allemaal waar, onder voorwaarde dat de vreemdganger spijt heeft en het niet vaker wil laten gebeuren en dat ook aantoont.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 11:14 schreef Stefan het volgende:
Oke, volgende stap
Hij is vreemdgegaan. Wat dan? TS komt hier om hulp vragen.
Of ze vergeeft hem
Of ze verlaat hem
Als ze hem vergeeft moet ze hem vertrouwen op zn woord, maar dat doet ze dus niet. In beide gevallen een slechte relatie dus.
Ze kunnen nog overstappen op een open relatie natuurlijk
Heeft ze geen gelijk in. Iemand op je kamer laten is geen vreemdgaan.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 11:34 schreef Picchia het volgende:
Als ik haar was zou ik wel aangeven dat ze het niet vind kunnen dat andere vrouwen op vakantie in zijn kamer komen. Daar heeft ze dan wel volledig gelijk in.
Dat kan, maar het is en blijft een feit dat ze het niet vertrouwt,terrecht of niet.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 11:34 schreef Picchia het volgende:
Als ik haar was zou ik wel aangeven dat ze het niet vind kunnen dat andere vrouwen op vakantie in zijn kamer komen. Daar heeft ze dan wel volledig gelijk in.
Maar het lijkt me niet erg waarschijnlijk dat hij is vreemdgegaan en dat zijn verhaal onjuist is.
Je kan iemand nog zo graag willen geloven, soms gaat dat (nog)niet. Dan helpen dit soort dingen natuurlijk niet.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 11:41 schreef simmu het volgende:
[..]
allemaal waar, onder voorwaarde dat de vreemdganger spijt heeft en het niet vaker wil laten gebeuren en dat ook aantoont.
maar idd, ts moet wel zelf een beslissing nemen. of ze hem gelooft of niet en of ze zo verder wil met hem.
Ik ben hıer voor mıjn werk en moet even wat dıngen uıtzoeken voor een case. Dus no can doquote:Op vrijdag 24 juli 2009 11:53 schreef eleusis het volgende:
^^ zit in een Turks internetcafé
Ga eens in de zon zitten verslaafde
Ga je weer vakanties redden? Tofquote:Op vrijdag 24 juli 2009 11:57 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik ben hıer voor mıjn werk en moet even wat dıngen uıtzoeken voor een case. Dus no can do
na t kotsen even onder de douche, je reserve tandenborstel geven en dan gewoon een dronken slet neuken. Daarna stuur je haar de kamer uit en ga je lekker slapen.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:26 schreef Maanvis het volgende:
Tuurlijk, alsof je vreemd gaat met een kotsend scharminkel!
Ja dus. Zij heeft zijn vertrouwen aantoonbaar geschonden, hij niet het harequote:Op vrijdag 24 juli 2009 15:32 schreef THEFXR het volgende:
ik vind dat er weer een slot op kan, TS is nergens te bekennen en de discussie gaat ineens over sms geheim, ipv vreemdgaan.
Vind je? Ik vind het nog wel aannemelijk eigenlijk. Gewoon niet goed en al te diep bij nagedacht, je wil toch niks met d'r, dus waarom zou het verdacht zijn? Zo zal hij gedacht hebben. Daarom zal ie ook de smsjes niet verwijderd hebben, gok ik zo. Totaal niet over nagedacht.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 20:04 schreef Xennia het volgende:
Tsja, hij heeft een bijzonder slecht verhaal maar met die info moet je het doen.
Je zat wel fout, je hoort van z'n spullen af te blijven.quote:Op donderdag 23 juli 2009 15:21 schreef Sabah het volgende:
anyway, ik vind niet dat ik fout zat door zijn smsjes ff te lezen. Volgens mij doen meer mensen dat dan ze willen toegeven.
Hier deed mijn vriendin ook lastig over.quote:Op donderdag 23 juli 2009 14:44 schreef Sabah het volgende:
Hoi,
Zit effe in een dilemma en heb raad/advies nodig:
Mijn man was op vakantie voor een paar dagen in Bodrum, hij is afgelopen maandag terug gekomen.
Ik had zijn toestel nodig en kon het niet laten om in zijn inbox en verzonden items te checken, waarop ik het volgende smsje van zijn vriend terug vond:
“Maat neem haar gewoon mee je kamer in” en bij verzonden items stond er dit: “Maat, ik zit nu in onze kamer en ze is flink aan het kotsen”!?
Ik heb hem hier uiteraard op aangesproken maar hij beweerd dat er niets aan de hand is en ontkent uiteraard alles. Hij gaf als antwoord dat zijn vriend alleen wilde zijn en dat hij daarom dat meisje mee had genomen naar zijn kamer goed excuus zal je zeggen ik geloof er zelf niets van maar weet niet wat ik verder moet doen.
Ik ben 4 maanden zwanger en we verwachten ons eerste kind. We zijn amper een jaar getrouwd. Weet niet wat ik moet doen..
Zou graag jullie mening willen, wat zouden jullie in mijn positive doen als je dit soort smsjes leest van je eigen vent??
Groeten en alvast bedankt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |