Japannersquote:Op donderdag 23 juli 2009 17:16 schreef Barachem het volgende:
Meh, niks nieuws onder de zon, in Japan kennen ze het low angler fenomeen al jaren.
http://www.dannychoo.com/(...)1249/Low+Angler.html
http://angryloli.blogspot(...)nese-low-angler.html
Heb effe op zijn Photobucket gekeken en was redelijk geinteresseerd waar die het allemaal genomen heeft.
En echt waar, die vent loopt gewoon door Groningen centrum heen.
Ziek, dat wel en gewaagd.
Maar deze groningse low angler boeit me verder niet.
Hoop wel dat ze hem kunnen pakken.
Totdat jij je vriendin, zus of moeder ertussen ziet staanquote:Op donderdag 23 juli 2009 17:19 schreef stevenmac26 het volgende:
zolang het maar bij fotograveren blijft en niet aanraden vind ik het best
Hier had ik het dus over..quote:Op donderdag 23 juli 2009 17:18 schreef IkBenOzan het volgende:
[..]
JapannersDie hadden ook "sharking" ofzo toch?
die zijn alle 3 dik en lelijk dus die zullen er niet tussen komenquote:Op donderdag 23 juli 2009 17:19 schreef IkBenOzan het volgende:
[..]
Totdat jij je vriendin, zus of moeder ertussen ziet staan
Heb anders nog genoeg kunnen genieten op kreta heurquote:Op donderdag 23 juli 2009 17:29 schreef mr.happy het volgende:
Jammere is dus wel dat soort prutsers ervoor zorgen dat er minder rokjes gedragen worden. Idem op de stranden: hoeveel meiden liggen nog topless ? Komt ook door de foto-makertjes
Pauper.quote:Op donderdag 23 juli 2009 17:19 schreef stevenmac26 het volgende:
zolang het maar bij fotograveren blijft en niet aanraden vind ik het best
ja, maar die dames krijgen nu ook opeens heel veel aandacht doordat GeenStijl het op hun site plaatst.quote:Op donderdag 23 juli 2009 17:46 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Pauper.Ik vind het terecht dat ze jagen op zo'n ranzig mannetje. Ik hoop dat hij nu tering bang is dat hij overal op internet staat e.d. Want dat zou enkel terecht zijn.
Ik denk juist iemand die redelijk oogt of misschien wel een vrouw... als je kijkt hoeveel vrouwen zo dicht benaderd kunnen worden zonder dat ze achterdochtig worden... zelfs als het niet overdruk is...quote:Op donderdag 23 juli 2009 18:04 schreef Fascination het volgende:
Terechte klacht, wat een randdebiel. Zal wel zo'n onooglijke, dikke, ranzige autist zijn.
HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE, ik ben een onooglijke, dikke, ranzige autist en doe dit soort dingen niet omdat het niet hoort.quote:Op donderdag 23 juli 2009 18:04 schreef Fascination het volgende:
Terechte klacht, wat een randdebiel. Zal wel zo'n onooglijke, dikke, ranzige autist zijn.
Het zou je vriendin maar zijn, die dat overkomt.quote:Op donderdag 23 juli 2009 17:20 schreef IkBenOzan het volgende:
[..]
Hier had ik het dus over..![]()
http://www.dumpalink.com/(...)ompilation-5218.html
het zijn volgens mij japanners, die zijn vaak sowieso seksueel een beetje vreemdquote:Op donderdag 23 juli 2009 18:23 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Het zou je vriendin maar zijn, die dat overkomt.
Aziaat als vriendinquote:Op donderdag 23 juli 2009 18:23 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Het zou je vriendin maar zijn, die dat overkomt.
Hoax. De Aarde is plat, dat heeft daar nooit plaats gevonden.quote:Op donderdag 23 juli 2009 17:20 schreef IkBenOzan het volgende:
[..]
Het valt me nog mee dat het geen KLB'er is.quote:Op donderdag 23 juli 2009 19:28 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Kan ook bijna alleen maar een fokker zijn_!
Da's gewoon aanrandingquote:Op donderdag 23 juli 2009 17:20 schreef IkBenOzan het volgende:
[..]
Ik zie er de lol verder ook niet van in hoor.quote:Op donderdag 23 juli 2009 19:52 schreef snakelady het volgende:
Misschien komt het omdat ik een vrouw ben hoor maar wat is hier nou zo leuk aan?
Je ziet billen, so what, ga in de zomer naar het strand en je ziet er een helehoop.
Alle vrouwen waarvan hij een foto of filmpje heeft gemaakt in een kamertje samen met die gozer zetten. Alle vrouwen uitgerust met deegrollers. Dat zou pas lachen zijnquote:Op donderdag 23 juli 2009 19:58 schreef snakelady het volgende:
Overigens hoop ik ook dat ze die gozer te pakken krijgen , helaas zal hij dan maar 14 uur werkstraf krijgen ofzo.
Er zijn mensen die 24/7 achter hun computer zitten, altijd WoW spelen en nooit buiten komen.quote:Op donderdag 23 juli 2009 19:52 schreef snakelady het volgende:
Misschien komt het omdat ik een vrouw ben hoor maar wat is hier nou zo leuk aan?
Je ziet billen, so what, ga in de zomer naar het strand en je ziet er een helehoop.
Iedereen zegt dat wel steeds over elkaar, maar zo blijft er niemand over die dat dus doen.quote:Op donderdag 23 juli 2009 21:04 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Er zijn mensen die 24/7 achter hun computer zitten, altijd WoW spelen en nooit buiten komen.
Zoals een groot deel van de FOK!kers dus.
Ha ha...quote:Op donderdag 23 juli 2009 20:01 schreef IkBenOzan het volgende:
[..]
Alle vrouwen waarvan hij een foto of filmpje heeft gemaakt in een kamertje samen met die gozer zetten. Alle vrouwen uitgerust met deegrollers. Dat zou pas lachen zijn
quote:Op donderdag 23 juli 2009 17:20 schreef IkBenOzan het volgende:
[..]
Is het niet leuk als ze het ook nog filmen?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ripped her heart out right before her eyes! Eyes over easy, eat it! Eat it! Eat it!
Dan moet je geen pauperlayout gebruiken kankermongoolquote:Op donderdag 23 juli 2009 23:06 schreef Mr.Cooper het volgende:
Hey kankermongool, spoilers worden gewoon getoond bij sommige lay-outs.
quote:Op donderdag 23 juli 2009 23:04 schreef IkBenOzan het volgende:
[..]
Is het niet leuk als ze het ook nog filmen?
Zoiets:wtf is dat nou weer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik geil er wel op, maar ik denk ik zeg het even voor dat je weer kut mietjes op je dak krijg die je kont willen gebruiken.quote:Op donderdag 23 juli 2009 23:06 schreef IkBenOzan het volgende:
[..]
Dan moet je geen pauperlayout gebruiken kankermongool
Dan stuur ik Bouwe Samplonius af op hun moedersquote:Op donderdag 23 juli 2009 23:08 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Ik geil er wel op, maar ik denk ik zeg het even voor dat je weer kut mietjes op je dak krijg die je kont willen gebruiken.
[..]
Zoiets:gast, er zijn ook mensen met een andere foklayout die dingen in spoilers wel zien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij heeft gewoon wat make-up opquote:Op donderdag 23 juli 2009 23:16 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
gast, er zijn ook mensen met een andere foklayout die dingen in spoilers wel zien.
als je duizenden foto's op internet plaatst van allerlei kontjes en upskirts enzo en in ene keer blijkt dat je toch niet zo anoniem was als je dacht. En op die manier krijg je dus zo'n hoofd, overal waar je komt wordt je letterlijk in mekaar gestompt.quote:Op donderdag 23 juli 2009 23:21 schreef triple_A het volgende:
Wat een grafkop zeg, hoe krijg je dat nou weer voor elkaar
Wreedquote:Op donderdag 23 juli 2009 23:23 schreef FallujahFighter het volgende:
[..]
als je duizenden foto's op internet plaatst van allerlei kontjes en upskirts enzo en in ene keer blijkt dat je toch niet zo anoniem was als je dacht. En op die manier krijg je dus zo'n hoofd, overal waar je komt wordt je letterlijk in mekaar gestompt.
en terecht wat een smerig mannetje die Bouwe Slamponius
[..]
Zoiets:Zou die nog leven?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 13 januari 2008 23:38 schreef remlof het volgende:
Je blijft me verbazen deepart, wat slik je in godsnaam?
Op maandag 27 december 2010 00:52[/url] schreef remlof het volgende:
Diepzinnige deepart.
Hij heeft geen leven meerquote:
Het strand is eng. Daar zijn mensen.quote:Op donderdag 23 juli 2009 19:52 schreef snakelady het volgende:
Tja, bij GS hebben ze boter op hun hoofd. Alsof ze zelf altijd zo "braaf" zijn.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 17:09 schreef Nepthys het volgende:
Die lui van GS lijken me anders nog een flink stuk triester en gefrustreerder met hun hele heksenjacht. Zogenaamd de moraalridder uithangen zodat iedereen fijn op het 'bewijsmateriaal' kan fappen.
quote:Op donderdag 23 juli 2009 18:17 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Terecht. Gast moeten ze bij z'n noten ophangen!
Gast.. dat is ziek.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 17:52 schreef DrDentz het volgende:
Volgens mij heb ik hem gevonden
[ afbeelding ]
Valt best mee, hoor.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 18:00 schreef IkBenOzan het volgende:
[..]
Gast.. dat is ziek.Kijk hoe fucking mager ze allemaal zijn
Het is Paris Hilton.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 18:00 schreef IkBenOzan het volgende:
[..]
Gast.. dat is ziek.Kijk hoe fucking mager ze allemaal zijn
Dat moet haast wel, met al die vriendinnen van jouquote:Op vrijdag 24 juli 2009 21:01 schreef Tommeke het volgende:
Wat een wanker
Ik woon ook in Groningen, vraag me af of die gast ook vriendinnen van mij op de foto heeft gezet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |