Website waar je de voortgang van de snelheidsverhoging van adsl van kpn kon volgen. Hij (en ik overigens ook) heeft allang niets meer met die site te maken.quote:
ach ja, zelf maakte hij vrouwenkonten openbaarquote:Op donderdag 23 juli 2009 21:01 schreef Jordy-B het volgende:
Het is trouwens niet zo netjes van GeenStijl om het hele hebben en houden van een verdachte openbaar te maken... Dat zijn Yvonne van Hertum-praktijken.
Dit is wel ziek:quote:Op donderdag 23 juli 2009 21:04 schreef BereNDD het volgende:
ach ja, zelf maakte hij vrouwenkonten openbaar
Dit vroeg ik me dus ook af,.quote:Op donderdag 23 juli 2009 21:00 schreef FicoF het volgende:
Dat deden ze tig jaar geleden bij Geenstijl zelf toch ook? Toen filmde Rutger in zo`n parkeergarage onder een trap.
Ja, maar wel anonieme vrouwenkonten, volgens mij. En die dames hebben niets uit te leggen bij een toekomstig sollicitatiegesprek, omdat hun werkgever in spe op hun naam gegoogled heeft.quote:Op donderdag 23 juli 2009 21:04 schreef BereNDD het volgende:
[..]
ach ja, zelf maakte hij vrouwenkonten openbaar
Dat was nav een nieuwsitem, of klachten betreffende die trap daar. Als reactie daarop gingen ze zelf kijken.quote:Op donderdag 23 juli 2009 21:06 schreef HeldenHart het volgende:
[..]
Dit vroeg ik me dus ook af,.
niet dat ik de daden van die knuppel wil goedkeuren, maar toen die GS lui het deden was het ubercool volgens mij
Nou bij die link hierboven zou ik mezelf echt wel herkennen.quote:Op donderdag 23 juli 2009 21:09 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Ja, maar wel anonieme vrouwenkonten, volgens mij.
Komt bij dat je ook wel een sloerie bent als je omgeving je kan herkennen aan een upskirt-foto...
oh nee, dan is het inderdaad vet gaafquote:Op donderdag 23 juli 2009 21:10 schreef Bullebak het volgende:
[..]
Dat was nav een nieuwsitem, of klachten betreffende die trap daar. Als reactie daarop gingen ze zelf kijken.
Hoe kom je er ook opquote:Op donderdag 23 juli 2009 21:06 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Dit is wel ziek:
http://home.zonnet.nl/blizzard/mokkels.nl/transparant.htm
Wat een gast zeg...
Ja, jezelf... Maar zou je omgeving je ook herkennen?quote:Op donderdag 23 juli 2009 21:10 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Nou bij die link hierboven zou ik mezelf echt wel herkennen.
Bij lange na niet zo ernstig als deze verdwaalde grafnerdquote:Op donderdag 23 juli 2009 21:11 schreef HeldenHart het volgende:
[..]
oh nee, dan is het inderdaad vet gaaf
In ieder geval een stuk minder zielig en obsessief dan dit figuurquote:Op donderdag 23 juli 2009 21:11 schreef HeldenHart het volgende:
oh nee, dan is het inderdaad vet gaaf
Het is gewoon een user: vw_caddyquote:ook wel bekend als 'vw_caddy', de gewaardeerde moderator op Fok.nl. Ja, dus toch wéér een Fok!ertje hè!
Dat is idd al veranderd.quote:Op donderdag 23 juli 2009 21:13 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Het is gewoon een user: vw_caddy
Is schijnbaar ex-sportcrewlid.. dat is geen moderator.
Matige poging om FOK! te naaien.![]()
Nee, behalve mn vriend misschien. Maar ik zal het gewoon alles behalve relaxt vinden als iemand anders foto's van mij plaatst op internet.quote:Op donderdag 23 juli 2009 21:12 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Ja, jezelf... Maar zou je omgeving je ook herkennen?
En die dames hebben niets uit te leggen bij een toekomstig sollicitatiegesprek, omdat hun werkgever in spe op hun naam gegoogled heeft, of wel?
quote:Op donderdag 23 juli 2009 21:08 schreef NotYou het volgende:
Geenstijl is in dezen natuurlijk volslagen hypocriet bezig; het weblog is zelf o.a. over de ruggen van (minderjarige) webcammeisjes wier beeldmateriaal verspreid werd onder een zo groot mogelijk publiek, uitgegroeid tot een miljoenenbedrijf. Opmerkelijk dat uitgerekend zij zich geroepen voelen de heksenjacht op deze 'vieze man' te openen.
Als vanzelfsprekend is het verwerpelijk meisjes zonder medeweten of toestemming te filmen, al helemaal als je een stap verder gaat en ze onder hun rokken filmt, maar door exvriendjes online gezette beelden van minderjarige meisjes verspreiden (en er zelf onwaarschijnlijk veel beter van worden) is dat evengoed.
Al met al: Geenstijlreaguurders
vw_caddy
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |