abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71786804
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 10:45 schreef Tazz het volgende:

[..]

Volgens mij zakken veel kindjes voor de ogentest.
Maar wat voor test moest jij invullen? Volgens mij hebben wij die niet gehad... zal eens navragen..
Geen test ingevuld inderdaad, raar dan dat dat verschillend is!
pi_71786884
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 11:22 schreef Tazz het volgende:
Pfft, half jaar aanrommelen...
Nu zijn we wel erg verwend met Mahre die eigenlijk bijna altijd rustig slaapt en ook afgelopen weekend bij mijn schoonouders rustig is gaan slapen.

Als nasleep van de amandelen operatie is ze 's nachts in het ziekenhuis wakker gemaakt om te drinken, maar daar was ik toen bij. En dat was in april. We hebben in mei wel op vakantie wat aangemodderd, maar dat gooiden we op heimwee en vreemd bed. Durf niet te zeggen of het vanaf de operatie al mis is...
Zal even vragen of Lenaatje dit nog weet.
Volgens mij heeft ze de 1e 2 weken wat onrustig geslapen maar in elk geval niet zo'n drama als we nu hebben. Dit is sinds die hele warme periode van een week of 6 geleden aan de gang. Maar pff wat een gedoe!

Ben er gisterenavond inderdaad maar bij gaan zitten en toen was binnen een paar minuten weg, dan slaapt ze tenminste. Kind is zo langzamerhand oververmoeid aan hetraken. Op dagen dat ik met haar thuis ben is het niet heel gezellig de laatste tijd. Boos en huilerig gewoon van moeheid. Nu ligt ze met beer en speen op de bank, ze wil slapen, nou toe maar hoor, kijken we vanavond wel weer.
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 12:53:30 #243
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_71786947
Hier ging de ogen test wel goed, ja 2 van de kleinste zag ze niet, maar daarentegen vond ze wel een knopspeld op de grond..

De lijnen test vertikte arwen hier, die maakte een rondje en zegt das een steen, good enough vond ze.
Lijst hebben we hier ook niet gehad
Engaging Infinite Improbability Drive..
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 12:53:55 #244
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_71786958
sdq-test (psychosociale test). Is iets waar ze net mee begonnen zijn.
Kinderen die nu gaan krijgen de lijst thuis gestuurd.
Waarschijnlijk hadden wij die test ook niet gehad als we de oorspronkelijke datum hadden vast gehouden. Maar was nu 3x verzet, dus 'mocht' ik het ter plekke doen.
Door zo'n ochtend als gisterochtend zou je dus bijna de jeugdzorg op je dak krijgen heel cru gezegd.
Als je niet lacht, ben je dood.
pi_71786986
Ingrid wat raar dat ze Kim zo laten lopen zeg! Voor een volwassene zou ik dat al gek vinden maar zo krijg je dat ze straks niet meer durft! En buiten dat zo'n pijn laat je een kind toch niet mee lopen. Ik snap dat ze niet meteen vandaag aan de beurt is en dat dat best nog een week of wat kan duren maar een half jaar!!
Ik hoop dat je snel wat hoort van je verzekering! Sterkte met Kim!

Ach en Maud ook al aan het draken! Gezellig zulke dagen he!
En wat zei je laatst ook alweer?? Oh ja : het is een faaaaaaaaaaaasssse!! Hahaha. Nee hoor grapje!

Dutch Mahre is ook gezakt hoor voor de ogen test en mama kreeg een berisping.... We hadden niet geoefend en tijdens de test zat ik niet op te letten..... Volgende keer gaat Tazz mooi mee, ik heb het niet zo met CB. De ene keer is ze te mager en nu was ze weer te dik, nou weet niet waar maar ze heeft totaal geen vetjes......
pi_71788105
Ja, ik blijf het raar vinden. Als het nou een maand was.
Kim wil niet oefenen voor die ogentest. Volgens mij is er niks mis met haar ogen. We zien het dan wel weer. Nu wil ze domino spelen. Dus gaan we dat doen
pi_71814357
Nou na weer een avond en stukje nacht vol huilen dat de tanden zo zeer doen. En vanmorgen na een slokje lauw water weer krijsen heb ik de tandarts maar weer gebeld. Of ze aub een doorverwijzing naar de kaakchirurg kan doen, of een spoediets, wat dan ook. We moeten om 14.25 langskomen om te praten en misschien nog eens te kijken (ieks!) Ik hoop maar dat ik Djeez zo ver kan krijgen mee te gaan. (dan maar overwerken hoor) Heb geen zin weer alleen te gaan en bovendien roept ze telkens om dr papa.

Hoe hebben de slechte slapers geslapen? Nu wel goed?
pi_71814578
oh ja de ogentest.. i
hmm ik moet met Amber ook even oefenen. Dinsdag meoten we naar het cb..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_71815760
Veel succes straks Ingrid.. Hopelijk kan de tandarts nu iets doen..
  woensdag 12 augustus 2009 @ 13:06:01 #250
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_71816539
Oei dat klinkt beroerd Ingrid. Sterkte straks.

Cas fietst zo in ene keer helemaal los!
Echt geniaal die loopfietsjes, hij is bijna een jaar eerder dan zijn broer.
Ben zo trots op die kleine eigenwijze donderstraal.
Als je niet lacht, ben je dood.
pi_71817334
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 13:06 schreef dutchie het volgende:
Oei dat klinkt beroerd Ingrid. Sterkte straks.

Cas fietst zo in ene keer helemaal los!
Echt geniaal die loopfietsjes, hij is bijna een jaar eerder dan zijn broer.
Ben zo trots op die kleine eigenwijze donderstraal.
Mijn ouders willen van die loopfietsjes kopen (nog voor de 2e verjaardag vd meiden), vanaf hoe oud/wanneer is dat handig ?

En voor Cas !
  woensdag 12 augustus 2009 @ 14:06:18 #252
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_71818320
KP, waarom niet een fiets met trappers?
Pepijn heeft volgens mij ook zo'n wishbone bike, en die gaat als een tiet heb ik begrepen!
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_71818762
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 14:06 schreef Memmel het volgende:
KP, waarom niet een fiets met trappers?
Pepijn heeft volgens mij ook zo'n wishbone bike, en die gaat als een tiet heb ik begrepen!
Een fiets met trappers is zoooooooooo 1980...

*gaat zich verder orienteren op fiets/loop/step dingen *
Met of zonder trappers/zijwielen en/of spoilers.
pi_71819864
Wat goed zeg van Cas!

K_P wij hebben een Puky-fietsje. Da's een driewieler met zo'n stang die er ook af kan. Linde kan er zelf al op fietsen en ze vindt het geweldig. Vooral ook het bakje achterop waar gevonden steentjes en schelpjes in mee kunnen. Ook heeft ze zo'n houten loopfietje, maar daar past ze nog niet op. Haar tenen raken pas net de grond.
pi_71821698
Wat goed van Cas!
pi_71821729
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 16:04 schreef _Ingrid_ het volgende:
Wat goed van Cas!
Hoe was het bij de tandarts ?
pi_71822156
Redelijk. Djeez was ook mee en dat hielp. Weer met zn allen vasthouden. Na een paar pogingen ging haar mond open en kon de tandarts nog beter kijken dan de vorige keer. Ook kunnen voelen. En de kiezen zijn nog wel hard. Waren ze zacht, dan waren ze verrot. Dus dat is wel goed.
En verder hetzelfde goed blijven poetsen. Geen zoetigheid qua eten en drinken meer.
Als ze pijn heeft poetsen, of tandpasta erop smeren.
  woensdag 12 augustus 2009 @ 16:27:47 #258
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_71822343
K_P, Dean heeft van oma 2 maanden voordat ie twee werd een loopfietsje gekregen en het is nu nog steeds (2,5) een grote hit, hij vind het echt geweldig en hij is er heel handig mee. Hij kan nog niet echt trappen op een gewone fiets, dat vind ie nog te zwaar.

Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  woensdag 12 augustus 2009 @ 16:31:26 #259
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_71822459
Mooie foto vief <3

Ingrid, heeft kim zo'n slecht gebit? Of is dat helemaal niet duidelijk?
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_71822635
Ja waarschijnlijk heeft ze wel een zwak gebit. Maar dat is niet helemaal zeker verder.
Ik vind het wel moeilijk om te accepteren nu dat er niks gedaan kan worden. Ik dacht dat boren onder narcose wel kon bij Kim.
Gelukkig is ze verder wel heel vrolijk, ze speelt nu met de poppen.
pi_71822812
Mooi jongen vivi!

Ingrid, jullie zitten nog steeds met die 6 maanden wachtlijst?
  woensdag 12 augustus 2009 @ 16:48:50 #262
190853 RockabeIIa
pi_71822933
narcose is geen kattepisje hoor...
pi_71823001
Ja DF.

Weet ik Rocka, maar veel pijn hebben is ook niet best lijkt me.
  woensdag 12 augustus 2009 @ 16:53:26 #264
190853 RockabeIIa
pi_71823040
Nee da's waar maar ik zou zelf nooit akkoord gaan of zelfs ook maar denken aan narcose. Da's echt wel heel heftig hoor!
pi_71823094
Ik denk er dus wel aan, maar afwachten hoe het loopt. Is dus lang niet zeker dat er nu iets gaat gebeuren. Wil graag een second opinion van bijvoorbeeld een kaakchirurg. Komt vast wel goed.
Ik wacht sowieso Unive af, wie weet hebben ze een plekje gevonden ergens anders en dan een stuk eerder.
pi_71824576
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 16:27 schreef Vivi het volgende:
K_P, Dean heeft van oma 2 maanden voordat ie twee werd een loopfietsje gekregen en het is nu nog steeds (2,5) een grote hit, hij vind het echt geweldig en hij is er heel handig mee. Hij kan nog niet echt trappen op een gewone fiets, dat vind ie nog te zwaar.

[ afbeelding ]
cool !
Leuk!
Hebbuh !!!!
  woensdag 12 augustus 2009 @ 18:18:41 #267
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_71825332
Bij de Bijenkorf in Utrecht zag ik gisteren geweldige..roze met wit in de vorm van een motortje gezaagd en afgeprijsd van 130,- voor 89,-- .
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  woensdag 12 augustus 2009 @ 20:18:13 #268
144006 chacama
Ondernemend!
pi_71828529
Mooie foto Viefd van een mooi kind

Ingrid, nog niet veel wijzer dus, maar in elk geval nog geen rotte tandjes bij Kim. Da's dan wel positief.

Slapen vannacht was weer knudde. Vanaf half 3 heeft tussen ons in gelegen. Maar ging wel gelijk weer slapen. Vanmiddag zonder morren gaan slapen, kijken hoe het nu gaat. F. is nu nog aan het voorlezen.... herstel ik mag naar boven om te zingen.
pi_71828613
Pepijn heeft een wishbone bike. En dat ding is hier echt een super succes.
Kan zowel met 3 als met 2 wielen in elkaar gezet.

Hier staat ie nog op 3 wielen omdat Pepijn nog vrij klein is en de lengte nog mist om soepel op en af te kunnen stappen.
  woensdag 12 augustus 2009 @ 20:39:48 #270
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_71829228
Anna heeft een radioflyer driewieler (met trappers, lekker gek, lekker eighties) en die crosst daar al een maand of 6 ook de wijk op rond. Inclusief bakje achterop voor een emergency stack krentebol, ontbijtkoek etc.
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')