Dan zat er al iets niet goed met vertrouwen inderdaad..quote:Op donderdag 23 juli 2009 14:48 schreef CoolGuy het volgende:
Ik zou hier denk ik ook een beetje kriegel van worden. De andere kant is natuurlijk...waarom denk jij zijn telefoon te moeten checken..?
Ja, want dat 'ik had zijn toestel' nodig is natuurlijk volkomen bullshit, want je zult vast je eigen toestel hebben. Ik denk meer dat je zijn toestel gewoon wilde controleren, dat dat gewoon je doel was, en als dat zo is, dan vraag ik me af waarom je dat per se wil?quote:Op donderdag 23 juli 2009 14:50 schreef getl0st het volgende:
[..]
Dan zat er al iets niet goed met vertrouwen inderdaad..
Wat een onzin... Zoiets doe je alleen maar op het moment dat je je partner niet vertrouwt.quote:Op donderdag 23 juli 2009 14:52 schreef Sabah het volgende:
Hij heeft niets te maken met dat grietje, maar hij beweerd dat zijn vriend haar vriendin leuk vond en dat hij dat andere meisje “bezig” moest houden.
Maar de reden dat ik in zijn inbox zat is omdat ik een smsje vanuit zijn toestel wilde sturen naar een bekende van ons en vervolgens kon ik het niet laten.
Als je getrouwd bent moet dat kunnen vind ik. Als je niets te verbergen hebt dan maakt het toch niet uit.
bezig moest houden? waarom? die kan niet even een drankje aan de bar gaan doen ofzo? Aan de andere kant, als hij niet altijd even eerlijk is geweest dan had ie daar beter bij na moeten denken. Weer van een andere kant kun je denken dat als het ECHT wat geweest was, hij die smsjes wel had weg gegooid om in ieder geval te zorgen dat jij het niet zou lezen mocht je hem gaan controleren.quote:Op donderdag 23 juli 2009 14:52 schreef Sabah het volgende:
Hij heeft niets te maken met dat grietje, maar hij beweerd dat zijn vriend haar vriendin leuk vond en dat hij dat andere meisje “bezig” moest houden.
Maar de reden dat ik in zijn inbox zat is omdat ik een smsje vanuit zijn toestel wilde sturen naar een bekende van ons en vervolgens kon ik het niet laten.
Als je getrouwd bent moet dat kunnen vind ik. Als je niets te verbergen hebt dan maakt het toch niet uit.
Ergo, je vertrouwt je man bij voorbaat al niet? waarom zou je zijn inbox zo nodig willen checken als je je vent gewoon vertrouwt?quote:Op donderdag 23 juli 2009 14:44 schreef Sabah het volgende:
Hoi,
Zit effe in een dilemma en heb raad/advies nodig:
Mijn man was op vakantie voor een paar dagen in Bodrum, hij is afgelopen maandag terug gekomen.
Ik had zijn toestel nodig en kon het niet laten om in zijn inbox en verzonden items te checken, waarop ik het volgende smsje van zijn vriend terug vond:
In jullie geval ligt het anders, je weet het van elkaar en vind het prima... Ongeschreven afspraak dus dat het ok is en daarbij ook duidelijk dat jullie elkaar door en door vertrouwenquote:Op donderdag 23 juli 2009 14:58 schreef Mirjam het volgende:
waarom valt iedereen over het feit dat TS de smsjes van haar man heeft gelezen?
wij lezen ook wel eens elkaars sms-jes of mails, lekker boeiend.
niet om te controleren, we vertrouwen elkaar, maar gewoon uit nieuwsgierigheid.
waarom zou dat niet kunnen binnen een relatie?
ik doe het ook praktisch nooit, maar ik snap niet dat iedereen er maar over valt.quote:Op donderdag 23 juli 2009 15:01 schreef Sjeen het volgende:
[..]
In jullie geval ligt het anders, je weet het van elkaar en vind het prima... Ongeschreven afspraak dus dat het ok is en daarbij ook duidelijk dat jullie elkaar door en door vertrouwenHier zou het ook geen probleem zijn overigens, maar ik doe het eigenlijk niet zonder te vragen. Het feit dat het kan, maakt dat het niet hoeft...
Hij heeft ook niks te verbergen muts, waarom ga jij er direct vanuit dat hij tegen je liegt? Wat verwacht je dan dat hij tegen je zal zeggen; "ja schat ik was toch maar alleen en mijn vriend neukte haar vriendin, en ze zag er wel geil uit in dat korte topje en ik heb toch niet zo'n trek in jouw olifantereet nu je zwanger bent, dus ik heb haar even goed uitgewoond die paar dagen"?quote:Op donderdag 23 juli 2009 14:52 schreef Sabah het volgende:
Lol. Niet helemaal mee eens trouwens. Blijjkbaar is er in het verleden wel eens wat gebeurd, waardoor zij nu de drang heeft om hem te controleren. Dus, ze heeft het niet zo zeer aan zichzelf te danken, maar indirect aan hem, omdat hij niet eerlijk is geweest.quote:Op donderdag 23 juli 2009 15:03 schreef SadKingBilly het volgende:
[..]
Hij heeft ook niks te verbergen muts, waarom ga jij er direct vanuit dat hij tegen je liegt? Wat verwacht je dan dat hij tegen je zal zeggen; "ja schat ik was toch maar alleen en mijn vriend neukte haar vriendin, en ze zag er wel geil uit in dat korte topje en ik heb toch niet zo'n trek in jouw olifantereet nu je zwanger bent, dus ik heb haar even goed uitgewoond die paar dagen"?
Als hij zegt dat er niks aan de hand was en ze gewoon ziek was moet jij dat geloven. En ik heb in de tien jaar dat mijn vrouw en ik samen zijn nog NOOIT in haar inbox gekeken; wat daarin zit zijn haar zaken. Als jij je had gedragen zoals dat hoort had je die sms'jes nooit gelezen en was er niks aan de hand geweest. Je hebt het aan jezelf te danken..
Och, ik snap het eigenlijk best wel... In een relatie deel je alles, maar dat hoeft niet letterlijk zo te zijn in mijn ogen. Sowieso is geschreven tekst vaak moeilijk te interpreteren omdat je het niet in de context ziet... Als ik wil weten wat vriendlief smst, dan vraag ik het 'm gewoonquote:Op donderdag 23 juli 2009 15:02 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik doe het ook praktisch nooit, maar ik snap niet dat iedereen er maar over valt.
je hebt een relatie met elkaar, wat is er dan mis mee.
het is anders als je als een jaloerse havik alle gangen van je partner nagaat en alles leest enzo, maargoed, da's wat anders.
Wat een kut beredenering.. als het smsje weg is, heeft hij dat gedaan omdat het problemen heeft veroorzaakt.. en hem laten staan maakt nu toch geen flikker meer uit, want ze weet het toch al..quote:Op donderdag 23 juli 2009 15:04 schreef Anywhere het volgende:
Kijk eens of hij het sms-je heeft verwijderdAls het er niet meer staat vind hij waarschijnlijk dat je teveel hebt gelezen, en als het er nog staat heb je kans dat er niks aan de hand is
Je hebt veel met hem meegemaakt waar hij niet eerlijk over is geweest en omdat je hem daardoor niet kan vertrouwen, laat je je zwanger maken door hem. Mis ik nu ietsquote:Op donderdag 23 juli 2009 14:55 schreef Sabah het volgende:
Klopt indd ik wilde ook zijn toestel controleren omdat ik veel met hem heb meegemaakt en hij niet altijd even eerlijk is geweest. Maar de laatste tijd ging het juist heel goed tussen ons en nu dit weer.
Pfff ik weet het niet.
Nee, jij vond het een vreemd verhaal omdat jij al op zoek was naar iets verdachts. Het maakt niet uit met wat voor verhaal hij was gekomen, jij had het toch verdacht gevonden, simpelweg omdat jij daar naar op zoek bent. Denk ik.quote:Op donderdag 23 juli 2009 15:06 schreef Sabah het volgende:
bezig moest houden? waarom? die kan niet even een drankje aan de bar gaan doen ofzo? Aan de andere kant, als hij niet altijd even eerlijk is geweest dan had ie daar beter bij na moeten denken. Weer van een andere kant kun je denken dat als het ECHT wat geweest was, hij die smsjes wel had weg gegooid om in ieder geval te zorgen dat jij het niet zou lezen mocht je hem gaan controleren.
Je zegt wel, als je niets te verbergen hebt moet dat kunnen. Mwah, als er niets te verbergen is, waarom zou je zijn telefoon dan controleren?
Ik begrijp ook niet echt waarom hij haar moet bezig houden daarom vond ik het een vreemd verhaal en had ik effe een mening nodig van een buitenstaander.
Praten? Met welk doel precies?quote:Op donderdag 23 juli 2009 15:10 schreef HoneyPop het volgende:
Sms-jes zijn toch niet heilig?
Maar je kunt uit zo'n vage berichtjes natuurlijk ook geen concrete conclusie trekken.
Praat er met je vriend over, en probeer niet meteen over de rooie te gaan![]()
succes!
Dit dus. Als zijn maat alleen wilde zijn met een of ander grietje wat hij had opgepikt, en man van TS moest de vriendin van haar bezig houden, dan had hij dat toch ook beneden aan de bar kunnen doen? Waarom moet hij haar dan meenemen naar zijn kamer?quote:Op donderdag 23 juli 2009 15:08 schreef controlaltdelete het volgende:
ik zou een vreemde niet zomaar meenemen naar mijn kamer als ik niks van die persoon zou willen. Ook als die persoon ziek is dan informeer je toch bij het hotel naar een dokter ofzo?
Ik begrijp haar achterdocht wel maar of ze erachter komt wat de waarheid is?
Nee? Dan zal ik je even op de hoogte brengen hoe mannen denken. Als zijn vriend kon scoren bij een vrouw daar maar die was niet alleen werkt het als volgt:quote:Op donderdag 23 juli 2009 15:06 schreef Sabah het volgende:
Ik begrijp ook niet echt waarom hij haar moet bezig houden daarom vond ik het een vreemd verhaal en had ik effe een mening nodig van een buitenstaander.
Waarschijnlijk waren ze minderjarig en kon hij haar niet meenemen naar de bar.quote:Op donderdag 23 juli 2009 15:14 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Dit dus. Als zijn maat alleen wilde zijn met een of ander grietje wat hij had opgepikt, en man van TS moest de vriendin van haar bezig houden, dan had hij dat toch ook beneden aan de bar kunnen doen? Waarom moet hij haar dan meenemen naar zijn kamer?
Sterker nog, ik vraag me af waarom die maat hem aanspoort om haar mee te nemen naar zijn kamer. Als je het zo ziet is het wel een heel vreemd verhaal.
Nou er mist duidelijk vertrouwen,quote:
quote:Op donderdag 23 juli 2009 15:16 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Waarschijnlijk waren ze minderjarig en kon hij haar niet meenemen naar de bar.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |