quote:Upskirt-fotograaf blijkt Fok!-moderator!
Ok dames We got him! Dankzij noest speurwerk van onze reaguurders en enkele mannen in regenjassen kunnen we u mededelen dat de upskirt-man, de stiekeme meisjesfotograaf, de vrouwelijke collega-filmert, niemand minder dan Bouwe S uit Winsum is, ook wel bekend als 'vw_caddy', de gewaardeerde moderator op Fok.nl. Ja, dus toch wéér een Fok!ertje hè! Het leuke is dat Bouwe niet door de mand in gevallen dankzij een loslippige buurman maar gewoon door zijn eigen stomme fout. Zo plaatste hij dit geinige gifje op het forum van Mokkels.nl, uiteraard in de hoedanigheid van Blizzard de übercoole upskirt-man. Een ding vergat hij hierbij echter, en dat is dat de lokatie van het plaatje eenvoudig te herleiden is naar een e-mailadres. Dat ging zo. Dit klinkt vast vaag, maar om er zeker van te zijn mailden we blizzard, en kregen zo het ip-nummer van zijn bedrijf, namelijk Bollegraaf Recycling Machinery. Kortom, Bouwe, ga je nu zelf naar de politie, of moet iemand anders voor je gaan? Voordeel is wel dat Bouwe zijn verklaring al klaar heeft. Die postte hij namelijk vorig jaar al als reactie op het nieuws van een collega-rokjesfilmer die veroordeeld werd: "Sommige vrouwen vragen er nou eenmaal om." Waarvan akte. His famous last words hierrrr!
Update: POLITIE GRONINGEN SCHIET OP! Het is een IT-expert, hij is nu dingen aan het wissen. Gelukkig hebben we genoeg sluitend bewijs dat hij het is. Maar verzegel de computers op zijn werk, die gebuikt hij om te uploaden. Grote kans dat hij thuis dingen aan het wissen is. Gelukkig we hebben ook nog een filmpje dat hij vanuit zijn eigen huis de buuv filmde. He is going down, maar maak het uzelf niet te lastig.
Speciaal voor geschokte Groningse dames, hieronder zijn complete C.V. Voor zover we konden nagaan heeft op al deze bedrijfsplekken, heimelijke videoopnamen van vrouwen gemaakt, dat doet hij namelijk élke dag. Ook van zijn blonde buuv trouwens.
Ja ik kan er moeilijk een eigen verhaal van maken.quote:Op donderdag 23 juli 2009 20:53 schreef Mirjam het volgende:
klakkeloos kopieren ook
hij was geen moderator, maar sport crew
Mij ook niet.quote:Op donderdag 23 juli 2009 20:56 schreef wikwakka2 het volgende:
Hij doet mij geen belletje rinkelen, maar goed dat hij is gesnapt.
quote:Op donderdag 23 juli 2009 20:53 schreef Re het volgende:
wie?
Weer zo'n knuppel van sport, dus.quote:Op donderdag 23 juli 2009 20:53 schreef Mirjam het volgende:
klakkeloos kopieren ook
Waar dan wel mee?quote:Op donderdag 23 juli 2009 20:59 schreef GlowMouse het volgende:
Buiten FOK! om heb ik eens een klein projectje met hem gedaan, 5 jaar terug.
Had niets met fotograferen te maken.
Kan die van mij ook daarin veranderd worden?quote:Op donderdag 23 juli 2009 20:59 schreef Mirjam het volgende:
het is op GS inmiddels gecorrigeerd naar fokuser
Dat is allemaal informatie die al van internet afkomstig is. Het meeste zal hij er zelfs zelf op hebben gezet.quote:Op donderdag 23 juli 2009 21:01 schreef Jordy-B het volgende:
Het is trouwens niet zo netjes van GeenStijl om het hele hebben en houden van een verdachte openbaar te maken... Dat zijn Yvonne van Hertum-praktijken.
Heb je die websites van die kerel gezien? Hij is niet goed bij zijn hoofd.quote:Op donderdag 23 juli 2009 21:01 schreef Jordy-B het volgende:
Het is trouwens niet zo netjes van GeenStijl om het hele hebben en houden van een verdachte openbaar te maken... Dat zijn Yvonne van Hertum-praktijken.
Website waar je de voortgang van de snelheidsverhoging van adsl van kpn kon volgen. Hij (en ik overigens ook) heeft allang niets meer met die site te maken.quote:
ach ja, zelf maakte hij vrouwenkonten openbaarquote:Op donderdag 23 juli 2009 21:01 schreef Jordy-B het volgende:
Dit is wel ziek:quote:Op donderdag 23 juli 2009 21:04 schreef BereNDD het volgende:
ach ja, zelf maakte hij vrouwenkonten openbaar
Dit vroeg ik me dus ook af,.quote:Op donderdag 23 juli 2009 21:00 schreef FicoF het volgende:
Dat deden ze tig jaar geleden bij Geenstijl zelf toch ook? Toen filmde Rutger in zo`n parkeergarage onder een trap.
Ja, maar wel anonieme vrouwenkonten, volgens mij. En die dames hebben niets uit te leggen bij een toekomstig sollicitatiegesprek, omdat hun werkgever in spe op hun naam gegoogled heeft.quote:Op donderdag 23 juli 2009 21:04 schreef BereNDD het volgende:
[..]
ach ja, zelf maakte hij vrouwenkonten openbaar
Dat was nav een nieuwsitem, of klachten betreffende die trap daar. Als reactie daarop gingen ze zelf kijken.quote:Op donderdag 23 juli 2009 21:06 schreef HeldenHart het volgende:
[..]
Dit vroeg ik me dus ook af,.
niet dat ik de daden van die knuppel wil goedkeuren, maar toen die GS lui het deden was het ubercool volgens mij
Nou bij die link hierboven zou ik mezelf echt wel herkennen.quote:Op donderdag 23 juli 2009 21:09 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Ja, maar wel anonieme vrouwenkonten, volgens mij.
Komt bij dat je ook wel een sloerie bent als je omgeving je kan herkennen aan een upskirt-foto...
oh nee, dan is het inderdaad vet gaafquote:Op donderdag 23 juli 2009 21:10 schreef Bullebak het volgende:
[..]
Dat was nav een nieuwsitem, of klachten betreffende die trap daar. Als reactie daarop gingen ze zelf kijken.
Hoe kom je er ook opquote:Op donderdag 23 juli 2009 21:06 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Dit is wel ziek:
http://home.zonnet.nl/blizzard/mokkels.nl/transparant.htm
Wat een gast zeg...
Ja, jezelf... Maar zou je omgeving je ook herkennen?quote:Op donderdag 23 juli 2009 21:10 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Nou bij die link hierboven zou ik mezelf echt wel herkennen.
Bij lange na niet zo ernstig als deze verdwaalde grafnerdquote:Op donderdag 23 juli 2009 21:11 schreef HeldenHart het volgende:
[..]
oh nee, dan is het inderdaad vet gaaf
In ieder geval een stuk minder zielig en obsessief dan dit figuurquote:Op donderdag 23 juli 2009 21:11 schreef HeldenHart het volgende:
oh nee, dan is het inderdaad vet gaaf
Het is gewoon een user: vw_caddyquote:ook wel bekend als 'vw_caddy', de gewaardeerde moderator op Fok.nl. Ja, dus toch wéér een Fok!ertje hè!
Dat is idd al veranderd.quote:Op donderdag 23 juli 2009 21:13 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Het is gewoon een user: vw_caddy
Is schijnbaar ex-sportcrewlid.. dat is geen moderator.
Matige poging om FOK! te naaien.![]()
Nee, behalve mn vriend misschien. Maar ik zal het gewoon alles behalve relaxt vinden als iemand anders foto's van mij plaatst op internet.quote:Op donderdag 23 juli 2009 21:12 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Ja, jezelf... Maar zou je omgeving je ook herkennen?
En die dames hebben niets uit te leggen bij een toekomstig sollicitatiegesprek, omdat hun werkgever in spe op hun naam gegoogled heeft, of wel?
quote:Op donderdag 23 juli 2009 21:08 schreef NotYou het volgende:
Geenstijl is in dezen natuurlijk volslagen hypocriet bezig; het weblog is zelf o.a. over de ruggen van (minderjarige) webcammeisjes wier beeldmateriaal verspreid werd onder een zo groot mogelijk publiek, uitgegroeid tot een miljoenenbedrijf. Opmerkelijk dat uitgerekend zij zich geroepen voelen de heksenjacht op deze 'vieze man' te openen.
Als vanzelfsprekend is het verwerpelijk meisjes zonder medeweten of toestemming te filmen, al helemaal als je een stap verder gaat en ze onder hun rokken filmt, maar door exvriendjes online gezette beelden van minderjarige meisjes verspreiden (en er zelf onwaarschijnlijk veel beter van worden) is dat evengoed.
Al met al: Geenstijlreaguurders
vw_caddy
In het bericht op gs staat nog steedsquote:
waarbij moderator gelinkt wordt naar de postgeschiedenis op FP van die user. Postgeschiedenis.quote:de gewaardeerde moderator op Fok.nl.
na ja 'Fok naaien', met die enorme hoeveelheid users zit er altijd wel iemand tussen die een keer in opspraak komt - en dit is nou niet echt opzienbarendquote:Op donderdag 23 juli 2009 21:13 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Het is gewoon een user: vw_caddy
Is schijnbaar ex-sportcrewlid.. dat is geen moderator.
Matige poging om FOK! te naaien.![]()
Klopt, maar Bouwe heeft nu geen leven meer. Nou viel dat blijkbaar toch al tegen (hij kwam tenminste nog buiten), maar hij zal in de toekomst behoorlijk wat problemen krijgen als 'ie op zoek wil naar een andere baan. En da's misschien ook wel terecht, als hij zulke dingen uitvreet, maar dat is niet aan ons maar aan de rechter.quote:Op donderdag 23 juli 2009 21:15 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Nee, behalve mn vriend misschien. Maar ik zal het gewoon alles behalve relaxt vinden als iemand anders foto's van mij plaatst op internet.
ssst!quote:Op donderdag 23 juli 2009 21:19 schreef Manono het volgende:
eigenlijk moeten we voor 10 jaar Fok een mega-publiciteitsstunt bedenken
Het was misschien handig als het even aangepast was.. maarja we zijn allemaal mensen, ook hier..quote:waarbij moderator gelinkt wordt naar de postgeschiedenis op FP van die user. Postgeschiedenis.Terwijl het er zó staat alsof de link bewijs zou moeten zijn dat die user moderator is.
Nouja dat hoeft van mij idd ook niet zo.quote:Op donderdag 23 juli 2009 21:21 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Klopt, maar Bouwe heeft nu geen leven meer. Nou viel dat blijkbaar toch al tegen (hij kwam tenminste nog buiten), maar hij zal in de toekomst behoorlijk wat problemen krijgen als 'ie op zoek wil naar een andere baan. En da's misschien ook wel terecht, als hij zulke dingen uitvreet, maar dat is niet aan ons maar aan de rechter.
Als Yvonne van Hertum de gegevens openbaar maakt van mensen waarvan ze een licht vermoeden heeft dat ze pedo zijn (of dat ze haar gewoon in de weg lopen, of verkeerd hebben aangekeken, of wat voor reden dan ook), is daar behoorlijk wat weerstand tegen, maar in dit geval lijkt het allemaal maar normaal te zijn dat een vent aan de schandpaal genageld mag worden zonder veroordeling.
Was? Is ie gebanned dan?quote:Op donderdag 23 juli 2009 20:53 schreef Mirjam het volgende:
klakkeloos kopieren ook
Dus gaat men lekker eigen rechtertje spelen... goed hee.quote:Op donderdag 23 juli 2009 21:24 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Nouja dat hoeft van mij idd ook niet zo.
Maarja die meisjes vinden het vast ook niet leuk en dat boeit hem blijkbaar ook geen reetdus...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |