je begrijpt me verkeerd, ik had het helemaal niet over jullie discussie. Ik zei gewoon precies wat jij al zei eigenlijk, dat kortzichtigheid in zijn algemeenheid triest is. Hij doet het nu, zometeen heeft een ander het weer op zijn muziek gemunt.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 00:52 schreef Biels het volgende:
[..]
Ja, want tot nu toe zijn wij keihard ongefundeerd in discussie gegaan en hebben we alles met lang haar keihard lopen bashen. Flikker toch op : ') .
Wat vind je van zijn laatste nummer over dat autotunen? Ik vond het nogal tegenstrijdig.quote:
Met ondergetekende als baken van licht in de donkere zee van haat.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 01:07 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Ho even, je begrijpt me verkeerd, ik had het helemaal niet over jullie discussie. Ik zei gewoon precies wat jij al zei eigenlijk, dat kortzichtigheid in zijn algemeenheid triest is.
Wat mij zo opvalt is dat topics met een muziekgenre als thema altijd hetzelfde verlopen. Precies hetzelfde. Ga maar na: eerst komt de klacht over de muziek, dan komt er een zooitje haters binnen dat even ongenuanceerd z'n kans grijpt om die muziek en z'n fans te bashen, gevolgd door een stel fans in kwestie die plotseling een aanleiding zien om met gelijkgestemden over hun muziek te gaan praten, wat ook gebeurt.
Daar volgt er na een tijdje heel voorspelbaar weer een reactie van een hater op het feit dat er linkjes naar nummers worden geplaatst en teksten gepost, met daarop weer een tegenreactie van sommige fans die net zo kortzichtig over andere genres beginnen te blaten als hen net is overkomen, in een soort van "Ja maar hullie!" reflex.
Lees het topic nog maar eens door, zo gaat het hier dus ook weer.
Dat zegt dat ik dom en kortzichtig ben, terwijl die zelf begint over dat metal alleen maar een beetje snel power-chords aanslaan is en satanisch geschreeuw, kanker toch een eind opquote:Op vrijdag 24 juli 2009 01:03 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Ik weet dondersgoed dat je dat bedoelt, maar dat zeg je niet. Zie je nou echt niet hoe kankergodvergetentyfusdom het is, die onzin die je uitkraamt?![]()
![]()
![]()
"Satanisch geschreeuw" heb ik het nooit over gehad, of wel? Zo ja, bron graagquote:Op vrijdag 24 juli 2009 01:09 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Dat zegt dat ik dom en kortzichtig ben, terwijl die zelf begint over dat metal alleen maar een beetje snel power-chords aanslaan is en satanisch geschreeuw, kanker toch een eind op
Veel metal is zo, net als dat veel rap ook kut is. Blijf je me negeren of kunnen je hersenen deze wijsheid niet verwerken?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 01:09 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Dat zegt dat ik dom en kortzichtig ben, terwijl die zelf begint over dat metal alleen maar een beetje snel power-chords aanslaan is en satanisch geschreeuw, kanker toch een eind op
Die heb ik nog niet gehoord.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 01:08 schreef Heathen. het volgende:
[..]
Wat vind je van zijn laatste nummer over dat autotunen? Ik vond het nogal tegenstrijdig.
Luister een zooi After Forever en er zit altijd wel wat goeds bij.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 01:12 schreef BigKahuna het volgende:
Nu ik er zo over nadenk heb ik inderdaad nog nooit een metaltekst gezien waarvan ik dacht: "Dat zit goed in elkaar".
Die dusquote:Op vrijdag 24 juli 2009 01:16 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Luister een zooi After Forever en er zit altijd wel wat goeds bij.
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 01:12 schreef Nikmans het volgende:
ELECTRONISCHE MUZIEK IS GEEN ECHTE MUZIEK
Hm, je hebt toch smaak, dan heb ik me toch lichtelijk in je vergistquote:Op vrijdag 24 juli 2009 01:18 schreef BigKahuna het volgende:
Overigens moge het duidelijk zijn dat de ware bazen en gitaarvirtuozen zich bezighouden met country. Maar dat is een geheel andere discussie natuurlijk
.
Hoezo zou je denken dat ik geen smaak heb? Vooral aangezien dit van jou komt ("DIE JAS MOET IK HEBBENquote:Op vrijdag 24 juli 2009 01:22 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Hm, je hebt toch smaak, dan heb ik me toch lichtelijk in je vergist
1. Ja.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 01:20 schreef brushaway het volgende:
After Forever en goede teksten? Kom op zeg.
Overigens hou ik erg van metal. Maar meer om de het lekkere geluid dan de teksten. Voor teksten luister ik wel hardcore of indie.
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 01:23 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Hoezo zou je denken dat ik geen smaak heb? Vooral aangezien dit van jou komt ("DIE JAS MOET IK HEBBEN![]()
") vind ik dit een vreemde opmerking.
Tom Jenkinsonquote:Op vrijdag 24 juli 2009 01:12 schreef Nikmans het volgende:
Gitaren zijn in ieder geval echte instrumenten
Verder maakt het niet uit dat er honderden versterkers, pedalen, fuzzboxes, distortions, gains, naproductie en weet ik veel wat tussen zit want nightwish heeft wel echt muzikaal talent![]()
![]()
In tegenstelling tot een man als Richard D. James of Tom Jenkinson die maar wat doet
Kut Chistenlijke.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 01:43 schreef koningdavid het volgende:
Brede muzieksmaken zijn koning.
Dit vind ik lekker aan hip hop, gewoon goede beat en goede (christelijkelyrics:
Hip hop kan ook hard/rauw zijn:
Maar harde rock is soms ook vet:
Of zelfs sommige scream/hardcore:
Zo, weer ff christelijke muziek gepusht.
rampzalig...quote:Op vrijdag 24 juli 2009 01:43 schreef koningdavid het volgende:
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 01:12 schreef Nikmans het volgende:
Verder maakt het niet uit dat er honderden versterkers, pedalen, fuzzboxes, distortions, gains, naproductie en weet ik veel wat tussen zit want nightwish heeft wel echt muzikaal talent![]()
![]()
In tegenstelling tot een man als Richard D. James of Tom Jenkinson die maar wat doet
quote:
En het is ook allemaal gewoon kwalitatief goed voor hun subgenre. Kortom, ze haten om het haten.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 02:00 schreef mieuwmieuw het volgende:
HOAX!!1! Binnen 7 minuten kan je dat nooit allemaal luisteren!!1
The Regiment klinkt niet slechtquote:Op vrijdag 24 juli 2009 02:04 schreef koningdavid het volgende:
[..]
En het is ook allemaal gewoon kwalitatief goed voor hun subgenre. Kortom, ze haten om het haten.
Die screamo kreeg lovende recensies in alle Nederlandse muziekbladen. 3Voor12 koos dat nummer (Agnes) als een een van de beste Nederlandse nummers van dat jaar. Zeg niet alles, maar toch wat.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 02:11 schreef brushaway het volgende:
Die zogenaamde screamo is niet bepaald goed. En Anberlin is helemaal om te janken. Niet bepaald haten om het haten dus.
oh ffs...Als ik die comments lees lijkt het erop dat het niet duidelijk is of die bandleden jongens of meisjes zijnquote:
Yeah je snapt het niet, wat ik dus probeer te zeggen is dat zgn onmuzikale electronicaboeren weldegelijk verstand van muziek hebben.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 02:04 schreef J0ttem het volgende: -knip-
En dan vanalles voorbeeld geven van een Amerikaanse nep-band die hun shit jat van betere Zweedse bands omdat het beter is voor de marketing.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 00:35 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
vanaf 3.11
Aight,quote:Op vrijdag 24 juli 2009 02:53 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Yeah je snapt het niet, wat ik dus probeer te zeggen is dat zgn onmuzikale electronicaboeren weldegelijk verstand van muziek hebben.
Iemand als Tom Jenkinson (Squarepusher) of Richard D. James (Aphex Twin) verdient toch echt wel een vrachtwagenlading respectIk heb Squarepusher een tijdje geleden live mogen aanschouwen en dat was echt het beste optreden dat ik ooit heb gezien
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 00:42 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Luister dit eens, en pak de tekst erbij. En kijk of je het begrijpt.
Jazz is gemaakt door negers, lutser.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 00:43 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Generalisatie, niet iedere 15-jarige is zo (ik bijv.).quote:Op vrijdag 24 juli 2009 00:50 schreef Biels het volgende:
[..]
Wat een schattig jochie ben je ook. Heb jij ook wel eens dat je een band hoort die je eigenlijk niks vind, maar jezelf dwingt een positief puntje te vinden omdat het in het genre hoort?
Had ik wel toen ik 15 was.
Dan heb je nog nooit "elektronische" artiesten live muziek zien maken, dat is minstens net zo knap als een ander instrument bespelen.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 01:12 schreef Nikmans het volgende:
![]()
Dit advies dus ook negeren tenzij je een 15 jarig meisje bent wat een identiteit zoekt en/of een hoer wilt zijn van de grote platenmaatschappij marketing. After Forever/Within Temptation/Delain/Evanancese zijn de gangsta rap van Metal. Iets wat iets origineels verwaterd naar consumptie product zonder inhoud.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 01:16 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Luister een zooi After Forever en er zit altijd wel wat goeds bij.
Ik ben ook 15 en ik herken me hier niet in.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 03:24 schreef Nachtraaf het volgende:
[..]
Dit advies dus ook negeren tenzij je een 15 jarig meisje bent wat een identiteit zoekt en/of een hoer wilt zijn van de grote platenmaatschappij marketing. After Forever/Within Temptation/Delain/Evanancese zijn de gangsta rap van Metal. Iets wat iets origineels verwaterd naar consumptie product zonder inhoud.
Doe maar niet je arrogantie laat mij nu al bijna kotsen.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 03:22 schreef SexPistol het volgende:
Zal ik hier wat Bowie, Zappa of Joy Division neerpleuren? Weten jullie ook wat mijn muzieksmaak is.
Agalloch en Alchemistquote:Op vrijdag 24 juli 2009 03:21 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
(skip naar 1:25)
Agalloch
Geniaal nummer, klinkt zoveel beter live
En beweer nou nog maar dat "alle" metal alleen maar 3 powerchords is
Als je zoetsappige kleffe lyrics wil hebben zal je niets vinden neenquote:Op vrijdag 24 juli 2009 01:12 schreef BigKahuna het volgende:
Nu ik er zo over nadenk heb ik inderdaad nog nooit een metaltekst gezien waarvan ik dacht: "Dat zit goed in elkaar".
even ter informatie, juist in metal stikt het van die sletjes die kundig op hun gitaartjes spelen en die die malle cowboys er zo uit spelen hequote:Op vrijdag 24 juli 2009 01:18 schreef BigKahuna het volgende:
Overigens moge het duidelijk zijn dat de ware bazen en gitaarvirtuozen zich bezighouden met country. Maar dat is een geheel andere discussie natuurlijk
.
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 01:43 schreef koningdavid het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |