Als het jou bekend in de oren klinkt... Mag ik dan vragen hoe jij er mee omgegaan bent?quote:Op donderdag 23 juli 2009 19:43 schreef Like-a-Bunny het volgende:
Daar is volgens mij geen zinnig antwoord op te formuleren, zonder jou of je vriendin te kennen. Ik zou zelf altijd voor de meest directe benadering gaan.
Sterkte in ieder geval, je situatie klinkt me bekend in de oren.
Dat, of als je het geduld er niet voor hebt, wat ik goed zou kunnen begrijpen, gewoon zeggen. Wat natuurlijk ook kan is (als jullie samenwonen) haar spullen buiten zetten. Als ze vraagt waarom: 'dat weet je zelf ook wel' zeggen.quote:Op donderdag 23 juli 2009 19:42 schreef l3laster het volgende:
Zorg dat je haar op een andere manier betrapt en dan hoef je het lezen van smsjes niet op te biechten
je probeert haar (ook nog eens iemand met flink wat baggage) te helpen ondanks alles? help d'r dan gewoon de deur uit, da's hoe je er het beste uitkomt.quote:Op donderdag 23 juli 2009 19:35 schreef Wolk het volgende:
Het gaat slecht met mijn vriendin. Depressie; misschien burn out. Ze ziet het niet meer zitten. Dat vertelt ze mij. Ik probeer haar te helpen.
Haar sms-jes zeggen wat anders: namelijk dat ze vreemdgaat.
Helaas, ik heb die gozer nooit gezien. Hij zou mij nooit bellen. We wonen niet samen.quote:Op donderdag 23 juli 2009 19:47 schreef Heathen. het volgende:
Je kan zeggen dat je vaak bent opgebeld door de persoon waar ze mee vreemd gaat...
Ik denk ook dat dit moet.quote:
Gast...quote:Op donderdag 23 juli 2009 19:55 schreef Wolk het volgende:
[..]
Helaas, ik heb die gozer nooit gezien. Hij zou mij nooit bellen. We wonen niet samen.
We hebben wel samen vaak gesproken over wat voor een ellendige tijd die jongen moet hebben doorgebracht.. (zijn zusje is pas overleden)
Dan ging ze vaak naar hem toe om hem te troosten. Dan zei ik: neem hem anders mee dan drinken we als afleiding met z'n allen een biertje... maar nee, daar was hij nog niet aan toe..
Ik probeerde haar te helpen.. heb er veel energie in gestoken. Heb zelfs bijna mijn baan opgezegd om met haar op vakantie te kunnen...quote:Op donderdag 23 juli 2009 19:52 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
je probeert haar (ook nog eens iemand met flink wat baggage) te helpen ondanks alles? help d'r dan gewoon de deur uit, da's hoe je er het beste uitkomt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |