abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 23 juli 2009 @ 19:35:32 #1
3342 Wolk
Vrijheid = respect voor elkaar
pi_71260330
Het gaat slecht met mijn vriendin. Depressie; misschien burn out. Ze ziet het niet meer zitten. Dat vertelt ze mij. Ik probeer haar te helpen.

Haar sms-jes zeggen wat anders: namelijk dat ze vreemdgaat.

Nu wil ik haar confronteren, zonder dat ze mij weer gaat verwijten dat ik sms-jes lees.

Ja, ik geef toe, dat hoort niet: sms-jes lezen; maar dat zij vreemdgaat lijkt mij iets erger.

Ik wil alleen de confrontatie zo aangaan dat ik er het minste verdriet van heb..

Wat te doen?

a) net zo lang wachten dat ze het zelf bekent (mijn voordeel: ik vertrouw de mensheid wat meer, want dan is ze eerlijk)

b) vertellen dat ik haar sms-jes heb gezien en vragen hoe ze die uitlegt..

c) ????

Ik merk nu dat ik dit zo klinisch op schrijf; terwijl ik gewoon fysieke stuiptrekkingen krijg als ik er aan denk..
pi_71260382
ik zal wel tegen haar zeggen dat ze het moet opbiechten
Het onderscheid komt met de jaren, tot je jezelf onderschijt...
pi_71260540
Zorg dat je haar op een andere manier betrapt en dan hoef je het lezen van smsjes niet op te biechten
I'm not the man you think I am!
pi_71260573
Daar is volgens mij geen zinnig antwoord op te formuleren, zonder jou of je vriendin te kennen. Ik zou zelf altijd voor de meest directe benadering gaan.
Sterkte in ieder geval, je situatie klinkt me bekend in de oren.
Raoul Duke: "Quick, like a bunny!"
----------------------------------------
pi_71260574
ik zou haar ermee confronteren.
je hebt t nu eenmaal gelezen, there is no way back.
anders blijf je er ook maar mee lopen
  donderdag 23 juli 2009 @ 19:47:17 #6
3342 Wolk
pi_71260686
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 19:43 schreef Like-a-Bunny het volgende:
Daar is volgens mij geen zinnig antwoord op te formuleren, zonder jou of je vriendin te kennen. Ik zou zelf altijd voor de meest directe benadering gaan.
Sterkte in ieder geval, je situatie klinkt me bekend in de oren.
Als het jou bekend in de oren klinkt... Mag ik dan vragen hoe jij er mee omgegaan bent?

Wat mij het meeste verdriet doet is dat ze niet zegt dat ze ontevreden is, of dat ze vindt dat dingen anders moeten, maar gewoon mijn hulp inroept bij haar ellende... terwijl ze vreemdgaat!!

Ik werd gewoon koud in mijn hart toen ze zei dat ze het allemaal niet ziet zitten (het heeft niets met jou te maken, zei ze nog) en nu blijkt dat ze blijkbaar bij die ander wel vrolijk is..
pi_71260706
Je kan zeggen dat je vaak bent opgebeld door de persoon waar ze mee vreemd gaat...
  donderdag 23 juli 2009 @ 19:49:53 #8
67333 Kaboutertje_X
Kleine opneuker..
pi_71260783
die ander bellen en uitleg vragen.
of gewoon opzoeken en uitleg vragen.
pi_71260836
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 19:42 schreef l3laster het volgende:
Zorg dat je haar op een andere manier betrapt en dan hoef je het lezen van smsjes niet op te biechten
Dat, of als je het geduld er niet voor hebt, wat ik goed zou kunnen begrijpen, gewoon zeggen. Wat natuurlijk ook kan is (als jullie samenwonen) haar spullen buiten zetten. Als ze vraagt waarom: 'dat weet je zelf ook wel' zeggen.
  donderdag 23 juli 2009 @ 19:51:34 #10
44609 MrFl0ppY
So Fucking What
pi_71260842
Confronteren die hap, als ze zo eerlijk was had ze het allang gezegd/nooit gedaan. Jij moet hier het sterkste in blijven en voor de verrassing zorgen voordat er straks iets voordoet en ze jou de 'schuld' in de schoenen schuift.
He Who Controls The Present Commands The Future. He Who Commands The Future Conquers The Past
  donderdag 23 juli 2009 @ 19:51:58 #11
108759 zwartedoos
Mijn doos is niet zwart.
pi_71260856
Confronteren, het is toch al stuk
*I'm not perfect but parts of me are incredible*
guess that's what happens when a tornado meets a vulcano
pi_71260860
Een andere nummer nemen, je vriendin helemaal negeren. En als ze bij je langskomt doe je alsof je haar nooit eerder hebt gezien.

Dat zal haar leren.
Ripped her heart out right before her eyes! Eyes over easy, eat it! Eat it! Eat it!
  donderdag 23 juli 2009 @ 19:52:04 #13
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_71260861
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 19:35 schreef Wolk het volgende:
Het gaat slecht met mijn vriendin. Depressie; misschien burn out. Ze ziet het niet meer zitten. Dat vertelt ze mij. Ik probeer haar te helpen.

Haar sms-jes zeggen wat anders: namelijk dat ze vreemdgaat.
je probeert haar (ook nog eens iemand met flink wat baggage) te helpen ondanks alles? help d'r dan gewoon de deur uit, da's hoe je er het beste uitkomt.
Wie haar benen spreidt, spreidt gezelligheid.
  donderdag 23 juli 2009 @ 19:55:23 #14
3342 Wolk
pi_71260983
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 19:47 schreef Heathen. het volgende:
Je kan zeggen dat je vaak bent opgebeld door de persoon waar ze mee vreemd gaat...
Helaas, ik heb die gozer nooit gezien. Hij zou mij nooit bellen. We wonen niet samen.

We hebben wel samen vaak gesproken over wat voor een ellendige tijd die jongen moet hebben doorgebracht.. (zijn zusje is pas overleden)

Dan ging ze vaak naar hem toe om hem te troosten. Dan zei ik: neem hem anders mee dan drinken we als afleiding met z'n allen een biertje... maar nee, daar was hij nog niet aan toe..
  donderdag 23 juli 2009 @ 19:56:30 #15
3342 Wolk
pi_71261025
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 19:51 schreef zwartedoos het volgende:
Confronteren, het is toch al stuk
Ik denk ook dat dit moet.

Maar ik zie er tegen op. Ik hou van haar.

Maar ik moet zeggen; ik hou nog net iets meer van mezelf.
pi_71261050
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 19:55 schreef Wolk het volgende:

[..]

Helaas, ik heb die gozer nooit gezien. Hij zou mij nooit bellen. We wonen niet samen.

We hebben wel samen vaak gesproken over wat voor een ellendige tijd die jongen moet hebben doorgebracht.. (zijn zusje is pas overleden)

Dan ging ze vaak naar hem toe om hem te troosten. Dan zei ik: neem hem anders mee dan drinken we als afleiding met z'n allen een biertje... maar nee, daar was hij nog niet aan toe..
Gast...
Ripped her heart out right before her eyes! Eyes over easy, eat it! Eat it! Eat it!
  donderdag 23 juli 2009 @ 19:57:11 #17
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_71261053
c) direct uitmaken

(of je moet iemand willen die zit te liegen en te neuken)
Op dinsdag 7 juni 2016 23:04 Papierversnipperaar het volgende:
En waarom staat Groot Brittanniė er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
Website ware Islam: http://harun-yahya.net/
  donderdag 23 juli 2009 @ 19:57:48 #18
3342 Wolk
pi_71261076
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 19:52 schreef dr.dunno het volgende:

[..]

je probeert haar (ook nog eens iemand met flink wat baggage) te helpen ondanks alles? help d'r dan gewoon de deur uit, da's hoe je er het beste uitkomt.
Ik probeerde haar te helpen.. heb er veel energie in gestoken. Heb zelfs bijna mijn baan opgezegd om met haar op vakantie te kunnen...

Totdat ik nu die sms-jes heb gelezen..
pi_71261113
Je moet haar gewoon veel geluk wensen en gedag zeggen. Haar achterlaten met een vraagteken waarom je het uit het niets uitmaakt.
  donderdag 23 juli 2009 @ 19:58:45 #20
3342 Wolk
pi_71261122
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 19:57 schreef IkBenOzan het volgende:

[..]

Gast...
I know. Hoe pijnlijk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: