ja, zo kan je het ook noemen..quote:
quote:Op donderdag 23 juli 2009 21:18 schreef Ritmo het volgende:
Zucht, krijg ik nou nooit rust?Zit je eindelijk lekker, krijg je weer een alarm-signaal door.
Verplichte TVP.
Kijk die zanger man....quote:Op donderdag 23 juli 2009 21:18 schreef Ritmo het volgende:
Zucht, krijg ik nou nooit rust?Zit je eindelijk lekker, krijg je weer een alarm-signaal door.
Verplichte TVP.
WAT IS DATquote:
Niet, ik luister het ook en ik ben geen alto. Dus onterecht.quote:Op donderdag 23 juli 2009 21:21 schreef 16meter het volgende:
[..]
Die muziek is juist bestemd voor kanker alto's.
ik heb het over zijn dansmovesquote:Op donderdag 23 juli 2009 21:21 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Kijk die kop van jou dan, slome lul.
Immortalquote:
het gaat mij ook niet zozeer om de muziek, ieder zijn meuk. Alleen die clip.. Hoe die zanger doet , zeg maar.quote:Op donderdag 23 juli 2009 21:26 schreef Frankz0rz het volgende:
[..]
Immortal heb ik niks op tegen, maar die video's van Black Metal in het algemeen zijn.
Het ergste is nog wel van Hecate Enthroned en van Nocturnal Depression.quote:Op donderdag 23 juli 2009 21:26 schreef Frankz0rz het volgende:
[..]
Immortal heb ik niks op tegen, maar die video's van Black Metal in het algemeen zijn.
Das klassiek spul joh!quote:Op donderdag 23 juli 2009 21:13 schreef Michielos het volgende:![]()
![]()
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
die zanger!!!!
Wat een ontzettend tiefusnummer zegquote:
Elke subcultuur heeft zijn dwazen en uiteindelijk is jouw opmerking net zo stoer als het schreeuwen van "BLOED!!!!".quote:Op donderdag 23 juli 2009 21:35 schreef Penisbaard het volgende:
Vroeger kende ik ook zo'n metalfaler die altijd "BLOEDD!!!!" schreeuwde. Nu is hij dood, voor de trein gesprongen. Laat deze jongen een voorbeeld zijn voor alle andere metalfalers.
Dat is echt het eerste nummer waar ik aan dacht bij het lezen van de TT.quote:
Ik ben fan van hun muziek jaquote:Op donderdag 23 juli 2009 21:52 schreef BigKahuna het volgende:
Wat een stelletje kankerdebielen, dat Immortal. Ongelooflijk. Hebben die gasten nog fans ook?
Vind je het serieus goede muziek? Ik kan het me niet voorstellen. Maargoed, ieder zn ding hequote:
Ze zijn de grondleggers van de black metalquote:Op donderdag 23 juli 2009 21:56 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Vind je het serieus goede muziek? Ik kan het me niet voorstellen. Maargoed, ieder zn ding he.
Black metal is toch hetzelfde als gewone metal maar dan met teksten over draken en sprookjes?quote:Op donderdag 23 juli 2009 22:03 schreef Seam het volgende:
[..]
Ze zijn de grondleggers van de black metalEn nu niet meteen denken dat de enige soort muziek is die ik luister
Wat een kneus die gastquote:Op donderdag 23 juli 2009 22:06 schreef On het volgende:
[ afbeelding ]
Dat vrouwtje vind het ook gezellig.
Nee, dat is powermetal.quote:Op donderdag 23 juli 2009 22:06 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Black metal is toch hetzelfde als gewone metal maar dan met teksten over draken en sprookjes?
wat een eindbazenquote:Op donderdag 23 juli 2009 22:07 schreef MPrimitive het volgende:
[ afbeelding ]
Venom mogen we hier niet uitsluiten, de 1e band die de term Black Metal gebruikte.
Ook al van die mongolenquote:Op donderdag 23 juli 2009 22:07 schreef MPrimitive het volgende:
[ afbeelding ]
Venom mogen we hier niet uitsluiten, de 1e band die de term Black Metal gebruikte.
Dat zijn echte krijgers man! Al komt er hier ooit een oorlog tegen draken en elven zullen zij ze wel even aanpakken.quote:Op donderdag 23 juli 2009 22:08 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Ook al van die mongolenDoodskoppen, leren pakjes, bijl, kippenborstjes, vies haar, allezzzz
.
Kijk die dunne armpjes en kippenborstjes manquote:Op donderdag 23 juli 2009 22:10 schreef Jawzz het volgende:
[..]
Dat zijn echte krijgers man! Al komt er hier ooit een oorlog tegen draken en elven zullen zij ze wel even aanpakken.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |