abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 23 juli 2009 @ 19:35:32 #1
3342 Wolk
Vrijheid = respect voor elkaar
pi_71260330
Het gaat slecht met mijn vriendin. Depressie; misschien burn out. Ze ziet het niet meer zitten. Dat vertelt ze mij. Ik probeer haar te helpen.

Haar sms-jes zeggen wat anders: namelijk dat ze vreemdgaat.

Nu wil ik haar confronteren, zonder dat ze mij weer gaat verwijten dat ik sms-jes lees.

Ja, ik geef toe, dat hoort niet: sms-jes lezen; maar dat zij vreemdgaat lijkt mij iets erger.

Ik wil alleen de confrontatie zo aangaan dat ik er het minste verdriet van heb..

Wat te doen?

a) net zo lang wachten dat ze het zelf bekent (mijn voordeel: ik vertrouw de mensheid wat meer, want dan is ze eerlijk)

b) vertellen dat ik haar sms-jes heb gezien en vragen hoe ze die uitlegt..

c) ????

Ik merk nu dat ik dit zo klinisch op schrijf; terwijl ik gewoon fysieke stuiptrekkingen krijg als ik er aan denk..
pi_71260382
ik zal wel tegen haar zeggen dat ze het moet opbiechten
Het onderscheid komt met de jaren, tot je jezelf onderschijt...
pi_71260540
Zorg dat je haar op een andere manier betrapt en dan hoef je het lezen van smsjes niet op te biechten
I'm not the man you think I am!
pi_71260573
Daar is volgens mij geen zinnig antwoord op te formuleren, zonder jou of je vriendin te kennen. Ik zou zelf altijd voor de meest directe benadering gaan.
Sterkte in ieder geval, je situatie klinkt me bekend in de oren.
Raoul Duke: "Quick, like a bunny!"
----------------------------------------
pi_71260574
ik zou haar ermee confronteren.
je hebt t nu eenmaal gelezen, there is no way back.
anders blijf je er ook maar mee lopen
  donderdag 23 juli 2009 @ 19:47:17 #6
3342 Wolk
pi_71260686
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 19:43 schreef Like-a-Bunny het volgende:
Daar is volgens mij geen zinnig antwoord op te formuleren, zonder jou of je vriendin te kennen. Ik zou zelf altijd voor de meest directe benadering gaan.
Sterkte in ieder geval, je situatie klinkt me bekend in de oren.
Als het jou bekend in de oren klinkt... Mag ik dan vragen hoe jij er mee omgegaan bent?

Wat mij het meeste verdriet doet is dat ze niet zegt dat ze ontevreden is, of dat ze vindt dat dingen anders moeten, maar gewoon mijn hulp inroept bij haar ellende... terwijl ze vreemdgaat!!

Ik werd gewoon koud in mijn hart toen ze zei dat ze het allemaal niet ziet zitten (het heeft niets met jou te maken, zei ze nog) en nu blijkt dat ze blijkbaar bij die ander wel vrolijk is..
pi_71260706
Je kan zeggen dat je vaak bent opgebeld door de persoon waar ze mee vreemd gaat...
  donderdag 23 juli 2009 @ 19:49:53 #8
67333 Kaboutertje_X
Kleine opneuker..
pi_71260783
die ander bellen en uitleg vragen.
of gewoon opzoeken en uitleg vragen.
pi_71260836
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 19:42 schreef l3laster het volgende:
Zorg dat je haar op een andere manier betrapt en dan hoef je het lezen van smsjes niet op te biechten
Dat, of als je het geduld er niet voor hebt, wat ik goed zou kunnen begrijpen, gewoon zeggen. Wat natuurlijk ook kan is (als jullie samenwonen) haar spullen buiten zetten. Als ze vraagt waarom: 'dat weet je zelf ook wel' zeggen.
  donderdag 23 juli 2009 @ 19:51:34 #10
44609 MrFl0ppY
So Fucking What
pi_71260842
Confronteren die hap, als ze zo eerlijk was had ze het allang gezegd/nooit gedaan. Jij moet hier het sterkste in blijven en voor de verrassing zorgen voordat er straks iets voordoet en ze jou de 'schuld' in de schoenen schuift.
He Who Controls The Present Commands The Future. He Who Commands The Future Conquers The Past
  donderdag 23 juli 2009 @ 19:51:58 #11
108759 zwartedoos
Mijn doos is niet zwart.
pi_71260856
Confronteren, het is toch al stuk
*I'm not perfect but parts of me are incredible*
guess that's what happens when a tornado meets a vulcano
pi_71260860
Een andere nummer nemen, je vriendin helemaal negeren. En als ze bij je langskomt doe je alsof je haar nooit eerder hebt gezien.

Dat zal haar leren.
Ripped her heart out right before her eyes! Eyes over easy, eat it! Eat it! Eat it!
  donderdag 23 juli 2009 @ 19:52:04 #13
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_71260861
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 19:35 schreef Wolk het volgende:
Het gaat slecht met mijn vriendin. Depressie; misschien burn out. Ze ziet het niet meer zitten. Dat vertelt ze mij. Ik probeer haar te helpen.

Haar sms-jes zeggen wat anders: namelijk dat ze vreemdgaat.
je probeert haar (ook nog eens iemand met flink wat baggage) te helpen ondanks alles? help d'r dan gewoon de deur uit, da's hoe je er het beste uitkomt.
Wie haar benen spreidt, spreidt gezelligheid.
  donderdag 23 juli 2009 @ 19:55:23 #14
3342 Wolk
pi_71260983
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 19:47 schreef Heathen. het volgende:
Je kan zeggen dat je vaak bent opgebeld door de persoon waar ze mee vreemd gaat...
Helaas, ik heb die gozer nooit gezien. Hij zou mij nooit bellen. We wonen niet samen.

We hebben wel samen vaak gesproken over wat voor een ellendige tijd die jongen moet hebben doorgebracht.. (zijn zusje is pas overleden)

Dan ging ze vaak naar hem toe om hem te troosten. Dan zei ik: neem hem anders mee dan drinken we als afleiding met z'n allen een biertje... maar nee, daar was hij nog niet aan toe..
  donderdag 23 juli 2009 @ 19:56:30 #15
3342 Wolk
pi_71261025
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 19:51 schreef zwartedoos het volgende:
Confronteren, het is toch al stuk
Ik denk ook dat dit moet.

Maar ik zie er tegen op. Ik hou van haar.

Maar ik moet zeggen; ik hou nog net iets meer van mezelf.
pi_71261050
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 19:55 schreef Wolk het volgende:

[..]

Helaas, ik heb die gozer nooit gezien. Hij zou mij nooit bellen. We wonen niet samen.

We hebben wel samen vaak gesproken over wat voor een ellendige tijd die jongen moet hebben doorgebracht.. (zijn zusje is pas overleden)

Dan ging ze vaak naar hem toe om hem te troosten. Dan zei ik: neem hem anders mee dan drinken we als afleiding met z'n allen een biertje... maar nee, daar was hij nog niet aan toe..
Gast...
Ripped her heart out right before her eyes! Eyes over easy, eat it! Eat it! Eat it!
  donderdag 23 juli 2009 @ 19:57:11 #17
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_71261053
c) direct uitmaken

(of je moet iemand willen die zit te liegen en te neuken)
Op dinsdag 7 juni 2016 23:04 Papierversnipperaar het volgende:
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
Website ware Islam: http://harun-yahya.net/
  donderdag 23 juli 2009 @ 19:57:48 #18
3342 Wolk
pi_71261076
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 19:52 schreef dr.dunno het volgende:

[..]

je probeert haar (ook nog eens iemand met flink wat baggage) te helpen ondanks alles? help d'r dan gewoon de deur uit, da's hoe je er het beste uitkomt.
Ik probeerde haar te helpen.. heb er veel energie in gestoken. Heb zelfs bijna mijn baan opgezegd om met haar op vakantie te kunnen...

Totdat ik nu die sms-jes heb gelezen..
pi_71261113
Je moet haar gewoon veel geluk wensen en gedag zeggen. Haar achterlaten met een vraagteken waarom je het uit het niets uitmaakt.
  donderdag 23 juli 2009 @ 19:58:45 #20
3342 Wolk
pi_71261122
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 19:57 schreef IkBenOzan het volgende:

[..]

Gast...
I know. Hoe pijnlijk.
pi_71261156
Hmmmz. Als je haar vertelt dat je haar smsjes hebt gelezen, dan zal ze frontaal in de aanval gaan (iets met beste verdediging) en wordt het eigenlijke probleem, het vreemdgaan, ondergesneeuwd.

Zijn ze niet multi-interpretabel, die smsjes? Weet je het wel zeker?? Zo ja, dan zou ik wel zeggen dat je weet dat ze vreemdgaat, maar ik zou vermijden om te zeggen hóe je dat weet.

Ik heb het een keer gehad met een relatie die al uit was, maar met ex die nog even bij me woonde omdat hij in mijn stad nog werk moest afronden. Die vroeg me of ik al iemand anders zag. Ik had geen zin in gedoe, dus ik zei nee. Na heel veel doorvragen van hem (ik bleef natuurlijk nee zeggen, dat werd steeds ongemakkelijker ) gaf hij toe in mijn dagboek te hebben gelezen. Ai. Auw. Pijn. Vooral voor hem dan, want behalve dat hij las over mijn onstuimige nachten met X. heb ik hem finaal de huid volgescholden. Een dagboek lezen is namelijk echt heiligschennis. Hetzelfde geldt voor smsjes, I guess.

[ Bericht 0% gewijzigd door conleche op 23-07-2009 20:13:51 ]
  donderdag 23 juli 2009 @ 20:00:08 #22
135890 Bootje84
Bewuste taalnazi
pi_71261175
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 19:55 schreef Wolk het volgende:

[..]

Hoe oud ben jij, hoe oud is zij? Hoe lang duurt de relatie tot nu toe?

Ik zou die stuiptrekkingen die je hebt haar richting op laten gaan. Vuile hoer dat het is
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 19:56 schreef Wolk het volgende:

[..]

eenrichtingsverkeer atm.. Zeg maar tegen je relatie..
Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
pi_71261203
quote:

Zij niet meer echt veel van jou.
  donderdag 23 juli 2009 @ 20:01:54 #24
3342 Wolk
pi_71261231
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 19:57 schreef TeenWolf het volgende:
c) direct uitmaken

(of je moet iemand willen die zit te liegen en te neuken)
Je hebt zooo gelijk.

Maar het is zo bizar; het lijkt wel het stockholm-syndroom.. Symphatie voor je ontvoerders krijgen..

Ik vind het zo bizar dat zij vreemdgaat, dat ik het nooit had gelooft als het niet in letters in haar gsm stond. Hoe maak je het daarmee uit? Het moet, maar het zal mij meer pijn doen dan haar. En ik wil zoooo graag dat dat andersom is..
pi_71261286
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 19:59 schreef conleche het volgende:
. Vooral voor hem dan, want behalve dat hij las over mijn onstuimige nachten met X. heb ik hem finaal de huid volgescholden. Een dagboek lezen is namelijk echt heiligheidsschennis. Hetzelfde geldt voor smsjes, I guess.
Iemand belazeren staat toch echt wel hoger op dat lijstje. 't Is natuurlijk een mooie uitvlucht voor jou, en in jouw vrouwenlogica zal je waarschijnlijk denken dat jij het bij het rechte eind hebt. Maar dat is niet zo.
pi_71261333
Als je 100% zeker weet dat ze vreemd gaat (ik weet niet wat jij heb gelezen in die smsjes) dan zou ik haar nu nog gaan confronteren. Vertrouwen is toch al ver te zoeken in jullie relatie.
pi_71261381
wat staat er in dan? Laat anders eens lezen, dan kunnen we het interpreteren. Namen kan je weghalen natuurlijk.
pi_71261420
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 20:01 schreef Wolk het volgende:

[..]

Je hebt zooo gelijk.

Maar het is zo bizar; het lijkt wel het stockholm-syndroom.. Symphatie voor je ontvoerders krijgen..

Ik vind het zo bizar dat zij vreemdgaat, dat ik het nooit had gelooft als het niet in letters in haar gsm stond. Hoe maak je het daarmee uit? Het moet, maar het zal mij meer pijn doen dan haar. En ik wil zoooo graag dat dat andersom is..
Kerel. Hoeveel pijn je ook hebt, jij kan haar ook pijn doen.

Contact verbreken, helemaal niks van je laten horen en doen alsof je haar niet kent. Dat gaat knagen vanbinnen, bij haar.

Een andere meisje neuken net voordat zij thuis komt zodat je met opzet betrapt kan worden.

Haar anaal nemen en gelijk nadat je bent gekomen zeggen dat je haar dumpt en vertrekken zonder ook maar één woord te zeggen.

Loop naar die kerel wanneer ze bij hem is en zeg; "dat is dan 50euro"
pi_71261456
quote:

Ga je grenzen eens verleggen. . . Want het is namenlijk net andersom . . .
Ik probeerde de tijd te doden maar het was de tijd z'n tijd nog niet...
  donderdag 23 juli 2009 @ 20:10:08 #30
3342 Wolk
pi_71261478
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 19:59 schreef conleche het volgende:
Hmmmz. Als je haar vertelt dat je haar smsjes hebt gelezen, dan zal ze frontaal in de aanval gaan (iets met beste verdediging) en wordt het eigenlijke probleem, het vreemdgaan, ondergesneeuwd.

Zijn ze niet multi-interpretabel, die smsjes? Weet je het wel zeker?? Zo ja, dan zou ik wel zeggen dat je weet dat ze vreemdgaat, maar ik zou vermijden om te zeggen hóe je dat weet.

Ik heb het een keer gehad met een relatie die al uit was, maar met ex die nog even bij me woonde omdat hij in mijn stad nog werk moest afronden. Die vroeg me of ik al iemand anders zag. Ik had geen zin in gedoe, dus ik zei nee. Na heel veel doorvragen van hem (ik bleef natuurlijk nee zeggen, dat werd steeds ongemakkelijker ) gaf hij toe in mijn dagboek te hebben gelezen. Ai. Auw. Pijn. Vooral voor hem dan, want behalve dat hij las over mijn onstuimige nachten met X. heb ik hem finaal de huid volgescholden. Een dagboek lezen is namelijk echt heiligheidsschennis. Hetzelfde geldt voor smsjes, I guess.
Ik snap jou. Een dagboek lezen is heiligschennes. Maar een dagboek is wat anders dan sms-jes.

Die sms-jes zijn overigens best wel duidelijk.

Wil desondanks niet laten weten dat ik ze lees. Maar aan de andere kant: wtf: ik kan gewoon eerlijk zijn want ik heb niets te verbergen,

Twijfel. Twijfel
pi_71261485
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 20:04 schreef Heathen. het volgende:

[..]

Iemand belazeren staat toch echt wel hoger op dat lijstje. 't Is natuurlijk een mooie uitvlucht voor jou, en in jouw vrouwenlogica zal je waarschijnlijk denken dat jij het bij het rechte eind hebt. Maar dat is niet zo.
Jij leest niet goed. Het was al uit. Omdat ik zo'n lieverd ben ( )heb ik hem niet direct het huis uitgezet, omdat hij nog een paar weken een film moest afronden in A'dam en zelf in Rotterdam woonde. Feitelijk was ik hem dus helemaal geen uitleg verschuldigd.

In het geval van TS ligt het anders. Maar dan nog zou ik het feit van het smsjes lezen niet direct aan de grote klok hangen, omdat het zijn vriendin dan een uitweg biedt om daar boos om te worden en omdat TS dan in de hoek zal worden geduwd en de verdediging zal moeten aangaan.
pi_71261511
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 20:10 schreef Wolk het volgende:

[..]

Ik snap jou. Een dagboek lezen is heiligschennes. Maar een dagboek is wat anders dan sms-jes.

Die sms-jes zijn overigens best wel duidelijk.

Wil desondanks niet laten weten dat ik ze lees. Maar aan de andere kant: wtf: ik kan gewoon eerlijk zijn want ik heb niets te verbergen,

Twijfel. Twijfel
Niet denken, niet twijfelen. Man-up en dumpen die handel.
  donderdag 23 juli 2009 @ 20:18:05 #33
3342 Wolk
pi_71261729
-tss treurig sommige mensen-

[ Bericht 96% gewijzigd door Wolk op 23-07-2009 20:24:13 ]
pi_71261735
Waarom niet gewoon zonder reden uitmaken en niets meer van je laten horen. Als je langer door gaat en laat merken dat je de smsjes hebt gelezen krijg je ruzie en alleen maar meer gezeik. Daarnaast ook waarschijnlijk dat jij je daarna alleen maar kutter gaat voelen omdat je schuldgevoelens gaat krijgen.

Beter gelijk weg! Kies voor jezelf in zo'n situatie!
Op donderdag 3 september 2009 23:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
niet? En je hebt er nooit werk van gemaakt? Of vind je haar er niet leuk uitzien.
Op donderdag 3 september 2009 23:10 schreef The_Dean het volgende:
Het is mijn zus, gast.
  donderdag 23 juli 2009 @ 20:19:49 #35
135890 Bootje84
Bewuste taalnazi
pi_71261780
TS, krijg ik nog antwoord..??

En hoe zit dat met internet? Degene die haar internet kon fixen mocht blijven?
Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
  donderdag 23 juli 2009 @ 20:19:55 #36
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_71261784
-edit=- niet nodig

[ Bericht 97% gewijzigd door Re op 23-07-2009 20:44:57 ]
Wie haar benen spreidt, spreidt gezelligheid.
  donderdag 23 juli 2009 @ 20:22:16 #37
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_71261852
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 20:18 schreef Wolk het volgende:
*knip*
hoe duidelijk wil je het nog hebben TS.
Op dinsdag 7 juni 2016 23:04 Papierversnipperaar het volgende:
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
Website ware Islam: http://harun-yahya.net/
pi_71261893
quote:
ik heb met m'n oren dicht naar jou geluisterd
en ik hoorde niets bijzonders aan je stem
toen je al die lieve dingen hebt gefluisterd
dacht je hoogstwaarschijnlijk elke keer aan hem

ik heb bewusteloos naast jou in bed gelegen
en ik heb niet eens een aarzeling gevoeld
toen ik je lichaam zonder passie zag bewegen
omdat je passie voor een ander was bedoeld

het ontbreekt me aan de moed om jou te vragen
of die ander tussen ons is in gaan staan
ook al voel ik mij vernederd en verraden
ik ben doodgewoon te bang dat je zult gaan

ik heb met m'n ogen dicht naar jou gekeken
en ik weet niet meer of ik je nog wel ken
want mijn zekerheid is voor de angst geweken
dat ik eigenlijk een vreemde voor je ben

en dat ik in deze leugen moest belanden
heeft me niet alleen verward maar ook verwond
want je lijf is aangeraakt door vreemde handen
en er zaten vreemde lippen aan je mond
Kappen dus . . .
Ik probeerde de tijd te doden maar het was de tijd z'n tijd nog niet...
  donderdag 23 juli 2009 @ 20:26:36 #39
171936 DuTank
Spaashaas.
pi_71261985
C. Het lekker zo laten, zelf andere chicks neuken en kijken of ze je dan gaat dumper omdat je vreemdgaat

In sake of the irony.
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
  donderdag 23 juli 2009 @ 20:32:16 #40
3342 Wolk
pi_71262117
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 20:19 schreef Bootje84 het volgende:
TS, krijg ik nog antwoord..??

En hoe zit dat met internet? Degene die haar internet kon fixen mocht blijven?
28 en 30

anderhalf jaar

-- ja dat zal wel een flauw grapje zijn , maar geeft wel aan dat ze vreemdgaat --
pi_71262225
kijk haar gewoon strak en lang aan tot dat ze vraagt 'wat is er?'
en dan vraag je met een stalen diepe blik of ze is vreemdgegaan.

En om het daarna op jouw en haar eigen leven te zweren.

Als ze het dan blijft ontkennen, dan is het een smerige achterlijke tyfushoer en kun je best vertellen dat je smsjes hebt gelezen en dat ze er dus niet meer onderuit komt.

Ik zou in ieder geval de waarheid er uit trekken en geen enkele tegenspraak of tegenaanvallen dulden. Blijf de leider in het gesprek en lul haar finaal klem tot dat ze het toegeeft. Dan direct spullen pakken en nooit meer aankijken.

GRONDIG HARD aanpakken die kankerhoer (zonder geweld natuurlijk) en zonder een blik of bloos buiten schoppen.
  donderdag 23 juli 2009 @ 20:41:46 #42
3342 Wolk
pi_71262377
Huh ik las ergens dat je schreef:

"en heel misschien heb je de sms-jes verkeerd geinterperteerd. Dan sta je ff met 1-0 achter, maar dat poets je weer weg.." maar dat staat er nu niet meer ??

anyways: denk je echt dat die sms-jes anders te interpreteren zijn?

[ Bericht 6% gewijzigd door Wolk op 23-07-2009 20:54:19 ]
pi_71262957
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 20:41 schreef Wolk het volgende:
Huh ik las ergens dat je schreef:

"en heel misschien heb je de sms-jes verkeerd geinterperteerd. Dan sta je ff met 1-0 achter, maar dat poets je weer weg.." maar dat staat er nu niet meer ??

anyways: denk je echt dat die sms-jes anders te interpreteren zijn?

je kan ze lezen bij mr dunno
zet even die smsjes in het topic ik wil nu weten wat erin staat, we moeten het immers wel zeker weten allemaal dat het vaststaat!
  donderdag 23 juli 2009 @ 21:11:02 #44
3342 Wolk
pi_71263282
eh agent starling; dat had ik gedaan..

maar aangezien ik ze letterlijk had opgeschreven, wil ik ze liever niet hier lang laten staan

als zij dit topic leest is ze mij voor en ben ik de lul

maar laat ik het zo zeggen: als je je sms eindigt met 'je bent leuk, lief en heel lekker' dan doe je dat niet als er nix gebeurt is..
  donderdag 23 juli 2009 @ 22:13:22 #45
256575 Joe-Momma
same planet different world
pi_71265581
WTF gast!!!

Kijk dat je haar smsen hebt gelezen is niet cool, maar dat deed je waarschijnlijk omdat je vermoedens had en een gevoel van 'er klopt iets niet'.
Je vermoedens zijn bevestigd door vage smsen waaruit je kan halen dat ze vreemd is gegaan.
Ik zou haar 1st op de man(vrouw) afvragen of ze vreemd gaat.
Goed naar haar lichaamstaal kijken en me conclussie trekken.
Die chick is immer niet te vertrouwen.
Als ze eerlijk toegeeft heb je een goede discussie waarom, wanneer, hoe lang etc etc.
Als ze niet toegeeft confronteer je haar met die foking smsjes en vraag je om opheldering.
Sowieso moet je haar na afloop vertellen dat je haar smsen hebt gelezen om de eer aan je zelf te houden en te laten zien dat je wel een eerlijk persoon bent die geen achterbakse hoere streken uithaald bij haar.
hoe moeilijk het ook is zou je haar keihard moeten dumpen want met zo een bitch wil je toch geen toekomst mee plannen.
Die foking actie van haar zal je altijd blijven achtervolgen en problemen in je relatie veroorzaken.
Dus kies voor je zelf die HOER is je tijd en energie niet waard!!!!

Ik heb een aantal goeie oplossingen gezien in dit topic en ik zou dat als ik jou was als een rode draad gebruiken om zo snel mogelijk van die slet af te komen.

De dag dat mij vriendin vreemd gaat ken ze opKK naar die gast waar ze mee was. Al woon ik 10 samen hebben we 30 kinderen en een kasteel met een landgoed, maar die HOER gaat uit me leven!!

waarom denk je dat ze zo depresief is??? Omdat ze zich schuldig voelt en nu aan het checken is of die gozer 'echt' relatie materiaal is.
Zoja!! Lig je er toch uit, zo nee!! Ben je het vangnet... 2de rangs boyfriend..
Pffff je voelt je toch wel meer dan dat hoop ik...

Kick die teef 100x uit je leven man..
(niet letterlijk) daar krijg je gezeik mee..
  donderdag 23 juli 2009 @ 22:18:10 #46
3342 Wolk
pi_71265806
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 22:13 schreef Joe-Momma het volgende:
WTF gast!!!

Kijk dat je haar smsen hebt gelezen is niet cool, maar dat deed je waarschijnlijk omdat je vermoedens had en een gevoel van 'er klopt iets niet'.
Je vermoedens zijn bevestigd door vage smsen waaruit je kan halen dat ze vreemd is gegaan.
Ik zou haar 1st op de man(vrouw) afvragen of ze vreemd gaat.
Goed naar haar lichaamstaal kijken en me conclussie trekken.
Die chick is immer niet te vertrouwen.
Als ze eerlijk toegeeft heb je een goede discussie waarom, wanneer, hoe lang etc etc.
Als ze niet toegeeft confronteer je haar met die foking smsjes en vraag je om opheldering.
Sowieso moet je haar na afloop vertellen dat je haar smsen hebt gelezen om de eer aan je zelf te houden en te laten zien dat je wel een eerlijk persoon bent die geen achterbakse hoere streken uithaald bij haar.
hoe moeilijk het ook is zou je haar keihard moeten dumpen want met zo een bitch wil je toch geen toekomst mee plannen.
Die foking actie van haar zal je altijd blijven achtervolgen en problemen in je relatie veroorzaken.
Dus kies voor je zelf die HOER is je tijd en energie niet waard!!!!

Ik heb een aantal goeie oplossingen gezien in dit topic en ik zou dat als ik jou was als een rode draad gebruiken om zo snel mogelijk van die slet af te komen.

De dag dat mij vriendin vreemd gaat ken ze opKK naar die gast waar ze mee was. Al woon ik 10 samen hebben we 30 kinderen en een kasteel met een landgoed, maar die HOER gaat uit me leven!!

waarom denk je dat ze zo depresief is??? Omdat ze zich schuldig voelt en nu aan het checken is of die gozer 'echt' relatie materiaal is.
Zoja!! Lig je er toch uit, zo nee!! Ben je het vangnet... 2de rangs boyfriend..
Pffff je voelt je toch wel meer dan dat hoop ik...

Kick die teef 100x uit je leven man..
(niet letterlijk) daar krijg je gezeik mee..
Jij hebt zo gelijk.

Ik las het en ik dacht: lijkt wel of me een van m'n beste vriend tegen me praat.

Zo ga ik het doen. En niet anders.

Tof dat je ff reageerde.

Ik ben echt meer waard dan dit.
pi_71266270
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 22:18 schreef Wolk het volgende:

[..]

Jij hebt zo gelijk.

Ik las het en ik dacht: lijkt wel of me een van m'n beste vriend tegen me praat.

Tof dat je ff reageerde.

Laat even weten hoe het is gegaan als het achter de rug is. Ben wel benieuw hoe het af gaat lopen. Sterkte
  donderdag 23 juli 2009 @ 22:46:51 #48
256575 Joe-Momma
pi_71266876
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 22:18 schreef Wolk het volgende:

[..]

Jij hebt zo gelijk.

Tof dat je ff reageerde.

Graag gedaan gozer!! Ben je 'beste' FOK vriend.

succes ermee en laat nog wat horen hoe ze reageerde.
  donderdag 23 juli 2009 @ 23:13:14 #49
3342 Wolk
pi_71268000
Doe ik. Komend weekend zal ze nooit meer vergeten.
pi_71268075
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 23:13 schreef Wolk het volgende:
Ga je haar verminken?
  donderdag 23 juli 2009 @ 23:17:43 #51
108759 zwartedoos
Mijn doos is niet zwart.
pi_71268189

[ Bericht 100% gewijzigd door zwartedoos op 23-07-2009 23:18:40 ]
*I'm not perfect but parts of me are incredible*
guess that's what happens when a tornado meets a vulcano
  vrijdag 24 juli 2009 @ 08:37:06 #52
3342 Wolk
pi_71275488
Nee natuurlijk niet

ik bedoel in de zin van; dat dit het moment wordt dat ze met de waarheid geconfronteerd wordt.. en dus direct het einde van wat wij hebben..
pi_71275739
Ben benieuwd, veel sterkte. Het klinkt hard maar ik denk dat jij mss meer van haar houdt dan zij van jou. Dat is voor haar veilig wss, maar jij hoeft daar geen genoegen mee te nemen
  vrijdag 24 juli 2009 @ 09:02:38 #54
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_71275871
wow.. en je weet echt 100% zeker dat ze vreemd gaat?
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
pi_71276000
suc6 iig!
pi_71276341
Laat ons wel even weten hoe het allemaal afgelopen is dit weekend. Sterkte in ieder geval!
Zon, zee en strand, eerst een dagje lol, dan alles vol met zand.
  vrijdag 24 juli 2009 @ 10:37:27 #57
131066 scrub_nurse
ik denk dat ik denk, denk ik..
pi_71278023
pfff stomme trut
  Moderator vrijdag 24 juli 2009 @ 11:00:50 #58
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_71278698
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 08:37 schreef Wolk het volgende:
Nee natuurlijk niet

ik bedoel in de zin van; dat dit het moment wordt dat ze met de waarheid geconfronteerd wordt.. en dus direct het einde van wat wij hebben..
Je moet dit wel echt echt ECHT zeker weten. En met zeker weten bedoel ik ZEKER WETEN. Als die smsjes ook maar op welke andere manier dan ook uitgelegd zouden kunnen worden zal ze dat zo doen, en vervolgens draait ze het om, namelijk dat jij in haar telefoon hebt zitten kijken en hoe je dat durfde te doen. Vervolgens maakt ze daar een heel drama van om de aandacht af te leiden van waar het eigenljk om gaat, en dan zal ze zeggen dat het geen zin meer heeft omdat jij HAAR niet vertrouwd.

Met andere woorden. Je geeft haar een stok om mee te slaan in dat geval. Als je het doet, moet je het snel en hard doen en vooral zeker zijn van je zaak. Trust me, I know.
Breitling - Instruments for Professionals
  vrijdag 24 juli 2009 @ 11:06:28 #59
153954 NZYM
Genosha Records
pi_71278864
quote:

[..]

Zeg het zo snel mogelijk. Hoe langer je ermee rondloopt, hoe slechter je je gaat voelen.
Waarom makkelijk doen als je moeilijk bent?
  vrijdag 24 juli 2009 @ 11:26:20 #60
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_71279489
tvp
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_71279701
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 23:13 schreef Wolk het volgende:
Als ik jou was zou ik je hier niet al te veel op 'verheugen'. Zij weet ook dat ze is vreemdgegaan, heeft daarmee dit risico genomen. Er is een kans dat het haar niet veel boeid. Dat levert jou dan weer meer verdriet op.
  vrijdag 24 juli 2009 @ 11:38:19 #62
210905 PatatFriet
Goudgeel en knapperig
pi_71279907
quote:

[..]

Goedzo
Patat, het meest veelzijdige stukje friet.... patat!
  vrijdag 24 juli 2009 @ 12:49:56 #63
107521 Furia
snoopy weer
pi_71282298
Succes ermee! En niet stinken in allerlei vage verhaaltjes, want in hoeverre ze nu all the way vreemd is gegaan; jouw vertrouwen in haar is door haar gedrag inmiddels toch weg, dus dit zal altijd weer de kop op gaan steken.
  Moderator vrijdag 24 juli 2009 @ 12:57:50 #64
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_71282585
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 11:32 schreef Tja..1986 het volgende:

[..]

Als ik jou was zou ik je hier niet al te veel op 'verheugen'. Zij weet ook dat ze is vreemdgegaan, heeft daarmee dit risico genomen. Er is een kans dat het haar niet veel boeid. Dat levert jou dan weer meer verdriet op.
Goed punt. TS, je lijkt wraak te willen nemen bijna, zodat ze dit 'nooit' meer vergeet, maar het zal haar niet veel boeien, al zal ze zich natuurlijk toch wel verdedigen, maar als zij niet de reactie geeft die je eigenlijk graag zou willen zien, dan doet het 1. pijn omdat ze dat gedaan heeft en 2. omdat je niet de reactie krijgt waar je op hoopte.

Ik heb het destijds anders gedaan, ik deed alsof er niets aan de hand was vroeg of ze op datum X tijd Y iets wilde gaan doen, maar toen kon ze niet want ze had afgesproken met een vriendin, en toen vroeg ik van 'oh, niet met <naam> ?' Je kon een speld horen vallen op dat moment. Dat wist ik natuurlijk omdat ik in d'r telefoon had gekeken, en toen wilde zij wel dat hele spelletje gaan doen van kwaad zijn op mij omdat ik d'r niet vertrouwde, maar dat heb ik de kop ingedrukt.

Achteraf gezien was het daar toch op uitgedraaid, dat 't was uitgegaan, maar ik heb de eer aan mezelf gehouden.
Breitling - Instruments for Professionals
  vrijdag 24 juli 2009 @ 13:00:52 #65
261619 HoneyPop
Gekke Druif
pi_71282697
Poeh.. wat een naaistreek, gelukkig krijg je hier wel genoeg advies, doe er wat mee.
Succes!

(Wat me trouwens wel opvalt is dat het een heel andere zaak is als een man vreemdgaat, dan is hij opeens the bom, kan iemand me dat uitleggen?)
  vrijdag 24 juli 2009 @ 13:23:30 #66
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_71283631
Dat komt omdat de vrouwen die hier posten dat hun vent vreemd gaat over het algemeen verschrikkelijk labiel zijn en die zijn een makkelijk slachtoffer om lekker belachelijk te maken.
The Most Incredible, Baby
  vrijdag 24 juli 2009 @ 13:24:40 #67
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_71283674
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 13:00 schreef HoneyPop het volgende:
Poeh.. wat een naaistreek, gelukkig krijg je hier wel genoeg advies, doe er wat mee.
Succes!

(Wat me trouwens wel opvalt is dat het een heel andere zaak is als een man vreemdgaat, dan is hij opeens the bom, kan iemand me dat uitleggen?)
nee hoor, dat is het ook gewoon een smerige klootzak.
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  vrijdag 24 juli 2009 @ 14:03:53 #68
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_71285340
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 09:02 schreef avotar het volgende:
wow.. en je weet echt 100% zeker dat ze vreemd gaat?
Dit dus, want dit krijg ik niet gevonden
  vrijdag 24 juli 2009 @ 14:22:59 #69
256575 Joe-Momma
pi_71286119
quote:

Open een topic zou ik zeggen en tvp!!
  Moderator vrijdag 24 juli 2009 @ 14:28:39 #70
249559 crew  Lavenderr
pi_71286316
quote:
Succes!

Dat valt mij ook op, die man die naar Bodrum is geweest met vrienden en daar misschien vreemd is gegaan is voor sommigen een ware held en zijn zwangere vrouw moet niet zeuren
pi_71286932
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 14:28 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Dat valt mij ook op, die man die naar Bodrum is geweest met vrienden en daar misschien vreemd is gegaan is voor sommigen een ware held en zijn zwangere vrouw moet niet zeuren
Die vrouw trekt gewoon rare conclusies en vertrouwt haar eigen man niet. Dat deed ze duidelijk voor dat 'voorval' ook al niet, en toch is ze met hem getrouwd en zwanger van hem. Dan ben je gewoon niet zo handig geweest. Plus dat nergens uit blijkt dat hij is vreemdgegaan. Compleet ander verhaal dus.

En natuurlijk is het net zo erg als een man vreemdgaat.
pi_71286997
tvp voor hoe het afloopt
  vrijdag 24 juli 2009 @ 14:54:15 #73
198098 henkzijlstra
ik verdien 80k per jaar en jij
pi_71287276
daarom moeten mannen ook altijd zelf vreemd gaan voordat de vrouw dat kan doen. heb je ook nooit pijn en altijd iets te neuken

verder zou ik accuzuur in haar gezicht gooien dan dumpt die andere gast haar ook

ook wilde ik zeggen neuk de zus van die andere knakker dat zal ze allebei leren maar dat is niet zo'n goed idee in dezen (of misschien juist wel)
  Moderator vrijdag 24 juli 2009 @ 15:00:06 #74
249559 crew  Lavenderr
pi_71287514
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 14:54 schreef henkzijlstra het volgende:
daarom moeten mannen ook altijd zelf vreemd gaan voordat de vrouw dat kan doen. heb je ook nooit pijn en altijd iets te neuken

verder zou ik accuzuur in haar gezicht gooien dan dumpt die andere gast haar ook

ook wilde ik zeggen neuk de zus van die andere knakker dat zal ze allebei leren maar dat is niet zo'n goed idee in dezen (of misschien juist wel)
Hello Dr. Phil
pi_71287818
Gewoon tegen haar zeggen dat je van 1 van haar vriendinnen hebt gehoord dat ze vreemd gaat en nee, je kan echt niet vertellen welke.

Dan is ze jou kwijt, en ze vertrouwt haar vriendinnen niet meer. Veel plezier met je nieuwe vriendje snol !
Big dick.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')