Haaai
Wil trouwens wel nog even vertellen hoe dapper mijn mini mevrouwtje is.
Mamakikker was toch terug gevonden, helemaal goed, maar nu waren de naden telkens los aan het laten van oudheid en de stof ook door aan het gaan gewoon op.
Verschillende keren geprobeerd de pootjes vast te naaien de buik etc.
Zelfs mijn papa heeft kikkie " geopereerd" maar mocht helaas niet baten.
Een andere roze kikker gevonden met lange poten en een tutterbaar gezichtje en klittenband handjes zoals mama kikkie, en gegeven nog met mamakikker.
Gezegd dat Mamakikkie weg moet naar papa naar de sterren, maar dat ze een nieuw vriendje kreeg een prinsessenkikker.
Nou dan moest mamakikker maar in de tuin " gebegraven" worden.
En daar stond dat meisje, met haar mamakikkie, haar steun en toeverlaat, haar vriendje, haar alles innig knuffelend en kussend en vertelt: mamakikkie je moet u woosh naar de sterretjes naar mij papa ik ga je missen, ze loopt weg, loopt terug nog een laatste kus en knuffel. Daaag mama kikkie doe maar Wooosh. En zelfverzekerd loopt ze naar boven pakt de prinsessenkikker, en zegt nu ben jij mijn prinsessenmamakikker.
En is de mooie rozekikker nu ook echt haar vriendje, geen slapeloze nachten, gewoon een meisje dat heel goed snapte dat mamakikker toch echt niet meer goed was.
En ik huilde tranen met tuiten eenmaal beneden, ik vond haar en nog steeds zo dapper, zo stoer
Wel lief, als we kaarses doen aansteken, moet er nu ook een voor mamakikker bij
[ Bericht 0% gewijzigd door _evenstar_ op 30-07-2009 22:16:45 (wat typfoutjes weg gehaald, moe enzo :P ) ]