abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71277936
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 10:32 schreef Cat_Tank het volgende:

[..]

Nou ik weet niet wat erger is
Bovendien gaat dat hele principe van 'ik heb niks te verbergen dus ik geef al mn privacy op' dan ook op als de overheid weer eens eem absurde schijnveiligheidmaatregel invoert?
pi_71277954
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 10:30 schreef Heathen. het volgende:

[..]

Het schenden van vertrouwen, liefde en wederzijds respect vind ik dan toch een paar treden hoger.
Dat je liefde en respect schendt vul je nu zelf in voor de vreemdganger. Dat kan zo zijn, maar iemand kan ook vreemdgaan terwijl hij/zij gek op zijn/haar partner is en ook meer dan genoeg respect voor diegene heeft, simpelweg omdat de vreemdganger zelf niet zo'n waarde aan monogamie hecht als de partner. Hoogstens wordt het vertrouwen beschaamd als de vreemdganger altijd beweerd heeft zwaar anti-vreemdgaan te zijn en dat nóóit te doen, maar zelfs dat hoeft natuurlijk niet het geval te zijn.
Arseen (As), atoomnummer 33
  vrijdag 24 juli 2009 @ 10:36:48 #153
196697 Heathen.
Its No Game
pi_71278001
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 10:33 schreef Stefan het volgende:

[..]

Daar gaat t niet eens meer om. TS gelooft sowieso het verhaal van haar man niet. Dat ie al of niet vreemdgaat of dat ze al of niet zn inbox leest doet er niet eens meer toe.

Ze vertrouwt hem niet ongeacht of ie wat doet of niet.

De TS is hier haar eigen probleem.
Het is hun probleem omdat haar man ook niet echt zijn best doet om dat vertrouwen terug te winnen. Na verloop van tijd zou ze hem wel weer moeten vertrouwen, maar ik geloof niet dat ze in dat stadium al waren gekomen.
pi_71278010
Juist, sex voor de sex enzo
  vrijdag 24 juli 2009 @ 10:38:11 #155
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_71278040
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 10:36 schreef Heathen. het volgende:

[..]

Het is hun probleem omdat haar man ook niet echt zijn best doet om dat vertrouwen terug te winnen. Na verloop van tijd zou ze hem wel weer moeten vertrouwen, maar ik geloof niet dat ze in dat stadium al waren gekomen.
Het is vooral HAAR probleem. Ze vertrouwt m sowieso niet. Ze leest t ongeacht of ie vreemdgaat. Ze gelooft zn verhaal niet ongeacht of ie vreemdgaat.

Er is ooit wat gebeurd maar ze is wel bij m gebleven. Dus het is HAAR probleem.
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
  vrijdag 24 juli 2009 @ 10:42:49 #156
262 Re
Kiss & Swallow
pi_71278168
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 10:36 schreef Heathen. het volgende:

[..]

ze ( ) zijn 4 maanden zwanger, dan zou je toch verwachten dat het weer wat stabieler zou zijn
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  vrijdag 24 juli 2009 @ 10:43:50 #157
196697 Heathen.
Its No Game
pi_71278199
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 10:38 schreef Stefan het volgende:

[..]

Het is vooral HAAR probleem. Ze vertrouwt m sowieso niet. Ze leest t ongeacht of ie vreemdgaat. Ze gelooft zn verhaal niet ongeacht of ie vreemdgaat.

Er is ooit wat gebeurd maar ze is wel bij m gebleven. Dus het is HAAR probleem.
Het is haar probleem en ze heeft het niet goed opgelost en daarom blijft dit zo doorgaan. Eens.

Desalniettemin vind ik vreemdgaan toch zwaarder wegen dan het lezen van sms-jes.
  vrijdag 24 juli 2009 @ 10:45:57 #158
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_71278261
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 15:21 schreef Sabah het volgende:

anyway, ik vind niet dat ik fout zat door zijn smsjes ff te lezen. Volgens mij doen meer mensen dat dan ze willen toegeven.
Dat maakt het niet minder fout.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_71278356
Als hij daadwerkelijk is vreemdgegaan. Ik zie er eigenlijk geen vreemdgaan in. Hij heeft de instructie gekregen om haar mee naar haar kamer te nemen en daar heeft ze lopen kotsen. Dat zijn de feiten. De rest is onbekend.

En helemaal als hij met een bekende was. Toen mijn broer met een ander meisje praatte tijdens een vakantie heb ik hem ook gewezen op zijn vriendin, hoewel hij niet de intentie had om vreemd te gaan. Hij heeft ook de hele nacht met ze lopen zuipen, maar niets met hen gedaan.

Helemaal als iemand net getrouwd is en een kind gaat krijgen mag een beetje vertrouwen toch wel?
  vrijdag 24 juli 2009 @ 10:52:03 #160
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_71278426
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 10:43 schreef Heathen. het volgende:
Desalniettemin vind ik vreemdgaan toch zwaarder wegen dan het lezen van sms-jes.
Beide is het beschamen van vertrouwen. Alleen is het zeker dat ZIJ zijn SMS leest en niet zeker dat hij VREEMDGING.
pi_71278539
Of is TS getrouwd met een onbetrouwbare man?
  vrijdag 24 juli 2009 @ 10:56:09 #162
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_71278559
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 10:42 schreef Re het volgende:

[..]

ze ( ) zijn 4 maanden zwanger, dan zou je toch verwachten dat het weer wat stabieler zou zijn
je zou ze de kost moeten geven, al die stellen (vnl. de vrouwen), die zo'n kind als een laatste lijmmiddel voor hun relatie zien...
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  vrijdag 24 juli 2009 @ 10:57:26 #163
254545 lichtekooi
niet zwaar dus.
pi_71278600
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 10:19 schreef Wazeggie het volgende:

[..]

Als zij hem echt niet vertrouwt had zij hem niet alleen op vakantie moeten laten gaan

Alsof je dat kan verbiedden!

Als ik mijn partner verdenk en dat gevoel is heel sterk en ik denk dat hij liegt, ga ik hem ook controleren als ik de kans heb.

Omdat je van je zelf weet dat je niet gek bent en hij liegt. Je kan het voelen als er iets niet klopt soms.
Ik wist het in elk geval en hij bleef liegen, na 5 weken zei hij het omdat ik bleef vragen.
Hij bleef ineens steeds bij een vriend slapen, wat hij eerder nooit deed en als zij belde klonk hij zo anders... Ik wist het gewoon.
Een lichtekooi is een wat oudere benaming voor een vrouw van lichte zeden, oftewel een prostituee.
pi_71278660
Volgens mij is ze gewoon paranoide omdat ze een dikke buik heeft.
pi_71278670
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 10:30 schreef Heathen. het volgende:

[..]

Het schenden van vertrouwen, liefde en wederzijds respect vind ik dan toch een paar treden hoger.
dat is wellicht voor jou zo, maar dat hoeft dus helemaal niet zo te zijn in andere relaties. ik heb er geen problemen mee als mijn partner mijn sms/mail/whatever leest. als ik er daarentegen achter kom dat hij vreemd gaat terwijl ik 4 maanden zwanger zit is het toch echt alimentatie tijd, dank u zeer.

leuk babbelen zo, maar je weet vrijwel niks van ts haar relatie. lekker makkelijk oordelen dan nu he. en ja: ik vind het lezen van een smsje heel wat minder erg dan je pik ergens anders in steken. het een kan nog per ongeluk ofzo, het ander niet. (jaja, 'oh sorrie, ik struikelde en hij plopte er zo in....)
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  vrijdag 24 juli 2009 @ 11:02:19 #166
254545 lichtekooi
niet zwaar dus.
pi_71278746
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 10:49 schreef Picchia het volgende:
Als hij daadwerkelijk is vreemdgegaan. Ik zie er eigenlijk geen vreemdgaan in. Hij heeft de instructie gekregen om haar mee naar haar kamer te nemen en daar heeft ze lopen kotsen. Dat zijn de feiten. De rest is onbekend.
Feit? Dat is wbt hij ZEGT. Als ik zeg dat ik gisteren een ijsje heb gehad, neem je dat van me aan, maar het is geen feit.
Vreemdgaan is niet iets waar zij zich maar overheen moet zetten, maar net zo goed iets waarna hij zijn best moet doen om haar het vertrouwen terug te geven.
Een lichtekooi is een wat oudere benaming voor een vrouw van lichte zeden, oftewel een prostituee.
pi_71278878
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 11:02 schreef lichtekooi het volgende:

[..]

Feit? Dat is wbt hij ZEGT. Als ik zeg dat ik gisteren een ijsje heb gehad, neem je dat van me aan, maar het is geen feit.
“Maat neem haar gewoon mee je kamer in”
Instructie, bevestigd door een SMS en hemzelf.

“Maat, ik zit nu in onze kamer en ze is flink aan het kotsen”!?
Gebeurtenis, bevestigd door een SMS en hemzelf.

De rest van het verhaal zijn veronderstellingen van een zwangere paranoide vrouw die de hele dag aan haar man in het buitenland aan het denken is.
quote:
Vreemdgaan is niet iets waar zij zich maar overheen moet zetten, maar net zo goed iets waarna hij zijn best moet doen om haar het vertrouwen terug te geven.
De enige plek waar hij is vreemdgegaan is in haar hoofd. Ze moet zich niet zo aanstellen en haar excuus aanbieden. Het is onzin om hem op basis hiervan te veroordelen. Helemaal aangezien ze al een behoorlijk uitgebreide relatie hebben en hij zijn vastberadenheid al tijdens het huwelijk en het krijgen van een kind al heeft getoond.
  vrijdag 24 juli 2009 @ 11:14:51 #168
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_71279129
Oke, volgende stap

Hij is vreemdgegaan. Wat dan? TS komt hier om hulp vragen.

Of ze vergeeft hem
Of ze verlaat hem

Als ze hem vergeeft moet ze hem vertrouwen op zn woord, maar dat doet ze dus niet. In beide gevallen een slechte relatie dus.

Ze kunnen nog overstappen op een open relatie natuurlijk
  vrijdag 24 juli 2009 @ 11:15:09 #169
254545 lichtekooi
niet zwaar dus.
pi_71279141
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 11:06 schreef Picchia het volgende:

De enige plek waar hij is vreemdgegaan is in haar hoofd. Ze moet zich niet zo aanstellen en haar excuus aanbieden. Het is onzin om hem op basis hiervan te veroordelen. Helemaal aangezien ze al een behoorlijk uitgebreide relatie hebben en hij zijn vastberadenheid al tijdens het huwelijk en het krijgen van een kind al heeft getoond.
Heb je gemist dat hij eerder vreemd is gegaan? Daar had ik het over.
  vrijdag 24 juli 2009 @ 11:17:44 #170
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_71279220
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 11:15 schreef lichtekooi het volgende:

[..]

Dat zou echter geen reden moeten zijn hem NU niet meer op zn woord te geloven. En als dat wel zo is moet ze gewoon gaan scheiden.
  vrijdag 24 juli 2009 @ 11:17:44 #171
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_71279221
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 15:15 schreef SadKingBilly het volgende:

[..]

Nee? Dan zal ik je even op de hoogte brengen hoe mannen denken. Als zijn vriend kon scoren bij een vrouw daar maar die was niet alleen werkt het als volgt:

- vriend van echtgenoot scoort leuk vrouwtje
- vrouwtje zegt tegen vriendin dat ze een poosje "een strandwandeling gaan maken"
- vriendin verdomt het om alleen in disco oid te blijven en begint te mekkeren
- vrouwtje bedenkt zich dat ze met vriendin op vakantie is en zegt met tegenzin nee tegen vriend
- vriend baalt als een stekker.

En nu jouw geval:

- vriend van echtgenoot scoort leuk vrouwtje
- vrouwtje zegt tegen vriendin dat ze een poosje "een strandwandeling gaan maken"
- vriendin verdomt het om alleen in disco oid te blijven en begint te mekkeren
- echtgenoot biedt aan om nog wat te drinken voor haar te halen
- toch al aangeschoten vriendin vindt het best zolang ze maar niet alleen is (en gratis kan zuipen)
- vriend kan mooi vrouwtje uitgebreid verwennen op HOTELKAMER VAN VROUWTJE
- vriendin wordt ziek van teveel alcohol
- echtgenoot neemt vriendin mee naar eigen kamer omdat hij weet

dat zijn vriend ligt te neuken in de kamer waar vriendin eigenlijk hoort.

Vriend is uitgewipt, vriendin vertrekt weer naar haar eigen kamer, vriend doet heldhaftig verslag van zijn neukpartij.
Dat klinkt inderdaad als de meest logische verklaring ja. Tenzij die vriend op kotssex kickt kan ik uit die smsjes niet concluderen dat ie vreemd gegaan is, meer dat hij die vriendin opgevangen heeft zodat die vriend van de echtgenoot dat andere wijf kon batsen.
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_71279267
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 11:15 schreef lichtekooi het volgende:

[..]

Waar staat dat hij eerder is vreemdgegaan? Ik zie ergens staan dat "hij niet altijd even eerlijk is geweest". Is dat vreemdgaan? Dan had ze dat wel toch gepost?

Overigens vind ik zijn verklaring behoorlijk plausibel en passen bij de SMSjes.
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 14:52 schreef Sabah het volgende:
Hij heeft niets te maken met dat grietje, maar hij beweerd dat zijn vriend haar vriendin leuk vond en dat hij dat andere meisje “bezig” moest houden.

[ Bericht 3% gewijzigd door Picchia op 24-07-2009 11:25:27 ]
pi_71279420
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 20:40 schreef Maeghan het volgende:

[..]

Mannen schijnen juist vaak vreemd te gaan als hun vrouw zwanger is...
Is dat zo? Als mijn vrouw zwanger zou zijn zou ik juist de hele tijd bij haar willen zijn om niks te missen. Maar ik ben dan ook gezegend met een flinke dosis kinderlijke naïviteit...

OT blijft het natuurlijk voor ts wel een probleem om het vertrouwen weer te herstellen. Ze geeft toe dat ze hem niet vertrouwd, en of dat gerechtvaardigd is doet niet terzake. Maar de relatie is hierdoor zo goed als dood natuurlijk.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  vrijdag 24 juli 2009 @ 11:31:14 #174
254545 lichtekooi
niet zwaar dus.
pi_71279661
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 11:17 schreef Stefan het volgende:

[..]

Dat zou echter geen reden moeten zijn hem NU niet meer op zn woord te geloven. En als dat wel zo is moet ze gewoon gaan scheiden.
Het is wel een reden dat ze moeite heeft met vertrouwen en dat is iets waar die vriend ook rekening mee zou mogen houden. Zich dus niet in dit soort situaties terecht laten komen.
dat wekt achterdocht en dat is logisch.

en okee, vreemdgegaan is hij misschien niet, maar zijn leugens hebben ook voor een vertrouwensbreuk gezorgd. Als het goed is, weet hij dat ook.
pi_71279759
Als ik haar was zou ik wel aangeven dat ze het niet vind kunnen dat andere vrouwen op vakantie in zijn kamer komen. Daar heeft ze dan wel volledig gelijk in. Ze mogen heus wel enige verwachtingen van elkaar hebben, waar ze zich aan moeten houden om elkaars vertrouwen niet te beschamen.

Maar het lijkt me niet erg waarschijnlijk dat hij is vreemdgegaan en dat zijn verhaal onjuist is.

Als ik haar was zou ik dit gewoon met hem bespreken en dit als leerervaring nemen.

[ Bericht 16% gewijzigd door Picchia op 24-07-2009 11:40:59 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')