tot het moment dat men zich realiseert dat de dodenquote van deze griep nog lager is dan gewone griep. Dan is de hype weer over.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 12:46 schreef pberends het volgende:
[..]
Ja, dat komt omdat men de griep enorm onderschat. Er gaat dit najaar veel minder gereist worden door de Mexicaanse griep.
Als iedereen denkt dat de griep over is begint men Iran aan te vallen.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 13:21 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
[..]
tot het moment dat men zich realiseert dat de dodenquote van deze griep nog lager is dan gewone griep. Dan is de hype weer over.
zijn anti-depressiva iets, denk je?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 13:26 schreef pberends het volgende:
[..]
Als iedereen denkt dat de griep over is begint men Iran aan te vallen.
Hoezo? Ik ga genieten voor CNN!quote:Op dinsdag 28 juli 2009 13:37 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
[..]
zijn anti-depressiva iets, denk je?
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 13:37 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
[..]
zijn anti-depressiva iets, denk je?
Het aantal doden heeft er weinig mee te maken. Er zullen minder mensen reizen wanneer er meer mensen ziek zijn. Als 30% ziek op bed ligt hoeft er geen dode te vallen om het aantal reizigers drastisch te laten dalen. Daarbij zullen er wellicht minder vliegtuigen vliegen omdat er minder personeel beschikbaar is. Erg offtopic, iets voor in het grieptopic denk ik.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 13:21 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
[..]
tot het moment dat men zich realiseert dat de dodenquote van deze griep nog lager is dan gewone griep. Dan is de hype weer over.
te laatquote:Op dinsdag 28 juli 2009 13:52 schreef Lemans24 het volgende:
28-07-2009 13:26:00 MARKET TALK: TNT koersdoel verhoogd naar EUR19 - SNS
28-07-2009 11:31:00 MARKET TALK: TNT koersdoel verhoogd naar EUR15,2
28-07-2009 10:54:00 MARKET TALK: TNT koersdoel verhoogd naar EUR18 - Soc Gen
28-07-2009 09:27:00 MARKET TALK: TNT koersdoel verhoogd naar EUR17,5 - KBC
28-07-2009 08:14:00 MARKET TALK: TNT koersdoel verhoogd na cijfers KW2 09 - JPM
eh, TNT kopen?
Precies. Dat het aantal doden zou meevallen maakt geen flikker uit. De enorme aantallen zieken zal een enorme drag op het systeem geven, veel kosten voor de overheid en werkgevers. Plus dat zieke mensen weinig consumeren en produceren.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 13:50 schreef dramatiek het volgende:
[..]
Het aantal doden heeft er weinig mee te maken. Er zullen minder mensen reizen wanneer er meer mensen ziek zijn. Als 30% ziek op bed ligt hoeft er geen dode te vallen om het aantal reizigers drastisch te laten dalen. Daarbij zullen er wellicht minder vliegtuigen vliegen omdat er minder personeel beschikbaar is. Erg offtopic, iets voor in het grieptopic denk ik.
Zitten thuis --> KPN, Ahold, Unileverquote:Op dinsdag 28 juli 2009 14:35 schreef pberends het volgende:
[..]
Plus dat zieke mensen weinig consumeren en produceren.
grappig dat jij aan oogkleppen refereertquote:Op dinsdag 28 juli 2009 14:53 schreef pberends het volgende:
Mexicaanse griep bij hockeyinternational
Oeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii, zometeen komt de hele sporteconomie stil te liggen. Economische schade van hier tot Jupiter. Niets aan de hand, even wat extra oogkleppen op doen.
Ik heb inderdaad niet zo'n roze zonnebril als Wouter Bos, die hij vervolgens gedeclareerd heeft.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 15:13 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
[..]
grappig dat jij aan oogkleppen refereert
of is het hele donkere zonnebril?
Nu, economische realiteit is niet hetzelfde als beursrealiteit...quote:Op dinsdag 28 juli 2009 15:15 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik heb inderdaad niet zo'n roze zonnebril als Wouter Bos, die hij vervolgens gedeclareerd heeft.
ik zie d'er rechts nog eentjequote:Op dinsdag 28 juli 2009 16:32 schreef pberends het volgende:
Zo is ie leuker eigenlijk:
[ afbeelding ]
De enige green shoots die ik bij Randstad zie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |